Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A sikeres kampányok 2 fő legókockája

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A sikeres kampányok 2 fő legókockája"— Előadás másolata:

1

2 A sikeres kampányok 2 fő legókockája
Ajánlat Kommunikáció

3 Miből áll egy visszautasíthatatlan ajánlat?
Válaszd ki a terméket, szolgáltatást! Szedj össze minél értékesebb bónuszokat! Árazd be az ajánlatot, bónuszokkal együtt! Adj nevet az ajánlatnak! Határozd meg a limitet! Találj ki egy lehengerlő garanciát! Maximalizáld az ajánlatodban rejlő potenciált!

4 Miből áll egy átütő erejű kampánykommunikáció?
Figyelemfelcsigázó levelek Vevőművelő tartalomsorozat Pénzarató sales ek Profitmaximalizáló lezárás

5 Figyelemfelcsigázó levelek

6 Holnap indul az Xyz tartalomsorozat!
1. Figyelemfelcsigázó levelek Valami nagy dologgal készülünk! Holnap indul az Xyz tartalomsorozat!

7 2. Vevőművelő tartalomsorozat

8 2. Vevőművelő tartalomsorozat
RÉSZ: Vágykeltés (vágyat generálunk a kampány követésére) 

9 2. Vevőművelő tartalomsorozat
2. RÉSZ: Megoldástudat-kialakítás (megtanítjuk helyesen gondolkozni a követőinket)

10 2. Vevőművelő tartalomsorozat
3. RÉSZ: Terméktudat-kialakítás (kiütjük a konkurenseket a ringből)

11 2. Vevőművelő tartalomsorozat
4. RÉSZ: Ajánlatprezentáció (felfedjük a kampány ajánlatát)

12 2. Vevőművelő tartalomsorozat
5. RÉSZ: Értéknövelés (bónuszokkal növeljük az ajánlat értkét)

13 2. Vevőművelő tartalomsorozat
6. RÉSZ: Közösségi bizonyíték   (hitelt építünk az ajánlat mögé)

14 3. Pénzarató sales emailek

15 3. Pénzarató sales emailek
a) Klasszikus sales (a sales oldal felépítése alapján) b) Ajánlatkifejtő  (az ajánlat értékét világítja meg különböző szemszögekből) c) Árprezentációs (ami levezeti az ajánlat árát/értékét) d) Garancia kifejtő  (ami új megvilágításba helyezi a garanciád) e) Gyakori kérdés (ami a kampány alatt beérkezett kérdésekre ad választ)

16 4. Profitmaximalizáló lezárás

17 Kifogáskezelő email Részletfizetés email Záróra email
4. Profitmaximalizáló lezárás Kifogáskezelő Részletfizetés Záróra

18 Ugye Téged is érdekel egy ilyen ÚJ kampányrendszer
megvalósítása? 

19 De hogyan kell mindezeket kidolgozni?
Mik a sablonizált tervrajzai az egyes cikkeknek, eknek? (Merthogy erre is kész sablonunk van számodra...) Hogyan kéne ezt az egész kampányosdit ütemezni? Milyen buktatókra kell felkészülni és hogyan tudod átlátni az egész terepet? Egyáltalán minden érintésre szükséged van minden esetben?

20 A KÉM 4. részében MINDENRE fény derül…
Hamarosan….


Letölteni ppt "A sikeres kampányok 2 fő legókockája"

Hasonló előadás


Google Hirdetések