MINDENKI GYŐZTES AKI CÉLBA ÉR!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Major József IRONMAN bajnok 3,8 km úszás 180 km kerékpározás 42,2 km futás Portfolió 2010.
Advertisements

A területegységek átalakítása
Szponzoráció.
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
STEP Aktív:…volt egy évünk
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
Nemszőtt textíliák felhasználási lehetőségei
Média Ajánlat. Miért érdemes az felületein hirdetni ? Miért érdemes az felületein hirdetni ? • Mert a XV. kerület hivatalos Újságában, Televíziójában.
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
2010. November Universal Music A zene, ahogyan még nem gondoltál rá Avagy zeneáruház áruház nélkül November 25. Benda Gergely – Ügyvezető igazgató,
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
A projekt eredményei, előnyök, változások (3) Dr. Kajdi FerencDr. Martin Polovka Dr. Schmidt RezsőGyőri Tibor Schiller OttíliaTeschner-Kovács Zsófia Dr.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
SzponzorációSzponzoráció. MIÉRT ÉRDEMES A BSI-T VÁLASZTANI A BSI Magyarország piacvezető sportrendezvény szervező cége. Évente eseményt szervezünk,
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
1 banner ingyenesen az 1% – 100% akció népszerűsítésére (az önkormányzatnak)
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
A funkcionális élelmiszerek ismertségének vizsgálata
Haszon rendezvények médiaajánlat. Célcsoport További képek:
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Edzők válaszai a kérdőíves felmérésre (325 válaszadó)
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
A tételek eljuttatása az iskolákba
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
Versenytársból partner
ATL - mit hirdessünk és hol?
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Fekete László Született: Csillagjegye: Vízöntő
szakmérnök hallgatók számára
Debreceni Egyetem Agrár és Műszaki Tudományok Centruma Logisztikai Koordinációs Központ Logisztikai szakemberigény, képzési igény, elvárások és tények.
Aktuális helyzet Elhasznált gumiabroncs hasznosítás MAGUSZ
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
A évi demográfiai adatok értékelése
A bio- és funkcionális élelmiszerek fogyasztói megítélése
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
Az internetes ismerkedés hatása a homofíliára Lőrincz László Budapesti Corvinus Egyetem Szociológia és Társadalompolitika Intézet
1 Foglalkoztatási kihívások (1), avagy mitől beteg a magyar gazdaság és a társadalom LIGA REGIONÁLIS TANFOLYAM 2010.OKTÓBER 5-6 HAJÓS Dr. Szabó Imre VDSzSz/LIGA.
Sponsorare necesse est
2007. május 22. Debrecen Digitalizálás és elektronikus hozzáférés 1 DEA: a Debreceni Egyetem elektronikus Archívuma Karácsony Gyöngyi DE Egyetemi és Nemzeti.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
7. Házi feladat megoldása
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Balaton régió turizmusában
UniTech online mérnökverseny
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Cseber Kht évi gyűjtés eredménye február CSEBER Kft
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Comenius Logo (teknőc).
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
SiteTalk Statisztikák Frissítve: július 19..
Wien, COMFORT Budapest: tények, eredmények.
Kvantitatív módszerek
Média Ajánlat.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Haszon rendezvények médiaajánlat
Előadás másolata:

MINDENKI GYŐZTES AKI CÉLBA ÉR! BSI BUDAPEST SPORTIRODA KOCSIS ÁRPÁD ÜGYVEZETŐ

FELFUTUNK A KÉKESRE!

ÁTFUTUNK A HORTOBÁGYON!

KÖRBE KERÉKPÁROZZUK A TISZA-TAVAT!

KÖRBEFUTJUK A BALATONT!

MEGTÖLTJÜK AZ ANDRÁSSY UTAT…

A RAKPARTOT

ÉS A PAPP LÁSZLÓ SPORTARÉNÁT!

BUDAPEST SPORTIRODA INDULÓI: 5 SPORTÁGBAN 2008. 101.000 FŐ 29 ESEMÉNY 2009. 92.000 FŐ 26 ESEMÉNY

MI A TERMÉKÜNK? – MIT ÁRULUNK? KIHÍVÁSOKKAL TELI SZABADIDŐS SPORTESEMÉNYEKET CÉLT ADUNK A RENDSZERES MOZGÁSNAK A TELJESÍÉTES ÖRÖMÉT A CÉLBAÉRKEZÉS BOLDOGSÁGÁT DE VALÓJÁBAN ÉLMÉNYT!

TESSZÜK, MINT A VILÁGBAN BÁRHOL A FOGYASZTÓK KERESIK, IGÉNYLIK A SPORTOS KIHÍVÁSOKAT NEW YORK MARATON VASA FUTÁS TOUR DE FRANCE

KIK KERESIK? - KIK A VEVŐINK? NEMEK SZERINTI MEGOSZLÁS: FÉRFI NŐ 46,9% 53,1% ÉLETKOR SZERINTI MEGOSZLÁS: 18 – 29 28,3% 30 – 39 37,7% 40 – 49 22,4% 50 – 59 8,8% 60 – 2,8% LAKHELY SZERINTI MEGOSZLÁS BUDAPEST VIDÉK 40,1% 59,9%

NIKE BUDAPEST FÉLMARATON 2009. 5000 MAGYAR INDULÓ NEMEK SZERINTI MEGOSZLÁS FÉRFI NŐ 64,05% 35,95% LAKHELY SZERINTI MEGOSZLÁS BUDAPEST VIDÉK 44,85% 55,15% ISKOLAI VÉGZETTSÉG SZERINTI MEGOSZLÁS DIPLOMÁS 64 % ÉRETTSÉGI 25 % 8 ÁLTALÁNOS 4 % TANULÓ 3 % NYUGDÍJAS

EGY MÁSIK FUTÓESEMÉNYÜNK STATISZTIKÁJA VÉGZETTSÉG: 48% - FELSŐFOKÚ 39% - KÖZÉPFOKÚ 6% - SZAKMUNKÁS 7% - 8 ÁLTALÁNOS FOGLALKOZÁS: 15% - VEZETŐ, TULAJDONOS 61% - ÉRTELMISÉG, SZELLEMI 13% - FIZIKAI 7% - NEM DOLGOZIK

INDULÓK – FOGYASZTÓK EGY PÉLDA 25. T-HOME VIVICITTÁ VÁROSVÉDŐ FUTÁS 80% MÁRKÁS FUTÓCIPŐT VISEL ÉRTÉKE KB. 200 MILLIÓ Ft. 50% MÁRKÁS FUTÓRUHÁT VISEL ÉRTÉKE KB. 50 MILLIÓ Ft. 25% SPORTÓRÁT VISEL ÉRTÉKE KB. 30 MILLIÓ Ft. 5% PULZUSMÉRŐ ÓRÁT VISEL ÉRTÉKE KB. 20 MILLIÓ Ft. A RAJTNÁL ÁLL KB. 300 MILLIÓ Ft. FELSZERELÉS

A FELSZERELÉS ÉRTÉKE KB. 500 MILLIÓ FT A T-MOBILE MOUNTAIN BIKE TOP MARATONON 1500 MONTIS ÁLL A RAJTNÁL TELJES FELSZERELÉSBEN A FELSZERELÉS ÉRTÉKE KB. 500 MILLIÓ FT

– SPAR BUDAPEST MARATON – NIKE BUDAPEST FÉLMARATON KÜLFÖLDI FOGYASZTÓK A VÁROSLÁTOGATÓ TURIZMUS KERETÉBEN 2009 . ÉV – SPAR BUDAPEST MARATON – NIKE BUDAPEST FÉLMARATON Fotó, külföld KÜLFÖLDI RÉSZTVEVŐK + KÍSÉRŐK 920 MILLIÓ FORINTOT KÖLTÖTTEK

FOGYASZTÓINK – INDULÓINK ELÉRÉSE „AZ ESEMÉNYEKET IS EL KELL ADNI” JÓ ESEMÉNY – SZÁJPROPAGANDA ADATBÁZIS – DM 45.000 ÉLŐ E-MAIL CÍM 60.000 SMS 150.00 0 POSTAI CÍM ÉVI 25-30 E-MAIL KAMPÁNYUNK VAN

SZEZONBAN NAPI 3-4.000 LÁTOGATÓ TV MAGAZIN HONLAPJAINK – 4 FÉLE FUTANET.HU SZEZONBAN NAPI 3-4.000 LÁTOGATÓ TV MAGAZIN SPORT TV-BEN – 200.000 NÉZŐ SPURI FUTÓ ÉS TRIATLON MAGAZIN DIGITÁLIS? – NYOMTATOTT? SPURI, EMBLÉMA

PR TEVÉKENYSÉGEINK 2009-BEN ÍROTT SAJTÓ 164 LAPBAN 1205 HÍR, CIKK RÁDIÓ 9 RÁDIÓBAN 1154 SPOT 21 RÁDIÓBAN 129 INTERJÚ TELEVÍZIÓ 18 TV-ben 1447 perc INTERNET 214 HONLAPON 1023 HÍR, CIKK IMPULZÍV MÉDIA 30 MP-ES SPOT HANG NÉLKÜL, 3,6 MILLIÓ ALKALOMMAL

ÉRDEKESSÉGEKET GENERÁLUNK NÉMETH LAJOS

ÉRDEKESSÉGEKET GENERÁLUNK SZTARENSZKY TIBORNÉ

ÉRDEKESSÉGEKET GENERÁLUNK SZÁZMILLIÓ FUTÓLÉPÉS

MIHEZ CSATLAKOZNAK A SZPONZOROK? NEM SZLOGEN – TÉNY: MINDENKI GYŐZTES, KI CÉLBA ÉR!

A SZPONZOROK A SIKERHEZ CSATLAKOZNAK, MERT NINCS VESZTES, NINCS VERESÉG NINCS ELLENTÉT, ELLENÉRDEK AZ INDULÓK KÖZÖTT AZ UTOLSÓ IS BOLDOG, SŐT BOLDOGABB, MERT MEGCSINÁLTA NINCS DOPPING

AZ ESEMÉNY ÉLMÉNYT AD! IGAZI KÖZÖSSÉGI ÉLMÉNYT, JÓ BULIT! BARÁTOKKAL 39 % CSALÁDTAGOKKAL 28 % KOLLÉGÁKKAL 17 % PARTNERREL 7 % EGYEDÜL

MIÉRT CSATLAKOZNAK A SZPONZOROK? IMAGE ÉPÍTÉS – PL.: E-ON, K&H BANK, GENERALI, VOLVO LOGO, CÉLCSOPORTJUKAT TALÁLJÁK – PL.: NIKE, POWERADE, TIMEX, INTERSPORT, BÉRES PORCERŐ, DR. KELEN KRÉM

HOGYAN KAPCSOLÓDHATNAK A SZPONZOROK? NÉVADÁS DM KIADVÁNYOKBAN spuri, reklám

HELYSZÍNEN PÓLÓ, RAJTSZÁM

MOLINÓ, KM TÁBLA, CÉLKAPU

FUNKCIONÁLIS HELYEKEN

MIT GONDOL A FOGYASZTÓ / INDULÓ? 2008. ÉVI T-HOME VIVICITTÁ VÁROSVÉDŐ FUTÁSON AZ IPSOS KUTATÁSA ALAPJÁN AZ INDULÓK: 95%-a pontosan ismerte a névadó szponzort 79%-a maximálisan egyetértett a szponzorálással 94%-a elvárta a folytatást a következő évben 44%-nál pozitívan változott a cég megítélése 29%-nál növekedett a cég szolgáltatásai iránti affinitás

A TÖBBI SZPONZOR ISMÉRTSÉGE IS REMEK AZ INDULÓK A HELYSZÍNEN EMLÍTETTÉK: 95%-ban a névadó partnert 82%-ban az autós partnert 67%-ban az ital partnert 62%-ban a futócipó partnert 48%-ban a befutócsomagban kapott termékeket 41%-ban a rádiós partnert 15%-ban a MÁV-ot

A SZERVEZŐK ELISMERÉSE 99%-ban ajánlják másnak is az eseményt 100% a következő évben is eljönne SAJNOS CSAK 45-50% JÖN ISMÉT. MERT A FOGYASZTÓ MÁR CSAK ILYEN! MEGVESZI, TETSZIK, ÍZLIK, AZTÁN LEGKÖZLELEBB MÁST VESZ. MÉG A SPORTOS FOGYASZTÓ IS ILYEN!