TERMÉKPOLITIKA 2019.01.17. Kószó Kriszta.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A marketing fejlődése és szerepe
Advertisements

Egyetemi prezentációs sablon
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
A VÁSÁRLÁSI FOLYAMAT ÉS A PIAC
Koncepció MARKETING Cernat Kati Cernat Kati.
Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
MARKETING.
Az árpolitika (ismétlés) Marketing-mix Ár fogalma Árpolitika
Az üzleti rendszer komplex döntési modelljei (Modellekkel, számítógéppel támogatott üzleti tervezés) Hanyecz Lajos.
VIII. Termékpolitika.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek I. Közgazdaságtan
A TERMÉKÉLETCIKLUS-KONCEPCIÓ
A piac Szakiskola.
Kereslet és kínálat alakulása
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Fogalma, összefüggések
Árpolitika a turizmusban
9. ÁRPOLITIKA ár: A termék és szolgáltatás pénzben kifejezett ellenértéke. Az a pénzmennyiség, amelyért megvehetjük vagy eladhatjuk az adott terméket vagy.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing
Alapfogalmak.
Bevezetés a közgazdaságtanba I.2006/2007. tanév, 1. félév 3. előadás 1 A kurzus programja DátumTémakör szeptember Bevezetés. A közgazdaságtan alapfogalmai.
Bevezetés a közgazdaságtanba2006/2007. tanév, 1. félév 2. előadás 1 A kurzus programja DátumTémakör szeptember Bevezetés. A közgazdaságtan alapfogalmai.
A ppt fájlokat a GTK honlapján…
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Marketingmenedzsment 2008
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek I. Közgazdaságtan
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing
Hiányzók: Varga László, Horváth Balázs Szervezeti környezet.
A TERMÉKSTRATÉGIA LEGFONTOSABB ELEMEI
Marketing alapismeret
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
A marketing alapjai.
Marketing mix.
Pénzügytan II. – február 23. Dr. Farkas Szilveszter
A marketing piac tartalma
Termékpolitika Termékpiaci műveletek A termék piaci életgörbéje
Termelésmenedzsment Production Management
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
A marketingkörnyezet elemzése
Kereskedelmi vállalkozások költségeinek elemzése.
Kereslet-rugalmassági számítások
A piac: A tényleges és potenciális eladók és vevők, illetve azok cserekapcsolatainak rendszere, melynek legfontosabb elemei a kereslet, a kínálat, az ár.
Marketing alapok Kopcsay László.
Készletgazdálkodás és logisztika
Az árképzés szempontjai
AZ ELLÁTÁS FEJLŐDÉSE ÉS A MARKETING KIALAKULÁSA
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
Kereskedelemtan 2 Termékek
AZ ÉRTÉKESÍTÉSI RENDSZER ELEMEI. A marketingcsatornák önálló szervezetek olyan csoportjai, amelyek abban a folyamatban vesznek részt, amelynek eredményeképpen.
II. A MARKETING ALAPVETŐ FOGALMAI
A PIAC.
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
KÖZGAZDASÁGTANI ALAPFOGALMAK II. Előadó: Bod Péter Ákos.
Marketing. Tevékenység A vevő igényeinek kielégítése érdekében A vevő igényeinek kielégítése érdekében  elemzi a piacot  meghatározza a termékeket,
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
Harsányi László: Munkafüzethez 1. MOME 1. 2 A számításba veendő öt alaptényező: Beszállítók (írók, nyomdák, stb.) alku-pozíciója Vásárlók (fogyasztók)
A piac és a piacgazdaság. A piac fogalma Több értelmezése lehet: I. A piac a javak (termelés, szolgáltatás) realizálásának színtere, a tényleges és a.
Marketing I. 7. előadás Árpolitika
Kérdések a második zh-hoz
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
ÁRPOLITIKA.
A vásárlási döntés folyamata
A piac és a piacgazdaság
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
A kereskedelem fogalma, szerepe a gazdaságban
A marketinginformációs rendszer
A kereslet.
A telephelyválasztást, letelepedését befolyásoló tényezők
Előadás másolata:

TERMÉKPOLITIKA 2019.01.17. Kószó Kriszta

„Termék mindaz, ami a piacon figyelemfelkeltés, megszerzés, felhasználás, vagy fogyasztás céljából felkínálható, és amely valamilyen szükségletet vagy igényt elégíthet ki.” (Kotler, 1993) 2019.01.17. Kószó Kriszta

Anyagi jellegű termékek Szolgáltatások Kiegészítő termékek 2019.01.17. Kószó Kriszta

Termékek (a vevők szempontjából) Ki vásárolja? Milyen célra használja? Fontos, lényegtelen, vagy közömbös? Milyen a vásárlás gyakorisága? Mennyi időt igényel a vásárláshoz kapcsolódó kutatás? 2019.01.17. Kószó Kriszta

Felhasználási terület szerint: Fogyasztási cikkek Beruházási javak 2019.01.17. Kószó Kriszta

A termékek szintjei: absztrakt termék tárgyiasult termék kiegészült termék 2019.01.17. Kószó Kriszta

A termék - életgörbe 2019.01.17. Kószó Kriszta

Az ideális életgörbe 2019.01.17. Kószó Kriszta

A divat 2019.01.17. Kószó Kriszta

A szeszély 2019.01.17. Kószó Kriszta

ÁRPOLITIKA 2019.01.17. Kószó Kriszta

Az árakat meghatározó tényezők: A fogyasztók A költségek A kormányzat Az értékesítési csatornák A verseny 2019.01.17. Kószó Kriszta

Az árkialakítás alapvető módszerei: Állandó haszonkulccsal kialakított ár Ár=termelési ktg+ haszonkulcs×termelési ktg Változó haszonkulccsal kialakított ár Kínálat és kereslet – orientált ár Követő ár 2019.01.17. Kószó Kriszta

Kapcsolt vagy csomagár Lefölöző ár Árvonal Egyensúlyi ár Behatoló ár Dömping ár Csúszóár Bevezető és beetető ár Lélektani ár Presztizs ár 9-es ár Kapcsolt vagy csomagár Lefölöző ár Árvonal Egyensúlyi ár 2019.01.17. Kószó Kriszta