MINDENKI GYŐZTES AKI CÉLBA ÉR! BSI BUDAPEST SPORTIRODA KOCSIS ÁRPÁD ÜGYVEZETŐ
FELFUTUNK A KÉKESRE!
ÁTFUTUNK A HORTOBÁGYON!
KÖRBE KERÉKPÁROZZUK A TISZA-TAVAT!
KÖRBEFUTJUK A BALATONT!
MEGTÖLTJÜK AZ ANDRÁSSY UTAT…
A RAKPARTOT
ÉS A PAPP LÁSZLÓ SPORTARÉNÁT!
BUDAPEST SPORTIRODA INDULÓI: 5 SPORTÁGBAN 2008. 101.000 FŐ 29 ESEMÉNY 2009. 92.000 FŐ 26 ESEMÉNY
MI A TERMÉKÜNK? – MIT ÁRULUNK? KIHÍVÁSOKKAL TELI SZABADIDŐS SPORTESEMÉNYEKET CÉLT ADUNK A RENDSZERES MOZGÁSNAK A TELJESÍÉTES ÖRÖMÉT A CÉLBAÉRKEZÉS BOLDOGSÁGÁT DE VALÓJÁBAN ÉLMÉNYT!
TESSZÜK, MINT A VILÁGBAN BÁRHOL A FOGYASZTÓK KERESIK, IGÉNYLIK A SPORTOS KIHÍVÁSOKAT NEW YORK MARATON VASA FUTÁS TOUR DE FRANCE
KIK KERESIK? - KIK A VEVŐINK? NEMEK SZERINTI MEGOSZLÁS: FÉRFI NŐ 46,9% 53,1% ÉLETKOR SZERINTI MEGOSZLÁS: 18 – 29 28,3% 30 – 39 37,7% 40 – 49 22,4% 50 – 59 8,8% 60 – 2,8% LAKHELY SZERINTI MEGOSZLÁS BUDAPEST VIDÉK 40,1% 59,9%
NIKE BUDAPEST FÉLMARATON 2009. 5000 MAGYAR INDULÓ NEMEK SZERINTI MEGOSZLÁS FÉRFI NŐ 64,05% 35,95% LAKHELY SZERINTI MEGOSZLÁS BUDAPEST VIDÉK 44,85% 55,15% ISKOLAI VÉGZETTSÉG SZERINTI MEGOSZLÁS DIPLOMÁS 64 % ÉRETTSÉGI 25 % 8 ÁLTALÁNOS 4 % TANULÓ 3 % NYUGDÍJAS
EGY MÁSIK FUTÓESEMÉNYÜNK STATISZTIKÁJA VÉGZETTSÉG: 48% - FELSŐFOKÚ 39% - KÖZÉPFOKÚ 6% - SZAKMUNKÁS 7% - 8 ÁLTALÁNOS FOGLALKOZÁS: 15% - VEZETŐ, TULAJDONOS 61% - ÉRTELMISÉG, SZELLEMI 13% - FIZIKAI 7% - NEM DOLGOZIK
INDULÓK – FOGYASZTÓK EGY PÉLDA 25. T-HOME VIVICITTÁ VÁROSVÉDŐ FUTÁS 80% MÁRKÁS FUTÓCIPŐT VISEL ÉRTÉKE KB. 200 MILLIÓ Ft. 50% MÁRKÁS FUTÓRUHÁT VISEL ÉRTÉKE KB. 50 MILLIÓ Ft. 25% SPORTÓRÁT VISEL ÉRTÉKE KB. 30 MILLIÓ Ft. 5% PULZUSMÉRŐ ÓRÁT VISEL ÉRTÉKE KB. 20 MILLIÓ Ft. A RAJTNÁL ÁLL KB. 300 MILLIÓ Ft. FELSZERELÉS
A FELSZERELÉS ÉRTÉKE KB. 500 MILLIÓ FT A T-MOBILE MOUNTAIN BIKE TOP MARATONON 1500 MONTIS ÁLL A RAJTNÁL TELJES FELSZERELÉSBEN A FELSZERELÉS ÉRTÉKE KB. 500 MILLIÓ FT
– SPAR BUDAPEST MARATON – NIKE BUDAPEST FÉLMARATON KÜLFÖLDI FOGYASZTÓK A VÁROSLÁTOGATÓ TURIZMUS KERETÉBEN 2009 . ÉV – SPAR BUDAPEST MARATON – NIKE BUDAPEST FÉLMARATON Fotó, külföld KÜLFÖLDI RÉSZTVEVŐK + KÍSÉRŐK 920 MILLIÓ FORINTOT KÖLTÖTTEK
FOGYASZTÓINK – INDULÓINK ELÉRÉSE „AZ ESEMÉNYEKET IS EL KELL ADNI” JÓ ESEMÉNY – SZÁJPROPAGANDA ADATBÁZIS – DM 45.000 ÉLŐ E-MAIL CÍM 60.000 SMS 150.00 0 POSTAI CÍM ÉVI 25-30 E-MAIL KAMPÁNYUNK VAN
SZEZONBAN NAPI 3-4.000 LÁTOGATÓ TV MAGAZIN HONLAPJAINK – 4 FÉLE FUTANET.HU SZEZONBAN NAPI 3-4.000 LÁTOGATÓ TV MAGAZIN SPORT TV-BEN – 200.000 NÉZŐ SPURI FUTÓ ÉS TRIATLON MAGAZIN DIGITÁLIS? – NYOMTATOTT? SPURI, EMBLÉMA
PR TEVÉKENYSÉGEINK 2009-BEN ÍROTT SAJTÓ 164 LAPBAN 1205 HÍR, CIKK RÁDIÓ 9 RÁDIÓBAN 1154 SPOT 21 RÁDIÓBAN 129 INTERJÚ TELEVÍZIÓ 18 TV-ben 1447 perc INTERNET 214 HONLAPON 1023 HÍR, CIKK IMPULZÍV MÉDIA 30 MP-ES SPOT HANG NÉLKÜL, 3,6 MILLIÓ ALKALOMMAL
ÉRDEKESSÉGEKET GENERÁLUNK NÉMETH LAJOS
ÉRDEKESSÉGEKET GENERÁLUNK SZTARENSZKY TIBORNÉ
ÉRDEKESSÉGEKET GENERÁLUNK SZÁZMILLIÓ FUTÓLÉPÉS
MIHEZ CSATLAKOZNAK A SZPONZOROK? NEM SZLOGEN – TÉNY: MINDENKI GYŐZTES, KI CÉLBA ÉR!
A SZPONZOROK A SIKERHEZ CSATLAKOZNAK, MERT NINCS VESZTES, NINCS VERESÉG NINCS ELLENTÉT, ELLENÉRDEK AZ INDULÓK KÖZÖTT AZ UTOLSÓ IS BOLDOG, SŐT BOLDOGABB, MERT MEGCSINÁLTA NINCS DOPPING
AZ ESEMÉNY ÉLMÉNYT AD! IGAZI KÖZÖSSÉGI ÉLMÉNYT, JÓ BULIT! BARÁTOKKAL 39 % CSALÁDTAGOKKAL 28 % KOLLÉGÁKKAL 17 % PARTNERREL 7 % EGYEDÜL
MIÉRT CSATLAKOZNAK A SZPONZOROK? IMAGE ÉPÍTÉS – PL.: E-ON, K&H BANK, GENERALI, VOLVO LOGO, CÉLCSOPORTJUKAT TALÁLJÁK – PL.: NIKE, POWERADE, TIMEX, INTERSPORT, BÉRES PORCERŐ, DR. KELEN KRÉM
HOGYAN KAPCSOLÓDHATNAK A SZPONZOROK? NÉVADÁS DM KIADVÁNYOKBAN spuri, reklám
HELYSZÍNEN PÓLÓ, RAJTSZÁM
MOLINÓ, KM TÁBLA, CÉLKAPU
FUNKCIONÁLIS HELYEKEN
MIT GONDOL A FOGYASZTÓ / INDULÓ? 2008. ÉVI T-HOME VIVICITTÁ VÁROSVÉDŐ FUTÁSON AZ IPSOS KUTATÁSA ALAPJÁN AZ INDULÓK: 95%-a pontosan ismerte a névadó szponzort 79%-a maximálisan egyetértett a szponzorálással 94%-a elvárta a folytatást a következő évben 44%-nál pozitívan változott a cég megítélése 29%-nál növekedett a cég szolgáltatásai iránti affinitás
A TÖBBI SZPONZOR ISMÉRTSÉGE IS REMEK AZ INDULÓK A HELYSZÍNEN EMLÍTETTÉK: 95%-ban a névadó partnert 82%-ban az autós partnert 67%-ban az ital partnert 62%-ban a futócipó partnert 48%-ban a befutócsomagban kapott termékeket 41%-ban a rádiós partnert 15%-ban a MÁV-ot
A SZERVEZŐK ELISMERÉSE 99%-ban ajánlják másnak is az eseményt 100% a következő évben is eljönne SAJNOS CSAK 45-50% JÖN ISMÉT. MERT A FOGYASZTÓ MÁR CSAK ILYEN! MEGVESZI, TETSZIK, ÍZLIK, AZTÁN LEGKÖZLELEBB MÁST VESZ. MÉG A SPORTOS FOGYASZTÓ IS ILYEN!