Viccesen kreatív és teljesen interaktív!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
…ami másolható az nálad is működhet! Tibai Eszter.
Advertisements

Az óvodai matematikai nevelés elvei, céljai, feladatai Tk. 29.old. Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
A DIOO digitális fejlesztő eszköz az óvodai nevelés szolgálatában.
TAMOP B-11/ „A fiatalok családi életre nevelését, a kismamák munkaerő piaci elhelyezését segítő, innovatív családbarát szolgáltatások.
Emberformáló folyamatok Dr. Molnár Béla Ph.D. főiskolai docens.
AZ ÉSZAK ALFÖLDI RÉGIÓ EGÉSZSÉGÜGYI HELYZETÉRŐL Az idősek egészségéért Előadó: Váradi Jánosné.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS 27.Megoldás-Szociális védőháló.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
A szenior tudástőkére épített társadalmi innováció május 21. Miskolc ©Sárközy Erika.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Matematikai nevelés pszichológiai, pedagógiai meghatározottsága Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
A VÉDŐNŐK SZEREPE AZ EMLŐRÁK KORAI FELISMERÉSÉBEN Puskás Gabriella AZ EMLŐRÁK GYÓGYÍTÁSÁÉRT ALAPÍTVÁNY BUDAPEST.
Gate to Europe Zárókonferencia Dr. Tráserné Oláh Zsuzsanna CSMKIK titkár november 27. Szabadka.
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
Az Európai Unió fogyatékosügyi stratégiája Szombathely, június 22.
Internet tudományos használata
Dohányzás,nikotin függőség
Reflexiók a társadalmi és a nonbusiness marketing fogalmi kérdéseihez
vizuális megismerés – vizuális „nyelv” vizuális kultúra
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
A munka eszköze magam vagyok
NÉPEGÉSZSÉGÜGY MEGELŐZÉS, FEJLESZTÉS JÖVŐKÉP a Köz- egészségügye
A felvilágosodás korának testkultúrális reformjai
Hogyan lehetünk boldogabbak?
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Iskolaérettség.
Észlelés és egyéni döntéshozatal, tanulás
A humán kognitív architektúra és a tanulás
A Menedék Alapítvány ÉRTÉKEI
A kistérségi gyerekesély programok eredményei
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
Összeállította: Piacsek László Zoltán
Csongor és Tünde és a Varázsfuvola
Konfliktusok az iskolában
Projektmunka Földrajzolok
Innovációs képesség és jólét összefüggései
Meghatározása, formái, mikéntje és „forrásai”
ChinaCham Hungary Magyar-Kínai Gazdasági Kamara
ROTA STAND Felállást és átülést segítő eszköz.
Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest, december 18.
„Mindegy, hogy képességeid mekkorák, fő, hogy a tőled telhető legjobbat formáld belőlük és általuk.” (Weöres Sándor)
Az orvostudomány és jóga gyakorlati összekapcsolása, alkalmazása az egészség megőrzése és betegségek kezelése során: Swami Sivananda Saraswati orvos-jógi.
Nyílt nap Iskola neve Dátum.
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Ptolemaiosztól Newton-ig
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
„ Egy hatékony iskolai egészségnevelési program – az egyik legköltséghatékonyabb beruházás, amit egy nép (állam) csak megtehet annak érdekében, hogy párhuzamosan.
A gyermeki jogok érvényesítése
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
Környezeti Kontrolling
MASLOW „PIRAMISA” AZ EMBERI SZÜKSÉGLETEK HIERARCHIÁJA
AZ INTÉZMÉNY NEVELÉSI CÉLJAI
Tájékoztatás a évi Országos Statisztikai Adatfelvételi Program (OSAP) teljesüléséről az Országos Statisztikai Tanács és a Nemzeti Statisztikai Koordinációs.
Készletek transzformációja
A 21. SZÁZADI TANÁR – TRENDEK, ELVÁRÁSOK, DILEMMÁK
U8 – U10 célok a szezonra.
Tóalmási Mesevár Óvoda és Konyha
A katolikus óvodák feladata a Hit évében II.
A katolikus óvodák feladata a Hit évében III.
Iskolai szociális segítő
TIENS FOKHAGYMAOLAJ KAPSZULA.
A HŰSÉGES MUNKAERŐ ARANYAT ÉR
“Nincs semmi, ami oly mértékben pusztítaná a testet, mint az aggodalom, és ha valaki hisz Istenben, akkor szégyellheti magát, ha bármi miatt aggodalmaskodik.”
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
Előadás másolata:

Viccesen kreatív és teljesen interaktív! GYERMEKJÓGA CSOMAG Viccesen kreatív és teljesen interaktív! www.manojoga.ewk.hu

Tanulj, Játszva gyermekjógát! Gyermekjóga alapjai Szabóné Sipos Henriett www.manojoga.ewk.hu

Üdvözlöm! Örülök, hogy itt van velem, és együtt közösen megismertetjük a jóga csodálatos előnyeit. Bízom benne, hogy a tanfolyam segítségével, a gyermekjógát sikerül a gyerekekkel megismertetni, megszerettetni és egyben egy megbízható társat adni az életük során. www.manojoga.ewk.hu

Mi is a Jóga? www.manojoga.ewk.hu Test és a lélek „orvossága”, amely megnyugtatja felpörgetett világunk által „felturbózott” idegeinket. Segítségével elérhetjük azt a harmóniát, boldogságot, ami a modern életünkben annyira hiányzik. A jóga nagy hangsúlyt fektet a test izmainak megdolgozása mellet, a lélek nyugalmának megteremtésére is. A jóga jóval több, mint tornagyakorlatok sorozata, ez egy életszemlélet, amely meditáció, spiritualitás útján keresi a megvilágosodást!   A jóga (szankszkrit) a keleti bölcselet egy formája, ami Indiában fejlődött ki a hinduizmus és a buddhizmus kulturális közegében. A jóga művelője a jógi (szanszkritul a férfi jógikat joginak, a női jógikat pedig jogininek is nevezik). A jóga célja a testi és a szellemi erők felébresztése. Eszerint alapvetően kétféle jógát különböztetünk meg: testi és szellemi jógát. A jógának több változata ismert, amelyeket a különböző személyiségtípusokhoz fejlesztettek ki. Indián kívül először a hatha jóga vált népszerűvé a XX. századi nyugati világban, ma már azonban Európában is szinte minden ága, még a gyermekjóga is elérhető a jógaközpontok által. www.manojoga.ewk.hu

GYERMEKJÓGA HATÁSAI, ELEMEI www.manojoga.ewk.hu

A gyermekjóga áldásos hatásai Egészségmegőrző hatású: - Légúti krónikus betegségek, asztma, allergia megelőzése és gyógyítása. - Testtartásjavító, lúdtalpak megelőzése és korrigálása. Fejleszti a gyermek memóriáját, gondolkodását és az összes fizikai- képességét és készségét, Fejlődik a kommunikációs készségük és gazdagodik ismeretük. Megismeri a gyermek a saját testét és annak működését. Nagyfokú önbizalomra tanít, feszültség- és stresszoldó hatású. Észrevétlenül beépül újra a gyermek életébe a mozgás fontossága és játék közben spontán alkalmazza a képességfejlesztő- és egészségmegőrző hatású gyakorlatokat. www.manojoga.ewk.hu

GYERMEKJÓGA CSOMAG ALAPGYAKORLATAI A gyermekjóga hat nagy csoportra osztja a több mint 40 gyakorlatot, amely segít a tananyagban eligazodni, másrészt pedig könnyedén és átláthatóan tudjuk ezáltal beazonosítani a gyakorlatokat hatásmechanizmusaik szerint. www.manojoga.ewk.hu

JÁTÉKOS PRÓBÁK www.manojoga.ewk.hu

MÓKA MASSZÁZS www.manojoga.ewk.hu

ÁLLATI MÓKÁS TRANSZFORMÁCIÓK www.manojoga.ewk.hu

ÖNBIZALOMTÖLTŐK www.manojoga.ewk.hu

MOZGÓTALPAK, TESTFORMÁK www.manojoga.ewk.hu

TÖLTSÖN MINŐSÉGI IDŐT GYERMEKÉVEL ÉS RENDELJE MEG GYERMEKJÓGA CSOMAGUNKAT A WEBOLDALUNKON! www.manojoga.ewk.hu