Budapest: az eladható márka

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Budapest, május 29. Bizalomépítés az alapoktól A public relations szerepe az egészségügyi kommunikációban.
Advertisements

Bozzay Andrásné szakmai főtanácsadó
Önkormányzatok idegenforgalmi feladatai Tegyünk együtt Fejér megye idegenforgalmáért Garán Éva.
A Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Területfejlesztési Koncepció és a Területfejlesztési Stratégiai Program megújítása Szolnok, február 2. Jász-Nagykun-Szolnok.
A TELEPÜLÉSI ÖNKORMÁNYZATOK STRATÉGIAI VEZETÉSE. Milyen az igazán jó önkormányzat? POLGÁRKÖZELI  AUTONÓM ÉS VÁLLALKOZÓ SZELLEMŰ  AKCIÓ-ORIENTÁLT  KÜLDETÉS-CÉLOK-KOMPETENCIA.
Csongrád megye , a területi tervezés aktualitásai 2014
NEMZETI ÉLELMISZER- TECHNOLÓGIA PLATFORM TEVÉKENYSÉGE Boródi Attila (ÉFOSZ) Budapest, szeptember 24.
A stratégiai tervezés módszertana
SZEREP TANMŰHELY ESÉLYEGYENLŐSÉGI RENDEZVÉNY március 25. West Hungary Humán Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft.
Tájékoztató a megyei gazdaságfejlesztési részprogram tervezéséről
This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. airLED projekt Regionális Fejlesztési és Koordinációs Testület.
2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika.
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
SZEMÉLYZETI MARKETING
Szakmai kihívások mazohista PR-esek számára, avagy az egészségügyi magánvállalkozások kommunikációjának realitásai Kurucz Beáta ügyvezető igazgató Humán.
Könyvösszefoglaló Készítette: Zimányi Orsolya
Magyar Információs Társadalom Stratégia (MITS) – egészségügyi és szociális vonatkozások: Az Egészségügyi és Szociális Ágazati Információs Stratégia (MITS-ESZ)
Önkormányzatok turisztikai feladatai
Magyarország 2015 Intézményi Reform Munkacsoport.
Digitalizálás a könyvtárban Békés Megyei Könyvtár Szakmai nap február 7. Moldován István OSZK MEK osztály.
Margitay Tihamér Filozófia és Tudománytörténet Tanszék 1111 Budapest, Egry J. u. 1. E610. Telefon: Helyzet- és igényfelmérés.
KOMMUNIKÁCIÓS DILEMMÁK ÉS MEGOLDÁSOK A Sopron Régió Csatornázási és Szennyvíztisztítási Program tapasztalatai alapján március 17.
Legyen kevesebb autó, tisztább város, több zöld! – Ajánlások a Városi Környezet Stratégiához Hegyi Gyula Budapest, november 13. Fővárosi Közgyűlés.
A Magyar Köztársaság Rendőrsége
LEADER Közösségek határon átnyuló együttműködésének lehetőségei. Mártha Tibor április 24.
A Dunához kapcsolódó lehetőségek Budapest közlekedésfejlesztésében Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten nyitórendezvény december.
Bikal, október 18. Közösségi alapú tervezés az uniós finanszírozású területfejlesztésben Péti Márton NTH Október 28.
Budapest XXI. kerület Csepel Önkormányzata. Felújított közösségi téren, kamerarendszer kialakítása Közvilágítás korszerűsítése Panelházak közötti zöldfelület.
„Határon innen, határon túl – integráció és migráció a Kárpát- medencében” – A projekt eredményeinek bemutatása Eger, február 25. Projekt záró konferencia.
Karancsi Tamás - ügyvezető
Nemzetközi Bankárképző Központ Rt. 1 SWOT- analízis a programkidolgozásban Öcsi Béla témavezető Nemzetközi Bankárképző Központ.
„A Duna mente fenntartható nemzetközi stratégiája, különös tekintettel a turizmus fejlesztésére – DATOURWAY” nemzetközi projekt rövid ismertetése VÁTI.
VERSENY MINDEN HATÁRON TÚL: NAGYVÁROSOK KREATÍV FEJLESZTÉSE LUKOVICH TAMÁS, PhD.
A Körös-menti TDM Egyesület a „Szarvasért” Alapítvány, és a Szarvasi Város-, és Környezetvédő Egyesület megállapodása.
Primer tapasztalatok, Cardiff országos, állami ösztönzések (The Learning Country, Flying Start, stb.) önkormányzati feladat és erőforrás – többszektorú.
Kecskemét, június 20. Szemerey Szabolcs HÍRÖS BESZÁLLÍTÓI KLASZTER
A befektetőbarát önkormányzat 2011 szeptember 23. Lunk Tamás.
Foglalkoztatási Paktum az Ország Közepe Kistérségben
„A Duna mente fenntartható nemzetközi stratégiája, különös tekintettel a turizmus fejlesztésére – DATOURWAY” nemzetközi projekt rövid ismertetése Majorné.
Tájékoztató a megyei tervezés aktuális állásáról
A Roma-Net Helyi Támogató Csoport lehetőségei a szociális városrehabilitáció tervezésében és végrehajtásában Mini-konferencia ,
„K+F+I befektetési portfólió kialakítása Hajdú-Bihar megyében weboldal segítségével” című projekt bemutatása Kiss Gábor ügyvezető igazgató.
1 A városfejlesztési stratégia dilemmái A Magyar Regionális Tudományi Társaság IV. Vándorgyűlése Szeged, október Önkormányzati és Területfejlesztési.
A Veszprém Megyei Önkormányzat aktuális területfejlesztési tervezési feladatai, a megyei integrált területi program bemutatása Somlóvásárhely, július.
Pécs és térsége gazdasága Pólus és a K+F+I november 27. Dr. Síkfői Tamás.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Ország – márka – műhely imázsoktól a márkáig top-kreatív marketingfeladat alulról történő építkezés összehangolt alkotómunka „carrier” szerepvállalás.
A befektetők nem maguktól jönnek, és nem is az autópálya hozza őket! Egy jó hír, és ami abból következik Márkaépítés 2015 Konferencia Budapest,
XXII. Országos Személyszállítási Szakmai Konferencia április 20. – drivingcamp Hungary (Zsámbék) BFTK BánTeodóra, ügyvezető igazgató Budapest, 2016.
BTSZK Budapesti Turisztikai Szolgáltató Központ Nonprofit Kft. Budapest, mint vendégbarát desztináció - diákok segítségével, jó ötletekkel március.
XXII. ORSZÁGOS SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSI SZAKMAI KONFERENCIA KITÖRÉSI PONTOK A KÜLÖNJÁRATI AUTÓBUSZOS SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSBAN Moderátor: Tóth Mihály független marketing.
Duna Stratégia – Duna menti Kamarák Szövetsége Budapest Kiss Ervin DCCA és BKIK főtitkár.
TÁMOP /2/A SZOCIÁLIS KÉPZÉSEK FEJLESZTÉSE, SZAKEMBEREK ÉS ÖNKÉNTESEK KÉPZÉSE, TOVÁBBKÉPZÉSE ÉS KÉSZSÉGFEJLESZTÉSE, VALAMINT A HELYI FEJLESZTÉSI.
Modern. építészet Budapest Moszkva.
Turizmus a megyei területfejlesztési stratégiában és Vas megye turisztikai jellegű projektjeinek bemutatása.
A helyi identitás és kohézió erősítése TOP TOP
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
TELEPÜLÉSFEJLESZTÉSI KONCEPCIÓ
Megyei szintű foglalkoztatási megállapodások, foglalkoztatási-gazdaságfejlesztési együttműködések SIPOS-KOVÁCS MÓNIKA PROJKETMENEDZSER.
A határtérség.
Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten
A pr tervezés elmélete és gyakorlata I. félév
Javaslat a konszenzust igénylő alapkérdésekre
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
Helyi védett értékek bemutatása a
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
SZEGED, MOBILITÁSI KÉPZÉS
SUMP - kérdés Magyarországon
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Előadás másolata:

Budapest: az eladható márka

Kinek akarjuk eladni a várost? Turistáknak Befektetőknek Hogyan?

Hogyan? Budapestieknek!!!  ezért jött létre a BVA Leghitelesebben maguk a használók, esetünkben a budapestiek adják el a márkát: Külföldön  idelátogatásra ösztönöz, befektetés ösztönzés Idelátogató turisták  visszatérésre, további pozitív WOM-ra ösztönöz A legjobb márka nagykövet maga a lakosság Tehát kiknek akarjuk eladni? Budapestieknek!!!  ezért jött létre a BVA

BVA Budapesti Városarculati NKft. A Fővárosi Önkormányzat 2015 nyarán hozta létre Meghatározott feladatkörök: Kulturális és közösségi tevékenységek Városimázs, városarculati tevékenységek A főváros idegenforgalmi értékeinek feltárása Gazdaságszervezési- és terezési tevékenységek

Mi nem a BVA? Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. ≠Magyar Turizmus Zrt. ≠BFTK

Akkor mi is a BVA? 6 fős szervezet - „Kommunikációs és projekt ügynökség” az alábbi feladatokkal: Budapest brand újragondolása, definiálása és tartalommal való feltöltése (BVA projektek) = Budapest márka eladása a Budapestieknek

Erre teremt platformot a BVA Akkor mi is a BVA? Budapest brand újragondolása (kutatás, stratégiai háttérmunka, kommunikáció a lakossággal) Budapest brandet meghatározó szereplők közötti kommunikáció kezdeményezése Erőforrás optimalizálás – üzenetek összehangolása, közös gondolkodás, közös üzenetek megfogalmazása  egymást erősítő szinergiák feltérképezése Tájékoztatás: Láthatóvá tesszük, ezzel közelebb hozzuk a lakossághoz (Fővárosi Önkormányzat és intézményeit, amelyek működtetik a várost) Erre teremt platformot a BVA

Mitől eladható egy márka? Hiteles – nem állít magáról többet, mint ami Koherens – nem kell sok üzenet, viszont azokat következetesen kell használni Van mögötte stratégia - karakterjegy meghatározása, felépítése és folyamatosan visszatérő nyomatékosítása

Mindez városi szinten Mi határozza meg egy város imázsát? Gazdasági, társadalmi, politikai, kulturális környezet (lakosság, cégek, intézmények, attitűdök, építészet, mennyire zöld, gyermekbarát, akadálymentes, kulturális programok, tömegközlekedés, …∞) Eladható város = Szerethető város = Élhető város

A meglévő pozitívumokra hívjuk fel a figyelmet

Láthatóvá tesszük a láthatatlant

Élhetőbbé tesszük a várost

Teret adunk a közösségnek a diskurzusra

2016-ban is… Közpumpa Integrált játszótér/street workout pálya Duna brand Város gyermek szemmel könyv MIPIM

2016-ban is…

2016-ban is… Meglévő pozitívumokra hívjuk fel a figyelmet Láthatóvá tesszük a láthatatlant Élhetőbbé tesszük a várost Teret adunk a közösségnek Az én tevékenységem milyen hatással van Budapest imázsára?

Köszönöm a figyelmet!