Hogyan írj remek webes értékesítési szöveget? Langmár Zsuzsanna A hatékony sales oldalak titka.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
EGÉSZSÉGKULTÚRA Mentsük meg saját magunkat?! Egészségfejlesztés I.
Advertisements

ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Gyermeked kérései
Ákos FÜZI Energetika 2011.
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
Koncepció MARKETING Cernat Kati Cernat Kati.
Videó autoresponder és videó feliratkozó űrlappal
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Pénz a cipődben: Gyémánt Kard Technika
Webshop Tuning - Szép Roland Mi az a Webshop Tuning?
KOOPERÁCIÓ ÉS VERSENGÉS
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
Forrás: Infografika Forrás:
Út a beszédértéstől a szövegértésen keresztül a matematikai problémák megoldásáig Előadó: Horváth Judit.
Bevezetés a tanácsadásba Dr. Dan Brinkman.. Tanácsadás  Nátán esete (2Sám 12:1- 14)
Albert Einstein idézetek.
Teljesítménynövelés idő-és önmenedzseléssel
Köszöntünk a Siker Programban A VILÁG LEGNAGYOBB É S LEGPROFITÁBILISABB N EMZETKÖZI HÁLÓZATÁT ÉPÍTJÜK FEL !! Dolgozd ki magad az állásodból a siker program.
Novellaelemzési szempontok
A MILLIOMOS KÉPZÉS © Success Systems International – 2006
Üzleti közösségekhez tartozás Magyar Vállalkozók Üzleti Köre
A GYŐZTES.
Irány a suliba…. Gazdaság informatika… Megkapjuk az évközi feladatot.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
A megfizethető hálózat HelpforYou! Ismersz jó üzleti lehetőséget? Sokba kerül az indulás? Magas az aktivitási elvárás? Tartasz a hálózatoktól? Nehezen.
Mi is tulajdonképpen SprintWealth üzlet? A SprintWealth weboldalról szoftvereket és e-könyveket tölthetsz le 29 USD regisztrációs díj ellenében. Az oldal.
KÖSZÖNTÜNK TÁJÉKOZTATÓNKON ! Supreme2x2.
Vállalati piaci orientációk (koncepciók)
Szívünkből szeretünk: Nincs kőszikla senki más,
Kérdések a második zh-hoz
Bauer András - Berács József:
Életige október.
Sponsorare necesse est
♫ Hangszóró szükséges ♫ Hangszóró szükséges Az oldalak kattintásra haladnak tovább. Copyright © 2008 Tommy's Window. All Rights Reserved David Brandt.
Ballagók búcsúztató áhítata.
Önálló labor munka Csillag Kristóf 2005/2006. őszi félév Téma: „Argument Mapping (és hasonló) technológiákon alapuló döntéstámogató rendszerek vizsgálata”
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
Vásárlók, akik jelenleg Oriflame-kozmetikumokat vásárolnak Új vásárlók, akiket érdekelhet a Wellness by Oriflame Hogyan szólítsa meg őket? Beléptetés nyilvános.
Online értékesítési modellek
Az információrendszerek kialakulása
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
Langmár Zsuzsanna Kreatív webkommunikációs technikák Langmár Zsuzsanna.
1. Vevő Érték Milyen ÉRTÉKEKET akarunk? 2. Források Milyen FORRÁSAINK vannak? 3. Analógia a területek között Hol keressük az INSPIRÁCIÓT? 4. A tulajdonságok.
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
6 MÓD A PÉNZKERESETRE A Talk Fusion, egy kiváló eszköz, ami hasznodra válik. Büszkék vagyunk arra, hogy az iparág legdinamikusabb kompenzációs tervével.
Szakember Kérdések Megállapítás Megoldási javaslat javaslat Árajánlat Megvalósítás Pénzügyi Szakember Bemutatkozás Elemzés Ajánlat készítés Specialisták.
Mesterséges Intelligencia 1. Eddig a környezet teljesen megfigyelhető és determinisztikus volt, az ágens tisztában volt minden cselekvésének következményével.
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Nem jön elég lead! Nem tudtok eladni! Eredményt, növekedést szeretnék!
8+2 TIPP a tuti hírlevélért!
Szeretettel köszöntöm Önt Némethi Erika december 26.
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
Mit értékesít a vezető? A középpontban TE vagy! Jagodics Tamás.
Nyíregyháza, április 02. A kapcsolatok hálójában.
 Rengeteg blogot találhatunk a témában  Kedvünkre válogathatunk, mert mind különböző  Ki hobbiból, ki munka céljából vezeti  Nagyon népszerűvé vált.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
Jagodics Rita – kereskedelmi marketing szakértő GYŰJTS TÖBB VEVŐT ÉS PÉNZT KIVÁLÓ REKLÁMSZÖVEGGEL!
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
1 Gazdasági válság és könyvvizsgálat Lázár Juli. 2 Fő változás a BIZONYTALANSÁG.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Vállalatirányítási rendszerek bevezetése és tapasztalatai a KKV szektorban Oldal Zoltán vállalati tanácsadó Gy-M-S Kereskedelmi és Iparkamara KKV vezetők.
Ezek a stratégia elemek sorban
A sikeres kampányok 2 fő legókockája
Érvelés, tárgyalás, meggyőzés
HOGYAN LÁTJÁK A VÁLLALATI
Előadás másolata:

Hogyan írj remek webes értékesítési szöveget? Langmár Zsuzsanna A hatékony sales oldalak titka

MESÉL modell sales oldalak írásához © Langmár Zsuzsanna Minősítés Együttérzés Segítség Érzelmek Lezárás

1. Minősítés Minősítés Pozicionálás Szűrés A JÓ vevő megszólítása Rossz vevők leépítése Kihez beszélsz? Igen, pontosan hozzád! © Langmár Zsuzsanna

Pozicionálás Kék óceán stratégia Versenytárselemzés Miben vagy más, mint a konkurenseid? © Langmár Zsuzsanna

Kihez beszélsz? © Langmár Zsuzsanna Ismerd a célpiacodat Az ő szavait használd Tudom, hogy mi a problémád

© Langmár Zsuzsanna

Mikor tudunk neked segíteni? Ha tudod, hogy a marketing fontos, de hetek óta nincs új bejegyzés a blogodban… Ha tisztában vagy vele, hogy a Google helyezés fontos, de… Ha órákat töltesz az értékesítési oldal megírásával, de… Ha több lenne a bevételed, ha hírlevélírás helyett… Ha az értékesítőid rengeteg ajánlatot dolgoznak ki feleslegesen, mert… © Langmár Zsuzsanna Feladat

2. Együttérzés Megértés Nem vagy egyedül, nem veled van baj Érzelmek felkavarása Sztori, közös ellenség Valóságossá tenni és felerősíteni a problémát Kíváncsiság: utalhatsz a megoldásra © Langmár Zsuzsanna

Megértés VIP ügyfeleid mire panaszkodnak? Mit utálnak? © Langmár Zsuzsanna

Érzelmek Mindenki érzelmi alapon dönt Igen, a Te ügyfeleid is © Langmár Zsuzsanna

Sztori Vedd kölcsön valamelyik ügyfeled történetét © Langmár Zsuzsanna

Róla beszélj “Biztos veled is megtörtént már, hogy (…)” “Nem a Te hibád, ha (…)” “Neked is görcsbe rándul a gyomrod, amikor (…)?” “Ha hosszú éjszakákon át azon töröd a fejed, hogy (…)” “Miként lehetne egyszer s mindenkorra megszabadulni attól a problémától, hogy (…)” © Langmár Zsuzsanna Feladat

3. Segítség Tanítás Bemutatni, hogy létezik megoldás Elemzés Okok, miért vagy egyedi Logika, bizonyítékok Hitelesség építése (vevővélemény) Pozitív tulajdonságok finom felvezetése © Langmár Zsuzsanna

Tanítás © Langmár Zsuzsanna Nyugi, ez csak neked nyilvánvaló Neki nem unalmas Falja a szavaidat

Bizonyítékok © Langmár Zsuzsanna Statisztika Kutatások Tanulmányok

Hitelesség © Langmár Zsuzsanna A vevővélemények evolúciója Kérj referenciát 5 VIP ügyféltől Lépésről-lépésre

“Tudod, létezik több tucat egyszerűen alkalmazható, alacsony költségű és nagyon hatékony módszer, amely (…)” “Ha nyitott szemmel jársz a világban, akkor Te nem esel kétségbe, hiszen (…)” © Langmár Zsuzsanna Feladat

4. Érzelmek Érzelmekre hatás Ösztönözd 3 Miért: tulajdonság – előny – haszon Szólítsd meg a minősített olvasót Utalj vissza arra, hogy kihez beszélsz Az ajánlat: garancia, csomag, ár Ár felvezetése © Langmár Zsuzsanna

3 miért módszer © Langmár Zsuzsanna Tulajdonságokból előny és haszon Miért jó ez a tulajdonság? Miért és hogyan áll kapcsolatban a vevő vágyaival? Miért tenne lépéseket? Vond be érzelmileg!

Az ajánlat © Langmár Zsuzsanna Garancia Csomag Ár

3 ok, amiért magasabb a profit Milyen időszakra vállalod? Egyedi elnevezés © Langmár Zsuzsanna Garancia

Ár © Langmár Zsuzsanna Nem a legolcsóbbat keresi, hanem a legjobbat Miért jó befektetés? Bontsd le az árat (120e – 10e – 500)

Milyen sajátos garanciát tudsz vállalni? Találj ki egyedi nevet a garanciádnak: “Tuti kész garancia” “Gyerekkacaj garancia” “101 hétig friss garancia” © Langmár Zsuzsanna Feladat

5. Lezárás Átvezetés Ráveszed a cselekvésre Összefoglalás Bónusz © Langmár Zsuzsanna

Összefoglalás © Langmár Zsuzsanna Vegyük át a főbb érveket Mondd meg neki, hogy mit csináljon! Mi lesz a következő lépés?

Bónusz Mivel tudod megjutalmazni, ha gyorsan dönt? Termékpiramis © Langmár Zsuzsanna

Termékpiramis fejlesztés Kapcsolódó szolgáltatás Tanulmány, elemzés Audit, átvilágítás © Langmár Zsuzsanna Feladat

Elmetérkép MESÉL modell Címsor, alcím Lektorálás © Langmár Zsuzsanna Hogyan állj neki?

Roger Dawson: Nyerő tárgyalási taktikák © Langmár Zsuzsanna Ajánlott irodalom

Al Ries – Jack Trout: Alulról építkező marketing © Langmár Zsuzsanna Ajánlott irodalom

Maxwell Maltz: Pszichokibernetika © Langmár Zsuzsanna Ajánlott irodalom

Bob Bly © Langmár Zsuzsanna

Joe Sugarman © Langmár Zsuzsanna

Michel Fortin © Langmár Zsuzsanna

Köszönöm a figyelmet! Márciusi játék a Szövegírásblog olvasóinak: Nyerj ingyenes Webszöveg Átvilágítást! Langmár Zsuzsanna