Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A szervezeti belső kommunikáció A belső public relations
Advertisements

REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR.
Etikai Kódex.
Lobbizás az egészségügyben
A Pécsi Kistérség Foglalkoztatási Paktuma
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Miért fontos? 3478 Negatív hír az egészségügy szereplőiről nyomtatott és online sajtóban 2009-ben Mindenki érintett: EÜM, OEP, kórházak, orvosok, gyógyszergyártók.
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Emberi Erőforrás Menedzsment Az emberi erőforrások fejlesztése
DPR kommunikáció alapelvei
Közműüzemeltető feladatai Önköltség csökkentése Bevételek biztosítása Jó benyomás (image) Megfelelő díj Műszaki feladatok Minőségpolitika PR.
Image kutatások helye, szerepe a gyógyszeripari piackutatásokban
Vállalkozásunk külső, belső kapcsolatrendszere és értéklánca
munkakör a tanirodai gyakorlatban
Az Esőemberekért Egyesület által gondozandó elemek bemutatása.
Közönségkapcsolatok (PR)
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Corporate Identity a szállodaiparban
Közönségkapcsolat (public relations)
Közönségkapcsolatok (PR)
Kommunikációs politika
Közönségkapcsolatok (PR)
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
Készítette: Magyar Orsolya
CSR.
KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Robert S. Kaplan – David P. Norton Csanádi Gábor Tamás C8ITGY 2007.
MOTIVÁCIÓ.
Reklámozás, Public Relations
PUBLIC RELATIONS TEMATIKA
tevékenység a könyvtárban
Public relations/ learning community relations tevékenység az iskolai könyvtárban.
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
Kommunikációs politika Összefoglaló feladatok
Vállalati arculat.
DPR kommunikáció lehetőségei
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Minőségdíjak.
Sponsorare necesse est
Electricity network in Europe Berlin, március 21.
Kommunikáció a szervezetben
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Az EEM helye a menedzsmentben
Budapest, december 6.1/12 A kistérségi rendszerépítés helyi tervezésének és módszertani támogatásának új hangsúlyai Dr. Németh Jenő IDEA Kistérségi.
Copyright by Republic 2007 Employer Branding BCCH - HR munkacsoport részére Készítette: Soltész Krisztina, Január 07.
Társadalmi Felelősségvállalás Napja szeptember 24.
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Kulturális tevékenységek és a közügyek kezelése (issue management) (Managementul activităţii culturale)
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
Állatorvosi outsourcing Turóczy-Faritz Judit Praxismenedzsment Konferencia 2014.
Nyitórendezvény. Program 10:00-12:00 A megvalósítói csoportok rövid szakmai bemutatása 12:00-13:00 Ebéd 13:00-13:15 Sajtótájékoztató 13:15-14:00 Projektinformációs.
CSR.
Vállalkozásmenedzsment I.
1 TÁMOP A-13/ A villamosenergia-iparág területén dolgozó munkavállalók munkavédelmi, munkabiztonsági, munkahelyi egészségmegőrzés helyzete.
1 TÁMOP A-13/ A TÁMOP A-13/1 „Társadalmi partnerek kapacitásfejlesztése a Konvergencia Régióban” Pénzügyi tájékoztató
CSR.
A pr tervezés elmélete és gyakorlata I. félév
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
Közbeszerzések Ausztriában- az én történetem
A járműipar gazdasági hatása a Közép- és Nyugat-dunántúli régiók fejlődésére Alprojekt-záró konferencia A beszállítói hálózatok menedzsmentjének és vállalati.
Adatvezérelt employer branding
A marketinginformációs rendszer
fogalma, módszerei – vezetési elméletek
A VEZETÉS FOGALMA, FUNKCIÓI
Előadás másolata:

Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita A PR Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita

PR Jelentése: Public Relations, olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése és folyamatos ápolása. Mi is a PR? - tudományterület, amely a hírnevet gondozza - tervezett és szervezett tevékenységsorozat - jóakarat és támogatás építése - magatartásforma és gondolkodásmód - kommunikáció tudatos szervezése - rokonszenv, megbecsülés megszerzése

A PR folyamata információk beszerzése információk összevetése a vállalati célokkal vállalkozás tevékenységének alakítása úgy hogy a célközönség véleményét az elvárt irányba fejleszthesse közönség tájékoztatása a vállalat cselekvéseiről információk gyűjtése visszacsatolásként

A PR feladatai bizalom építése környezet támogatásának megnyerése környezet megértése a szervezet iránt a környezet és a szervezet együttműködési készségnek fejlesztése szervezet és a környezete kölcsönös magatartásának változásának elősegítése

Belső PR Internal Public Relations: A szervezet vezetőinek, a szervezet tagjaival, csoportjaival,érdekképviseleteivel, valamint a tulajdonosokkal folyamatosan fenntartott kommunikációs és kapcsolatszervező tevékenysége Alanyai: A vállalat belső érintettjei, dolgozók, családtagjaik, tulajdonosok, képviselők, tanácsadók, mindazok, akik a belső érdekkapcsolatok szféráját képviselik.

Feladata: jó vállalati légkör teremtése s bizalom építése a szervezet tagjai között. Funkciói: a dolgozók tájékoztatása az alábbi kérdésekről 1. a vállalat honnan, hová tart? 2. „a jelen feladatai” 3. a dolgozóknak személy szerint mivel kell hozzájárulniuk ehhez a célhoz

A belső PR területei: Munkatársak és osztályok közötti kapcsolatok Vezetők és beosztottak közötti kapcsolatok Vezetők közötti kapcsolatok Tulajdonosok és vezetők közötti kapcsolatok Vezetők és érdekképviseletek közötti kapcsolatok

Külső PR A szervezet külső környezetével kiépített kommunikációs kapcsolatok összessége, mely segíti a szervezet társadalmi, illetve piaci elismerését kedvező image, bizalom kialakítását. Funkciói: - Meg kell találni azokat a szereplőket akik a vállalatokról alkotott képet + befolyásolhatják - Meg kell győzni ezeket a szereplőket, hogy a vállalat érdekeinek megfelelően nyilatkozzanak, kommunikáljanak.

A külső PR területei: - médiakapcsolatok - pénzügyi kapcsolatok társadalmi kapcsolatok támogatáspolitika válságkommunikáció

Vége