Ki mit tud? december óra 330 terem

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A diskurzusok alatt lezajló tudati folyamatokról Kántor Gyöngyi PTE, Alkalmazott Nyelvészeti Doktori Iskola.
Advertisements

A Zrínyi-könyvtár 3D rekonstrukciója VRML modell: Csáki Gábor
Sarangolt faválasztékok tömör köbtartalmának meghatározása
Nagyon sok szereplős online szerepjátékok
Lépések, végrehajtás, portfólió Marksteinné Molnár Julianna
„Egy kép többet mond ezer szónál!”
Zichy Mihály Iparművészeti, Ruhaipari Szakképző Iskola és Kollégium Kaposvár Iskolai Nyílt Nap 2012 október 20.
„Szerelmes Shakespeare” a KATEDRA ISKOLÁBAN „ A mi digitális iskolánk” pályázat.
Budapest, február 7.. • Brief • A logó • Inspirációk és versenytárselemzés • A honlap • tervezése és végső felépítése • arculata és színrendszere.
Vizuális nevelés tantárgypedagógia Sándor Zsuzsa 11. A tanítás (fizikai) feltételei.
2006. március 10. Délben az óra mutatói fedik egymást. Hány másodperc múlva fogják legközelebb fedni egymást az óra mutatói? Telefonos feladat.
Műanyagok Balogh Zoltán PTE-TTK IÁTT Gumi és celluloid.
A szőlő a művészetben.
Térábrázolás különböző életkorokban
A természettudományos és a matematikai ismeretek alapozása konstruálással, kísérletezéssel, modellezéssel Dr. Hegedűs.
Kompetencia alapú oktatás bevezetése az alsó tagozaton
…mű lehet: nyomtatott (névjegykártya, prospektus, levélpapír, boríték, jegyzetpapír, plakát) elektronikus (prezentáció, hírlevél, weboldal, multimédia,
Tartalomjegyzék és tárgymutató
RADNÓTI MIKLÓS:Nem tudhatom…
Versenyfelhívás! A Városi Könyvtár a Reneszánsz éve és a Népmese napja alkalmából rajzversenyt hirdet az általános iskola 1-2. osztályosai számára. A rajzok.
Matematika a tudományban és a művészetekben
Informatikai alapszoftverek
Eddigi eredmények, további feladatok Egyházy Tiborné dr. projektvezető október 27.
Az impresszionizmus Európában
„Papírképek” Gothár Péter fotói a Fugában. Április 30-a és május 17-e között Gothár Péter képeinek adott otthont a FUGA – Budapesti Építészeti Központ.
Hangalapú, közösségépítő virtuális valóság a gyakorlatban Faragó Péter WebLords.
Vizuális kommunikáció kiskamaszkorban
Rajzfejlődés-áttekintés
TANÍTÓKÉPZŐ FŐISKOLAI KAR KECSKEMÉTI FŐISKOLA A GYERMEKIRODALOM ÉS A KORTÁRS GYERMEKILLUSZTRÁCIÓK KAPCSOLATA Kovács Hajnalka.
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
a kifejező és az ábrázoló jelleg
Waldseemüller 1507 glóbuszának digitális rekonstrukciója Balázs János 2008.
Megjelent a csók, és homlokon múzsálta a FESTŐT, majd ecsetet, festéket és táblákat vett elő, s elkezdett FESTENI.
Prezentáció és grafika
Velázquez: „Las Meninas”
Dr. Huszár Tamás módszertani szakértő
Érettségi eredmények május-június. 13. A – Emelt szint.
Skype motívációs szerepe
Stratégiai játékok. Mit nevezünk stratégiai játéknak? Az ilyen típusú játékokban a játékosok megadott szabály szerint lépnek. Általában kötelező lépni.
1. A FILM ELŐTÖRTÉNETE.
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
Szövegszerkesztés és bemutató készítés.   Minimum 5 oldalas dokumentum.  Szabadon választott (papírt tűrő) témában.  1. oldal fedőlap.  2. oldal.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
Az építmények válfajai
4. sz. alprojekt Készítette: Sudár Mártonné és a 3. b osztály Az év fája és madara- A fecskék 6. sz. alprojekt.
Közép-dunántúli Regionális Operatív Program Ajka Város Belváros 1. akcióterület rehabilitációja KDOP /2f Nagy László Városi Könyvtár és.
A verseny meghirdetője: Informatika - Számítástechnika Tanárok Egyesülete A verseny célja: az informatikában tehetséges diákok számára lehetőséget teremteni.
ALKOTÓTELEPEINK MEGVALÓSÍTÁSÁHOZ A SZEGEDI ÖNKORMÁNYZATTAL KÖTÖTT EGYÜTTMŰKÖDÉSI MEGÁLLAPODÁS NYÚJT BIZTOS ANYAGI HÁTTERET. VÁROSUNK SEGÍTSÉGÉT EZÚTON.
Az állatok tanításának módszertana. Az állatok tanításának algoritmusa 1.Az állat neve – Magyar tudományos név – Szinoním nevek – Latin név (érdekességnek)
Az E-galéria kiállítása Gergely Borbála első önálló tárlata az E-galéria „Tehetségek” című sorozatában december 2 – december 2 – 18.
Tovább együtt eredményesen … A FELSŐ TAGOZAT ÍGY.
A feladat és a hozzá használható eszközök kiválasztása 2. témakör:
A verseny helyszíne a Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola és AMI, Százhalombatta.
2010. AUGUSZTUS 27-ÉN A MŰVÉSZTELEPI BESZÁMOLÓ KIÁLLÍTÁSSAL EGYÜTT MEGNYITJUK A VARGA MÁTYÁS SZABADISKOLAI CSOPORT TANÉVÉT. PROGRAM: AUGUSZTUS.
Növények tanításának módszertana. A növények tanításának algoritmusa 1. 1.Név – Magyar tudományos – Magyar szinonim nevek – Latin név (ha érdekes) Pl.
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
VIZUÁLIS NEVELÉS az ÖSVÉNY Oktatóközpontban
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
Ajánlott irodalom Klinghammer, Papp-Váry: Füldünk tükre, a térkép. Gondolat, Bp., 1983 Klinghammer, Mosonyi, Török, Zs.: Amiről a térképek mesélnek (CD-ROM).
a évi szakmai vizsgáról
a kifejező és az ábrázoló jelleg
Digitális világ Rólunk a világnak Írjunk blogot!
Felvételi előkészítő ! Újra indítjuk rajz felvételi előkészítő tanfolyamunkat A tanfolyam helye : A Céh székhelye Szeged, Szél u. 3. (térkép a honlapon)
33.óra Videóformátumok.
Neumann János Informatikai Kar
A számítógép felépítése
A Biblia és a képzőművészet
11. Vizuális jelképek, jelek, sematikus ábrák
HELYI ÉRTÉKEK KÖZVETÍTÉSE AZ ÓVODÁS GYERMEKEKNEK
Ki mit tud?- művészeti nap december 15. szombat
Előadás másolata:

Ki mit tud? 2018. december 15. 9-12 óra 330 terem RAJZ Ki mit tud? 2018. december 15. 9-12 óra 330 terem

A HOZOTT MUNKA VAGY ALKOTÁS TÉMÁJA: 5-8. évfolyam: a Játék …. Egyéni és társas, valós és képzeletbeli, virtuális és kézzel fogható, mai és régi játékok. Hagyományos játékok maivá, korszerűvé alakítva. Játékok városban, vidéken, falun, természetben, Magyar országon és távoli tájakon…. Bármilyen technikával, bármilyen anyagokból, sík, plasztikus, álló és mozgókép segítségével létrehozva, bemutatva. Lehet grafika festmény, szobor fotó, képregény stb 9-12. évfolyam feladata: Parafrázis készítése a megadott alkotások alapján.

A HELYSZÍNEN KÉSZÍTENDŐ ALKOTÁS TÉMÁJA: 5-8. évfolyam feladata: A helyszíni feladat minden korcsoport számára azonos, de természetesen az életkoruknak megfelelő szintű megoldásokkal. A helyszínen elhelyezett játékok, játéktárgyak közül egy kiválasztása és kiegészítése, szituációba helyezése. Az alkotáshoz tetszőleges eszköz választható.   Az eszközöket biztosítjuk, de saját eszköz használata is megengedett (Pl. papír, rajztábla, festék, grafikai eszközök,). Az alkotás maximális mérete B2 (50 x 70,7 cm). A feladatra 3 óra áll rendelkezésre.

A HELYSZÍNEN KÉSZÍTENDŐ ALKOTÁS TÉMÁJA: 9-10. évfolyam feladata: Helyben, látvány után készítenek stúdiumot a tanulók. A beállítások a korosztálynak megfelelő természetes és mesterséges formákból állnak. A formacsoportot a tanterem terében helyezik el, így lehetőség van a belső, vagy külső tér képi bekapcsolására a kompozícióba. Az alkotáshoz tetszőleges eszköz választható.   12-11. évfolyam feladata: Helyben, a kijelölt teremben, élő modell után készítenek stúdiumot a tanulók. Feladat portré vagy félalak tanulmány készítésére. A versenyzőnek lehetősége van a terem belső, vagy külső terének, képi bekapcsolására a kompozícióba. Az alkotáshoz tetszőleges eszköz választható. Az eszközöket biztosítjuk, de saját eszköz használata is megengedett (Pl. papír, rajztábla, festék, grafikai eszközök,). Az alkotás maximális mérete B2 (50 x 70,7 cm). A feladatra 3 óra áll rendelkezésre.