Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
VÁLLALKOZÓI TÁJÉKOZTATÓ Budapest, június 16. Előadó: László Béla projektvezető (Magyar Kedvezményhálózat)
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Kovács Dóra PHD, business director
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség.
Hirdetési termékek – Display
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Adnetwork. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
Videogyártás IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Céges videók egyéni igények szerint.
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
Közösségi média használat az egészségipari kommunikációban
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
1 Fehérvár Rádió 94,5 Mhz Médiaajánlat 2011 Médiaajánlat 2011.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Coke Zero sampling
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Adatvédelmi kérdések egy online tartalomszolgáltató mindennapi gyakorlatában Adatvédelem napja 2009.
MRGSZ Stratégiai terv Verzió: 2. RC2. JÖVŐKÉP Aktuális MRGSZ cél: Láthatóvá tenni a a rögbit Magyarországon és a Magyar rögbit Európában!
Kommunikációs Főosztály
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
Szociális és gyermekjóléti területhez kapcsolódó lehetséges szolgáltatások.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
MTA Tudásmenedzsment workshop Szemelvények, érdekes eredmények „A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata” c. kutatásból
TÁMOP-3.4.4/B-08/1  Borsod-Abaúj-Zemplén Megyében regionális tehetségsegítő hálózat, a tehetségsegítés terén szakmai együttműködési rendszer kialakítása.
Új hirdetési megoldások a televíziós piacon
Partners Hungary Alapítvány A Partners for Democratic Change International tagja Civil stratégia előkészítő kerekasztal Szeptember 15. Szolnok.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
A fenntarthatóság anyagi és kommunikációs motivációja CARBON SOLUTIONS GLOBAL LTD.
2011. április. Index TM = Tematikus Mellékeltek  1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban  szöveges + videós anyagok  alrovat.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
Helyi Esélyegyenlőségi Program Nők munkaerő piaci helyzetfelmérése Bükön 2014.augusztus 27.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Juventus általános prezentáció.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
GEO Professional Portfolio Zrt.
Megjelenési ajánlat Index.hu.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
MAGNE B6 – A NAGYY STRESSZ TESZT Uniomedia Zrt.. A PROJEKT CÉLJA A Magne B6 ismertségének támogatása, valamint az eladási volumen növelése, branded megjelenések.
Hogyan kerüljünk be a vérkeringésbe? Maczonkai Dániel social media tanácsadó
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai „Elektronikus számlázás – MOST!” konferencia március 7.
EGY APPLIKÁCIÓ VALLOMÁSAI. NYEREMÉNY ALAPÚ MOTIVÁCIÓ.
Magyar Mudi Egyesület. Rövid történetünk február 21-én alakultunk 1 elnök 2 helyettes – 3 tagú elnökség 21 alapító tag és még ban 4 taggal.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
Tartalmi együttműködések az Origonál
HVS felülvizsgálat 6/2011. (II. 04.) IH közlemény.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Termék vagy elhelyezés?
Innovatív turisztikai projektterv I-II.
Puskás Hajnalka szakmai vezető, Bács-kiskun Megyei Nőközpont
„Együtt könnyebb” Női Egészségért Alapítvány
Előadás másolata:

Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok

Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése Célcsoport: 18+ nők Eszköz: • brandingelt témaközpont és alrovat • garantált látogatószám • célcsoport szerint széles körű promóció az Infinety portfólión (CT kampány az Infinety portfólión és PR cikkek)

Kereskedelmi célú szponzoráció Libri – Mastercard - Infinety együttműködés Hirdető: Mastercard Brand: Mastercard A kampány célja: bankkártyás fizetés ösztönzése Célcsoport: 15+ Eszköz: • Libri.hu teljes kezdőoldali szponzoráció • kereskedelmi előnyök biztosítása acélcsoportnak (törzsvásárlói és házhozszállítási kedvezmények • célcsoport szerint széles körű promóció az Infinety portfólión (CT kampány az Infinety portfólión és PR cikkek)

Regisztráció gyűjtés: Milka akciós kupon gyűjtő kampány Hirdető: Kraft Brand: Milka A kampány célja: a Milka számára regisztráció gyűjtés, és részvétel az akciós kuponokért folyó játékban Célcsoport: 15+ nők Eszköz: • különleges kreatív (megkerülhetetlen layeres „tehén gyűjtő” megjelenések a női oldalakon ) • célzott, célcsoport alapú display kampány az Infinety portfólión

Boomerang TV image kampány látványos elemekkel Hirdető: Cartoon Network Brand: Boomerang TV A kampány célja: a Boomerang TV népszerűsítése, image építés Célcsoport: kisgyerekes szülők, elsődlegesen nők Eszköz: • szponzoráció image építés jelleggel a libri.hu, és a babanet.hu oldalakon, látványos megjelenésekkel • display megjelenések az Infinety női csomagján •PR cikkek

Normaflore rovatszponzoráció Hirdető: Sanofi Aventis Zrt. Brand: Normaflore A kampány célja: a Normaflore vény nélkül kapható gyógyszer népszerűsítése Célcsoport: kisgyermekes szülők Eszköz: • rovatszponzorációja, ahol a célcsoport aktívan részt vesz és tanácsokat kér az oldal szakértő orvosaitól • PR cikk támogatás edukációs jelleggel • display kampány

Célzott szponzoráció - Neogranormon Hirdető: Teva Brand: Neogranormon Célcsoport: kisbabás anyukák A kampány célja: image építés TEVA Neogranormon márkának Eszköz: • bababirodalom.hu teljes oldal szponzoráció • célzott, célcsoport alapú display kampány az Infinety portfólión

Célzott szponzoráció - Elevit Hirdető: Bayer Brand: Elevit A kampány célja: a magzatvédő vitamin népszerűsítése a kismamák körében Célcsoport: várandós hölgyek és gyermeket tervező családok Eszköz: • Célzott szponzoráció a célcsoport körében legnépszerűbb oldalon babanet.hu-n, a várandós naptáron • A szponzoráció a kezdőoldalon is kiemelésre került • Célzott, célcsoport alapú display kampány az Infinety portfólión

Branded Content: Molcsapat.hu Hirdető: MOL Nyrt. A kampány célja: a MOL Nyrt. sportszponzorációs tevékenységének népszerűsítése Célcsoport: 15+ sport iránt érdeklődő internetes közösség Eszköz: • teljes Branded Content megoldás • önálló URL és brand építés • egyedi, saját tartalom • közösség építés • garantált látogatószám • multimédiás és közösségi funkciók • célzott, célcsoport alapú display kampány az Infinety portfólión

Köszönjük megtisztelő figyelmedet!