Ciprusi kaland.

Az igazmondók illetve lovagok mindig igazat mondanak, a hazugmondók illetve lókötők mindig hazudnak, a szeszélyesek, normálisok hol igazat mondanak, hol.

2012-es évben 2 szakács és 4 felszolgáló tanuló töltötte gyakorlatát az Europa Hotelben.
Jó Karma Ez egy jó kis olvasmány, de rövid! Élvezd! A Dalai Láma üzenete a világ számára 2012-ra. Mindössze néhány percig tart elolvasni és végiggondolni!
KLUB OÁZIS Neckermann Klubszállodák
Vitorlázás Horvátországban. 1.nap • Szombat reggel 7 órai indulással dél körül a Plitvicai tavakhoz érkezünk. Magánháznál a szállás birtokba vétele után.
Készítette: Ötvös Zsolt 13DK. Oktober.6.án indultunk 6-an Németországba gyakorlatra Márton Zsuzsanna tanárnővel. Hosszú út után megérkeztünk észak-németországba.
Nyári gyakorlat Szentendre 2013 Hajózás. Megérkeztünk Szentendrére, a komppal átmentünk a szálláshelyünkre.
Önkéntes program a Budapest Kőbányai Önkormányzat
Cím: Hotkevicsa 5a, Yaremche, Ivano-Frankovsk járás Hotel « O Shale » Yaremche központjában található, a Kárpátok Nemzeti Park területén. A szállásról.
A pillangó tanítása Egy nap egy kis pillangó látszott egy félig nyitott selyemgubóban. Egy férfi ült mellette, és nézte a pillangót néhány óráig, ahogy.
„Európai Gasztro-Portré” Leonardo da Vinci mobilitási projekt 2009/2010 projektév 53 résztvev ő vel 2010/2011 projektév 68 résztvev ő vel 2011/2012 projektév.
Nyertes uniós pályázatunk „Vendéglátás-hagyományok és új trendek az EU-ban” Pályázati program ideje: Kedvezményezettek száma: 52.
Panasz utca Elköltöztünk
Szeretteim! Nemsokára elérkezik a születésnapom. Nagyon sok ember vásárol ilyenkor és készülnek már külön erre az alkalomra szóló rádió- és TV-műsorok,
Ezúton szeretném meghívni minden kedves barátomat egy 3 napos látogatásra új otthonomba.
Németországi beszámoló  Fontos információkról  Érdekes kirándulásokról  Színvonalas képzőhelyekről  Kedves emberekről  Szokatlan dolgokról  Precíz.
Feltűnt nekem, milyen zavarba ejtő tud lenni ez a kérdés: „Mit jelent: szeretni?”.
8.C OSZTÁLY KÉSZÍTETTE: KUTTOR CSABA. TALÁLKOZÁSUNK M ár óvodában is összetalálkoztunk, de más-más csoportokban voltunk. Az 1. osztályban találkoztunk,
AZ IDŐS KORBAN ÉS A LEGJOBB KÖZÉPKORÚSÁGBAN A bölcsesség a korral jön,...de néha magától is megérkezik... 
A szabadítás öröm-e? (az idősebb tékozló fiú) Lukács 15,25-32
COMENIUS PROGRAM.  „Egész életen át tartó tanulás programja“  Iskolák nemzetközi együttműködése Mi is az a Comenius?
A feladatokat az április 14-i Repeta-matek adásában fogjuk megoldani
„Én-fejlesztés a művészetek eszközeivel” tehetséggondozó tábor november november 8. NTP-MR-MPA
Hadházi Dóra Brauhaus zum Löven. Elindulás, utazás Németországba én éjfélt ütött az óra, mikor elindult buszunk, hogy összeszedje kis csapatunk.
Jó olvasást kívánunk!!!.
Szeretet nélkül Szeretet nélkül élni nem lehet élni nem lehet Merk Mihály Gorog Rita Dalma.
Úton Szentendre felé... Előhang: „Kedves kis olvasók, sziasztok, Elmondok nektek egy mesét. Hogy príma lesz-e? Hó, mi az hogy!”
EGY FELESÉG VALLOMÁSAI
Dionüszosz 6/C.
Schönherz Zoltán Kollégium
Szajkó Gréta Találkozás Zizivel. 1. RÉSZ Márc. 32-én,- mert nálunk ilyen is van-unatkoztam, ezért beültem a rakétámba, és elmentem a Marsra. Amikor odaértem,
Oxford Czinege Julianna Trinity Term Mi volt nehéz? Minden héten volt tutorialom, ami azt jelentette, hogy minden hétre kellett írnom egy dolgozatot.
A tanatológia oktatásának kihívásai
Gyere velünk testvériskolánkba,a németországi Olpe városába !!! Hozd magaddal a barátodat is! Német és/vagy angol nyelvtudás el ő ny, de nem kötelez ő.
A négy gyertya.
Az iskola az én szememmel Iskolánk diákjai a fent említett pályázatra készítettek diafilmeket, melyek közül a következőt véltük a legjobbnak.
All we love, we left behind
Spirit Hotel Thermal Spa
Szakmai gyakorlat Németországban CHEMNITZ 2011 júl. 31-aug 27 8 keresked ő, 8 szakács, 8 „ügyviteles”
A következőkben néhány képet láthatnak, amelyek bepillantást engednek a záró találkozó egyes eseményeibe, hangulatába, melyen 9 országból vettek részt.
„Egzotikus turisztikai desztinációk az EU-ban” HU1-LEO „EU – trendek a szállodaiparban” Ldv-HU-12-IVT-1128 Külföldi nyári programlehetőségek.
Fábiánkovits Márk o Édesapám szülei horvát származásúak, én Magyarországon születtem Sopronban. o Édesapám Horvátországban született egy kis városban,
Ez a képsorozat nyilvános videók kockáit tartalmazza. Kitakartuk a képeken jól látható személyek arcát, mert nem szerettünk volna senkit megalázni,
„Egzotikus turisztikai desztinációk az EU-ban” HU1-LEO „EU – trendek a szállodaiparban” Ldv-HU-12-IVT-1128 „Turizmus-ötletek és tippek.
Dubai "Egy más világ".
„ Gasztro-karrierek az EU-ban ” Leonardo da Vinci mobilitási programok németországi szállodákban Pályázatkiíró Magyarországon: Tempus Közalapítvány Budapest.
Angliai tanulmányi út február március 16.
Szakmai gyakorlat Bemutató A cég A gyakorlati időmet a család saját vállalkozásában töltöttem Ez idő alatt sok tapasztalatra tettem szert.
Anglia Portsmouth.  Az angliai utazásunknak talán a szállás volt az egyik leg meghatározóbb kérdése számomra, hiszen mindég érdekelt, hogy hogyan élnek.
PORTSMOUTH. AZ INDULÁS NAPJA: Elégé izgalmas volt mivel még nem utaztam eddig repülőn soha. De, nem volt rossz sőt élveztem. Főleg a felszállást, de ami.
A VÉGTELENHEZ MÉRVE SZINTE NEM IS LÉTEZÜNK, A CSILLAGÉVEK ÓRÁIN
A Hormuzi-szoroson áthaladva jutunk a Perzsa-öbölbe. Itt az olajból meggazdagodott Arab Emírségekben a természet adta lehetőségeket változtatják meg,
LdV-HU-09-TAN Erasmus+ Tanúsítványos projekt Angliában Turizmus szakmai gyakorlat.
Franciaországi szakmai gyakorlat Lesku Máté Levente.
„ Európai Gasztro-Portré” Leonardo mobilitási programok 2009/2010 projektév 53 résztvev ő vel 2010/2011 projektév 68 résztvev ő vel 2011/2012 projektév.
ERASMUS+ PROGRAM HU01-KA Külföldi vendéglátóipari szakmai gyakorlatok az iskola tanulói számára németországi, ciprusi, ausztriai.
Svédországi beszámolóm TanumStrand
Erasmus+ program HU01-KA
Gyere velünk testvériskolánkba,a németországi Olpe városába !!!
Pályázatkiíró: Tempus Közalapítvány Budapest
SZAK-Ma, szeretlek!.
Cím: Hotkevicsa 5a, Yaremche, Ivano-Frankovsk járás
Erasmus+ program HU01-KA
Pályázatkiíró: Tempus Közalapítvány Budapest

Ciprusi kaland

2013 nyarán vettem részt a Séf programban ahol Ciprus egyik városában Limassolban, az Atlantica Hotellánc egyik négy csillagos szállodájában dolgoztam felszolgáló/pincérnőként.

Oasis Atlantica Hotel

A hotel mellett öt méterre volt az apartmanunk ami közepes nagyságú négy szobás, 10 férőhelyes lakás volt, ami egy fürdőszobával, egy hatalmas nappalival, két terasszal és egy konyhával rendelkezett. Négyen magyarok laktunk egy szobában. Eleinte csak aludni jártunk haza, de volt hogy grill bulit csaptunk az erkélyen kiépített grillezőnél, vagy meglepetés születésnapi házibulit szerveztünk.

Esti tengerparti bulizások 

A munka kemény volt, néha azt éreztük hogy már nem vagyunk képesek bemenni következő nap végigcsinálni a műszakot, de valami mindig tovább lendített. A közös munka, a közös élmények, a vendégekkel való kommunikáció és barátságok kötése mind csak épített bennünket. A nap végén pedig kieresztettük a gőzt egy jó koncerttel koktélok társaságában, habpartyval vagy épp esti tengerparti fürdőzéssel.

A nyelvtudásom sokat fejlődött hiszen mindenkivel angolul kommunikáltunk. Pár hét után már görögül köszöntünk mindenkinek és átvettük az ottani nyelvjárást, szokásokat. A szigetre nagyon sok orosz turista jön nyaralni ezért aztán az orosz nyelv rejtelmeibe is beleástuk magunkat. Amit életemben nem gondoltam volna hogy én egyszer oroszul fogok társalogni. A szakmai gyakorlat pedig nagyon jó referenciát ad a további elhelyezkedésben külföldi munkák terén.

Siesta a tengerparton! A jól megérdemelt szabadnapunkon édes volt a pihenés! Ayia Napa – Nissi Beach

Ha összegeznem kéne hogy milyen is volt a nyaram… Ha összegeznem kéne hogy milyen is volt a nyaram…!? Egy felejthetetlen, egzotikus, kalandokkal és tapasztalatokkal teli öt hónapot töltöttem a szigeten. Voltak nehézségek, önfegyelemre és önállóságra tanított ez az idő. Azonban ott voltunk egymásnak magyarok és az ott kialakított barátok. Mindenen együtt mentünk keresztül és együtt oldottuk meg a problémákat. Olyan közösséget kovácsolt össze, ami számomra egy életre szóló elszakíthatatlan barátság. Egy életre szóló kaland!  2013. Györe Bianka