Reftantár bemutatása Merényi László.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Pedagógus Hivatás Munkacsoport dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke dr. Gloviczki Zoltán az MRK Pedagógusképzési bizottságának elnöke.
Advertisements

A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
A FELNŐTTKÉPZÉSI A FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZMÉNYEK HATÉKONYSÁGÁNAK VIZSGÁLATA Felnőttképzők Szövetsége Borsi Árpád Budapest, december 10.
Nyitó szakértői találkozó. "C" komponens-informatika Készítette: Farkas László január.28.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
A KÖNYVTÁRELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE ÉS A SZOLGÁLTATÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE VI. KSZR MŰHELYNAP – ZALAEGERSZEG NOVEMBER 11. A KSZR.
CÉLCÉLCSOPORT  Egészségügyi szakmai tájékoztatás és betegtájékoztatás, az egészséges életvitelhez szükséges információk szolgáltatása, publikálása, áttekint-
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
A év értékelése és a év újdonságai
Internet tudományos használata
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
A szakiskolák aktuális problémái
ERASMUS+ DISSZEMINÁCIÓS PLATFORM
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Képzők képzése a vidéki kistelepülések ökológiai szemléletű gazdálkodásának elősegítésére Szakmai rendezvény szaktanácsadók részére Gödöllő,
E-learning modellek osztályozása
Berényi Eszter – Damásdi Judit
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
A felsőoktatási tanácsadás országos módszertani fejlesztése
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Mayer József Budapest február 27.
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Biztonságos Internet Nap február 7.
videós team Team vezetője: Tariné Péter Judit Tagok:
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Magyar Tudományos Művek Tára
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Mátészalkai Szakképző Iskola
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
AZ INTÉZMÉNY KÜLSŐ KAPCSOLATAI
MTT MA Mérnöktanár mesterszak
A létminimum-számítás megújítása
HHR.
középfokú felvételi eljárás
Az Endnote bibliográfia adatbázis-kezelő szoftver alapvető használata november Skultéti Attila
Villamosmérnök képzés a BME-n
2017. December 7. MGYOSZ tapasztalatai.
Oktatási Igazgatóság Vaszari Judit
Felhasználóképzés a kórházban
Hosszúidejű Spektrogram mérés az ELQ 35 - el
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
A Pénziránytű Alapítvány tevékenységének bemutatása
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Hosszúidejű Spektrogram mérés az ELQ 30A+ - al
Publikálni vagy nem publikálni? Ez itt a kérdés
Adatvédelem.
A Tanácsadók Virtuális Közösségének
INFORMATIKA JOGÁSZ HALLGATÓKNAK
A nők lehetőségei az IT szektorban
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
OpenBoard Kezelő Tananyag közzététele a KRÉTA rendszerben.
Digitális kárrendezés
Tapasztalatok és változások a Tanfelügyeletben
Előadás másolata:

Reftantár bemutatása Merényi László

Múlt - Jelen - Jövő Oktatási szoftverek Pedagógusok IKT rendszer számítógép, - projektor, - interaktív tábla, - internet oktatószoftver, - módszertan

Milyen a jó szoftver? igények felmérés a csapat itthoni és külföldi szoftverek vizsgálata Mire van szüksége a pedagógusoknak? Mire van szüksége a tanulóknak? Milyen technikai eszközök állnak rendelkezésre?

Eredmény több programot kellene használni különböző nyelvűek több regisztráció, jelszó nincs kompatibilitás nem tud egy közösség kialakulni változhatnak az elérési feltételek nem találtunk mindenre megoldást

Elvárások megfelel a különböző felhasználó elvárásoknak (3 csoport) egyetlen regisztráció szükséges platform és eszköz független ingyenesen elérhető hosszú távon lehet vele tervezni (eszközök is) bevonja a tanulókat is

Reftantár struktúra nyitóoldal prezentációs mód feladatszerkesztő

Reftantár különleges funkciók Web2 témacsomagok, jógyakorlatok tanulók bevonása

Reftantár bevezetés 2018 tesztiskolák bevonása továbbképzés

Köszönöm a figyelmet!