Az Ec-Pec Alapítvány IPR szolgáltatási tapasztalatai Pap Sára ügyvezető.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
SULISZERVIZTÁMOP Szolgáltatói szerep a Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés Innovatív intézményekben c. pályázat megvalósításában Juhász.
Advertisements

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
TÁJÉKOZTATÁS A SZAKMAI VIZSGARENDSZEREK KUTATÁSÁRÓL Dr. Hideg Éva Budapesti Corvinus Egyetem, Jövőkutatás Tanszék Az FKA-KT 4/2006. sz. téma, Megvalósíthatósági.
Kutatási gyorsjelentés Omnibuszos kutatás meghatározott szakpolitikai témában – Egészségügy január.
Társadalmi Egyesülések Zala Megyei Szövetsége. • Székhely: Zalaegerszeg • Alapítás éve: • Tagok: civil szervezetek, alapítványok, klubok • Fő tevékenység:
integrációs szaktanácsadó
1 EMDOR KFT Integrációs Pedagógiai Rendszer Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 2008/2009.
A komplex rehabilitáció Új feladat – új szemlélet! Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ november 26.
A szaktanácsadás támogató szerepe
Hálózatépítés, mint az együttműködések fejlesztésének hatékony eszköze Eger, szeptember 14.
A tanácsadás rendszerének változásai Páll Viktória
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
Előadó: Faragóné Bircsák Márta
A Szaktanácsadók feladatai a 48/2012. (XII.12.) EMMI rendelet alapján
„Megváltozott világ?!” TÁMOP /1-2F projekt Dr. Ádám Szilvia.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2013/2014-es tanévben
A referencia intézmények szerepe a TÁMOP intézmények tanulószervezetté válásának folyamatában Csizmazia Sándorné szakmai vezető Harkány, nov.13.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
1. Előzmények -Munkavállalói és Munkáltatói érdekképviseleti szervezetek együttműködése -Meglévő MSZOSZ jogsegély szolgálat és a Partnerek helyszíneinek,
dr. Sztruhár Gyula ügyvezető
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
„A szakképzés koordinációjának lehetőségei a Dél-Dunántúli Régióban” Egy konferencia „beharangozója”
A tanácsadói tevékenység koordinálása Páll Viktória Ec-Pec Alapítvány.
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
A referencia-intézmény fogalma, a közoktatásban elfoglalt szerepe
A Tanárképzési és Tudástechnológiai Kar minőségügyi folyamatai szeptember 22.
TÁMOP-4.1.2/08/1/B Pedagógiai szolgáltató és kutató hálózat kialakítása a pedagógus- képzésben, a nyugat-dunántúli régióban.
Szaktanácsadás szerepe az óvodák pedagógiai munkájában
Kezdő jogászok a munkaerő-piacon Szép Károly projektvezető Budapest, November 26. Diplomaszerzés és pályakövetés Szakmai nap I.
Széchenyi István Egyetem, Győr
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
A halmozottan hátrányos helyzetű általános- és középiskolások nevelését/oktatását segítő pedagógiai rendszer Győr, Mosolits Lászlóné, Ildikó.
ÁLLÁSKULCS ™ REHABILITÁCIÓS MENEDZSERI KÉPZÉSI ÉS SPECIÁLIS MUNKAERŐPIACI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ hálózatépítő tevékenysége Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Garay.
BLAZOVICSNÉ VARGA MARIANNA IGAZGATÓ
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Beszámoló a Kistérségi Koordinációs Hálózat munkájáról, feladatairól.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Pedagógiai Közművelődési és Képzési Intézet jelene és jövője” augusztus 23.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Együttműködési lehetőségek a kompetencia alapú oktatás elterjesztése érdekében Tuza Tibor Balogh Tibor.

Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
„Kiút a hátrányos helyzetből” c. projekt innovatív elemei.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadás támogató szerepe Dr. Szabó Mária Budapest február 27.
Foglalkoztatási Információs Pontok
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
A szaktanácsadó segítő szerepe
LÉPÉSELŐNY EGYESÜLET. LEGYEN JOB(B) A NŐKNEK! LEGYEN MUNKA A NŐKNEK !
Királyné Kerék Anikó programvezető OFA Hálózat – Nyugat-dunántúli Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés.
A Kistérségi Koordinációs Hálózat szerepe a roma integráció elősegítésében Székely Andrea főosztályvezető NFÜ Központi Fejlesztési Programiroda.
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Modellprogram a szociális szövetkezetek hálózatosodása érdekében TÁMOP /1.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
1/14 Közép-dunántúli Regionális Kiválóság Minta Projekt tájékoztató Sugár Karolina elnök Szabó Kálmán ügyvezető igazgató Szövetség a Kiválóságért.
A Commitment Köznevelési Kht. MOHAY GERGELY március 31. ÉS A KECSKEMÉTI IRODA BEMUTATKOZÁSA.
Enterprise Europe Network Üzletfejlesztés karnyújtásnyira.
Alapítás: augusztus „Többre megyünk együtt, mint külön- külön…”
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
Közoktatási hálózatfejlesztés a régiótól a kistérségig „Kistérségek – útközben” szakmai konferencia Budapest, november 30.
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
RSZTOP „Közterületen élők számára természetbeni juttatás biztosítása” Megvalósítás a partneri együttműködés tekintetében a kiegészítő étkezés.
Előadás másolata:

Az Ec-Pec Alapítvány IPR szolgáltatási tapasztalatai Pap Sára ügyvezető

3 fő programterület •Lépésről lépésre program •Tolerancia program – Persona Doll •Munkaerőpiaci (re)integrációs program

Tréningszolgáltatás •20 pedagógusokat célzó tréning •Szülőtréning •Körülbelül 30 kiválóan képzett tréneri kört foglalkoztatunk

Az Ec-Pec Alapítvány végzi decembertől a Közép-Dunántúl és Nyugat-Dunántúl régiókban, 116 intézményben, 23 folyamat- tanácsadó, 2 szupervizor közreműködésével a Képesség-kibontakoztató és integrációs felkészítést, valamint az óvodai fejlesztő program után járó támogatást igénybe vevő intézmények számára biztosított szaktanácsadást, szakértői szolgáltatást, valamint szakértői szupervízió nyújtását.

OOIH Régiós irodavezető Asszisztens Koordináló szervezet Ec-Pec Alapítvány Adminisztrációs munkatárs Szupervizor Tanácsadó Intézmények

A szolgáltatás során végzett főbb tevékenységek • az intézményi látogatások koordinálása, a tanácsadók és a szupervizorok munkájának segítése • az intézmények számára tájékoztatás nyújtása tájékoztató napok szervezése • elektronikus konzultációs rendszer működtetése • tanácsadók rendszeres módszertani képzése • gyakran ismételt kérdések, jó gyakorlatok gyűjtése • elégedettségi kérdőívek

Az intézményi elégedettségi kérdőív eredményei (1. látogatás) - A tanácsadó szakmai felkészültségét, tájékozottságát a témában az intézmények (6 fokú skálán) 92 %-a kiválónak, 6- nak ítélte. 14%-a 5-öst adott a tanácsadóknak és csupán 2 %-a értékelte az intézményeknek 4-sel a tanácsadó szakmai felkészültségét. - A tanácsadó által adott javaslatok gyakorlatban való alkalmazhatóságát 90%-ban 6-ra értékelték, vagyis teljes mértékben hasznosíthatónak, 5-ösre csupán 3%, 4-re 5%-uk értékelte.

- A felmerülő kérdések megválaszolására tekintetében az intézmények 89%-a teljesen meg volt elégedve, 6-ost adott, 6%- uk 5-öst, 3%-uk 4-est. - A tanácsadás az intézmények 92 %-ának a várakozásának felelt meg teljes mértékben, 6-ost adtak, 3-3%uk 5-4-est adott. - A tanácsadás eredményessége az intézmények 91%ban teljesen eredményes volt, 4%-uk 5-öst, 5%-uk 4-est adott. - A tanácsadókkal való együttműködés 94%-ban 6-os, 6%-ban 4-es.

A következő fórumokon kaphatnak segítséget a következő évi pályázathoz Régiós irodavezetők nyújtanak segítséget

Köszönöm a figyelmet! Pap Sára