Nehéz ügyfél-e a fiatalkorú?.  Fegyelmi eljárások  Elhúzódhat  Kérdéses a hatékonysága  Büntet  Tanult tehetetlenség  „Alternatív költsége van”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Számadás a talentumról
Advertisements

Lux Judit CSc ÉLETUTAK – GENERÁCIÓK – ÜNNEPEK május 22. SZAKMAI KONFERENCIA ÉS KIÁLLÍTÁS (ISBN-szám: ) HSZOSZ- ICF Magyar Tagozat.
AZ ÉRDEK ÉS ÉRDEKELTSÉG SZEREPE ÉS JELENTŐSÉGE AZ INTERSZEKTORÁLIS EGYÜTTMŰKÖDÉSBEN Dr. Juhász Gábor.
Konfliktuskezelés és vitarendezés Nagybörzsönyben
Jóvá Tett Hely Közösségi Foglalkoztató
Komplex Instrukciós Program
Dalton-tervvel a sikeresebb iskoláért.
Business Process Outsourcing © Arthur Andersen 2001 Szolgáltató központok a harmadik évezredben Várnai Éva partner Andersen, Vezetési tanácsadás.
„Megváltozott világ?!” TÁMOP /1-2F projekt Dr. Ádám Szilvia.
Tabletták helyett egészségnyereség Együttműködésre épülő új modellek „Egészségközpontú egészségügy” Szakmai konferencia Jakab Zoltán.
Speciális szükségletek, speciális terhek
A „Sorsfordító – sorsformáló” munkaerő-piaci program keretében bonyolított szolgáltatások Paksi Éva Eg-Véd Bt.
A VEZETÉSRŐL ÁLTALÁBAN
Könyvtári és Informatikai Szövetség
Az EU oktatási és képzési rendszerének célkitűzései
Készítette: Molnár Fruzsina Eszter szociális munka III. évfolyam
Problémafa modell Ez a táblázat segít képileg megjeleníteni a probléma elemzést. A második oldal egy példát mutat be, a harmadik oldal pedig egy kitöltetlen.
Közösségfejlesztés és közösségi munka
Mi a COACHING? A COACHING angol eredetű szó, amely edzést jelent. Az üzleti életbe kb. 20 évvel ezelőtt került be, gyökerei a sport pszichológiából eredeztethetők.
A pedagógusok valós igényei, a digitális tananyagfejlesztés aspektusai Eger, október 12.
Konfliktus és konfliktuskezelés
Zalayné Kovács Éva: Minőség és könyvtár
Integrált területi beruházás és Közösségvezérelt helyi fejlesztés a as programozási időszakban Zsolt SZOKOLAI C.2 Urban development, territorial.
Együtt egymásért és magunkért
A könyvvizsgálói szakma kihívásai a válság tükrében dr
Projektmunka.
Lux Judit CSc Neokorporatív gyakorlat és mediáció Magyarországon(3) december 5.
Lux Judit CSc Neokorporatív gyakorlat és mediáció Magyarországon(4) december 12.
Tudásmenedzsment eredmények és tapasztalatok a MOL Csoportban Tóth Róbert Tudásmenedzsment vezető, MOL Csoport Budapest, 2006.február 23.
Konfliktuskezelés - mediációval
„A CIGÁNYOKKAL NEM LEHET BÉKÉSEN EGYÜTTÉLNI” Az önkormányzati vezetők szerint, a cigányok által is lakott települések közel HARMADÁN (31%) a nem romák.
Regionális Civil Egyeztetések (RECE) Program Helyzetelemzés tapasztalatai Oprics Judit Társadalmi egyeztetés támogatása program vezetője október.
Mi segít az erőszakkal szemben?
Szervezeti viselkedés Bevezetés
A JÓ PAP IS… – Képzések és tanácsadások szakembereknek, munkáltatóknak Előadó: Garadnay Tea FEMI vezető Budapest Esély Nonprofit Kft.
A hálózati szociális munka koncepciói (R. Brake) I. Hálózat orientált tanácsadás -a kliensek környezetében lévő erőforrások mozgósítása és támogatása -a.
VÁLTOZÁSOK MENEDZSELÉSE A FELSŐOKTATÁSBAN DINYA LÁSZLÓ: VÁLTOZÁSOK MENEDSZELÉSE A FELSŐOKTATÁSBAN TANULMÁNYA ALAPJÁN A BEMUTATÓT KÉSZÍTETTE SARIC DÁNIEL.
Konfliktusfelismerés fáziskéséssel (meghalljuk-e a másik vészjelzéseit…)
A pszichiátriai beteg emberek szükségletei a támogatott lakhatási formákban Gordos Erika.
Az európai országok eredményei és tapasztalatai Szigeti Tóth János © Magyar Népfőiskolai Társaság 2009.
Kompetencia alapú képzés  Képességek, kézségek fejlesztése  9.C Közlekedési osztály  9.D Informatikai osztály.
Simon Gábor a Fogyasztóvédelmi bizottság elnöke Budapest, december 14. Együttműködés a fogyasztóvédelmi ügyek területén.
Geskó Sándor A KÖZÖSSÉGI MEDIÁCIÓ GYAKORLATA
A Mediáció.
Virtuális mediáció? – Hagyományos és új mediációs módszerek
SAGE Időskorúak segítése a döntéshozatalban való részvételben Trebag Kft.
New View Beszámoló a tanulókkal történt interjúról.
Gazdasági Mediáció Konferencia április 28. vitából egyezség Varga Tamás, gazdasági mediátor Gazdasági Mediáció Konferencia Április 28. Varga.
Resztoratív megközelítés a konfliktuskezelésben
Felelősen, egészségesen, biztonságosan
Az alternatív vitarendezés, az érdekalapú tárgyalás és a resztoratív technikák bevezetése a szakképző intézmények működési és nevelési gyakorlatába.
1 Alternatív optimum Nem csak egy megoldása van!.
Interkulturális mediáció bemutatása - ROMED2-ROMACT Interkulturális mediáció megvalósulása elméletben és gyakorlatban Jászfényszarun ROMED2-ROMACT programon.
SZERVEZETI MEDIÁCIÓ Mediációs Műhelytalálkozó Zajkás Gergely DHL Supply Chain.
A támogatott lakhatás kihívásai
Deák Sándor Szolnok Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivata.
„Gondoljunk a jövőre!” - szakmai nap Előadó: Pántya Erika projektmenedzser Szombathely, június 22.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Konfliktuskezelő eljárások és módszerek a Pártfogó Felügyelői Szolgálat tevékenységében Biró Balázs pártfogó felügyelő, mentor közvetítő.
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
Járási jelzőrendszeri tanácsadó feladatai és tapasztalatai 2016
A mediáció szerepe a büntető igazságszolgáltatásban
Az innovációs modellek (az innovációk keletkezése Roy Rothwell)
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Konfliktus fogalma: az értékek vagy érdekek összeütközése.
Összeállította: Piacsek László Zoltán
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Termelés tervezési és irányítási rendszer SQL alapon
Előadás másolata:

Nehéz ügyfél-e a fiatalkorú?

 Fegyelmi eljárások  Elhúzódhat  Kérdéses a hatékonysága  Büntet  Tanult tehetetlenség  „Alternatív költsége van”  Elkerülés  Nem oldódik meg a konfliktus  A probléma megmarad  Esetleg tovább súlyosbodik  Erőforrásokat emészt fel  Időt pazarolunk vele

 Önkéntes folyamat  A felek maguk oldják meg a konfliktust  Harmadik fél segíti őket a mindenki számára elfogadható megoldás megtalálásában  A mediátor feladata a folyamat irányítása és a felek segítése

 A vádakat szükségletekké, érdekekké fogalmazza át.  Egymás legyőzése helyett az érdekek kerülnek előtérbe.  Konstruktív kommunikációt alakít ki.  Jövőre fókuszál.  Bizalmat épít.

 Információs alapú  Kapcsolati alapú  Értékalapú  Strukturális alapú  Érdekalapú  Szituatív  Szükséglet-alapú

 Jelzés  Vita  Polarizáció  Szegregáció  Destrukció  Kimerülés

 Kommunikáció nehézségei  Részvétel foka gyenge  Együttműködés hiánya  Empátiás készség hiánya