Tisztelt Szülők! Az alábbi kérdések megválaszolásával kérem segítsék munkánkat! Nincsenek jó, vagy rossz válaszok. Kérem minden kérdésnél azt az egy.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egy innováció nyomában
Advertisements

Directions: Answer all the below questions and ask your consultant to provide you with your results! Directions: Answer all the below questions and ask.
Ami a Tiéd.
A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)
Adósság. Adósság Jó hitelRossz hitel Jó hitel Egyes hitelek befektetésnek tekinthetők. Ha valaki azért vesz fel hitelt, hogy olyasmit vásároljon, ami.
Copiright by Y. Kinek jó a több biztosító? Ön benne van a szerencsés 0,5%-ban? Programunk segítségével ellenőrizheti!
Kutatási gyorsjelentés Omnibuszos kutatás meghatározott szakpolitikai témában – Egészségügy január.
Korunk paradoxona Kattints a követezô dia megjelenítéséhez 
Korunk paradoxona Automatikus prezentáció Bill Miller - Wind Spirit.
ZORÁN ÜNNEP.
3.3. Reverzibilis állapotváltozások(2)
Ági úgy ment suliba, hogy nem érezte igazán jól magát: fájt a feje és folyt az orra. Az osztályteremben Nati mellé ült le, és nem sokkal később észrevette,
„Férfinak és nőnek teremtette”
A bőr színe…..
IPPI ÁLTALÁNOS ISKOLA SZILÁGY MEGYE
A gondozás,nevelés egysége
Ökoiskola Készítette:Horváth Eliza Anna Felkészítő tanár:Marton Anikó
,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben” IX. Országos Konferencia Budapest, február 23–24. Mit esznek a Szigetlakók, és mit gondolnak.
Életkor TESZT.
Gyermekjogok - egy lépés előre
ÁRVÁK A szülőktől kapott „uticsomag” tartalma: A biztonság érzése
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
MESÉLJ APU (Muhi János) Zene: Fiam (Komár László).
Civitas Polgár az Európai Demokráciában OTV. Coop Optimaták.
Nyisd meg a szívem, ó Jézus
Későre jár, Elég volt már a napnak terhét hordani,
Gyermekbetegségek A tipikus őszi gondok, a tanulási és koncentrációs problémák megelőzése jó táplálék-kiegészítőkkel.
Matematika feladatlap a 8. évfolyamosok számára
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
Beiskolázási kérdőív A 2008/09-es tanévre beiratkozott első osztályosok szüleinek véleménye alapján.
Munka és fejlödési garancia Munkaügyi Hivatal. A cél: hogy a munkakeresö minnél hamarabb munkát találjon a Munkaügyi hivatal által rendelkezésükre álló.
Informatika I. 4. Szöveg és dátumfüggvények.
Egyszer, ha gyermekem elég nagy lesz ahhoz, hogy megértse, mi motivált engem, mint szülőt, ezt fogom mondani: Annyira szerettelek, hogy mindig megkérdeztem.
Három kérdés Problémamegoldás.
Comenius 09/0128-C/1300 Alkohol és iskola Monor 2009
Tájékoztató óvodánk iránt érdeklődő szülőknek. Tájékozódási pontok Helyi Nevelési Programunkat teljes terjedelemben megnézheti a weblapon, de választhatja.
Információáramlás és kommunikáció 2010/2012. Ön szerint az információ-átadás mely formáját helyezi előtérbe az intézményvezető? (fő) (fő)
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
A tanulói jelentés.
Az egészséges életmód és a stressz
mint ami mások szerint szükséges!
Mit gondol, okoz-e jelentős hatáscsökkenést, ha kimarad néha a gyógyszer bevétele? (százalékos megoszlás)
Fekvőbeteg ellátás november. Hányadik alkalommal veszi igénybe az ellátást? %
GRILLSÜTÉS Ez az a tevékenység, amelyben leginkább felfedezhetjük az IGAZI férfi konyhai tudományát. Amikor egy férfi grillsütésre szánja el magát, a következő.
Kitárom szívem ajtaját
Zene: Szűcs Judit - Ha belehalok százszor is
Internet a családban Székely Levente –
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet1 Fehérvári Anikó Munkapiaci elvárások FSZ- és BA-hallgatók körében ONK november.
KÉRDÉSEK VÁLASZOK. KÉRDÉSEK Minden első vizsgálatos gyermeket a Nevelési Tanácsadóba kell-e küldeni, akkor is, ha például egy tanuló tapasztalhatóan alacsony.
ZRINYI ILONA matematikaverseny
A tankötelessé váló gyermekek beíratása 2016 Tanköteles gyermek abban az évben, amelyben augusztus 31. napjáig a 6. életévét betölti (de legkésőbb az.
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
Trefort Ágoston Szakképző Iskola Sátoraljaújhely.
előadások tervezése és kivitelezése Kovács Ilona egyetemi tanár
AZ EURÓPAI UNIÓ TÁMOGATÁSÁVAL, KORSZERŰ, AKADÁLYMENTES ÉPÜLET
Június 21. QUIZ Minek a Napja? – Rejtvény
„ÖSSZEFOGÁSBAN AZ ÉSZAK- HEGYHÁTÉRT”- EFOP
DARUS a gyermekekért.
KVÍZ a Szitakötő folyóirat ősz számához
A téves felvilágosítás
Legyen Ön is Milliomos! A játék beállítása:
375.
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
PéPéeS A grillsütés! Ez az a tevékenység, amelyben leginkább felfedezhetjük az IGAZI férfi konyhai tudományát. Amikor egy férfi grillsütésre.
A Kézmosás Világnapja A Kossuth Lajos Gimnázium Tiszaigari Általános Iskolájában
Csobaji Általános Iskola ESEMÉNYEI.
DARUS a gyermekekért.
Szeptember 1. Nem az első nap a nehéz, hanem az, amikor rádöbben felnőtt és gyerek, hogy még vár rá 179 nap…az iskolában.
3. osztályban.
Előadás másolata:

Tisztelt Szülők! Az alábbi kérdések megválaszolásával kérem segítsék munkánkat! Nincsenek jó, vagy rossz válaszok. Kérem minden kérdésnél azt az egy választ karikázza be, amelyet leginkább jellemzőnek érez. Ha nem talál ilyet, a pontozott vonalon válaszolhat. Ha kevés a hely, az üres oldalra, vagy pótlapra is írhat. Minden gyermekére vonatkozóan töltsön ki egy-egy kérdéssort!

1. Hányadik osztályba jár a gyermeke? 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2. Gyermekének általában mennyi idő alatt kell megebédelnie 2. Gyermekének általában mennyi idő alatt kell megebédelnie? (Az az idő számít, amit azzal tölt, hogy eljut az ebédlőig, kezet mos, sorban áll, megkapja az ebédet és elfogyasztja azt, visszaviszi a tálcát, kezet mos, visszaér az osztályba) a) 15 perc vagy annál kevesebb b) 15 - 20 perc c) 20 - 25 perc d) 25 - 30 perc e) egyéb:

3. Véleménye szerint az Ön által megjelölt idő elegendő-e ahhoz, hogy megebédeljen gyermeke? a) soha nem elegendő az idő, (nagyon kapkodni kell) b) általában elegendő az idő (sietni kell) c) legtöbbször elegendő az idő d) mindig elegendő az idő

4. Mennyi idő lenne ideális az ebéd elfogyasztásához 4. Mennyi idő lenne ideális az ebéd elfogyasztásához? (amikor gyermeke már az asztalnál ül) .................………………………..……….…perc

5. Ha gyermeke nem eszi meg az ételt, amit az iskolai menzán adnak, mi ennek az oka? a) nincs elég idő megenni b) nem ízlik c) otthon más ételeket szoktak enni d) egyéb:……………………

6. Véleménye szerint van összefüggés az étkezésre szánt idő és egyes megbetegedések között? a) igen b) nem c) nem tudom 7. Támogatná-e meghatározott étkezési idő bevezetését az iskolában? a) igen b) nem

Köszönöm a segítségét!