IPR 2009/2010.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kapcsolattartás a szülői házzal
Advertisements

Az olvasástanítás módszere:
„Művészettel a jövő művészeiért” TÁMOP-3. 1
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
Differenciált tanulásszervezés 3. Szervezési módok, munkaformák
Iskolai teljesítmény pszichológiai determinánsai
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
A hátrányos helyzet kezelésének középiskolai modellkísérletei Vályi Péter Szakképző Iskola és Kollégium Tamási június 4.
Iskolánkról.
integrációs szaktanácsadó
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Tehetségpont létrehozása
A fiatalkorúak képzési, fejlesztési lehetőségeinek módszertani kihívásai Hegedűs Judit – Lénárd Sándor, ELTE PPK.
Integrációs Program (IPR) a gyakorlatban
Zrínyi Ilona Általános Iskola
Minőségi oktatás támogatása, valamint az egész életen át tartó tanulás elősegítése a kultúra eszközeivel az LHH kistérségek esélyegyenlősége érdekében.
Differenciált tanulásszervezés szemlélete és módszerei
A kolozsvári Báthory Líceum
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
Az intézményes nevelés: szervezet, a „rejtett tanterv”,
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
intézményi folyamat-szaktanácsadó
„EGYÜTT – MŰKÖDÜNK” pedagógiai konzorcium
A leendő 1. osztályosoknak: április 7-8-án a beiratkozáskor, A leendő 5. osztályosoknak: május 20- ig kell nyilatkozni a döntésükről.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Tudás + képességek + attitűdök ismeretekalkalmazás 20 m hosszúságú kerítéssel téglalap formájú konyhakertet kerítenek el. Ha a kert szélessége 4 m, akkor.
Az informatika tanítása Montessori-jellegű iskolában
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
A sajátos nevelési igényű tanulókkal kapcsolatos változások Dömötör Monika, gyógypedagógiai tanár szeptember 8.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A kompetencia alapú oktatásról
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
Élménypedagógia tanároknak
Kompetensek lettünk? június 27..
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
Differenciált tanulásszervezés 2. TKM1016L
Differenciált tanulásszervezés TKM1016L
Gyermekvilág régen és ma
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
Egyéni fejlesztési tervek készítése és használata az iskolában
PRESSLEY RIDGE Program
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt SCHMERCZ.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Az országos mérések megújult rendszere
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Magyar Tannyelvű Alapiskola Felsőpatony SZÜLŐFÖLDÖN MAGYARUL TÁJÉKOZTATÁS A PÁLYÁZATRÓL.
DIDAKTIKA: témák, szakirodalmak 2008/2009. TANÉV 1. FÉLÉV.
2010/2011.  az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése.
Az inkluzív nevelés programjának kidolgozása
Pedagógiai válaszaink az egyéni különbségek elfogadására
"A kompetenciát úgy kell tekinteni,mint olyan általános képességet, amely a tudáson, a tapasztalaton, az értékeken alapszik, és amelyet adott személy.
Jó gyakorlatok a közoktatás területén
-minősített közoktatási típusú sportiskola szeptemberétől induló első osztályai:
Sajátos nevelési igényű tanulók a szakiskolai programban Kapcsáné Németi Júlia.
Az általános iskolából kilépő SNI tanulók pályaválasztását segítő ÁTVEZETÉSI terv Jálics Ernő Közoktatási Intézmény Kadarkút Mecsárné Jády Geraldine.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
Művészeti szülői értekezlet
IPR 2009/2010 Ősztől tavaszig IPR.
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
Differenciált tanulásszervezés TKM1016L
3. osztályban.
Hajnal Gabriella szakmai elnökhelyettes
Előadás másolata:

IPR 2009/2010

IPR 2009/2010

Mindenki tehetséges valamiben!(Damjanich)

Sok új ismeret – Használjuk! Tanítani a taníthatatlant – Élménypedagógia Multikulturális tartalmak Technikák a tanítással, tanulással kapcsolatos pszichés gátlások oldására Differenciált tanulásszervezés, az egyéni különbségeket figyelembevevő pedagógia Tanulás tanítása

MEGNEHEZÍTETTÉK A TÁMOGATOTTAK BEKERÜLÉSÉT Létszámcsökkenés! Ha a család 2010 áprilisban nem volt jogosult RGYK-ra : Ha RGYK-t kapnak, de magasabb iskolai végzettségről nyilatkoztak: Ha RGYK-t kapnak, de nem adtak be nyilatkozatot: Jövő tanévtől csak osztályonként a csoportban lévő HHH gyerekek számának 10%-a felvehető - törtszám esetén felfelé kerekítve (eddig az oszt.létszám 10%!) MEGNEHEZÍTETTÉK A TÁMOGATOTTAK BEKERÜLÉSÉT

LEFELEZTÉK A TÁMOGATÁSI ÖSSZEGET Pénzelvonás… 2009/2010 tanév Intézményi célokhoz 22.300Ft/fő Pedagógus bérkiegészítéshez 26.000 Ft/fő 2010/2011 tanév Intézményi célokhoz 14.900Ft/fő Pedagógus bérkiegészítéshez 13.000 Ft/fő LEFELEZTÉK A TÁMOGATÁSI ÖSSZEGET