a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Advertisements

a KFRTKF Gyakorló Általános Iskolája
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
Informatikai tanulmányi verseny.  A Debreceni Suliszervíz Oktatási és Szakértői Iroda hirdeti meg.  Iskolai, regionális, országos fordulók  évfolyamos.
Budapest-Fasori Református Kollégium Julianna Általános Iskola.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
A nemzetiségi nevelés-oktatás eredményei és hatékonyság mutatói a tótkomlósi Szlovák Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában és Óvodában Készítette: Laukó.
Bölcsészettudomány › andragógia › anglisztika › germanisztika (néderlandisztika, német) › magyar › néprajz › pedagógia › pszichológia › romanisztika (francia,
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
A év értékelése és a év újdonságai
FELVÉTELI Berzsenyi Dániel Gimnázium 1858
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
A székesfehérvári fiatalok helyzete
A szakiskolák aktuális problémái
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
GAZDASÁGI FÓRUM SZENTGOTTHÁRD
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2016)
BOROS SÁMUEL SZAKGIMNÁZIUMA
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
ÉRDI VÖRÖSMARTY MIHÁLY GIMNÁZIUM
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
A magyar LLG Tanács ülése
Mayer József Budapest február 27.
Kispálné Horváth Mária
Első magyarországi EUCIP konferencia Számalk-Szalézi Szakgimnázium Budapest, október 20. EUCIP ITAF 4 modul, 200 vizsgázó ̶ a EUCIP ITAF képesítés.
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
1993-as közoktatási törvény
Hazánk 4. legnagyobb egyháza
A program általános célja
AZ INTÉZMÉNY KÜLSŐ KAPCSOLATAI
Az intézmény alapadatai
középfokú felvételi eljárás
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Bemutatkozik az iskolapszichológus
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Felhasználóképzés a kórházban
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
DARUS.
Általános iskola eredménye, értékelése
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
Lorem ipsum.
Belügyi Rendészeti Ismeretek
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
Intézmény minőségirányítási programja
Érettségi tájékoztató 2019
Iskolai szociális segítő
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Előadás másolata:

a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola Bemutatkozik a KisTK a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola

FENNTARTÓ Iskolánk fenntartója a Tiszántúli Református Egyházkerület Intézményünk a tanítóképzés ügyét is szolgálja: a Debreceni Református Hittudományi Egyetem hallgatói itt végzik tanítási gyakorlatukat a szakvezető pedagógusok irányításával Az egyetemi szenátus munkájában nevelőtestületünk képviselője is részt vesz

HITVALLÁSUNK „Neveld a gyermeket a neki megfelelő módon…” /Példabeszédek 22,6/ Nevelő-oktató munkánk célja a korszerű ismeretek nyújtása és a református szellemiségű nevelés által a tanulók művelt, jellemes emberekké formálása.

HITÉLETÜNK 1-8. évfolyam: heti 2 hittanóra 5-6. évfolyam: heti 1 óra egyházi ének Reggeli áhítat: hetente 1 alkalommal Istentisztelet a Református Nagytemplomban évente 7 alkalommal Adventi reggeli áhítatok Tanári bibliaórák Gyülekezeti kiszállások

ERŐSSÉGEINK Kiváló szülői háttér Jó kapcsolat a fenntartóval Esztétikus és biztonságos környezet Egységes nevelői szemlélet Audiovizuális eszközök bősége Számítógépes strukturált hálózat 85 munkaállomással, Internet hozzáféréssel 800 adagos saját konyha

IDEGEN NYELVEK OKTATÁSA Az idegen nyelvek oktatása iskolánkban a 3. évfolyam első félévétől indul az angol nyelvvel. 3. évfolyam: 1 óra/hét 4. évfolyam: 2 óra/hét 5-8. évfolyam: 3 óra/hét

EMELT SZINTŰ KÉPZÉS Iskolánk a következő területeken nyújt emelt szintű képzést: 1-8. évfolyam: ének-zene 5-8. évfolyam: angol nyelv heti 5, illetve 4 órában (7. évfolyamtól második idegen nyelv: német vagy olasz heti 1 órában) 5-8. évfolyam: informatika

OKTATÓ MUNKÁNK EREDMÉNYEI A végzős tanulók háromnegyed része gimnáziumokban, egynegyed része szakközépiskolákban tanul tovább Növendékeink az országos kompetenciaméréseken magasan az országos átlag felett teljesítenek Kimagasló szereplés a városi, megyei és országos tanulmányi és sportversenyeken

A differenciált személyiség- és közösségfejlesztés területei Hit- és erkölcstan, egyházi ének Reggeli áhítatok Énekkari tevékenység Sportfoglalkozások Diák-önkormányzati rendezvények Erdei iskolai program Tánciskola Iskolapszichológus alkalmazása

OKTATÁSI HELYSZÍNEK 46 tanterem (közülük 26 szaktanterem) 35 ezer kötetes könyvtár 2 számítógépterem 1 nyelvi labor Kétszintes tornacsarnok Sportudvar

DIÁKJAINK 1120 tanuló 20 alsó tagozatos osztály 19 felső tagozatos osztály 20 napközis csoport 5 tanulószobai csoport

Munkatársi közösségünk 80 pedagógus 4 pedagógiai asszisztens 2 iskolatitkár 1 iskolaorvos, 1 védőnő 1 iskolapszichológus 1 szabadidő-szervező 1 informatikai rendszergazda, 1 technikus 2 portás, 1 kézbesítő 14 konyhai dolgozó 8 takarító, 3 karbantartó