Belvárosi Általános Iskola. „Az igazi teljesítmény az életben való be- válás. A testi és lelki értelemben egész- séges személyiségfejlődés, melynek során.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

Belső tanulási folyamat az intézményben - a kompetencia alapú oktatás intézményi elterjesztése.
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
Digitális kompetenciák a pedagógusképzésben Jelli János Apor Vilmos Katolikus Főiskola (HU) Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző.
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
INTERAKTÍV DIÁKÖNKORMÁNYZAT
A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon (TÁMOP-3. 1
Iskolánkról.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Az EFOP köznevelést érintő beavatkozásai
Szűts József Általános Iskola
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
Kulcskompetenciák Európai Bizottság 2005
Értékünk az ember – értékünk a gyermek!.
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
Észak-Alföldi TIOK Kisújszállás
Kompetencia-alapú oktatás Orosháza intézményeiben december 01. Információs nap HEFOP
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA
. Vass Vilmos igazgató Programfejlesztési Központ Oktatási programcsomag - kulcskompetenciák „A tudásalapú információs társadalomért” Fővárosi Pedagógiai.
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
Tudás + képességek + attitűdök ismeretekalkalmazás 20 m hosszúságú kerítéssel téglalap formájú konyhakertet kerítenek el. Ha a kert szélessége 4 m, akkor.
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
A kerettantervek fejlesztése
Új évszázad - Új módszerek1. 2 Támogató: ESZA A projekt megvalósításának kezdete: A projekt befejezésének időpontja:
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Projektzárás MARCALI Miért van szükség a magyar közoktatásban változásokra ? Összeállította: dr. Bertók Sándor Közoktatási szakért ő.
TEHETSÉGFEJLESZTŐ PROGRAMOK AZ IDEGEN NYELV OKTATÁSBAN
Ismeretátadás ismeretbe ágyazott képességfejlesztés túlméretezett tananyagreális tananyagmennyiség pedagógusközpontú, egységes módszertan tanulóközpontú,
Kompetensek lettünk? június 27..
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt SCHMERCZ.
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Kertvárosi Általános Művelődési Központ.
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS. Háttér 2000 Lisszabon EU határozata 2004 Európai Bizottság dokumentuma Hazánkban: Nat Oktatási Minisztérium stratégiája Nemzeti.
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával,
Pedagógus szerepek és hatékonyság BMEGT51K011
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
LKG–HEFOP konferencia, / Kompetensek lettünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
Gyakorlás – gyakorlat – gyakornok Sokszor egyetlen élmény egész életére megnyitja a fiatal lelket a zenének. Ezt az élményt nem lehet a véletlenre bízni:
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
Barcsák Marianna - KPSZTI
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
Előadás másolata:

Belvárosi Általános Iskola

„Az igazi teljesítmény az életben való be- válás. A testi és lelki értelemben egész- séges személyiségfejlődés, melynek során azzá leszünk, akik vagyunk, magunkkal ho- zott lehetőségeink szerint, és megtaláljuk, kiharcoljuk a nekünk való helyet a világban, azt a helyet, ahol tényleg hatékonyak lehe- tünk, a magunk és mások örömére és me- gelégedésére” /Vekerdy Tamás/

Küldetésnyilatkozat -használható tudás -egészségvédelem -környezetvédelem -integráció -partnerközpontúság -önértékelés képességének fejlesztése -nemzeti értékek fejlesztése

Statisztikai adatok / / A tanulók létszáma: 454 fő Alsó tagozat: 205 fő Felső tagozat: 249 fő Osztálylétszámok az alsó tagozaton átlagosan: 26 fő Napközis csoportok száma: 9 csoport

Tárgyi feltételek -szecessziós stílusú épület, környezet: Tisza; két középiskolai intézmény; Nagytemplom; Galéria -19 tanterem, 2 informatika terem, két tornaterem, egy tornaszoba, orvosi szoba, könyvtár, ebédlő, kicsi udvar -az oktatást segítő technikai eszközök: *18 számítógép a tanulók oktatására *projektor *írásvetítők, diavetítők *kép-és hangkazetták

MatematikaInformatika Testnevelés Idegen nyelv MŰVÉSZET  Tánc  Zene  Képzőművészet  Dráma

„Keresem minden gyerek sajátos titkát és azt kérdezem, hogyan segíthetném abban, hogy önmaga lehessen” / Janus Korczuk /

Belső Gondozói Rendszer - szűrések, vizsgálatok - elemzés, problémafeltárás - tervezés, megoldások keresése - fejlesztés, problémamegoldás Egyéni, osztálytermi szint TehetséggondozásFelzárkóztatásSNI tanulókkal való foglalkozás

Belső Gondozás - Fejlesztés munkaközösség Belső gondozók Fejlesztő pedagógusok Logopédusok Segítő pedagógus

HEFOP/2005/3.1.3 pályázat A pályázat címe:Felkészítés a kompetencia-alapú oktatásra „Együtt a közös jövőért” A pályázat célja: -változó munkareő-piaci igényeknek való megfelelés -versenyképes tudás kialakítása -az egész életen át tartó tanulás támogatása -alkalmazkodóképesség javítása

A célokhoz vezető eszközök: -pedagógiai kultúra átalakítása -digitális kultúra oktatási eszközrendszerének alkalmazása -a kompetencia alapú oktatás megvalósítása

KOMPETENCIAFEJLESZTÉS-PROGRAMFEJLESZTÉS TERÜLETEI -szövegértési-szövegalkotási -matematikai-logikai -szociális, életviteli és környezeti -életpálya-építési -info-kommunikációs technológia (IKT) -idegen nyelvi

Támogatási összeg: Ft Oktatási eszközökre elkölthető összeg: A támogatás 30 %-a→ Ft Eszközök: -Interaktív táblák -Projektorok -Laptopok -Internet hozzáférés, lokális hálózat -Multimédiás számítógép -Az eszközökhöz tartozó szoftverek

EREDMÉNYEINK Tanév Városi versenyekMegyei versenyekOrszágos versenyek / / / Versenykategóriák: Sport, Matematika, Vers-és prózamondó, Nyelvművelő, Számítástechnika, Környezetvédelem, Történe- lem, Rajz, Nyelvhelyességi, Szépolvasási, Természetvédelem Idegen nyelv,

TOVÁBBTANULÁS TanévSzakiskolában Gimnáziumban Szakközép- iskolában Összesen 2001/ / / /

RAJZVERSENY

FOGALMAZÁS

SALÁTABÁR

FARSANG I.

FARSANG II.

ISKOLAI ÜNNEPSÉG