Multiplikációs rendezvény – Békéscsaba 2017. október 19. A külföldi partnerszervezetek projektben betöltött szerepe, az elért eredmények fenntarthatósága a partnerországokban ERASMUS+ 2015-1-1HU01-KA202-13646
A nemzetközi partnerszervezetek szerepe a projektben A finn, német és olasz modellek bemutatása A külföldi modellek és alkalmazott eszközök biztosítása a módszertani kézikönyv elkészítéséhez A tesztelés értékelése A módszertan és eszközök európai szintű disszeminációja/terjesztése their training processes are closely connected to the quality requirements of work-based learning defined by the EQAVET working group Here, the case studies prepared by the Italian and German partners can be found under the subpage ‘CASE STUDIES’; the Italian one is linked to 5 building blocks, while the German one is linked to 3 ones. The Finnish school has created the methodological handbook for practical VET, which is also related to the EQAVET working group recommendations. The Finnish material can be reached at www.esedu.fi/nykyisille_opiskelijoille/opetussuunnitelmat/yhteisen-osan-liitteet. methods, procedures specifically applied by them for work-based VET ME Békéscsaba - 19th October 2017 - The role of the foreign Partner Organizations in the Project
A finn, német és olasz modellek bemutatása, ismertetése 1/2 A magyarországi ERASMUS+ Nemzeti Irodának benyújtott pályázat szövege alapján A külföldi partnerek legfontosabb feladata: a saját munkaalapú, gyakorlatközpontú szakképzési rendszerekben alkalmazott módszerek és folyamatok részletes bemutatása a módszertan átadása az adaptálhatóság érdekében ME Békéscsaba - 19th October 2017 - The role of the foreign Partner Organizations in the Project
A finn, német és olasz modellek bemutatása, ismertetése 2/2 Esettanulmányok a 3 országban Német esettanulmány Finn esettanulmány Olasz esettanulmány ME Békéscsaba - 19th October 2017 - The role of the foreign Partner Organizations in the Project
A módszertani kézikönyvhöz biztosított modellek és eszközök A magyarországi ERASMUS+ Nemzeti Irodának benyújtott pályázat szövege alapján A hazai körülmények között bevezetésre és kipróbálásra kerülő új, komplex módszertan koordinátor által történő kifejlesztése (a finn partner vezetésével) their training processes are closely connected to the quality requirements of work-based learning defined by the EQAVET working group Here, the case studies prepared by the Italian and German partners can be found under the subpage ‘CASE STUDIES’; the Italian one is linked to 5 building blocks, while the German one is linked to 3 ones. The Finnish school has created the methodological handbook for practical VET, which is also related to the EQAVET working group recommendations. The Finnish material can be reached at www.esedu.fi/nykyisille_opiskelijoille/opetussuunnitelmat/yhteisen-osan-liitteet. methods, procedures specifically applied by them for work-based VET ME Békéscsaba - 19th October 2017 - The role of the foreign Partner Organizations in the Project
A tesztelés értékelése A magyarországi ERASMUS+ Nemzeti Irodának benyújtott pályázat szövege alapján Az értékelő látogatáshoz kapcsolódó monitoring és beszámoló minták elkészítése (a német partner vezetésével) A projekt logójának megtervezése (a német partner vezetésével) A megvalósított gyakorlati tesztképzés hatékonyságának vizsgálata A módszertan továbbfejlesztésére vonatkozó javaslatok biztosítása ME Békéscsaba - 19th October 2017 - Sustainability of the results in the partners Countries
A módszertan és eszközök európai szintű terjesztése A magyarországi ERASMUS+ Nemzeti Irodának benyújtott pályázat szövege alapján A Disszeminációs és kommunikációs stratégia elkészítése (az olasz partner vezetésével) A módszertan és az új módszertani kézikönyv saját nemzeti nyelvekre történő lefordítása www.wilabonn.de szórólap www.ciofs-fp.org ME Békéscsaba - 19th October 2017 - Sustainability of the results in the partners Countries
Kérdések Köszönöm a figyelmet! ERASMUS+ 2015-1-1HU01-KA202-13646