A legjobb weboldalak egy helyen

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hogyan jutunk információkhoz az interneten
Advertisements

Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Üdvözlünk!. Az internetezők 90% - a vásárlás előtt a neten gyűjt információt 1998-ban 70 millió internetező volt a világon, ma kb. 2 milliárd.
Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
??? Reklám!!!.
Média Ajánlat. Miért érdemes az felületein hirdetni ? Miért érdemes az felületein hirdetni ? • Mert a XV. kerület hivatalos Újságában, Televíziójában.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Hirdetési termékek – Display
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
Eurosport Média ajánlat 2014.
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
Internet ismeretek II..
Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán. Internetezők fő fő Forrás: NRC, Internet World Stats.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
Educatio Press Magyar Oktatási Hírügynökség. Előzmények, célok:  Az országban több mint 400 ezer felsőoktatási hallgató van.  A felsőoktatási területhez.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
IWiW alkalmazások - hirdetési, szponzorálási lehetőségek.
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
ÖTÉVES A BORSOD ONLINE ÖTÉVES A BORSOD ONLINE A portál célja, rendeltetése, küldetése Borsod-Abaúj-Zemplén megye vezető internetes tartalomszolgáltatója.
Portálok Porta: kapu, bejárat, kirakat. Olyan web-alapú szolgáltatás, amely információkat biztosít a felhasználó mindennapi munkájához és szórakozásához.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 19-től.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
ATL - mit hirdessünk és hol?
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
2012.FEBRUÁR FEBRUÁR 20-IG!!!. Árajánlat kérése, nemzetközi közösségi weboldal kivitelezésére: Funkciók: - Tag/1-1 kép feltöltése - Min. adatok.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Az internetes keresési módszerek
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
Megjelenési ajánlat Index.hu.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
Párom.hu Magyarország egyik leglátogatottabb társkeresője 997 ezer aktív felhasználóval. Demográfiai targetálhatóság, 280 ezres eDM adatbázis. Célcsoport:
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
17 ISMERTESSE AZ INTERNETES KERESÉSI MÓDSZEREKET! KONKRÉT GYAKORLATI PÉLDA KERESÉSRE.(KERESÉS, TALÁLATI LISTA ÉRTELMEZÉSE, TALÁLT OLDAL MENTÉSE.) Készítette:
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Online médiafogyasztási trendek
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
Előadás másolata:

A legjobb weboldalak egy helyen

Küldetése és szerkezete Mi a Startlap? - Az Internet legjobb weblapjainak rendszerezett, tematikus gyűjteménye Küldetése: Olyan mozgalom, melynek célja az Internet értékeinek felkutatása, terjesztése, megismertetése egyszerű és áttekinthető módon. Fő célja, hogy Magyarország kereső központjává váljon. ALAPÉRTÉKEK Praktikus: Könnyen keresek, gyorsan találok Áttekinthető: Téma szerinti kategóriák Sokoldalú: Az élet minden területe Megbízható: Biztos linkek Minőségi: Folyamatos kontroll & karbantartás Hasznos: Naprakész információk Gyors letöltődés: Az idő pénz Szabad: Szerkessz te is! SZERKEZETE 9 rovat 52 tematikus doboz Több mint 400 link a nyitóoldalon LAP.HU mozgalom Több mint 2 900 tematikus oldal Több mint 1 600 szerkesztő Amit eddig elértünk: Leglátogatottabb nyitóoldal A második leglátogatottabb site 2 900 Lap.hu oldal Magyarország legnagyobb online szerkesztősége több mint 1600 szerkesztő Saját kereső, játék, apróhirdetési és fórum szolgáltatás Heti hírlevél több mint 150 000 regisztrált user

A Startlap csoport A Startlap csoport részei: Startlap főoldal Startlap rovatok (9 db) Lap.hu mozgalom Startlap apró Hírstart Startlap Játékok Startutazás Startmobil Startrandi Startlap kereső

A Startlap csoport - Startlap rovatok Mik a Startlap rovatok? A Startlap tematikus főoldalai, mely az aloldalak anyagaiból szemléz és egy helyre gyűjti Magyarország összes kínálatát. Startlap rovatok: Autó Állás Ingatlan Nők Férfiak Oktatás Utazás Szórakozás Mobil

A Lap.hu mozgalom A lap.hu mozgalom holland know-how alapján jött létre Bárki készíthet egy általa kiválasztott témában linkgyűjteményt Nincs szükség programozói tudásra A Startlap felületet, tárhelyet és csatornát biztosít Mi lesz a kész oldalakkal? A Felhasználónak lesz egy saját weblapja  szerkesztővé válik A Szerkesztő egy dinamikusan növekvő közösség részévé válik A létrehozott oldal nem kallódik el a Startlapról, illetve a www.lap.hu oldalról bármikor elérhető

A Startlap csoport - Hírstart Mi a Hírstart? A Startlap hírgyűjtő portálja, mely a legfontosabb magyar híroldalak anyagaiból szemléz A Hírstart jellemzői: Könnyen kezelhető, jól áttekinthető Mindig naprakész, friss információk Rovatai a legkülönfélébb témákat érintik: pl. Itthon, Életmód, Gazdaság, Bulvár, Tech-tud stb. Hírek mellett háttéranyagok, vélemények, érdekességek Amit eddig elértünk: 30 000 fölötti átlagos napi látogatószám Naponta 55 oldalról szemléz Több, mint napi 1300 cikket kínál az olvasóknak 2005 januárjában megújult: még áttekinthetőbb, jobban strukturált és több tartalom

A Startlap csoport - Startapró Mi a Startapró? A Startlap apróhirdetési site-ja A Startapró jellemzői: Elsősorban C2C tranzakciók gyűjtőhelye Érthető, jól strukturált kategóriák Könnyen kezelhető, jól áttekinthető keresési rendszer Egyszerű, gyors hirdetésfeladás Amit eddig elértünk: 10 000 fölötti átlagos napi látogatószám Átlagosan 24 000 hirdetés található az oldalon Naponta 1000 új hirdetés kerül fel A hirdetések kb. 25%-a ingatlan

A Startlap csoport - Startutazás Mi a Startutazás? A Startlap utazási irodák legkülönfélébb ajánlatait tömörítő gyűjtőoldala A Startutazás jellemzői: A legnagyobb hazai online utazásközvetítő szolgáltatás 50 különböző utazás iroda ajánlatait kínálja Belföldi és külföldi utak egyaránt megtalálhatóak Érthető, jól strukturált kategóriák Könnyen kezelhető, jól áttekinthető keresési rendszer Egyszerű, gyors ügyintézés Versenyképes árak Amit eddig elértünk: Nyáron 10 000 fölötti, télen 6-7 000 körüli átlagos napi látogatószám

A Startlap csoport - Startlap játékok Mik a Startlap Játékok? Népszerű internetes játékokat tömörítő gyűjtőoldal A Startlap Játékok jellemzői: Játékok a legkülönbözőbb kategóriákban: logikai, autós, morbid, akció, ügyességi, kvíz, sport, stratégia Napi ajánló Toplista a népszerű játékokból Részben hazai, de leginkább külföldi site-okon található játékok linkgyűjteménye Amit eddig elértünk: Több, mint 45 000 fölötti átlagos napi látogatószám (munkanapokon) Több, mint 350 játék

Internet-hozzáféréssel rendelkezők aránya (2004/3.-4. negyedévi adatok, lakosság életkor 15+)

Internet használók tipológiája (2004/4. adatok ezer főben) Teljes népesség: 8,503 Van Internet hozzáférése bárhol: 2,608 Internetet igénybevevők: 2,080 Nem használja az Internetet: 528 Heavy-user: 1144 - hetente többször Internetezik Light-user: 936 - hetente egyszer vagy ritkábban Internetezik Naponta Internetezik: 699 Forrás: Sonda Ipsos 2004

A Startlap célcsoportja A célcsoport jellemzői: 16-49 év közötti internetező fiatal AB társadalmi státuszú felnőttek Vállalkozók, döntéshozók vagy szellemi vezetők, beosztottak, felsőfokú végzettségűek Inkább Budapesten vagy vidéki nagyvárosban élnek Munkahelyükön, otthon, vagy felsőoktatási intézményekben gyakran szörföznek Gyors tájékozódást helyezik előtérbe Örömmel és tudatosan keresnek hasznos információkat és kikapcsolódást a neten

A Startlap-recept titka A látogatók az Internethez való viszonyulásuk alapján három csoportba sorolhatók: Új felhasználók: Most ismerkednek a web-bel segítségre van szükségük Gyakorlott felhasználók: Rendszeres Internetezők, bizonyos információk után kutatnak, kevés az idejük Fanatikus felhasználók: Mindig új tartalmak után kutatnak, kíváncsiskodók A Startlap recept titka: Piacelemzés, tervszerűség, következetesség Nemzetközi know-how Szigorú szerkesztőségi alapelvek Minőségi kontroll Tudatos egyszerűség és áttekinthetőség Sokféleség Több száz lelkes oldal szerkesztő Közösségépítés Korlátlan lehetőségek, alkotói szabadság Találó & Egyszerű márkanév

Startlap látogatók demográfiája I. Gyakori internetezők Forrás: Szonda Média Navigátor 2004.II.-III.negyedév Bázis: Internet hozzáféréssel rendelkezők, Startlap látogató

Startlap látogatók demográfiája II. Gyakori internetezők Forrás: Szonda Média Navigátor 2004.II.-III.negyedév Bázis: Internet hozzáféréssel rendelkezők, Startlap látogató

Startlap látogatottsági számok Forrás: Medián Webaudit

Startlap nyitóoldali látogatottság A Startlap 2005-ben szinte minden nap közelíti az 500 000 egyedi látogatót. Forrás: Medián Webaudit

A Startlap egyes rovatainak látogatottsága 2004-es átlag Egyedi látogatószám (unique user) Forrás: Medián Webaudit

A Startlapon történő hirdetés előnyei Egyedi hirdetési előnyök Magas Reach Rendszeres internetezők Tematikus oldalak Startlap végig a háttérben Alacsony PI / Session Banner a lapok tetején Statikus oldal Nyitólapon egy darab banner Hirdetésből származó haszon A hirdetés nagy tömegekhez jut el Őket itt érheti el Kiváló targetálási lehetőség A felhasználó többször találkozik a hirdetéssel felár nélkül Nem hirdetéstemető, nem kidobott pénz itt hirdetni Értékes felület piaci átlag alatti áron A hirdetés figyelemfelkeltő Más hirdetés nem vonja el a figyelmet

Hirdetési lehetőségek a Startlapon I. Startlap nyitó oldal Hirdetési felület Méret Nyitóoldal felső banner 680x60 pixel Take over (Felső bannerből, vagy kreatív boxból kinyíló felület) A kreatív méretének maximum 100%-os növekedése Nyitóoldal boksz szöveges linkekkel (maximum 5 link) Link szöveg Nyitóoldal banner boksz, napi ár 212x250 pixel Shaped pop up (a megjelenési lehetőségek a doboz alatt láthatóak) Fix álló boksz (az oldal jobb felső részén fix helyen a tartalmi doboz mellett) 300x300, 216x380, 450x250-es méretekben Pop under 120x240 Pop up 300x500 Hírlevél/alkalom (157ezer kiküldés)

Hirdetési lehetőségek a Startlapon II. Startlap rovatok Hirdetési felület Szuper banner Különleges (takeover..stb) Kiemelt full grafikus fix doboz (szöveg, álló, vagy mozgó képpel) Kreatív doboz (80x100-as képpel, 50 karakternyi címmel 250 karakternyi szöveggel és 5 linkkel) Keresőform elhelyezése (csak releváns tartalom helyezhető el) Rovatszponzoráció (banner+kiemelt doboz) Pop under Fix álló boksz (az oldal jobb felső részén fix helyen a tartalmi doboz mellett) Hirdetési linkek 1. hely 2. hely 3. hely 4. hely 5. hely SANOMA BUDAPEST KIADÓI Rt. Kereskedelmi Igazgatóság, 1036 Budapest, Lajos u. 74-76. Hirdetési vezetők: Thuróczy Tímea, t.thuroczy@sanomabp.hu Telefon: 437-3606 Palocsay Géza, g.palocsay@sanomabp.hu telefon: 437-3625, Fax: 437-3650 On-line hirdetési igazgató: Kádas Gergely

Hirdetési lehetőségek a Startlapon III. Lap.hu oldalak Hirdetési felület Méret "Kiemelt Ajánlat" saját doboz a lap.hu oldal felső felületén 214x200 Lap.hu célzott banner 234x60 pixel Hirdetés boksz szöveges linkekkel (maximum 5 link) Link szöveg Lap.hu oldal szponzoráció egyedi SANOMA BUDAPEST KIADÓI Rt. Kereskedelmi Igazgatóság, 1036 Budapest, Lajos u. 74-76. Hirdetési vezetők: Thuróczy Tímea, t.thuroczy@sanomabp.hu Telefon: 437-3606 Palocsay Géza, g.palocsay@sanomabp.hu telefon: 437-3625, Fax: 437-3650 On-line hirdetési igazgató: Kádas Gergely

Hirdetési lehetőségek a Startlapon IV. Startlap kereső A Startlap Kereső sajátosságai: Keresőszó szponzorizáció Kép + szöveg megjelenés: A Startlap keresőjébe beütött kulcsszóra az Ön céges logója (maximum 100x100 pixel ), és rövid szöveges üzenete (maximum 250 karakter), valamint linkje jelenik meg. A találati oldalon maximum 5 partnert jelenítünk meg a megrendelés sorrendje szerint. SANOMA BUDAPEST KIADÓI Rt. Kereskedelmi Igazgatóság, 1036 Budapest, Lajos u. 74-76. Hirdetési vezetők: Thuróczy Tímea, t.thuroczy@sanomabp.hu Telefon: 437-3606 Palocsay Géza, g.palocsay@sanomabp.hu telefon: 437-3625, Fax: 437-3650 On-line hirdetési igazgató: Kádas Gergely

keresomarketing.lap.hu email-marketing.lap.hu linkmarketing.lap.hu Kapcsolódó oldalak keresomarketing.lap.hu email-marketing.lap.hu linkmarketing.lap.hu marketing.lap.hu media.lap.hu onlinemarketing.lap.hu Köszönöm a figyelmet. Találkozzunk a Startlapon! Tarr Dániel Startlap | Lap.hu 2005. április 12.