Hulladékcsökkentési verseny

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szeretem a könyvtáram!.
Advertisements

Számítógép bemeneti egységei
Kezdő hadsereg játékosként:
Játékvezetők teendői mérkőzés előtt, közben és után
Összefoglalás Hardver,szoftver,perifériák Memóriák fajtái
Agytorna. Érdekes kis feladatsor. Érdemes végig csinálni.
Kattints 1 – 1 lapra… Juppí nyugdíjkor...!!! Hány napból áll a nyugdíjas hete? 6 szombat és 1 vasárnap.
Logikai függőségek Készítette: Szentirmai Róbert
Zöld Híd Hulladékgazdálkodási
MINDEN AMI ENERGIA. Nagyon sok mindennapi dologban használhatnánk a fizika törvényeit energiagazdálkodásra. Általában viszont az emberek lusták használni.
Készítette: a Dalai Láma
Algoritmus Az algoritmus problémamegoldásra szolgáló elemi lépések olyan sorozata, amely: véges – azaz véges számú lépés után befejeződik, és eredményt.
Catan telepesei – Lovagok és városok
A nyomtató.
Eredete és fajtái angol eredetű játék és sportág, melynek során apró
A kosárlabda története, rekordjai, halhatatlanjai
Rabló-pandúr játékok gráfokon
Kosárlabda (testnevelés)
Készítette: Tokai Márk és Tokai Balázs
Kétszemélyes játékok Előadó: Nagy Sára.
16. SZABÁLY – A KI DOBÁS. 16. SZABÁLY – A KIRÚGÁS A ki dobás a játék újrakezdésének egyik módja. Ki dob ást kell ítélni, amikor a labda utoljára támadójátékost.
Mi is az a hulladék? Egyes megfogalmazás szerint hulladéknak vagy szemétnek azokat a tárgyakat nevezzük, amelyek az ember mindennapi élete során keletkeznek.
Gondolatok a függetlenségről… a valószínűség-számításban
Microsoft Excel Függvények VIII.
BÍZOL AZ ÚJ TECHNOLÓGIÁKBAN. A torony amit látunk A hotel Las Vegas Nézd meg közelebbről! Látsz valami különlegeset?
Miben hasonlítanak egymásra a mai és az ötvenes évek számítógépei? Takács Béla Melyek a közös tulajdonságaik ?
Miben hasonlítanak egymásra a mai és az ötvenes évek számítógépei? Takács Béla Melyek a közös tulajdonságaik ?
2012. tavaszi félév Vitéz Gergely. A diasor ismerete nem helyettesíti a tankönyvet, és a példatárat. A diasor ismerete szükséges, de nem elégséges feltétele.
Gazdaságstatisztika 10. előadás.
English 16 Traffic Jam nemzetközi- csillag-Halma francia- platonikus-
Coca-Cola Magyarország gyakorlatában Coca-Cola Magyarország
Binomiális eloszlás.
Project Domino Marczin Tamás Tóth Tamás IAR2008. Tartalom 1.A célkitűzés 2.Kutatások 3.Felépítése A szoftver A hardver 4.Szoftver 5.Hardver 6.Működése.
Az szabály nem megfelelő 1.AlapokA sakkot két játékos játsza egymás ellen. Egyik játékos a sötét, a másik a világos bábukat irányítja. Mindkét játékosnak.
Hulladékgyűjtés a Délép Ipari Park Kft.-nél
A gyakorlatok munkakörnyezete
Valószínűségszámítás
Kulcsok meghatározása a táblákban
rendszer intézményértékelés és projektértékelés Felhasználói segédlet 2005.
A Kognitív Profil Teszt kiegészítése
2. Feladat. És akkor kezdjük is el! Menü Mint ahogy már megszokhattuk módosítsuk az editek text mező tulajdonságát a minta szerint! Tovább.
Csökkentsük együtt a hulladékot!
Stratégiai játékok. Mit nevezünk stratégiai játéknak? Az ilyen típusú játékokban a játékosok megadott szabály szerint lépnek. Általában kötelező lépni.
Programozás III KIVÉTEL.
Valószínűségszámítás II.
A következő dián még van pár információ.
Az angol világbirodalom
. Ötdobozos Játékok. KI LESZ A SZELEKTÍV GYŰJTÉS BAJNOKA? Ötdobozos Játékok - Eredményhirdetés Baka Éva Ügyvezető igazgató Italos Karton Környezetvédelmi.
Az amőba játék algoritmusa. A játék  Az amőba játék, vagy ahogy Magyarországon sokan ismerik, az ötödölő, az egyik legnépszerűbb logikai játék. Sikerét.
V 1.0 Programozás III. Gyakorlás. V 1.0ÓE-NIK, 2014 Gyakorlás –Feladat: Tic Tac Toe játék –Szabályok: A játékosok felváltva teszik le a jelöléseiket.
A malomjáték. A malom részei 9-9 korong Tábla Legfeljebb 2 játékos.
Csökkentsük együtt a hulladékot! Az Európai Hulladékcsökkentési Hét bemutatja.
A malomjáték algoritmusa
„Játékos matek” – Logikai játékok
Valószínűségszámítás és statisztika előadások
FIZIKA Gyakorló feladatok mechanikához
HÓDítsd meg a biteket! 2. sorozat
Bemutató óra
RÉSZVÉTEL! (ÖSSZEZAVARODÁS VÁRHATÓ) Az Előrejelzés Ára
Mesterséges intelligencia
Adatbevivő forma tervezése Epicollect Androidos alkalmazáshoz okostelefonra Ambrus András.
BÍZOL AZ ÚJ TECHNOLÓGIÁKBAN.
Felmérés a Magyar Textil-, Ruhaágazatok versenyképességéről
A fej vagy írás játék algoritmusa
Logikai függőségek Készítette: Szentirmai Róbert
Köteles játékfüzér Készítette: Kunné Darók Anikó.
ERASMUS PROGRAM - Time to have fun with mathematics!
DDL parancsok – Tábla műveletek, mezőtulajdonságok
Matematikai játékok a „kukából”
This table is avarage! Read instructions below!
Előadás másolata:

Hulladékcsökkentési verseny Lépj a 11-es mezőre, és dobj újra Eldobható tányért és poharat használtál! Két körből kimaradsz JÁTÉKSZABÁLY Ez a játék egy környezettudatossági futam (az a játékos nyer, aki elsőként ér célba).   A játékhoz legalább két játékosra, egy dobókockára és játékosként egy bábura (használható aprópénz, kupak, babszem is) van szükség. A táblán 38 számozott mező található. Közöttük 18 különleges mező rejlik, mely utasításokat tartalmaz: rájuk lépve további mezőket átugorva haladhatsz tovább, vagy kimaradsz egy dobásból, sőt az is előfordulhat, hogy vissza kell lépned pár mezőt. A játékosok felváltva dobnak a dobókockával így lépegetve előre a célig. Az nyer, aki először ér célba, azaz pontosan annyit dob a dobókockával, hogy a Cél mezőre lépjen. Ha ennél nagyobb számot dobsz, a felesleges mezőkkel hátra kell lépned. A játék kezdéséhez a játékosok felváltva dobnak a dobókockával. Az kezdi a játékot, aki a legnagyobbat dobta. Lépj a 32-es mezőre, és dobj újra Lépj a 08-es mezőre, és dobj újra Újrahasználható szatyrot használtál, ezért dobhatsz még egyszer. Családi kiszerelés Lépj a 29-es mezőre, és dobj újra Szerszámos láda Rechargeable Cel Rechargeable Újratölthető elemeket használtál, dobhatsz még egyszer! Lépj a 16-es mezőre, és dobj újra Nem gondoltál a hulladékcsökkentésre. Lépj vissza a Start mezőre! Műanyag, egyszer használatos szatyrot használtál, kimaradsz egy dobásból! Alumínium Fólia Újrahasználható szatyrot használtál, ezért dobhatsz még egyszer Újratölthető elemeket használtál, dobj újra Ruhagyűjtés Lépj a 26-es mezőre, és dobj újra Rechargeable Dobj újra Rechargeable Használt/ újrahasznosított Lépj a 04-es mezőre, és dobj újra Papírt pazaroltál! Egy körből kimaradsz! Lépj a 21-es mezőre, és dobj újra Start With the financial support of EC LIFE+ project. www.ewwr.eu