Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert
A feladatok Kis beszámoló Beosztás szerint kidolgozó csapat Határidő Végzi Eredmény* Kinek kell küldeni Kis beszámoló Beosztás szerint kidolgozó csapat Kisbeszamolo_ ProjektX_Y_Z_W.ppt KN Prezentáció / ppt Órai előadás és Előzetes bírálat / ppt A bírált projekt prezentációjának napja bíráló csapat Órai előadás KN és a projekt kidolgozói Bírálat végső változatban / ppt A bírálat prez. napját követő 2. nap reggel 8:00 óra ProjektX_megrendelői_bírálat_Y_Z_W.doc Projekt-dokumentáció és a prezentáció átdolgozása, leadása 2017. dec 15, péntek 24:00 óra ProjektX_atdolgozott_Y_Z_W.doc, ProjektX_atdolgozott_Y_Z_W.ppt
Pontozás Kis beszámoló (prezentáció): 10 pont Órai projekt prezentáció: 15 pont Bírálat (végső): 10 pont Projektterv (full): 65 pont
Keret (1): „Vízió” „A kommunikációs munka legátfogóbb és általában legbonyolultabb formája a kommuniákciós akció, ami a megrendelőtől -- lehet az a cégvezetés, vagy egy szakmai terület a cégen belül, esetleg egy külső megbízó -- kapott kommunikációs feladat teljes megoldását jelenti a tervezéstől az akció lebonyolításán át az eredmények értékeléséig. Minden eddig megszerzett tudásra, valamint sok-sok önálló kutatásra és kreativitásra van szükség ahhoz, hogy a hallgatók által kidolgozott kampány elérje a kitűzött üzleti és kommunikációs célokat -- a megrendelő legnagyobb megelégedésére.”
Keret (2) A tervezési folyamat Kutatás, felmérés 1. – (Piaci) helyzet, célcsoport és célok Kutatás, felmérés 2. – Eszközök: üzenet és média, tervezési szakasz Megvalósítás és kreatív tervezés Megvalósítás, utómunka Kutatás 3. – értékelés, visszaellenőrzés Dokumentum összeállítás, prezentáció készítés, vezetői összefoglaló készítése
A feladatat teljes meghatározása (=specifikációja) Egy adott szervezet számára a megbízó által meghatározott konkrét üzleti célokat (pl. adott bázishoz képest növekedjen 10 %-kal az x értékesítése y időszakban. Pl. a választásokon érjünk el 30%-ot.) és egyéb—legfeljebb általánosan meghatározott—kommunikációs és stratégia célokat (pl. x termék ismertsége adott csoportban érje el a 30%-ot) szolgáló kommunikációs projekt kidolgozása. A összeállítandó feladatkiírás tartalmazza, hogy kinek, milyen termékre/problémára, milyen számszerűsíthető üzleti és általános kommunikációs célokkal (milyen költség, idő és szervezeti keretek között) megvalósítandó akcióra készül a terv.
Feladatterv Sorsz. Feladat Kezdés Befejezés Felelős Végzik Eredmény Megjegyzés Idő Feladat 1.hét 2.hét 3.hét 1. feladat 2. feladat 3. felatdat
Célcsoport és üzenet összerendezése
Kutatási terv dimenziói (célszerűen táblában) Kitől / Honnan? Mit? Milyen módszerrel? Miért? Határ- idő Végzi Eredmény/ Formátum
SWOT elemzés Eredetileg stratégia alkotási eszköz Adaptáljuk: célcsoport-cél-üzenet vs. eszköz
Feladat / munka szakasz Költségterv Költségterv: munkaráfordítások, közvetlen (és közvetett=rezsi) költségek Feladat / munka szakasz Munkaráfordítás Egyéb költségek Típus Nap Napidíj Díj (Ft) ktg (Ft) Indoklás 1. Feladat /szakasz asszisztens tanácsadó .. 1. feladat / szak. összesen:
Mi vár még ránk? (elméleti keretek) Médiatervezés Kritikai áttekintés Vezetői összefoglaló Bevezetés Prezentáció
Köszönöm a figyelmet! Eredményes projektmunkát kívánok!