Erdészet területén található filagória felmérése és modellezése

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Feladatok ModellezésFeladatok TanórákÉrtékelés Észrevételek.
Advertisements

Fény és hőmérséklet az iskolában Készítette: Kiss Marina 8.c, Tóth Eszter 8.c, Imeli Áron 11.c.
S ZÜL Ő FÖLDEM M IKOLA - S ZLOVÁKIA S ZÜL Ő FÖLDEM M IKOLA - S ZLOVÁKIA.
Vázlat tradicionális, kézi gyártású rönkházakról, öko-házakról
Szolnok Damjanich János Múzeum – Látogatóbarát fejlesztése
Giovanni pizzéria és söröző
Készítette: Pápai Zsolt Lex Ákos Kiss Gábor Borbély Csaba
Parkfelújítási program középiskolánkban Készítette a Meglepetés nevű csapat: Pintér Petra Albrecht Armand Fischer Kristóf Róna Bence.
Bagolyvár Étterem Készítette: Fenyvesi Krisztina Sánta Roberta Bálizs Renáta.
Készítette: Szanyi Mária február 10. A tisztaszoba.
Éttermi rendszer – User Interface vázlat Káposztatérd csoport.
Kelet-Afrikai Árokrendszer
Zrínyi Ilona Általános Iskola
Végig a Pozsonyi úton - Újlipótvárostól Angyalföldig
Multiméter története, használata, főbb jellemzői.
FA ÉPÜLETELEMEK GYÁRTÁSA
Testre szabott Microsoft szoftver-licenc meghatározása online szakértői rendszerrel Készítette: Kurucz Eszter
A KÜLSŐ TANTÁRGYI KONCENTRÁCIÓ LEHETŐSÉGEI AZ INFORMATIKAÓRÁN
Vezetői Információs Rendszer felépítése
Pécs turisztikai marketingje
17/b tétel:Fedélszerkezetek
Civitas Polgár az Európai Demokráciában OTV. Coop Optimaták.
CIVITAS. EU-KLUB A PROBLÉMA BEMUTATÁSA A VÁROSLIGET BEMUTATÁSA Történelmi múlt és jelen első írásos adat a tatárjárás idejéből 1752  Pest majális.
Az elektronikus levelezés a számítógép-hálózatok klasszikus szolgáltatása, az Internet alkalmazásának egyik legnépszerűbb formája. Szövegen kívül lehetőség.
Confidential1 KX-TDA200/100 Rendszer (Verzió 1.0) KX-TDA200/100 Rendszer (Verzió 1.0) 8.2 fejezet DECT Rendszer felmérés Panasonic Communications Co.,
Az esetismertetés szerkezete Ágoston-Héderné 1. A kliens bemutatása 1.1. A realitások a kliens életkora, egészségi állapota, mentális képességei jövedelmi,
NAGYFELBONTÁSÚ ELEKTRONMIKROSZKÓPIA és a JEMS SZIMULÁCIÓS PROGRAM Készítette:Gál Réka, g g g g g ____ rrrr eeee kkkk aaaa yyyy aaaa hhhh oooo oooo....
NAGYFELBONTÁSÚ ELEKTRONMIKROSZKÓPIA és a JEMS SZIMULÁCIÓS PROGRAM
Készítette: Csanaky Máté Deli Kristóf Nyilas Roland.
Forczek Dóra, Rádi Gabriella, Szarka Márk, Virányi Árpád
Inventor család skálázható, költséghatékony AutoCad AutoCAD Mechanical /Electrical Autodesk Mechanical Desktop (+ freeform surfaces) Autodesk Inventor.
Tanítási segédlet Asztalos szakma
Számítógépes grafika Bevezetés
AquaTerr Kft. Készítette: Tóth Péter. Profil: Az AquaTerr Kft. elsődleges célja olyan terráriumok és akváriumok készítése, amely mind működésbélileg,
TISZK Tanácsadó Testülete. A tanácsadó testület véleményezi:A tanácsadó testület véleményezi: –az irányító szervezet működésének szabályait tartalmazó.
BISEL Biotikus Index a Középiskolai Oktatásban.
Napkor A mi településünk.
T4. FA OSZLOP MÉRETEZÉSE (központos nyomás)
T2. ACÉL OSZLOP MÉRETEZÉSE (központos nyomás)
Spirit Hotel Thermal Spa
A t e r m é s z d a l Csak az erős ember ismeri a szeretetet,
Unger Tamás, alpolgármester A 3. változatban teljes felújítás keretében átépülésre kerülnének a meglévő utak, és a járdák. A jelenlegi burkolt.
A vecsési tájház Készítette: Horváth Áron és Pásztor Zsombor, 7.c.
Szöveggel vezérelt rajzolás
AZ EKF VÁROSRÉSZ KÖZTERÜLETEINEK MEGÚJÍTÁSA. Legfontosabb problémák: foghíjas, rendezetlen beépítés – megoldása már folyamatban Városszéli funkciók.
T4. FA OSZLOP MÉRETEZÉSE (központos nyomás)
LEGO Dacta program.
Adatbázisszintű adatmodellek
Okosdoboz.hu digitális taneszköz
Pécs város közterületeinek fenntartási szempontú helyzetképe.
ALKOTÓTELEPEINK MEGVALÓSÍTÁSÁHOZ A SZEGEDI ÖNKORMÁNYZATTAL KÖTÖTT EGYÜTTMŰKÖDÉSI MEGÁLLAPODÁS NYÚJT BIZTOS ANYAGI HÁTTERET. VÁROSUNK SEGÍTSÉGÉT EZÚTON.
Az állatok tanításának módszertana. Az állatok tanításának algoritmusa 1.Az állat neve – Magyar tudományos név – Szinoním nevek – Latin név (érdekességnek)
Foglalkozásterv összeállítása irodalmi alkotás alapján Készítette: Csanádi Sára Erika Dencs Krisztina Mészáros Réka.
Hegesztési folyamatok és jelenségek véges-elemes modellezése Pogonyi Tibor Hallgatói tudományos és szakmai műhelyek fejlesztése a Dunaújvárosi.
Alsóörsről Csopakra, 1. rész Készítette: Szabó Lilla
Erre használom az internetet
Készítette: Hegedűs Dóra
Keretek modellezése, osztályozása és számítása
Műszaki ismeretek/Műszaki szemlélet Készítette: Jakab Gabriella, településmérnök, ingatlan értékbecslő Kinek-mit jelent? Mi köze az értékbecsléshez, ingatlanközvetítéshez?
Önértékelési projektterv
Palacio KolomenskyE el último palacio de madera de los zares
ELEKTROMOS SEGÉDPROGRAMOK
Tanító szak, nappali- és levelező tagozat
A gazdasági termelés általános jellemzői
Ültetési rend létrehozása
Szerkezetépítés III. 4-es csapat: Fehér Szimonetta Fogarasi Anna
VÍZKERESZT Balatonakarattya körtúra Készítette: Szabó Lilla
A SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM RÖVID TÖRTÉNELME
Fa szerkezetű galéria tervezése
SZEnavis Labor Galéria
Előadás másolata:

Erdészet területén található filagória felmérése és modellezése Ravazd Erdészet területén található filagória felmérése és modellezése Helyszín: - Ravazd Erdei Iskola amely Győrtől 25 km-re található a 82-es főút mellett.

Épület bemutatása Funkció: 20 fő befogadására képes flagória, amely asztalokkal és székekkel valamint egy kemencével van ellátva. Állapota: 3-4 éves szerkezetről van szó, így az állapota szinte kifogástalan Szerkezete:Teljes mértékben fa szerkezet Kapcsolatok: csavarozott, szegelt és hagyományos faragott kapcsolatok Szerkezeti elemek: 6 oszlopon áll, ezek könyék fákkal kapcsolódnak a gerendákhoz, melyek 16 pár szarufát valamint a cserép burkolatot viselik

Felmérés képekben:

Csomópontok :

Szerkezet rajzolása Autocad programban:

Szerkezet rajzolása Autocad programban:

Szerkezet rajzolása Autocad programban:

A felmérés alapján készített modell:

Megfigyelések, javaslatok: - Az épület talpának kialakítása nem megfelelő, hiszen a rögzítés módja rossz, a fellépő igénybevételeket nem tudja kielégítően felvenni és továbbítani -> ezért mi egy másik oszlopkehely megoldást javaslunk amely megfelelő lehet.

Köszönjük a figyelmet! Készítette: Fehér Szimonetta Fogarasi Anna Gömböcz Réka Kiss Marcell Krajczár Richárd