KARRIER VAGY AMIT AKARTOK

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hasznos tippek pályamódosításhoz
Advertisements

Konfliktusok fogalma, okai, kezelése
A jó célkitűzés, mint a siker és önmegvalósítás alapja
A motiváció fenntartása
„A MUNKA NEMESÍT II.” "A programot az Országos Foglalkoztatási Közalapítvány támogatja."
Iskolai teljesítmény pszichológiai determinánsai
Így tanítom az erkölcstant… 1.osztályban
Projektoktatás április 8. Papp Dolli.
Miért? Minden ember más, egyedi és megismételhetetlen.
Emberi Erőforrás Menedzsment Az emberi erőforrások fejlesztése
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TÉMÁK FELDOLGOZÁSA PEDAGÓGIAI PROJEKTEKKEL Rádai Péter (Nyíregyházi.
TÉNYLEG CSAK EZ MOTÍVÁL?
Bevezetés a tanácsadásba Dr. Dan Brinkman.. Tanácsadás  Nátán esete (2Sám 12:1- 14)
A tanulók foglalkoztatását áthatja:
A hatalom és felelősség kérdése a személyközpontú segítő kapcsolatban
Orvos- és Egészségtudományi Centrum
Hogyan írjunk motivációs levelet?
Önismeret Horváth Renáta.
DISSZEMINÁCIÓ Eredmények, ismeretek megosztása.
Készítette: Pelle Mónika Szoc. ped. II. évfolyam
Kommunikációs politika
A sikeres tréning jellemzői A képzés szükségessége  gazdasági igények  piaci viszonyok  a munkakör is más lesz  vezetői, munkatársi elvárások.
Családi vállalkozás.
Játék.... KISISKOLÁSOK KÖZÖTTI KOMMUNIKÁCIÓ Készítette: Nagy Erzsébet Mátis Katalin Bóné Orsolya.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek I. Üzemtan KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A szociális kompetenciák fejlesztése drámapedagógiai módszerekkel
A HR vezető, mint a Vezérigazgató legfontosabb partnere
A lustaság legyőzése. Honnan szerezz motivációt!
Üzleti Szakközépiskola 12. A osztály "Azokért élünk, akiket szeretünk, azokért, akik igaznak tartanak. A jövőnek élünk: a szépért s jóért, amit.
A tanácsadó és a mentor szerepe
Konzulens: Dr. Boda György Készítette: Kovács Katalin
Humánkontrolling Kiélezett verseny→ legjobb munkaerő
Pályaorientációs tapasztalatok, hiányszakmák népszerűsítése Győrben
Soft skills.
BLK:NEM VERBÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ 1 Nem verbális kommunikáció.
Konfliktuskezelés - mediációval
Külső instruktorok felkészítése Érintett területek A hátrányos helyzetűekkel történő foglalkozás kérdései Minőségbiztosítási elvárások, előírások.
Várnai Péter: Hit – hivatás - hűség április
MCE Konferencia MMM – Hatékony kommunikáció MCE Konferencia Pécs MMM – A controller hatékony kommunikációja Megérteni Meggyőzni.
A pályaválasztási szakemberek kompetenciái
Szakkönyvtári teljesítménymérés Hegyközi Ilona - Fazokas Eszter Székesfehérvár május 8.
Vezetői konfliktuskezelés (fegyelmi ügyek)
2007/2008 II.: MENEDZSMENT GYAKORLATOK
VÁLTOZÁSOK MENEDZSELÉSE A FELSŐOKTATÁSBAN DINYA LÁSZLÓ: VÁLTOZÁSOK MENEDSZELÉSE A FELSŐOKTATÁSBAN TANULMÁNYA ALAPJÁN A BEMUTATÓT KÉSZÍTETTE SARIC DÁNIEL.
„Mi dolgunk a világban?”
TÁMOP /A Önismeret, öndefiníció, önértékelés.
Kihívások a HR szakterület előtt Budapest, PSZE HR Szakmai nap Előadó: Rajnai Attila gazdasági vezérigazgató-helyettes.
Informatikai projektmenedzsment Oktató: Dr. Rutkovszky Edéné Tantárgykód: I3782 Előfeltétel: I2401 (Rendszerszervezés) Kredit: 4 Számonkérés: kollokvium.
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
A MAGYAROK ÉS A NYELVTANULÁS Készítette: Beta Viktória ÁVF Közszolgálati Alapszak XXX. Jubileumi Országos Tudományos Diákköri Konferencia Társadalomtudományi.
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
A NYANYELVI ISMERETEK ÉS KOMMUNIKÁCIÓ FEJLESZTÉSE A T EHETSÉGHIDAK P ROGRAMBAN Abaújszántó, május 22. Tehetségnap Vezető fejlesztő: Nagy Ottóné Fejlesztő:
Vágvölgyi Gusztáv - Pabló Inspi-Ráció Egyesület inspi-racio.hu Polyán Egyesület polyan.hu.
2020: HR a virtuális térben A humán erőforrás menedzsment jövője.
Milyen szép a világ Készítette: Süni.
Hatékonyság. Ügyfélközpontúság. Modernizáció. Diplomás pályakezdők kiválasztása és beillesztése a MÁV csoportnál Kiss Mária Humánerőforrás fejlesztés vezető.
A TÁVMUNKA Balázs Viktória Emberi erőforrások III. évfolyam.
11. Előadás Az emberi erőforrások fejlesztése. Az emberi erőforrások fejlesztése 1.Az alkalmazottak fejlesztése (development ) 2.Továbbképzés, betanítás.
MERRE TART A MAGYAR FELSŐOKTATÁS? Dr. Molnár Károly Budapest,
PSZICHOTERROR Készítette: Valcsákné Kecskeméti Kornélia Varga Anita III. év.2. félév lev.tagozat, EMBERI ERŐFORRÁS SZAK Irodalom: Klein: Vezetés és szervezet.
A 2014/2015 iskolai év pszichológusi tevékenységének beszámolója.
.. Juhász István Elérhetőségek Gazdaságtudományi Intézet Közgazdaságtan és Jog Tanszék, B. épület 226. szoba Fogadóórák:Kedd – Szerda18.05.
Kamarai HR Konferencia GYMSKIK 2012.április 19..
Szociális foglalkoztatás szerepe a rehabilitációban Csicsely Ágnes Nemzeti Erőforrás Minisztérium Szociális és Gyermekjóléti Szolgáltatások Főosztály.
Pályatanácsadói-kompetenciaprofil
Előadás címe: Tudom, változnom kell!!!
A cég helye a tulajdonos(ok) boldogság-portfóliójában
LÁTHATATLAN VAGYON MENEDZSELÉSE
Dr. Rozgonyi Tiborné Debrecen 2010.
A tanulók foglalkoztatását áthatja:
Előadás másolata:

KARRIER VAGY AMIT AKARTOK Készítette: Szirtes Hajnalka szervezetpszichológus

A KARRIER FOGALMA A karrier szó görög jelentése verseny, rohanás a kijelölt pályán. Mit hozunk a saját csomagunkban? Személyes képességeink és a családi erőforrások Lehetőségek Szándékaink, erőfeszítéseink

TÜKRÖM, TÜKRÖM MONDD MEG NÉKEM….. Milyen saját erőforrásokkal rendelkezünk? ÉRDEKLŐDÉSI KÖR ÉRTÉKEK, ERŐSSÉGEK KÉSZSÉGEK, KÉPESSÉGEK TELJESÍTMÉNYORIENTÁCIÓ KONFLIKTUSKEZELÉS AMBÍCIÓ, MOTIVÁCIÓ META/KOMMUNIKÁCIÓ Szirtes Hajnalka szervezetpszichológus

Szirtes Hajnalka szervezetpszichológus KULCSKÉPESSÉGEK Kommunikációs képességek Önkontroll funkciók A mai, piacorientált szemléletű, munkavégzéshez szükséges képességek Minőségi munkavégzés feltételei Egyéb személyes képességek Szirtes Hajnalka szervezetpszichológus

Szirtes Hajnalka szervezetpszichológus A TELJESÍTÉST GÁTLÓ TÉNYEZŐK AVAGY MI AKADÁLYOZ BENNÜNKET, HOGY CSÚCSMENEDZSEREK LEGYÜNK? Motiváció hiánya Belső kontroll hiánya Kitartás hiánya Célkitűzés, hosszú távú tervezés hiánya Feladatok befejezésének hiánya Kudarctól való félelem, halogatás Felelősség áthárítása Önsajnálat, személyes problémákkal való túlzott foglalkozás Türelmetlenség, késleltetés hiánya – kitartás képessége Szirtes Hajnalka szervezetpszichológus

MUNKAHELYÜNK VALÓBAN IDEÁLIS-E SZÁMUNKRA? Miben vagyok a legjobb? Mit szeretek a legjobban csinálni? Most azt csinálom-e? Mit szeretek a legkevésbé csinálni? Ez hány %-át tesz ki a feladataimnak? Egyedül vagy másokkal tudok-e igazán eredményesen dolgozni? A magányt vagy a társaságot kedvelem-e? Van-e megfelelő képességem, nyelvtudásom, stb. Ha nincs, meg tudom-e szerezni vagy pótolni? Szorgalmas és kitartó vagyok-e? Önállóan tudok dolgozni vagy, jó ha van egy kontroll felettem? Egyenletesen tudok-e dolgozni vagy „sajátos” az ütemem? Szirtes Hajnalka szervezetpszichológus

KARRIER VAGY AMIT AKARTOK – DE HOGYAN? Ajánlott irodalom Langer Katalin: Karriertervezés Telosz Kiadó 2001 Pintér Zsolt: Hogyan csináljunk karriert? Harton Books 2001 Klein Sándor: Munkapszichológia 1998 SHL könyvek Frank M. Scheelen: Ismerjük meg önmagunkat HVG Kiadó / Sinndar 2005 Szirtes Hajnalka szervezetpszichológus

szervezetpszichológus KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Szirtes Hajnalka szervezetpszichológus IPQConsulting@t-online.hu Szirtes Hajnalka szervezetpszichológus