ONLINE MARKETING STRATÉGIA

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Miért hirdetne egyenként több online állásközvetítő portálon, ha Önnek elegendő 1 helyen kérnie, hihetetlenül alacsony áron? hihetetlenül alacsony áron?
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
V2.3. S hogy van ez az Ön cégénél most? V2.3 Mi kicsit máshogy képzeljük ezt… V2.3.
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Ma –mintegy erdélyi magyar számára vált lehetségessé az internetes kommunikáció –160 hozzáférési pontból álló hálózat –közvetlen kapcsolat jöhet.
E-learning alapú távoktatásos képzés
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Digitális világ A digitális reklám
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
A direkt marketing fogalma
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
Reklámeszközök, reklámhordozók
Digitális világ 6. foglalkozás A hirdetések világa Mi a reklám?
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Keresőmarketing stratégiák
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Civil programok kommunikációja, a CSR-hez való kapcsolódás lehetséges módjai Dr. Győri Zsuzsanna KÖVET Egyesület október 24.
Marketingkommunikáció
Az online marketing kommunikáció hatékonyságának mérhetősége és jelenlegi helyzete április 24. Összegzés Jelenlegi helyzet Hatékonyság Mérési lehetőségek.
E-learning alapú távoktatásos képzés
A cég 2007 óta működik Világszerte, óriási sikerrel Termékei: Letölthető szoftverek Elektronikus könyvek CD-k Már 6 nyelven elérhető …hamarosan magyarul.
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Virtuális jelenlét a Facebook-on avagy adalékok az egészségügy számára Egészségtelen emberek egészséges profilja a Facebook-on.
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
Közösségi oldalak használata
Bauer András – Berács József
Digitális világ – interaktív táblán
Digitális világ MediaSmart Hungary.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
1 Marketing II. – VI. feladat E-kommunikáció Budapest, március 18. Készítette: Börcsök Sándor a K-ExxOn megbízásából K-Exx-On.
1 Marketing II. – VI. feladat E-kommunikáció Budapest, március 18. Készítette: Börcsök Sándor a K-ExxOn megbízásából K-Exx-On.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
AZ ELKERÜLHETETLEN VÁLTOZÁS Digitális Mesterkurzus 2014 November Tóth Gergely.
1 LGN Travel Card vwww.lgn-travel-card.com. 2 A cég alapítója és tulajdonosa James Ward.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
A reklám centruma.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE 2. A célkitűzés. 2. A reklámcélok megtervezése.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
Információ és kommunikáció Gellér Zoltán 2015 Számítógépes ismeretek.
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
1 © GfK Hungária | Superbrands 2015 SUPERBRANDS KUTATÁS 2015 GfK Hungária, Consumer Experiences január 28. Alap / Premium kutatási csomagok leírása.
az Akasztói Szikiponty
– Letölthető változat –
LEHETŐSÉGEK ÉS BUKTATÓK Mikor működik a CRM és mikor nem?
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
A kutatási program leírása
Digitális világ Online márkaépítés Kereskedelmi márkák és Nem kereskedelmi márkák Az óra célja: megérteni, hogyan segítik a honlapok a márkák ismertségét.
Hatékony kereskedés és marketing az interneten
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
dr. Geges József Ovidius Co. Ltd.
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Az okos vásárlás lehetőségei a Kaposvár Kincse példáján
ONLINE MARKETING STRATÉGIA
Az online siker feltételei
Az online siker feltételei
A HTE Vételtechnikai, Kábeltelevíziós Szakosztálya és a Média Klub előadása a BME TMIT I. épület B. 210-ben Mobilinternet semlegesség gyakorlati mérése.
Előadás másolata:

ONLINE MARKETING STRATÉGIA Tóth György Ferenc 2019.05.26. Előadó: Tóth György Ferenc

Stratégiai áttekintés (cikkekből) „Vagyonokat fecsérlünk el megtervezetlen termékekre és nem létező piacokra.” (Avram Miller, Intel) „A vállalkozói szféra válaszút előtt áll.” „A marketing a szemünk láttára alakul át.” „Az Internet új alapokra helyezi az ügyfélkapcsolatok felvételét, kibontakozását és ápolását.” „Aki nem csatlakozik az Internethez óhatatlanul lemarad.” 2019.05.26. Előadó: Tóth György Ferenc

Mi az igazság az online marketing körül? A vérbeli szakemberek tudják, hogy nem lehet egyik pillanatról a másikra meggazdagodni, de jó eséllyel vág neki céljai elérésének az, aki: konkrét célokat tűz ki maga elé, jól megfontolt terveket dolgoz ki, mérhetővé teszi a tevékenységét, további lépéseit az eredményhez igazítja. 2019.05.26. Előadó: Tóth György Ferenc

Előadó: Tóth György Ferenc 1. feladat Keressen öt honlapot és elemezze a következő szempontok szerint: Megfelel-e marketing céljainak a Web-oldal? Segíti-e az értékesítést? Nyújt-e ügyféltámogatást? Elmélyíti és kiterjeszti-e az ügyfél és a vállalat közötti kapcsolatot? pl.: számítógép kereskedés honlapjáról driver-ek letölthetők az általuk forgalmazott alkatrészekhez Válaszait indokolja! 2019.05.26. Előadó: Tóth György Ferenc

Integrált marketing összetevői Következetes üzenet Mindenkor azonos színösszeállítás, cégembléma és tipográfiai ismerősség a hitelesség érzetét kelti, elmélyíti a jelentéstartalmat. Interaktivitás A fogyasztó a kérdéseire gyors, pontos és személyre szóló választ kap. Küldetésmarketing A vállalat minden tevékenysége saját küldetésének meghatározásában gyökeredzik. 2019.05.26. Előadó: Tóth György Ferenc

Előadó: Tóth György Ferenc 2. feladat Keressen öt honlapot, amelyek Ön szerint maximálisan teljesítik az integrált marketing kritériumait! Írja le egy-két mondattal, hogy mi az ami Önnek legjobban tetszik az egyes honlapokon! 2019.05.26. Előadó: Tóth György Ferenc

Online márkanépszerűsítés Értékesítés-ösztönzők Abban hisznek, hogy az értékesítés egyenesen a reklám eredménye. Szalagcímeket vásárolnak, hogy minél inkább előtérben legyenek. A reklámozók Márkában és védjegyekben gondolkoznak. A márka adott termékre vonatkozó érzések és feltételezések összességeként definiálható. 2019.05.26. Előadó: Tóth György Ferenc

A márka a bizalom szimbóluma Nagy a jelentősége a virtuális világban. Az Interneten folyó szélhámoskodás a márkákat a bizalom szimbólumává emeli. A nagy márkák új partneri és értékesítési kapcsolatokat teremthetnek a kibertérben. Pl.: a General Motors honlapját a létrehozása utáni első 24 órában 300.000 látogató kereste fel. 2019.05.26. Előadó: Tóth György Ferenc

Előadó: Tóth György Ferenc 3. feladat Legalább öt nagy márka honlapját keresse meg az Interneten! Sorolja fel ezeket, és írja le, hogy miben látja a profizmusukat! 2019.05.26. Előadó: Tóth György Ferenc

Az internetes marketing négy hulláma Szöveg és grafika egyaránt továbbítható az Interneten. A világháló kereskedésre is alkalmas. Hirdetések és értékesítési tájékoztatók elhelyezése a Neten, az eredményeket nem mérték, célcsoportokat nem kerestek. Professzionális marketing technikákkal mérik az eredményeket. 2019.05.26. Előadó: Tóth György Ferenc

Hol a komoly piackutatás? Meghatározható-e az online közösség valódi lélekszáma? Jónevű cégek által közrebocsátott internetes demográfiai mérőszámok is jelentős szórást mutatnak. Az internetes marketing körül hisztérikus volt a felhajtás, de nem mérhető, se nem becsülhető számadatokból következtettek az eredményességre. 2019.05.26. Előadó: Tóth György Ferenc

Előadó: Tóth György Ferenc 4. feladat Keressen internetes piackutató cégeket! Milyen mérési módszereket alkalmaznak? 2019.05.26. Előadó: Tóth György Ferenc

Miben különbözik az online marketing a hagyományostól? A TV olyan, mint a rádió, csak látjuk a bemondót? Az Internet olyan, mint a TV, csak online? Az online reklám fogyasztói maguk keresik meg a reklámot, maguk kezdeményezik a kommunikációt. 2019.05.26. Előadó: Tóth György Ferenc

Miben különbözik az online marketing a hagyományostól? hely idő arculatteremtés a kommunikáció iránya interaktivitás felszólító jelleg 2019.05.26. Előadó: Tóth György Ferenc

Előadó: Tóth György Ferenc Hely Egész enciklopédiányi anyagot könnyedén feltölthetünk az Internetre. Aki a számok nyelvén ért, annak adatokat, aki vizuális annak képeket. A fogyasztó maga válogatja ki az őt érdeklő információt. 2019.05.26. Előadó: Tóth György Ferenc

Előadó: Tóth György Ferenc Idő Az idő a fogyasztók ráfordítása. Kemény pénzt fizetnek azért, hogy a hálózatot használhassák. Értékes terméket és tapasztalható értéktöbbletet kell, hogy a weboldalon találjanak, ahhoz, hogy vissza térjenek. 2019.05.26. Előadó: Tóth György Ferenc

Előadó: Tóth György Ferenc Arculatteremtés Eszköze az információ. Legfontosabb a nyomtatott szó. Hipertext. Egyre részletesebb információk. 2019.05.26. Előadó: Tóth György Ferenc

Előadó: Tóth György Ferenc A kommunikáció iránya A technika megengedi, hogy a fogyasztó megkereshessen információkat és maga is üzenhessen. Az információkat e-mailben is elküldhetjük, amire sok esetben újabb kérdéseket kapunk. Ilyenkor már emberi beavatkozás szükséges. 2019.05.26. Előadó: Tóth György Ferenc

Előadó: Tóth György Ferenc Interaktivitás A feltett kérdéseinkre perceken belül választ kaphatunk Vitafórumokon E-mailben Videó film letöltésével Ugrópontok testreszabott összeállításával 2019.05.26. Előadó: Tóth György Ferenc

Előadó: Tóth György Ferenc Felszólító jelleg A fogyasztók konkrét kérdésekre keresnek választ. Az igény felkeltése is a tájékoztatáson alapul, nem az érzelmekre gyakorolt hatáson. A Web szövegre alapozott média, amelyen keresztül gyorsan meg kell ragadnunk az olvasó figyelmét és érdeklődését. „Könnyen használható statisztikai csomagot akar? Biztos találkozott már ilyen ígérettel… aztán persze kiderült, hogy ötkötetnyi leíráson kell átrágnia magát, mire hozzáfoghat a munkához. A StatView-val nem érheti ilyen meglepetés. Amivel mások kecsegtetik, azt a StatView valóban tudja.” 2019.05.26. Előadó: Tóth György Ferenc

Előadó: Tóth György Ferenc 5. feladat Keressen internetes reklámokat olyan termékekről, melyeket hagyományosan is reklámoznak! Hasonlítsa össze a termékek hagyományos reklámját az internetessel az előző szempontok alapján! 2019.05.26. Előadó: Tóth György Ferenc