A CRM alkalmazásának korlátai a bankszektorban

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Budapest, október 26. MLSZ Játékvezetői Bizottság.
Advertisements

Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Távlati öntözési vízigények felmérése Somlyódy Balázs főigazgató Országos Vízügyi Főigazgatóság.
E-BANKING SUMMIT március 3. Biztonságos kommunikáció biztosítása a pénzintézetek és a hatóságok között Szabó Katalin Termékmenedzsment osztályvezető.
KREATÍVIPAR: NAGYPÁLYÁN Szepesi Balázs Stratégiai igazgató.
Tolerancia Erősítő Innovatív Szövetség projektprogram.
Beruházási és finanszírozási döntések kölcsönhatásai 1.
1 VIII. VASÚTI PÁLYÁK TERVEZÉSÉTŐL A KIVITELEZÉSIG VASÚTI PÁLYÁS MÉRNÖKTOVÁBBKÉPZŐ Magyar Mérnöki Kamara Budapest, EU támogatású projektek.
TÁMOP B-13/ SZAKMAI-MÓDSZERTANI TÁMOGATÁS A KOMPLEX TELEPPROGRAM ÉS AZ ELNÉPTELENEDŐ FALVAK TÁRSADALMI GAZDASÁGI FOLYAMATAINAK MEGFORDÍTÁSÁT.
Követelményelemzés – követelményspecifikáció A szoftverfejlesztés kapcsán az elemzés speciálisan egy kezdeti szakaszt jelöl, amelynek alapvető feladata.
Az akkreditáció szerepe a megváltozott munkaképességű munkavállaló személyének társadalmi reintegrációjában Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest,
TÁMOP program a Dél-alföldi Régióban Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ.
A magyarországi vállalatok információszerzési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink H-1024.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
A biztos befektetés Szabó Gábor Brand manager IBM Magyarország Budapest,
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
Környezeti fenntarthatóság. A KÖRNYEZETI FENNTARTHATÓSÁG JELENTÉSE A HELYI GYAKORLATBAN Nevelőtestületi ülés,
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
Új irányok az emberi erőforrás gazdálkodásban Fiatal regionalisták VIII. országos konferencia Győr, október Szűcs Ágnes Nyíregyházi Főiskola.
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Gazdasági informatika - bevezető
Széchenyi Programirodák szervezete és működése
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Előadó: Kajdocsi László
Hidak a közgazdaságtan és a gazdálkodástan között: a vállalatelméletek
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
TÁJÉKOZTATÓ ÉS INDÍTÓ BESZÉLGETÉS A LABORVEZETŐKNEK ÉS MINŐSÉGÜGYI MEGBÍZOTTJAIKNAK SZÓLÓ TANFOLYAM TÉMÁIRÓL, SZERVEZÉSÉRŐL EŐZMÉNYEK Korábbi laborvezetői.
Megjegyzések Dinya László vitaindító tanulmányához
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
Folyamatmanagement eszközök hódítása Teremts rendet a káoszból PPM-el
Kispálné Horváth Mária
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Termékmenedzser A MOM Zrt. 140 éve működő magyar vállalkozás, több, mint 100 évnyi vízmérő gyártásban szerzett tapasztalattal. Piacvezetők vagyunk a vízmérés.
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
A cégvezetők problémái az informatikával kapcsolatban
A kistérségi gyerekesély programok eredményei
Hogyan viszonyuljunk a médiaeszközök használatához a válságból való kilábalás után? Szuromi Péter - ZenithOptimedia.
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM
Fiatal Regionalisták VII. Konferenciája
Projektmunka Földrajzolok
ADAT ÉS TECHNOLÓGIA ORIENTÁLT MARKETING TEVÉKENYSÉG, VÉGE A MEGÉRZÉSEK ÉS AZ ÉRZELMI ALAPÚ DÖNTÉSHOZATALNAK.
Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest, december 18.
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Zalaegerszeg, 21 February 2018
Compliance és Corporate Governance
Környezeti Kontrolling
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Szabványok, normák, ami az ÉMI minősítési rendszerei mögött van
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Köszöntő A Dokumentumkezelő rendszerek helye és szerepe
Vállalati emberi erőforrás menedzsment Teljesítmény-menedzsment.
LEADER LEADER Intézkedések a Déli Napfény LEADER Egyesület területén
Posteinerné Toldi Márta
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
PIACORIENTÁLT - INNOVÁCIÓ
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Online pénztárgépadatok felhasználása a kiskereskedelmi statisztikában
Intézmény minőségirányítási programja
Az MKET új stratégiája – Szolgáltató MKET
Generali Alapkezelő beszámolója Gyöngyház Nyugdíjpénztár részére
A SIKERTELENSÉG NÉHÁNY OKA
Üzlezi információelemző specializió
A statisztikus elemző specializió
Előadás másolata:

A CRM alkalmazásának korlátai a bankszektorban 2006.11.15. Balás Zoltán

Vizsgált irodalom és pénzintézetek Foss, B. and Stone, M. (2002) CRM in financial services. Peppers, D. and Rogers, M. (2004) Managing customer relationships. Vizsgált pénzintézetek Hazájában piacvezető bank Magyarországi vezető nagybank Magyarországi felzárkózó nagybank 29/12/2018

Ügyfelek azonosítása Ügyfelek eltérő azonosítása és kódolása banki szervezeti egységek között Magánszemély vs. vállalati ügyfél Érdeklődők azonosítása és kezelése Adatminőség Adatvédelmi előírások 29/12/2018

Ügyfelek szegmentálása, differenciálása Piackutatási és analitikus elemzési eredmények összekapcsolása Demográfiai adatokból, vagy banki tranzakciós mintákból levont következtetések megbízhatatlansága Ügyfélérték modellek csak közelítő értékeket produkálnak „Share of wallet” számítás nehézkes a retail ügyfélkörben Szegmentációs modellek eredményei teljesen felülírják a józan üzleti javaslatot Szegmentációs eljárás karbantartása 29/12/2018

Interakció az ügyfelekkel Ügyfél visszajelzések gyűjtése kapcsán az egyensúly megtalálása Jogilag különálló értékesítési csatornák nem vonhatóak be a csatorna harmonizációba Kampány célcsoport túl széles definiálása Kampány kommunikáció átfedés Ügyfél életciklusban a „kezdeti lépések” gyenge támogatása Elveszített ügyfelek azonosítása és visszanyerése Kampányok szervezési folyamata Egyensúly az ATL és BTL kommunikáció között 29/12/2018

Szolgáltatások testreszabása Kiszolgálási modellek folyamatos karbantartást igényelnek Bank-ügyfél kapcsolat mélysége alacsony egyes szegmensekben Adathibák / adathiány Elaprózott kampány tevékenység esetén a fix költség negatív ROI-t okozhat 29/12/2018

Visszamérés Nincs visszamérés Értékesítési események hibás rögzítése A vezetőség rövid távú céljai nem engedik a hosszú távú célok megvalósulását 29/12/2018

Szervezet A felső vezetés nem látja át a CRM hatását, vagy később visszakozik Termék vagy kiszolgálás alapú szervezeti kultúra CRM osztály versenytársként lép fel a szervezeten belül A CRM pusztán IT feladatként kerül definiálásra és végrehajtásra 29/12/2018

Implementáció A CRM implementáció nem az üzleti stratégia megvalósításából indul ki Nincs egyensúlyban az üzleti és IT fókusz Tudás megléte az implementáció előtt Tudás megtartása az implementáció után 29/12/2018

Konklúzió Probléma vs. korlát Üzleti szándék vs. IT ráfordítás Fejlesztés vs. karbantartás 29/12/2018