Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

MTA Tudásmenedzsment workshop Szemelvények, érdekes eredmények „A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata” c. kutatásból www.lifelonglearning.hu.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "MTA Tudásmenedzsment workshop Szemelvények, érdekes eredmények „A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata” c. kutatásból www.lifelonglearning.hu."— Előadás másolata:

1 MTA Tudásmenedzsment workshop Szemelvények, érdekes eredmények „A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata” c. kutatásból www.lifelonglearning.hu 1 A kutatás támogatója:A kutatás védnöke:Médiapartner:Partnerek: Győr, 2009. március 24. előadó: Szalai Piroska

2 A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata A kutatás címe: Lehet-e eszköz az egész életen át tartó tanulás a nők aktív munkában tartásához illetve a hosszú időre munkából kiesett nők munka világába történő reintegrációjához Kérdőíves felmérés időtartama: 2009.02.01 - 2009.03.31 Kutatócsoport tagjai: Dr. habil. Noszkay Erzsébet Dr. habil. Bencsik Andrea Szalai Piroska Dr. Paksi Piroska Varga Zsolt A kutatás részei: Seconder kutatás 15 interjú cégvezetőkkel, humán erőforrás fejlesztési igazgatókkal 500 fős internetes (CAWI) kérdőív 500 fős kérdezőbiztosos kikérdezés www.lifelonglearning.hu 2

3 A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata Top-line lekérdezés időpontja: 2009. március 19. Értékelhető kérdőívek száma: 351 on-line kérdőív 150 papír alapú kérdőív On-line adatfelvevő: www.e-benchmark.hu On-line kérdőív promóciója: Több, mint 50 portálon és 17 hírlevél listán történt (7720 db Google találat zárt kereséssel a kutatásra) A kutatás záró tanulmányának tervezett megjelenése: 2009. nyár vége – ősz www.lifelonglearning.hu 3

4 A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata Kutatás célja: – A női munkavállalók körét bővítő tanulási típusok feltárása. – A kutatással fel kívánjuk tárni, hogy mely kompetenciák, azok egymásra épülése és fejlesztése segíti leginkább a nők munkába állását és a munkában maradását Megkérdezendők köre: 1.A pályakezdő, 2.a hosszú idő után ismét munkába álló, 3.a hosszú idő óta folyamatos munkavállaló nők esetében vizsgáljuk, hogy jelentett-e előnyt a tanulás a munkába álláskor vagy a munkahelyének megtartásában, s ha igen, akkor milyen módon jelentett, milyen fajta képzést igényelt, és honorált nála konkrétan a munkaadó. 4.a jelenleg nem aktív, de munkába állást tervező nők véleménye szerint jelent-e előnyt a tanulás, ők mit gondolnak, hogy milyen típusú képzés szükséges számukra a munkába álláshoz. 4

5 A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata 5

6 6

7 7

8 8 35 év alatti35-45 éves45 év felettiösszesen Nem aktív, de akar dolgozni 26224896 Folyamatosan dolgozik 1053545185 Dolgozik, de volt megszakítása 585954171 összesen189116147452 A válaszadók megoszlása (fő):

9 A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata 9

10 10

11 A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata 11

12 A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata 12

13 A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata 13

14 A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata 14

15 A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata 15

16 A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata 16

17 A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata 17

18 A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata 18

19 A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata 19

20 A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata 20 Köszönöm a megtisztelő figyelmét!


Letölteni ppt "MTA Tudásmenedzsment workshop Szemelvények, érdekes eredmények „A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata” c. kutatásból www.lifelonglearning.hu."

Hasonló előadás


Google Hirdetések