A Vezetői munka értékelése a szülők szemével

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Adj egy esélyt!” Sajtónyilványos projektzáró rendezvény Fekete Gabriella projektmenedzser.
Advertisements

TAMOP B-11/ „A fiatalok családi életre nevelését, a kismamák munkaerő piaci elhelyezését segítő, innovatív családbarát szolgáltatások.
SZAKMAI MUNKÁNK MISKOLC Készítette: Machán Jánosné.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS 27.Megoldás-Szociális védőháló.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
Okok Piaci környezet – több mint 70 felsőoktatási intézmény, ezek közül több szinte ugyanolyan képzési palettát, hasonló lehetőségeket kínál Társadalmi.
Befolyást a gazdaságnak a felsőoktatásban! Dr. Parragh László elnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
Integráció-szegregáció:probléma, eszközök, gyakorlat Havas Gábor Lillafüred, április 24.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
… HOL JÁR AZ ISTEN? BENNÜNKET ELFELEJT?. HOL? Dél-Baranya Kedvezőtlen gazdaságföldrajzi elhelyezkedés Rossz infasrtuktúrális ellátottság Alacsony képzettségi.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
{ Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
A szakiskolák aktuális problémái
Széchenyi Programirodák szervezete és működése
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
Pályaválasztási tanácsadás
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Mayer József Budapest február 27.
Működését meghatározó törvények,rendeletek
Kispálné Horváth Mária
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
1993-as közoktatási törvény
A program általános célja
AZ INTÉZMÉNY KÜLSŐ KAPCSOLATAI
HHR.
Intézményvezetői célkitűzések
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Bemutatkozik az iskolapszichológus
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
„Adjunk esélyt mindenkinek
Felhasználóképzés a kórházban
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Környezeti Kontrolling
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
KRÉTA-ESL Bemutató.
Intézmény minőségirányítási programja
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
Iskolai szociális segítő
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
A tehetséggondozás kihívásai
Előadás másolata:

A Vezetői munka értékelése a szülők szemével „A jó vezető olyan, mint egy kertész: felelősséget kell vállalnia azért, amit elültetett. Néha ki kell kapálnia a vadhajtásokat, de a jövőért dolgozik, azokért a gyümölcsökért, amelyek majd később fognak megérni,” (Nelson Mandela)

Átlag : 4,15 1. A vezetése alatt álló int.-ben nyugodt, kiegyensúlyozott légkör uralkodik.

2. Megőrizte a tagiskolák egyéni arculatát. Átlag: 4,49 2. Megőrizte a tagiskolák egyéni arculatát.

Átlag: 4,6 3. Az egymáshoz tartozás érzésének erősítése érdekében törekszik a hagyományos rendezvények megtartására.

Átlag: 4,56 4. Fontos számára az oktatás és nevelés magas színvonalú megszervezése.

5. Gondot fordít a szakos ellátottság biztosítására. Átlag: 4,43 5. Gondot fordít a szakos ellátottság biztosítására.

Átlag: 4,33 6. Pedagógiai, szakmai elvárásai egyértelműek, határozottak, következetesek.

Átlag: 4,3 7. Szorgalmazza a tagiskolák jó gyakorlatának fenntartását, terjesztését.

Átlag: 4,54 8. Fejlesztette a számítógépparkot, az interaktív táblák, laptopok, projektorok számát a tagiskolákban.

Átlag: 4,3 9. Hatékonyan kihasználta a tagiskolák infrastrukturális, és energetikai felújítására adódó lehetőségeket.

Átlag: 4,53 10. Kiemelt figyelmet fordít az épületek állagmegóvására, tisztaságára, esztétikus megjelenésére.

11. Beiskolázáskor törekszik a HH-s tanulók arányos elosztására. Átlag: 3,88 11. Beiskolázáskor törekszik a HH-s tanulók arányos elosztására.

Átlag: 4,49 12. Támogatja a tehetséggondozást (levelezős versenyek, szakkörök, thg.fogl. emelt szintű képzések, tehetségpontok)

Átlag: 4,23 13. Célja a lemaradások és bukások számának csökkentése, ennek érdekében megszervezi A felz., diff.kép.fejl. fogl-kat.

Átlag: 4,47 14. Fontos számára az egészséges életmódra nev. a drogprevenció, és a bűnmegelőzés. Ennek érdekében hatékonyan együttműködik az iskolavédőnőkkel és a rendőrkapitánysággal.

Átlag: 4,43 15. Elősegíti az önművelés igényének kibontakoztatását, a szabadidő hasznos eltöltését.

Átlag: 4,42 16. Elkötelezett a továbbtanulás eredményességének növelése mellett, minden segítséget megad az iskolaválasztáshoz.

Átlag: 4,4 17. Tankerületi szinten az intézmény népszerűségének megtartására,növelésére törekszik.

Átlag: 4,02 18. A pozitív intézményi imázs fenntartása érdekében az intézmény programjai rendszeresen megjelennek a helyi médiában.

Átlag: 4,42 19. Tájékoztatja a szülőket az iskola oktatási és nevelési céljairól, feladatairól, az alkalmazott módszerekről.

20. A szülőket aktív résztvevőkké teszi az iskolai közéletben. Átlag: 4,62 20. A szülőket aktív résztvevőkké teszi az iskolai közéletben.

Átlag: 4,5 21. Együttműködő, segítőkész a szülők, gyermekek részéről felmerülő problémák megoldásával kapcsolatban.

Átlag: 4,37 22. Problémakezelés, információkérés esetén a vezető könnyen elérhető és érdeklődő.

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!