VII. Határok nélküli partnerség. című konferencia  

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Folyamatosan emelkedik a lakosság képzettségi szintje – 15 éves a pécsi és a székesfehérvári regionális képző központ október 10.
Advertisements

Pályázati források a határon átnyúló fejlesztések ösztönzésére Kárpát-medence kincsei - Eger, Dr. Horváth Annamária.
„A program megvalósulását az Országos Foglalkoztatási Közalapítvány a Munkaerő-piaci Alapból támogatja” Záró konferencia június „ Új esély:
DSC TÁMOP Munkahelymegőrző támogatás munkaidő csökkentéssel és képzéssel kombinálva 2009.
Lakossági nettó víz és csatorna díjak a megyei jogú városokban 2010 évben (vízterhelési díj nélkül) Forrás: Városok adatszolgáltatása TelepülésEgyüttes.
Távlati öntözési vízigények felmérése Somlyódy Balázs főigazgató Országos Vízügyi Főigazgatóság.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
Nagyprezentáció Társaság a Lakásépítésért Egyesület lobby tevékenység a magyarországi lakásépítések élénkítése érdekében Előadó:
Szabadpiaci megoldások az európai autóbusz közlekedésben Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara XVII. Nemzetközi Közlekedési Konferencia Szeged, 2015.
Közlekedésfejlesztés Magyarországon XVII. Nemzetközi Közlekedési Konferencia Szeged Dr. Becsey Zsolt, közlekedésért felelős helyettes államtitkár Nemzeti.
Kocsis Tibor Kaposvár, március 01. Vállalatok K+F+I tevékenységének támogatása.
European Commission Enterprise and Industry Az INNO-Way program bemutatása Székesfehérvár november 05.
A munkahelymegőrző támogatás. Alapja  Az évi IV. tv. (a foglalkoztatás elősegítéséről és a munkanélküliek ellátásáról) 18. §.  A 6/1996. (VII.16.)
FOGLALKOZTATÁSPOLITIKAI TÁMOGATÁSI ESZKÖZÖK Szombathely, november 19.
TÁMOP program a Dél-alföldi Régióban Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ.
A járműipar gazdasági hatása a Közép- és Nyugat-dunántúli régiók fejlődésére Tóth Péter Győr, május 4.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
A villamosenergia–ipari sportmozgalom eredményei és aktuális kérdései - A szociális partnerek együttműködése az iparági sportmozgalomban EVDSZ II. Taggyűlés.
Mindent a „Vállalkozások komplex infokommunikációs és mobilfejlesztéseinek támogatása” című pályázati kiírásról.
TARTALOM BREVIÁRIUM – RÖVID MAGYARÁZATOK NÉGY ESZKÖZ BERUHÁZÁSTERVEZÉS ÉS -MENEDZSMENT Bevezetés Főszereplők Az eszközök Tanulság ESZKÖZÖK és ERŐFORRÁSOK.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
Előadó: Bali Kornél Mikro-, kis-és középvállalkozások kapacitásbővítő beruházásainak támogatása.
Környezeti fenntarthatóság. A KÖRNYEZETI FENNTARTHATÓSÁG JELENTÉSE A HELYI GYAKORLATBAN Nevelőtestületi ülés,
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
A kamara szerepe az export vezérelt magyar gazdaság megteremtésében. Eredmények és problémák Dr. Parragh László elnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
Új irányok az emberi erőforrás gazdálkodásban Fiatal regionalisták VIII. országos konferencia Győr, október Szűcs Ágnes Nyíregyházi Főiskola.
Az állami köznevelési közfeladat-ellátás
MÁV-START Zrt. Budapest, december
Tanulószerződés-kötés
Az „első lépés” TÁMOP
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
Tájékoztató a munkahelyteremtő pályázati programról
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
A FELÜGYELŐBIZOTTSÁG BESZÁMOLÓJA A VSZT
Esélyek a munkaerőpiacon
A gyógyítás (hézagos) gazdasági alapjai
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
AZ AUTÓBUSSZAL VÉGZETT MENETREND SZERINTI SZEMÉLYSZÁLLÍTÁS ELINDÍTÁSA, HÁROM HÓNAPOS TAPASZTALATA DEBRECENBEN Budapest, Millenáris,
SZÁMVITEL.
Levegőszennyezés matematikai modellezése
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ február 6.
SZÁMVITEL.
A HEVES MEGYEI KORMÁNYHIVATAL MUNKAÜGYI KÖZPONTJÁNAK 2011
Dunaújváros: új utakon
„Út a munkához”program
Folyamatosan emelkedik a lakosság
A POSTAPARTNER munkaerő-piaci program
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Környezeti Kontrolling
Új pályainformációs eszközök - filmek
Az Európai Unió földrajzi vonatkozásai
a hatékonyabb munkába segítésért
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Köszöntjük kedves vendégeinket!
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Célegyenesben vagy a rajtvonalnál?
Generali Alapkezelő beszámolója Gyöngyház Nyugdíjpénztár részére
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Kórházi és ágazati gazdálkodást érintő informatikai fejlesztések és az azokban rejlő lehetőségek Horváth Tamás Vezérigazgató CompuTREND Zrt.
KOHÉZIÓS POLITIKA A POLGÁROK SZOLGÁLATÁBAN
Készítette: Csaba bácsi
Dr. Parragh László elnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara
Előadás másolata:

Az átalakuló Volánok, a Közép- Kelet-magyarországi Közlekedé- si Központ működésének be- mutatása. VII. Határok nélküli partnerség. című konferencia   Salgótarján- Fülek- Filakovó (Szlovákia) 2013. október 03 – 04 Készítette Úti Csaba vezérigazgató KMKK zrt. KMKK ZRT.

Közösségi közlekedés jelentősége A környezeti terhelést (levegőszennyezés, zajterhelés, forgalmi torlódások) csökkenti különösen a városokban van nagy jelentősége Biztosítja a társadalmi - gazdasági mobilitást Infrastruktúra pótló Magyarországon mintegy 2 millió ember utazik naponta tömegközlekedéssel, Tömegközlekedés – egyéni közlekedés aránya 40-60 % (kerékpár 3% ) A fejlett országokban a mobilitási arány 10-90 % A lakosság több mint fele vesz igénybe valamilyen közlekedési eszközt egy átlagos napon, több mint 5 millió utas. Bizonyos társadalmi csoportok a közösségi közlekedés az egyetlen elérhető mobilitási mód, mivel koruknál, egészségügyi vagy anyagi helyzetüknél fogva nem képesek a személygépkocsi vezetésére, üzemeltetésére. Az összes utazásra vetítve a közösségi közlekedés és az egyéni közlekedés közötti megoszlási arány: 40% közösségi - 60% egyéni közlekedés. A fejlettebb nyugat-európai országokban ez az arány 10% - 90%. Cél: Magyarországon megmaradjon a kedvező módválasztási arány vagy javuljon a közösségi közlekedés javára. Cél: tömegközlekedés arányának megtartása KMKK ZRT.

Volánokról általában Naponta Indított helyközi autóbusz járatszám: 42.242 3 településnek nincs tömegközlekedési kapcsolata 1083 település érhető el vasúttal is 17 kivételével valamennyi hazai településen (az összes: 3145) van VOLÁN buszközlekedés 24 volán társaság 6288 db járművet üzemeltet - 24 volántársaság 3megye kivételével (Heves, Bács,Veszprém) megyei szervezésű+ Volánbusz 3145 település ebből helyi közlekedést 107 településen Vasúti személyszállítás szállítás, közlekedés 1083 településen Naponta 42242 járat hatvani kistérségben ez a szám 226 járat 17 település:Fényeslitke,Komorú ,Tiborszállás,(Szabolcs) Zebegény, nagymaros,zicsiujfalu ,csömör ,nagykovácsi kaszó buj ,kótaj szigetujfalu remeteszőllős Forrás( Volán Egyesülés) Hatvani Volán ZRT. 2018.12.25.

Volán cégcsoporthoz tartozó helyi járati közlekedés 23 megyei jogú város, 74 város , 10 község Békéscsaba Debrecen (DKVRT) Dunaújváros Eger Érd Győr H.vásárhely Kaposvár (KTZRT) Kecskemét Miskolc (MVKZRT) N. kanizsa Nyíregyháza Pécs (TÜKE BUSZ) Starján Sopron Szeged Sz.f.vár Szekszárd Szolnok Szo.hely Tatabánya Veszprém Z.egerszeg 2 1 3 5 1 4 11 4 5 4 5 6 --103 településből 23 megyei jogú város 74 város és 10 község a térképen a megyékbe üzemelő helyi járattal ellátott települések számát lehet látni (csak volán cégcsoporthoz tartozókat) Ezen kívül kimaradt az SZKT (40 villamos, 41 troli ,15 auotóbusz), Érd 24 településen magántársaság végzi a helyi közlekedést( ABA.ADONY EDELÉNY FÓT GÖD HBÖSZÖRMÉNY HERNÁD KÁLÓZ KAPUVÁR KFÉLEGYHÁZA KISUJSZÁLLÁSKUNSZENTMÁRTON LAJOSKOMÁROM MOHÁCS NYÍRBÁTOR SIKLÓS SOLT SZÉCSÉNY SZIGETVÁR TAPOLCA TISZAVASVÁRI UJFEHÉRTÓ ÜLLŐ KEREPESTARCSA?) Zömében egy vagy két jármű és vonal. 9 4 2 6 6 2 4 Hatvani Volán ZRT. 2018.12.25.

Regionális átalakítás célja Minőségi és fejlődő közszolgáltatás Olcsóbb,hatékony és versenyképes működés és üzemméret Finanszírozási és likviditási koncepció a központi költségvetési források hatékony felhasználására Járatoptimalizálás (volán –volán, volán –máv) KMKK ZRT.

Regionális Központok ÉMKK Miskolc KNYKK Tatabánya KMKK Szolnok ÉNYKK Szombathely DAKK Békéscsaba DDKK Kaposvár KMKK ZRT.

KMKK ALÁ TARTOZÓ TÁRSASÁGOK Agria Volán ZRT Hatvani Volán ZRT Jászkun Volán ZRT Mátra Volán ZRT Nógrád Volán ZRT KMKK ZRT.

MŰKÖDÉSI TERÜLET JELLEMZŐI MEGYÉNKÉNT KMKK ZRT.

Népesség: 311 eFö Településszám: 121 Heves Megye Területe: 3637 km2 KMKK ZRT.

KMKK ZRT.

Népesség: 216 eFő Településszám: 128 Nógrád Megye Területe: 2544Km2 Népesség: 216 eFő Településszám: 128 KMKK ZRT.

KMKK MŰKÖDÉSI TERÜLET ÖSSZESÍTETT ADATAI   NÓGRÁD MEGYE JÁSZ-NAGYKUN-SZOLNOK MEGYE HEVES MEGYE KMKK összesen TERÜLETNAGYSÁG KM2 2544 5582 3637 11763 NÉPESSÉG eFő 216 387 311 914 TELEPÜLÉSSZÁM 128 78 121 327 VÁROSOK SZÁMA 5 20 8 KMKK ZRT.

KMKK RÉSZARÁNYA A VOLÁN KÖZLEKEDÉSBEN MEGNEVEZÉS SAJÁT TŐKE ( mFt) NETTÓ ÁRBEVÉTEL (mFt) LÉTSZÁM (Fő) AUTÓBUSZ (DB) Volán cégcsoport 81005 142320 18052 6288 KMKK ÖSSZESEN 8954 24818 2140 827 RÉGIÓ RÉSZARÁNYA (%) 11 17,4 11,8 13,1 KMKK ZRT.

KMKK ZRT.

2140 fő KMKK ZRT.

KMKK ZRT.

KMKK JÁRMŰÁLLOMÁNYA ÉS ÁTLAGÉLETKORA

Salgótarjáni helyi közlekedés járműéletkora Átlagos életkor 17,9 év Alacsonypadlós részarány:30% Légkondícionált jármű: 20% KMKK ZRT.

KMKK HELYI ÉS HELYKÖZI VONALHÁLÓZATA ÉS MEGÁLLÓHELYEI Nettó vonalhálózat Megállók száma Agria Volán Zrt. 675 753 127 152 Hatvani Volán Zrt. 719 156 29 81 Jászkun Volán Zrt. 2 267 1 652 391 373 Mátra Volán Zrt. 1 370 179 19 60 Nógrád Volán Zrt. 1 060 618 90 129 KMKK Összesen 6 091 3 358 656 795

Eddig elvégzett regionális feladatok Végrehajtásra került a cégirányítás egységesítése Elkészült egy szervezeti modell az új szervezetre Megalakult a holding, cégbíróságon bejegyzésre került, Megtörtént a tőkeemelés (cégapportálás) KMKK törzstőke értéke: 7 315 800 eFt Befejezés előtt van a részvény átalakítás: dolgozói részvények törzsrészvénnyé történő átalakítása, megvásárlása Öt munkacsoport kezdte meg működését az MNV ZRT irányításával Elkészült az összevonásig (2015. jan. 1) a feladatterv Elkészült első változatban az egységes járműjavítási technológia és forgalmi technológia valamint az egységes jármű üzemanyag alapnorma rendszer

Eddig elvégzett regionális feladatok Elkészült a külső szakértővel az informatika felmérése,melyre alapozva a kijelölt munkabizottság elkészítette a holding informatikai rövid (2013.12.31-ig )távú de az összevonáshoz elengedhetetlen feladattervét, valamint az az utáni időszak feladatait , informatikai koncepcióját.(azonos inf. platform létrehozása) Elindultak a közös anyagbeszerzések nagy volumenek esetén(üzemanyag, Biztosítás, energia) az MNV ZRT illetve a Volánbusz ZRt közreműködésével ,a helyi feladatok pedig a szakterületi munkacsoporttal.(olaj,formaruha,adalékanyagok,stb) Járatoptimalizálás 43mKM bővítő:496 eKm, Szűkítő1727eKm (2,3%)

Eddig elvégzett regionális feladatok Kiválasztásra került számviteli és kontrolling feladatokat ellátó adminisztráció (Jászkun Volán munkavállalóiból) Elkészítettük a régió munkahelyi leltárát adminisztratív területen, megterveztük a szükséges elméleti létszámot és megtakarítást. Készül az egységes kollektív szerződés, béren kívüli juttatási rendszer Autóbusz vezetők egységes bérrendszer (csak elszámolás) kialakítása, foglalkoztatási szabályai Elkészült a KMKK szervezeti felépítése

KMKK tervezett szervezeti felépítése Közgyűlés Igazgatóság vezérigazgató Forgalmi igazgató ált.vezig.h. Egri forgalmi igazgató Gyöngyösi forgalmi igazgató Hatvani forgalmi igazgató S.tarjáni forgalmi igazgató Balassagyarmati kirend.vezető Szolnoki forgalmi igazgató Jászberényi kirendeltség vezető Karcagi kirendeltség vezető Kunszentmártoni kirendeltség vezető Szolgáltatás tervezési iroda (helyi, helyközi, közszolgáltatási szerződések) Forgalmi felügyelet, forgalmi technológia Forgalmi ellenőrzés Menetrendi és forgalmi tervezési iroda Kereskedelmi és fejlesztési igazg. Központi telefonos utastájékoztatás Területi é adatfeldolgozáss helyi menetlevél , tachográf Területi és helyi elővételi pénztárak, információs szolgálatok Vállalkozási iroda (szerződéses és különjárati közlekedés Ügyfélszolgálati és utastájékoztatási iroda Alvállalkozói iroda Pályázati és projekt iroda Forgalmi ügyviteli, elszámolási és értékesítési iroda Műszaki igazgató Egri járműfenntartási üzemvezető Gyöngyösi járműfenntartási üzemvezető Hatvani járműfenntartási üzemvezető Salgótarjáni járműfenntartási üzemvezető B.gyarmati járműfenntartási üzemvezető Fegyverneki üzemvezető Szolnoki járműfenntartási üzemvezető Anyagellátási és logisztikai iroda Infrastruktúra üzemeltetési és vagyovédelmi iroda Járműüzemeltetés, nyilvántartás, tervezés, külső javítás iroda ISO, környezetvédelmi és üzemanyag gazdálkodási iroda Beruházási és közbeszerzési iroda Gazdasági igazgató Kontrolling iroda Számviteli Iroda Pénzügyi iroda Ügyvitel elszámolási iroda Területi gazdasági és kontrolling adatelőkészítők (Eger,Gyöngyös, Hatvan, Szolnok, Jászberény, Karcag, K.márton, S.tarján, B.gyarmat HR és jogi igazgató Jogi iroda PR iroda HR iroda HR tervezés Képzési iroda Bérszámfejtési és TB iroda Munkaügyi iroda Munkaügyi ügyintézők és adatelőkészítők )bér, TB, munkaruha) Szolnok, Eger, Gyöngyös, Hatvan, Salgótarján Foglalkozás eü. és munkavédelmi iroda IT és szervezési igazgató IT iroda Területi és helyi informatikai rendszergazdák Vezérigatói titkárság Belső ellenőrzés Könyvvizsgáló Felügyelő Bizottság KMKK tervezett szervezeti felépítése

Köszönöm megtisztelő figyelmüket Úti Csaba Vezérigazgató KMKK ZRT KMKK ZRT.