Multiplikációs rendezvény – Békéscsaba

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások.
Advertisements

GYAKORLATORIENTÁLT MEGOLDÁSOK A FELSŐOKTATÁSBAN A TEAM ACADEMY Tasi Péter team coach BGE Team Academy.
AZ OEFI TÁMOP / SZÁMÚ ”EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI SZAKMAI HÁLÓZAT LÉTREHOZÁSA” CÍMŰ KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJE FELADATAI
BEPTRA „Legjobb Gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Szakmaspecifikus képzéssorozat Projektsz á m: HURO/0901/138/2.1.2 HURO0901/138/2.1.2 A.
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Dr. Vandlik Erika OEFI - Országos Addiktológiai Centrum Ifjúsági addiktológiai ellátás feltételeinek kialakítása a Norvég finanszírozási mechanizmus keretein.
1/31 Elkötelezettség a Kiválóságért /31 Elkötelezettség a Kiválóságért A kiválóság európai elismerési szintjei Elismerés a Kiválóságért 300 pont.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
1 „Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, július.
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
1 VIII. VASÚTI PÁLYÁK TERVEZÉSÉTŐL A KIVITELEZÉSIG VASÚTI PÁLYÁS MÉRNÖKTOVÁBBKÉPZŐ Magyar Mérnöki Kamara Budapest, EU támogatású projektek.
TÁMOP B-13/ SZAKMAI-MÓDSZERTANI TÁMOGATÁS A KOMPLEX TELEPPROGRAM ÉS AZ ELNÉPTELENEDŐ FALVAK TÁRSADALMI GAZDASÁGI FOLYAMATAINAK MEGFORDÍTÁSÁT.
A FELNŐTTKÉPZÉSI A FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZMÉNYEK HATÉKONYSÁGÁNAK VIZSGÁLATA Felnőttképzők Szövetsége Borsi Árpád Budapest, december 10.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
A KÖNYVTÁRELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE ÉS A SZOLGÁLTATÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE VI. KSZR MŰHELYNAP – ZALAEGERSZEG NOVEMBER 11. A KSZR.
„Work-based Learning in CVET - Munkaalapú tanulás a felnőttképzésben” c. projekt multiplikációs rendezvénye Békéscsaba, november 11. A „Munkaalapú.
ERASMUS+ DISSZEMINÁCIÓS PLATFORM
Budapesti Corvinus Egyetem Turizmus Tanszék Budapest a nemzetközi utazók szemével Előzetes kutatási jelentés A Ráday utca pozicionálása kapcsán Budapestre.
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
A MTVSZ és a Pro Natura együttműködésének erősítése a biológiai sokféleség megőrzésének területén március 1. – május cél: Kölcsönös tudásnövelés,
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
Folyamatmanagement eszközök hódítása Teremts rendet a káoszból PPM-el
Intézmények minősítése és tanulságok - példák az Egyesült Királyságból
Gyakorlati megvalósítása
Magyarország-Szlovákia Határon Átnyúló Együttműködési Program
Mayer József Budapest február 27.
TAB Város és a megújuló energiára alapozott oktatás Schmidt Jenő Tab Város Polgármestere 1.
Intézményfejlesztés a román-magyar határmentén
A közigazgatással foglalkozó tudományok
A hazai gépjárművezető-képzés elméleti oktatásának közlekedésbiztonsági elemzése és hatása a kezdő gépjárművezetőkre Kiss Diána Sarolta Prof. Dr. Holló.
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak
HHR.
Fazekas Ágnes – Halász Gábor-Horváth László
Tatosné Takács Andrea december 18.
Előadó: Daka Zsolt ügyvezető Gyulahús Kft.
„Általunk lesz jobb!” EURÓPAI IFJÚSÁGI HÉT 2008.
Áttekintés a HÉTFA Kutatóintézet Önkormányzati témájú kutatásaiból
Az EQAVET szerepe a szakképzés fejlesztésében
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Zalaegerszeg, 21 February 2018
A gyermeki jogok érvényesítése
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Új pályainformációs eszközök - filmek
Szabványok, normák, ami az ÉMI minősítési rendszerei mögött van
Európai és Magyar Építésügyi Technológiai Platform
Programjaink fizikából a es tanévben
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
LEADER LEADER Intézkedések a Déli Napfény LEADER Egyesület területén
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
Interkulturális és projektmenedzsment képzés március
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
Az interdiszciplináris oktatás felé Óbudai Árpád Gimnázium
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Németország BESZÁMOLÓ 2014
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
KOHÉZIÓS POLITIKA A POLGÁROK SZOLGÁLATÁBAN
Előadás másolata:

Multiplikációs rendezvény – Békéscsaba 2017. október 19. A külföldi partnerszervezetek projektben betöltött szerepe, az elért eredmények fenntarthatósága a partnerországokban ERASMUS+ 2015-1-1HU01-KA202-13646

A nemzetközi partnerszervezetek szerepe a projektben A finn, német és olasz modellek bemutatása A külföldi modellek és alkalmazott eszközök biztosítása a módszertani kézikönyv elkészítéséhez A tesztelés értékelése A módszertan és eszközök európai szintű disszeminációja/terjesztése their training processes are closely connected to the quality requirements of work-based learning defined by the EQAVET working group Here, the case studies prepared by the Italian and German partners can be found under the subpage ‘CASE STUDIES’; the Italian one is linked to 5 building blocks, while the German one is linked to 3 ones. The Finnish school has created the methodological handbook for practical VET, which is also related to the EQAVET working group recommendations. The Finnish material can be reached at www.esedu.fi/nykyisille_opiskelijoille/opetussuunnitelmat/yhteisen-osan-liitteet. methods, procedures specifically applied by them for work-based VET ME Békéscsaba - 19th October 2017 - The role of the foreign Partner Organizations in the Project

A finn, német és olasz modellek bemutatása, ismertetése 1/2 A magyarországi ERASMUS+ Nemzeti Irodának benyújtott pályázat szövege alapján A külföldi partnerek legfontosabb feladata: a saját munkaalapú, gyakorlatközpontú szakképzési rendszerekben alkalmazott módszerek és folyamatok részletes bemutatása a módszertan átadása az adaptálhatóság érdekében ME Békéscsaba - 19th October 2017 - The role of the foreign Partner Organizations in the Project

A finn, német és olasz modellek bemutatása, ismertetése 2/2 Esettanulmányok a 3 országban Német esettanulmány Finn esettanulmány Olasz esettanulmány ME Békéscsaba - 19th October 2017 - The role of the foreign Partner Organizations in the Project

A módszertani kézikönyvhöz biztosított modellek és eszközök A magyarországi ERASMUS+ Nemzeti Irodának benyújtott pályázat szövege alapján A hazai körülmények között bevezetésre és kipróbálásra kerülő új, komplex módszertan koordinátor által történő kifejlesztése (a finn partner vezetésével) their training processes are closely connected to the quality requirements of work-based learning defined by the EQAVET working group Here, the case studies prepared by the Italian and German partners can be found under the subpage ‘CASE STUDIES’; the Italian one is linked to 5 building blocks, while the German one is linked to 3 ones. The Finnish school has created the methodological handbook for practical VET, which is also related to the EQAVET working group recommendations. The Finnish material can be reached at www.esedu.fi/nykyisille_opiskelijoille/opetussuunnitelmat/yhteisen-osan-liitteet. methods, procedures specifically applied by them for work-based VET ME Békéscsaba - 19th October 2017 - The role of the foreign Partner Organizations in the Project

A tesztelés értékelése A magyarországi ERASMUS+ Nemzeti Irodának benyújtott pályázat szövege alapján Az értékelő látogatáshoz kapcsolódó monitoring és beszámoló minták elkészítése (a német partner vezetésével) A projekt logójának megtervezése (a német partner vezetésével) A megvalósított gyakorlati tesztképzés hatékonyságának vizsgálata A módszertan továbbfejlesztésére vonatkozó javaslatok biztosítása ME Békéscsaba - 19th October 2017 - Sustainability of the results in the partners Countries

A módszertan és eszközök európai szintű terjesztése A magyarországi ERASMUS+ Nemzeti Irodának benyújtott pályázat szövege alapján A Disszeminációs és kommunikációs stratégia elkészítése (az olasz partner vezetésével) A módszertan és az új módszertani kézikönyv saját nemzeti nyelvekre történő lefordítása www.wilabonn.de szórólap www.ciofs-fp.org ME Békéscsaba - 19th October 2017 - Sustainability of the results in the partners Countries

Kérdések Köszönöm a figyelmet! ERASMUS+ 2015-1-1HU01-KA202-13646