Nemzeti Közszolgálati Egyetem Hadtudományi és Honvédtisztképző Kar

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A felsőoktatási szakképzési programok
Advertisements

KATONAI ALAPISMERETEK Előadó: Dr. Felházi Sándor mk. ezredes dékán.
Intézményi akkreditáció 2008 (hogy készüljünk?) MAB 2008 szeptember 19. Topár József.
A piacgazdaságra nyitott rugalmas képzési rendszer intézményi jogi megvalósulása. A szak- és felnőtt képzőkkel szemben támasztott szakmai jogi feltételek.
1 Hasznosítható pedagógiai konzekvenciák a K+F területén Veszprém Workshop Prof. Dr. Bábosik István Prof. Dr. Bábosik István
A MAB AKKREDITÁCIÓ értékelési szempontjai Dr. Veress Gábor 1Veress
Intézményfejlesztési Terv
Tanulmányi rendszerek kommunikációs szerepe a felsőoktatási intézményekben. FELSŐOKTATÁS NYILVÁNOSSÁGA KONFERENCIA, 2005.
NYELVI KÉPZÉS AZ ÓBUDAI EGYETEMEN Elfogadta a Rektori Tanács
Hatékonyság, eredményesség, méltányosság a köznevelési rendszerben:
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
Az osztályfőnöki szerep története
A rendszerépítés változó jogszabályi környezetben A pedagógusképzés a magyar bolognai rendszerben – ELTE IV. Pedagógusképzési nap Papp Lajos ELTE Pedagogikum.
Felsőoktatási Minőségfejlesztési Rendszer
A bolognai folyamat – Párizs: Sorbonne-i Nyilatkozat Franciaország, Egyesült Királyság, Olaszország, Németország  hallgatói és oktatói mobilitás.
Az alapképzések bevezetésének tapasztalatai
A Tanárképzési és Tudástechnológiai Kar minőségügyi folyamatai szeptember 22.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
A GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR FELADAT- ÉS STRUKTURÁLIS RENDSZERE Szerkesztette: © Dr. Szilágyi Tivadar, KARI TANÁCS KARI TANÁCS TÁRSADALMI.
Tájékoztató Tájékoztató a BA/BSc képzésekben résztvevő hallgatóknak a szakirány választás, a tanári mesterképzésbe való belépés feltételeiről és lehetőségeiről.
A Nemzeti Közszolgálati Egyetem közigazgatás-tudományi karának minőségcéljai a 2012/2013. oktatási évre dr. Almásy Gyula szakcsoportvezető Közigazgatásszervezési.
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
SZINTEK ÉS SZEMPONTOK AZ EURÓPAI FELSŐOKTATÁSI TÉRSÉGBEN Előadás a Felsőoktatási Kutatóintézet és az Oktatásügyi Közvetítői Szolgálat „Felsőoktatási konfliktusok”
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
A ZRÍNYI MIKLÓS NEMZETVÉDELMI EGYETEM - A MAGYAR FELSŐOKTATÁS INTEGRÁNS RÉSZE 1 MPV előadás.
Minőségbiztosítás az oktatásban - minőségértékelési eljárás
A KLHTK DÉKÁN JELENTÉSE ÉVBEN VÉGZETT MUNKÁRÓL
LB értékelési módszerek, technikák MAB Budapest, 2007 január 17. Topár József.
AZ ÚJ FELSŐOKTATÁSI TÖRVÉNY - MINŐSÉGFEJLESZTÉS, MINŐSÉGHITELESÍTÉS.
FELSŐOKTATÁSI SZAKKÉPZÉS május 4.
Budapest, december 6.1/12 A kistérségi rendszerépítés helyi tervezésének és módszertani támogatásának új hangsúlyai Dr. Németh Jenő IDEA Kistérségi.
Az egyház társadalmi tanítása és a XXI. századi felnőttoktatás c. konferencia Esztergom dec. 1. Az andragógia szak elindulása és munkája a PPKE VJK-n.
Készítette: Kiss Éva.  A Maastrichti Szerződést követően kiépült oktatási politika alapjait a közösségi programok képezik  Szókratész program: feladata.

TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
A TDK-rendszerének minőségbiztosítása
Belső ellenőrzés az önkormányzatoknál
Kovács László Nemzeti Közszolgálati Egyetem
MTT Felsőoktatási Szekció Tisztelettel köszöntöm a Szekció előadóit, résztvevőit! szeptember 20.
Az NKE RTK min ő ségbiztosításának jelene és jöv ő je Prof. Dr. Valcsicsák Imre.
MIGRÁCIÓS SZAKIRÁNY Nemzeti Közszolgálati Egyetem
SZEREPLŐK ÉS FELELŐSSÉGEK A SZAKKÉPZÉSI RENDSZERBEN MÁV KONFERENCIA
Tanári mesterképzés Tájékoztató Dr. Szabó Antal
Az egyetem létrehozásának célja
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
Prof. Dr. Neményi Miklós tudományos és külügyi rektorhelyettes A doktori és publikációs adatbázis kialakításának elvei és megvalósítása Nyugat-magyarországi.
Kommunikáció a felsőoktatásban Rós László PTE BTK, április 14.
Integrált irányítási környezet kialakítása. I. Szervezetfejlesztés Az Egyetem szervezeti felépítését részben meghatározza a jogszabály és a Szervezeti.
Előadó: dr. Rádli Katalin Emberi Erőforrások Minisztériuma
Gazdaságtudományi Kar Faculty of Economics Vállalati információs napok a duális felsőoktatási képzésekről Miskolc, március 25. Veresné dr. Somosi.
A nemzeti felsőoktatási törvényről Kaposi József 2015.
Duális képzés a Miskolci Egyetemen Dr. Gácsi Zoltán egyetemi tanár.
Társadalmi felelősségvállalás a felsőoktatásban Horváth Ágnes.
Kulturális és Rekreációs Igazgatóság Aulechla József ezredes
A Felsőoktatási Regisztrációs Központ és a felsőoktatás Bakonyi László, főigazgató.
A kötelező közigazgatási továbbképzések vizsgálata
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
A Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem Szervezeti Felépítése
SZAKKÉPZÉSI MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSI KERETRENDSZER (SZMBK) 11. előadás
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
„Mi is az mtmt?” KÖFOP VEKOP
Králik Tibor igazgató, minőségfejlesztési szakértő
Magyarországi Ökoiskolák VII. Országos Találkozója
Egészségügyi ellátás tárgyi és humán erőforrás feltételeinek szabályozása.
Turcsányi Károly: (Minőségszemléletű) barangolások a hadtudományban
Az ÁFSZ minőségirányítási rendszerének kialakítása
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
Előadás másolata:

Nemzeti Közszolgálati Egyetem Hadtudományi és Honvédtisztképző Kar Konferencia: „Nemzeti Közszolgálati Egyetem a minőségi felsőoktatásért” Minőségügy és Minőségbiztosítás A HADTUDOMÁNYI ÉS HONVÉDTISZTKÉPZŐ KARON (Konferencia előadás, Budapest, 2012. 11. 14.) Előadó: Prof. Dr. Szendy István ezredes tanszékvezető egyetemi tanár oktatási dékánhelyettes 2019.04.14. NKE HHK ODH

A HADTUDOMÁNYI ÉS HONVÉDTISZTKÉPZŐ KAR MINŐSÉGÜGYI RENDSZERJELLEMZŐI 2019.04.14. NKE HHK ODH

Nemzeti Közszolgálati Egyetem Hadtudományi és Honvédtisztképző Kar A KARI MINŐSÉGÜGY, ILLETVE MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS FILOZOFIÁJA : „A”: A dolgok lényegét jellemző tulajdonságok összessége. „B”: Valaminek/valamiknek, valakinek/valakiknek a komplex értékelését is magába foglaló jellemzése; „C”: Hatáskör és feladatkör sajátos megrajzolása és értelmezése. 2019.04.14. NKE HHK ODH

Nemzeti Közszolgálati Egyetem Hadtudományi és Honvédtisztképző Kar A MINŐSÉGÜGY, ILLETVE MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS MEGHATÁROZÓ ELEMEI : Komplex, különböző szintenként egymásra épülő, ugyanakkor a specifikus szituációk (intézmény, csoport, személy) hatékony rendezését biztosító szabályzó rendszer; Humán (csoport/ok, személy/ek) rendszer; Küldetésalapú, célorientált szervezeti (szervezeti elem) struktúra; EGYSZERRE VANNAK JELEN, EGYMÁSRA HATÁSUK KÖLCSÖNÖS ÉS FOLYAMATOS!. 2019.04.14. NKE HHK ODH

Nemzeti Közszolgálati Egyetem Hadtudományi és Honvédtisztképző Kar A SZABÁLYZÓ RENDSZER: Megegyezik az EU által elfogadottal, legrosszabb esetben szinkronizál azzal! Országos szinten egységes keretbe foglalt (törvények, rendeletek, intézkedések, határozatok, ajánlások)! Regionálisan és lokálisan – az előzőekben felsoroltakat nem sértve, azokkal összhangban – a specifikumokat is tartalmazó alapdokumentum/alapdokumentumok (alapító okirat, működési engedély, SzMSz, stb.)! Személyi, illetve állampolgári szabadságjogokat nem sértő, illetve tiszteletben tartó személyre/személyekre vonatkozó rendelvények, határozatok, utasítások (Pld: törvények, SzMSz, munkaköri leírás, stb.)! 2019.04.14. NKE HHK ODH

Nemzeti Közszolgálati Egyetem Hadtudományi és Honvédtisztképző Kar HUMÁN RENDSZER: CSOPORTOK: KT; Képzésfejlesztési Tanács; KKÁB; Kari Tanulmányi Bizottság; Szakfelelősök Fóruma; TANSZÉKEK; TO; Kari TDT; KMÜBI; Kari Etikai Bizottság; SZEMÉLYEK: Hallgató; Oktató; Tan. Csop. Vez.; Szakcsoport Vezető; Tanszék Vezető Helyettes; Tanszék Vezető; Szakirány felelős; Szakfelelős; Auditorok; Dékánhelyettes; Dékán; Át- és betanító, vendégoktató; 2019.04.14. NKE HHK ODH

A HADTUDOMÁNYI ÉS HONVÉDTISZTKÉPZŐ KAR MINŐSÉGÜGYI TEVÉKENYSÉGÉNEK STRATÉGIAI IRÁNYAI, A MINŐSÉGFEJLESZTÉS SZINTEREI 2019.04.14. NKE HHK ODH

AZ OKTATÁS, KÉPZÉS EREDMÉNYESSÉGÉT BIZTOSÍTÓ FŐ FELADATOK A karon folyó képzés és felkészítés EU-s elvárások, illetve, a hazai és külföldi felhasználói igények szerinti magas minőségi színvonalú végrehajtása! A képzési képességeink fejlesztése; A létező (kifutó) szakok és szakirányaik tanterveinek alapdokumentumokon nyugvó, de a megrendelői igényeknek és elvárásoknak megfelelő folyamatos pontosítása, korrekciók elvégzése; Alapképzés; Mesterképzés; Tanfolyamrendszerű képzés; Posztgraduális egyetemi képzés (doktori PhD. képzés). 2019.04.14. NKE HHK ODH

AZ OKTATÁS, KÉPZÉS EREDMÉNYESSÉGÉT BIZTOSÍTÓ FŐ FELADATOK Az új típusú tisztképzés rendszeréhez igazodó alapképzési szakok kialakítása, megalapítása, indítási feltételeinek megteremtése! Az új típusú tisztképzés rendszeréhez igazodó mesterképzési szakok kialakítása, megalapítása, indítási feltételeinek megteremtése! A katonai képzési ág képzési szerkezetéhez igazodó doktori képzés kialakítása! Törvényi, határozati és ajánlási formában megjelentetett minőségi követelményeknek történő megfelelés, illetve megfeleltetés kari szinten: A 2011. évi CCIV. törvény a nemzeti felsőoktatásról + a hatályos KR-t. A MTA, a MAB ajánlásai. HM-HVK, EEM rendeletei és intézkedései, valamint a Oktatási Hivatal határozatai. A TDK tevékenység teljes körű megújítása, átalakítása! 2019.04.14. NKE HHK ODH

AZ OKTATÁS, KÉPZÉS EREDMÉNYESSÉGÉT BIZTOSÍTÓ FŐ FELADATOK A tiszti hivatásra történő felkészítés nevelési feladatrendszerének, illetve gyakorlatának újragondolása! → NKE HHK-MH LZ! A kari szervezeti struktúra, valamint a karon folyó oktatásszervezői tevékenység hozzáigazítása a változó követelményekhez és körülményekhez! A képzési- és a szervezeti struktúra szinkronjának fenntartása! A szakokon és a szakirányaikon, továbbá a tanfolyami rendszerben folyó oktatás tervezésének, adminisztrációs nyilvántartásának, egységes számítógépes rendszerű, hatékony működtetése az oktatási és kutatási alapegységek, illetve a HHK szintjén, együttműködésben az egyetemi szintű TH-al. 2019.04.14. NKE HHK ODH

AZ OKTATÁS, KÉPZÉS EREDMÉNYESSÉGÉT BIZTOSÍTÓ FŐ FELADATOK Folytatás: Segíteni az oktatói állományt abban, hogy a munkaköréből adódó feladatait képes legyen az új kihívásoknak és elvárásoknak megfelelően eredményesen, hatékonyan teljesíteni. A kari TO és az egyetemi TH működtetésének módosításával biztosítani, oktatási és kutatási egységünk alaprendeltetésből adódó feladatainak elvárható szintű teljesítését. Minden tényezőre figyelemmel tervszerűen felkészülni a 2013/2014-ben induló tanév sikeres indítására. 2019.04.14. NKE HHK ODH

OKTATÁSSAL ÖSSZEFÜGGŐ FELADATOK Az oktatást, képzést biztosító technikai eszközpark és kiképző bázis, új körülmények szerinti működtetése. A megváltozott követelmények szerinti eredményes, hatékony oktatást, képzést biztosító számítógépes alapú szakkabinetek kialakítása, illetve a meglevők fejlesztése. A megváltozott követelmények szerinti eredményes, hatékony oktatást, képzést biztosító csapat-bázisú gyakoroltatás rendszerének megalkotása, gyakorlati alkalmazásának bevezetése. Az új tisztképzés rendszeréhez igazodó csapatgyakorlati rendszer kialakítása és gyakorlati alkalmazása. A tanfolyami rendszerű képzés, személyi, technikai és technológiai feltételeinek tanszéki, intézeti, valamint kari kiépítése és működtetése. A karon működő szakok oktatási tevékenységének (tervezés, szervezés, adminisztráció, komplex minőségfejlesztés, képzés és felkészítés) hozzáigazítása a megváltozott oktatási és minőségügyi követelményekhez, továbbá az intézmény jelentősen átalakított működési rendjéhez. 2019.04.14. NKE HHK ODH

Nemzeti Közszolgálati Egyetem Hadtudományi és Honvédtisztképző Kar Köszönöm a megtisztelő figyelmet! 2019.04.14. NKE HHK ODH