TERMÉKPOLITIKA 2019.01.17. Kószó Kriszta
„Termék mindaz, ami a piacon figyelemfelkeltés, megszerzés, felhasználás, vagy fogyasztás céljából felkínálható, és amely valamilyen szükségletet vagy igényt elégíthet ki.” (Kotler, 1993) 2019.01.17. Kószó Kriszta
Anyagi jellegű termékek Szolgáltatások Kiegészítő termékek 2019.01.17. Kószó Kriszta
Termékek (a vevők szempontjából) Ki vásárolja? Milyen célra használja? Fontos, lényegtelen, vagy közömbös? Milyen a vásárlás gyakorisága? Mennyi időt igényel a vásárláshoz kapcsolódó kutatás? 2019.01.17. Kószó Kriszta
Felhasználási terület szerint: Fogyasztási cikkek Beruházási javak 2019.01.17. Kószó Kriszta
A termékek szintjei: absztrakt termék tárgyiasult termék kiegészült termék 2019.01.17. Kószó Kriszta
A termék - életgörbe 2019.01.17. Kószó Kriszta
Az ideális életgörbe 2019.01.17. Kószó Kriszta
A divat 2019.01.17. Kószó Kriszta
A szeszély 2019.01.17. Kószó Kriszta
ÁRPOLITIKA 2019.01.17. Kószó Kriszta
Az árakat meghatározó tényezők: A fogyasztók A költségek A kormányzat Az értékesítési csatornák A verseny 2019.01.17. Kószó Kriszta
Az árkialakítás alapvető módszerei: Állandó haszonkulccsal kialakított ár Ár=termelési ktg+ haszonkulcs×termelési ktg Változó haszonkulccsal kialakított ár Kínálat és kereslet – orientált ár Követő ár 2019.01.17. Kószó Kriszta
Kapcsolt vagy csomagár Lefölöző ár Árvonal Egyensúlyi ár Behatoló ár Dömping ár Csúszóár Bevezető és beetető ár Lélektani ár Presztizs ár 9-es ár Kapcsolt vagy csomagár Lefölöző ár Árvonal Egyensúlyi ár 2019.01.17. Kószó Kriszta