Life through the lenses Enikő Bereczki 2RF. Egy kép többet ér ezer szónál Mitől jó egy sajtófotó? Milyen hatással van a közvéleményre? Milyen a sajtófotós.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
Advertisements

Kompetencia alapú oktatás TÁMOP pályázat Rumi Rajki István ÁMK Rum.
Digitális kompetenciák a pedagógusképzésben Jelli János Apor Vilmos Katolikus Főiskola (HU) Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző.
Horizontális tanulás intézményi hálózati együttműködés
Végszó Unused Section Space 1 Slides before 1st Section Divider
3 perc Tanári tevékenység Tanulói tevékenység Munkaforma • Bevezető • A pedagógus felvázolja a tanóra témáját. • Aktív figyelem • Frontális osztálymunka.
A külföldi továbbképzések módszertana, menedzsmentje, hasznosítása ( BI 2000 és BioGIS 2005 projektek) A Leonardo program mint a szakmai tanár(tovább)képzés.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Európai fiatalok- hasonlóságok és különbségek. Pedagógiai módszerek:  tanórán kívüli foglalkozások  előadások, beszámolók, kérdőívek  nyelvi előkészítés.
Így tanítom az erkölcstant… 1.osztályban
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Euroexam nyelvvizsgákra
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Informatikai Szaknyelvi Vizsga
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Kulcskompetenciák Európai Bizottság 2005
COMENIUS PROGRAM.  „Egész életen át tartó tanulás programja“  Iskolák nemzetközi együttműködése Mi is az a Comenius?
Veszelszkiné Huszárik Ildikó Kiskunhalas, Bibó István Gimnázium
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Kompetencia alapú oktatás bevezetése az alsó tagozaton
Főző Attila László főszerkesztő-helyettes Számítógéppel segített kollaboratív tanulás.
TANTÁRGY-ORIENTÁLT IDEGEN NYELV OKTATÁS Istvánffy Miklós Általános Iskola.
Beszélj velünk és a világgal!
Nyiss velünk a világ felé ! PTE BTK Idegennyelvi Lektorátus Zank Ildikó.
Óvodai tanterv a 3 és 7 évesek számára
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
NAT 2007 kompetenciák.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
„Sztárok” az irodalomban
Cselekedni most és mindenkiért Kormányszóvivői tájékoztató Információs társadalom a javuló esélyekért Az Informatikai és Hírközlési Minisztérium 2002.
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás Egy kísérleti projekt tapasztalatai Balázs Ákos Szövetség az Életen Át Tartó Tanulásért 2010.
A tea varázslatos világa. 1. Célrendszer I.  Általános célok:  Élményszerzés nyújtása  Viselkedéskultúra fejlesztése  Szabadidő hasznos eltöltésére.
Kompetencia alapú idegen nyelvi
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
Közismeret Osztályfőnöki Kommunikáció-magyar ( KO-MA) Matematika Idegen nyelv Természetismeret Társadalomismeret.
Tervezett szenzomotoros tréning TSMT
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Hogyan éltek a gyerekek a XIX. századi Angliában? Internet a nyelvórán Kóbor Annamária.
NYITÓÉRTEKEZLET OPENING CONFERENCE. ELSŐ LÉPÉSEK FIRST STEPS ELSŐ LÉPÉSEK FIRST STEPS Használható legyen történelem és a társadalom- ismeret órákon.
Alsóerdősori Ének-zene Tagozatos Általános Iskola és Gimnázium
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
GYŐR A TÖRTÉNELEMBEN – A TÖRTÉNELEM GYŐRBEN Kísérleti tanterv a Xántus János Múzeum és a Kazinczy Ferenc Gimnázium együttműködésével az 5. évfolyam számára.
A komplex tehetségfejlesztő program
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Harmadik matematikakönyvem
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
Skype motívációs szerepe
A Magyar Nyelv Napja kezdőkép Tarczal-Márta Edit
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
A Francia Tanszék 50 kredites képzési formái az alapképzésben (BA)
Szén-dioxid nyomozók: energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
IKT alapú kompetenciák a XXI. századi pedagógusképzésben
Tanulói laptop használata a tanítási órákon
„Walls talk” projekt „Walls talk” projekt Katedra Gimnázium,
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap „Interaktív elektronikus tananyagok fejlesztése” projekt.
E Z ITT A REKLÁM HELYE Társadalmi célú reklámok a rasszizmus és kirekesztés ellen Készítette: Hős Orsolya május 14.
Követelmények Multimédia A tantárgy általános célja, célkitűzése A számítógépen alapuló multimédia-alkalmazások elméleti alapjainak megismertetése.
ÚTI BESZÁMOLÓ Tanártovábbképzés Barcelonàban
MIÉRT AZ AVASI FRANCIA NYEK?
Digitális világ Rólunk a világnak Írjunk blogot!
Miért szükségszerű a változás a természettudományok oktatásában?
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 3
Előadás másolata:

Life through the lenses Enikő Bereczki 2RF

Egy kép többet ér ezer szónál Mitől jó egy sajtófotó? Milyen hatással van a közvéleményre? Milyen a sajtófotós élete? Milyen sajtófotósnak lenni? Hogyan hívhatjuk fel a közvélemény figyelmét társadalmi problémákra? 2RF

Tanulási és műveltségi területek Életkor, szint Célok angol történelem, társadalomtudomány, művészetek, kultúra 16+; B1-B2  Angol szókincs gazdagítása az ember és társadalom témakörben  Angol szövegértési készségek fejlesztése  Angol szóbeli és írásbeli kommunikáció fejlesztése  Történelemi és társadalomtudományi ismeretek bővítése  Együttműködési készségek fejlesztése  Önszabályozási készségek fejlesztése  Digitális kompetencia fejlesztése Life through the lenses Áttekintés 2RF

1. Bevezetés a sajtófotózásba 2. Fotók, amelyek megváltoztatták a világot 3. Robert Capa – Egy sajtófotós élete 4. Mission: Camera - A küldetés Áttekintés Life through the lenses 2RF Eszközigény: számítógép, Internet hozzáférés digitális fényképezőgépek és videó kamera (mobiltelefon) esetleg interaktív tábla Lépések: Óraszám: 20x45 perc

Ráhangolás, előzetes ismeretek összegzése Angol szókincs bővítése a témában Munkaforma: frontális, páros, csoportos 1. Bevezetés a sajtófotózásba Life through the lenses 2RF

WebQuest 10 híres sajtófotó alapján Munkaforma: csoportos 2. Fotók, amelyek megváltoztatták a világot Life through the lenses 2RF Kit/Mit ábrázol a kép? Hol készült? Milyen történelmi eseményt mutat be? Milyen hatással volt a kép az akkori közvéleményre?

Kutatás, múzeumlátogatás Robert Capa önéletrajzának megírása (párban) Képzeletbeli videó interjúk Robert Capaval (csoportban) 3. Robert Capa – Egy sajtófotós élete Life through the lenses 2RF

Témakörök meghatározása a bloghoz (kultúra, vallás, politika, környezetvédelem, sport, városi élet, emberek) Budapest felfedezése, fotók készítése folyamatosan (csoportban, egyénileg) Fotók publikálása a blogon, bejegyzések írása (egyénileg) Legjobb fotók kiválasztása, internetes szavazás Kiállítás az iskolában Projekt összegzése 4. Mission Camera: A küldetés Life through the lenses 2RF

Értékelés Life through the lenses 2RF

Összegzés Life through the lenses 2RF Együttműködés Tudásépítés Valós probléma megoldása és innováció Önszabályozás IKT használat a tanulásért