Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
REKLÁMTERVEZÉS 2..
Advertisements

Szervezetfejlesztési Program
DPR kommunikáció alapelvei
ÚJ DIMENZIÓK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS SZERKEZETI, TARTALMI ÉS MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSE A LEONARDO KÍSÉRLETI.
A hallgató neve A szak megnevezése Konzulens tanár: XY 2010.
Pénzügyi előadás pályázói információs napra TÁMOP /1.
Projektmenedzsment szeminárium 1 Projektkészítő szeminárium Pályázati technikák gyakorlati alkalmazása.
Projektkezdeményezés és pályázatírás
NCA - Önkéntes projektek tervezése és megvalósítása
Az ötlettől a projekttervig
Innovatív üzleti parkok fejlesztése az innováció és a vállalkozó szellem előmozdítása érdekében a Dél- Kelet Európai térségben FIDIBE.
A projektmenedzsment fogalma
Pécs, április 19.. „Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2-C/ „A TANANYAGTARTALMAK FEJLESZTÉSE EREDMÉNYEINEK.
kötelező program, SZÁMONKÉRÉSEK
Az EU-pályázati rendszer gyakorlata Magyarországon
Készítette: Magyar Orsolya
Pályázat és projekt menedzsment
Konzulens: Dr. Boda György Készítette: Kovács Katalin
KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport
Az eseményszervezés formái, eszközei
Ipari középvállalat projektvezetőjének tapasztalatai az integrált vállalatirányítási szoftver bevezetési szakaszában Projektmenedzsment Fórum A kis-
Margitay Tihamér Filozófia és Tudománytörténet Tanszék 1111 Budapest, Egry J. u. 1. E610. Telefon: Kritikai áttekintés.
Kommunikációs kampánytervezés
Partnerség és együttműködés Érdekcsoport-elemzés
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.

Kulturális Projekt Ciklus Menedzsment A kultúra gazdaságtana
KÖZÖS MÓDSZERTANI KERETEK KIALAKÍTÁSA A MAGYARORSZÁG-SZERBIA IPA HATÁRON ÁTNYÚLÓ EGYÜTTMŰKÖDÉSI PROGRAM HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TÉRSÉGEINEK KOMPLEX ÉS INTEGRÁLT.
EUKÓNA 2008/ /c szakiskolai osztály. FENNTARTHATÓ FOGYASZTÁS Egészséges életmód Egyéni szükségletek Megváltozott vásárlói szokások A mai gazdasági.
CMMI 1.3 – Verifikáció Készítette: Kis Gergely. Bevezetés A specifikációt, követelményt vetjük össze a kész/készülő termékkel Itt nem vizsgáljuk, hogy.
A projektmunka jelentősége Minőségjavítási elvárások A minőségbiztosító ELŐADÁS ÁTTEKINTÉSE.
Margitay Tihamér Filozófia és Tudománytörténet Tanszék 1111 Budapest, Egry J. u. 1. E 610. Telefon: Kommunikációs kampánytervezés.
Projektirányítás elmélet - teszt
A cél-meghatározási, projektdefiniálási fázis Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
Manhertz Gábor; Raj Levente Tanársegéd; Tanszéki mérnök Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Mechatronika, Optika és Gépészeti Informatika Tanszék.
2011. évi Kereskedelemfejlesztési pályázat Düh Gergely tanácsadó Ügyfélszolgálati és Stratégiai Elemző Osztály 2012.február 20.
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
Mitől innovatív egy vállalkozás? Nyert a pályázatom! Hogyan tovább? Segítünk a megoldásban!
PROJEKTMENEDZSMENT Szabó Mária
Didaktika-II. M. Nádasi Mária. Kooperatív és Kollaboratív módszer.
Kockázati értékelés kis szervezetekben Tar György Szeged, 2013.október
Tájékoztató NGM_AK004.
Tájékoztató NGM_AK004.
A helyi identitás és kohézió erősítése TOP TOP
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
kommunikáció & akció & tervezés & projekt & feladat
A pr tervezés elmélete és gyakorlata I. félév
Az ötlettől a projekttervig
A hallgató neve A szak megnevezése Konzulens tanár: XY ÉV
Projektirányítás elmélet - teszt
TÉMAVEZETŐI TÁJÉKOZTATÓ KMDI ÚJ KÉPZÉSI RENDJE
Üzleti terv bemutatása
Kommunikációs kampánytervezés
tervezés & projekt & átkötés (reminder)
7. Kritikai áttekintés és Vezetői összefoglaló, bevezetés, prezentáció
6. Kritikai áttekintés és Vezetői összefoglaló
Helyzet és igény felmérés (Kutatás 1.)
Helyzet és igény felmérés (Kutatás 1.)
Tanulságok Szétválasztani az ismétlés, áttekintés, visszautalás jellegű diákat, az új infókat Az új információt tartalmazó diákat ki kell emelni!
Tájékoztató NGM_AK004.
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 2. Az önértékelés végrehajtása 5
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 3
Barcsák Marianna KPSZTI
Kritikai áttekintés és Vezetői összefoglaló, bevezetés, prezentáció
Csoport neve dátum Tárgy neve és kódja Előadó neve.
A VEZETÉS FOGALMA, FUNKCIÓI
6. Kritikai áttekintés és Vezetői összefoglaló
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Előadás másolata:

Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert

A feladatok Kis beszámoló Beosztás szerint kidolgozó csapat Határidő Végzi Eredmény* Kinek kell küldeni Kis beszámoló Beosztás szerint kidolgozó csapat Kisbeszamolo_ ProjektX_Y_Z_W.ppt KN Prezentáció / ppt Órai előadás és Előzetes bírálat / ppt A bírált projekt prezentációjának napja bíráló csapat Órai előadás KN és a projekt kidolgozói Bírálat végső változatban / ppt A bírálat prez. napját követő 2. nap reggel 8:00 óra ProjektX_megrendelői_bírálat_Y_Z_W.doc Projekt-dokumentáció és a prezentáció átdolgozása, leadása 2017. dec 15, péntek 24:00 óra ProjektX_atdolgozott_Y_Z_W.doc, ProjektX_atdolgozott_Y_Z_W.ppt

Pontozás Kis beszámoló (prezentáció): 10 pont Órai projekt prezentáció: 15 pont Bírálat (végső): 10 pont Projektterv (full): 65 pont

Keret (1): „Vízió” „A kommunikációs munka legátfogóbb és általában legbonyolultabb formája a kommuniákciós akció, ami a megrendelőtől -- lehet az a cégvezetés, vagy egy szakmai terület a cégen belül, esetleg egy külső megbízó -- kapott kommunikációs feladat teljes megoldását jelenti a tervezéstől az akció lebonyolításán át az eredmények értékeléséig. Minden eddig megszerzett tudásra, valamint sok-sok önálló kutatásra és kreativitásra van szükség ahhoz, hogy a hallgatók által kidolgozott kampány elérje a kitűzött üzleti és kommunikációs célokat -- a megrendelő legnagyobb megelégedésére.”

Keret (2) A tervezési folyamat Kutatás, felmérés 1. – (Piaci) helyzet, célcsoport és célok Kutatás, felmérés 2. – Eszközök: üzenet és média, tervezési szakasz Megvalósítás és kreatív tervezés Megvalósítás, utómunka Kutatás 3. – értékelés, visszaellenőrzés Dokumentum összeállítás, prezentáció készítés, vezetői összefoglaló készítése

A feladatat teljes meghatározása (=specifikációja) Egy adott szervezet számára a megbízó által meghatározott konkrét üzleti célokat (pl. adott bázishoz képest növekedjen 10 %-kal az x értékesítése y időszakban. Pl. a választásokon érjünk el 30%-ot.) és egyéb—legfeljebb általánosan meghatározott—kommunikációs és stratégia célokat (pl. x termék ismertsége adott csoportban érje el a 30%-ot) szolgáló kommunikációs projekt kidolgozása. A összeállítandó feladatkiírás tartalmazza, hogy kinek, milyen termékre/problémára, milyen számszerűsíthető üzleti és általános kommunikációs célokkal (milyen költség, idő és szervezeti keretek között) megvalósítandó akcióra készül a terv.

Feladatterv Sorsz. Feladat Kezdés Befejezés Felelős Végzik Eredmény Megjegyzés Idő Feladat 1.hét 2.hét 3.hét 1. feladat 2. feladat 3. felatdat

Célcsoport és üzenet összerendezése

Kutatási terv dimenziói (célszerűen táblában) Kitől / Honnan? Mit? Milyen módszerrel? Miért? Határ- idő Végzi Eredmény/ Formátum

SWOT elemzés Eredetileg stratégia alkotási eszköz Adaptáljuk: célcsoport-cél-üzenet vs. eszköz

Feladat / munka szakasz Költségterv Költségterv: munkaráfordítások, közvetlen (és közvetett=rezsi) költségek Feladat / munka szakasz Munkaráfordítás Egyéb költségek Típus Nap Napidíj Díj (Ft) ktg (Ft) Indoklás 1. Feladat /szakasz asszisztens tanácsadó .. 1. feladat / szak. összesen:

Mi vár még ránk? (elméleti keretek) Médiatervezés Kritikai áttekintés Vezetői összefoglaló Bevezetés Prezentáció

Köszönöm a figyelmet! Eredményes projektmunkát kívánok!