626.Szakképző Iskola és Kollégium Készítette: Bíró Gáborné

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
Advertisements

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
„A program megvalósulását az Országos Foglalkoztatási Közalapítvány a Munkaerő-piaci Alapból támogatja” Záró konferencia június „ Új esély:
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
„Dolgozva tanulj!” Tájékoztató a „Gyakorlati oktatók továbbképzése a szakképzésben” című TÁMOP B-13/ projekt feladatairól
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
ÖVEGES KONFERENCIA Mosonmagyaróvár június 27.
Joó Horti Lívia MNT, Közoktatási Bizottság elnöke Szabadka, március 29.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
Szekszárd, október 8.. Tagintézmény Szekszárdi SZC Magyar László Szakképző Iskolája Dunaföldvár Szekszárdi SZC Esterházy Miklós Szakképző Iskolája,
Iskolaszociológia Az iskola világa Iskola és közösség Oktatás és társadalom.
A MÉRÉS-ÉRTÉKELÉS TANULMÁNYOZÁSA AZ EURÓPAI SZAKKÉPZÉSBEN A MÉRÉS-ÉRTÉKELÉS TANULMÁNYOZÁSA AZ EURÓPAI SZAKKÉPZÉSBEN Regionális konferencia Kecskemét, 2007.
EUCIP képesítések csatlakozás a magyarországi vizsgáztatási rendszerhez Első magyarországi EUCIP konferencia Számalk-Szalézi Szakgimnázium Budapest, 2016.
„A helyi innovációk keletkezése, terjedése és rendszerformáló hatása az oktatási ágazatban” (K ) Az „Innova” kutatás „A helyi innovációk keletkezése,
Pályaválasztási szülői értekezlet Készítette: Gede Eszter
A szakiskolák aktuális problémái
A 2017-es felsőoktatási felvételi pontszámítás
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
GAZDASÁGI FÓRUM SZENTGOTTHÁRD
MOB (MAGYAR OLIMPIAI BIZOTTSÁG) felügyeletével
TÁJÉKOZTATÓ BÁCS-KISKUN MEGYEI CIGÁNYSÁGRÓL
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
2017. Szeptemberében induló képzések
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Hogyan lett Szentgotthárd energiaváros?
Intézményfejlesztés a román-magyar határmentén
ÚJ UTAKON A SZAKKÉPZÉS Társy József
Kispálné Horváth Mária
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
MAGYAR ADÓÜGYEK AZ EURÓPAI UNIÓ BÍRÓSÁGA ELŐTT
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
SZÁMVITEL.
Mátészalkai Szakképző Iskola
A kétszintű érettségi.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
1993-as közoktatási törvény
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Általános kémia
Szakmai tanulmányút az SZFPII
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
középfokú felvételi eljárás
Áttekintés a HÉTFA Kutatóintézet Önkormányzati témájú kutatásaiból
Válaszok a globális oktatáspolitikára
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
A Kecskeméti Szakképzési Centrum bemutatkozása
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Felhasználóképzés a kórházban
Merre tovább a középiskola után?
BTMN.
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Pályaválasztási tájékoztató
IRÁNY A PÁLYA! november 14. „Az emberi nemnek az a hivatása, hogy munkáljon, alkosson, teremtsen.” Széchenyi István EFOP pályaválasztási.
A pályafutás fő állomásai
A hazai mezőgazdasági tudásrendszer működési sajátosságai
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Econventio Kerekasztal Közhasznú Egyesület
A mérés-értékelés tanulmányozása Dániában
„SZEGED BELVÁROSI ÁRVÍZVÉDELMI RENDSZER FELJLESZTÉSE”
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
EURÓPAI TÁMOGATÁSOKAT AUDITÁLÓ FŐIGAZGATÓSÁG
Gyker.uni-eszterhazy.hu A külső szakmai gyakorlatok adminisztrációját támogató rendszer használatának bemutatása EKE  Kutatáshasznosítási Iroda Gyakorlati.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Előadás másolata:

626.Szakképző Iskola és Kollégium Készítette: Bíró Gáborné Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben Beszámoló Tanulmányút: Norvégia Oslo 626.Szakképző Iskola és Kollégium 5400 Mezőtúr, Földvári út 8. Készítette: Bíró Gáborné

Norvégia

Oslo

Az intézményfenntartói rendszer Alapoktatás Általános iskola (1-7) Alsó középfok (8-10) Helyi önkormányzat Középiskola Felső középfok és szakképzés (11-13) Megye Felsőfokú oktatás Állam

A norvég oktatási rendszer I. Az oktatáspolitika alapelemei Az iskolarendszer jellemzői Finanszírozás Legfontosabb hivatalok az oktatásügyben

A norvég oktatási rendszer II.

Szakképzési struktúra I.

Szakképzési struktúra II.

Mérési-értékelési rendszer Mérések a képzés különböző szakaszaiban Szakmai vizsgáztatás (szervezés, lebonyolítás) Minőségbiztosítás szerepe Sajátosságok, egyéni módszerek

Köszönöm a figyelmet!