Előadó: Daka Zsolt ügyvezető Gyulahús Kft.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
SZTE ÁJK Munkajogi és Szociális Jogi Tehetségnap június 29. A rendezvény az Emberi Erőforrás Minisztérium megbízásából az Oktatáskutató és Fejlesztő.
Advertisements

Az óvodai matematikai nevelés elvei, céljai, feladatai Tk. 29.old. Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Szabadulás előtt megváltozunk? Mentori tapasztalatok Nagy Kornél október 11.
„KAPASZKODÓ” SZOCIÁLIS BÖRZE november 24. Szakmai programok és kihívások az FSZK jelenében és jövőjében.
Mitől társadalmi egy innováció és egy start-up és miért fontos ez az ELTE-n? Tausz Katalin SIMpLe projekt - témavezető Innovációs Nap május 11.
2011. évi zárás Készítette: Juhász Ágnes. 1. Zárást megelőző feladatok  Leltározás  Folyószámla egyeztetés (kapcsolt vállalkozásoktól egyenlegkérés)
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
HULLADÉKKEZELÉSI TECHNOLÓGIÁK A KÖZSZOLGÁLTATÓK SZOLGÁLATÁBAN Január 21. Nagy Bálint ügyvezető.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése.
„ Tágas városom kis lakásra cserélem” Hajléktalanok önálló lakhatásának elősegítése, munkaerő-piaci integrációjának megalapozása TÁMOP /
Open SKM Agency Kft. - „...a nyílt szabványok választása egyértelműen okos üzleti döntés...” „... az EU nem válhat a zárt forráskód rabjává,
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
1. 2 káros tartalmak típusai és előfordulásuk a gyerekek védelmét biztosító szabályok, a felelősség kérdése a korhatár-kategóriák megítélése, a besorolás.
BEST-INVEST Független Biztosításközvetítő Kft.. Összes biztosítási díjbevétel 2004 (600 Mrd Ft)
Gazdasági jog IV. Előadás Egyes társasági formák Közkeresleti társaság, betéti társaság.
„Work-based Learning in CVET - Munkaalapú tanulás a felnőttképzésben” c. projekt multiplikációs rendezvénye Békéscsaba, november 11. A „Munkaalapú.
A év értékelése és a év újdonságai
A szakiskolák aktuális problémái
ERASMUS+ DISSZEMINÁCIÓS PLATFORM
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
Kispálné Horváth Mária
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Magyar Tudományos Művek Tára
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
Teljesítményértékelési rendszer
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Pályakezdők helyzete a munkaerő-piacon
KRE-AKTÍV motivációs projekt
CSOPORT - A minőségellenőrök egy megfelelő csoportja
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
AZ INTÉZMÉNY KÜLSŐ KAPCSOLATAI
Vállalatgazdaságtan (BAI0030L; GZB2320L) 2017/18 tanév I. félév
Az ÁFSZ feladatai az „Út a munkához” program végrehajtásában
Az egyéni és Szociális kompetenciák szerepe a karrierindításban
Multiplikációs rendezvény – Békéscsaba
Az EQAVET szerepe a szakképzés fejlesztésében
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Felhasználóképzés a kórházban
Új pályainformációs eszközök - filmek
Felnőttképzés a közművelődésben
Szabványok, normák, ami az ÉMI minősítési rendszerei mögött van
Felszín alatti vizek kémiai állapotfelmérése
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
Önkormányzati adattárház
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
Vincze Zsolt Szövetség az Életen át Tartó Tanulásért március 14.
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
A Tanácsadók Virtuális Közösségének
Baranya Megyei Önkormányzat
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Előadás másolata:

Előadó: Daka Zsolt ügyvezető Gyulahús Kft. „Work-based Learning in CVET „ - Munkaalapú tanulás a felnőttképzésben című, 2015-1-HU01-KA202-13646 számú Erasmus+ projektjének második multiplikációs rendezvénye Békéscsaba, 2017. október 19. A módszertan kipróbálásának tapasztalatai a Húskészítmény gyártó képzés során Előadó: Daka Zsolt ügyvezető Gyulahús Kft.

Tanulószerződések száma 2013-2017. adatok fő   2013. év 2014. év 2015. év 2016. év 2017. év Tanulószerződések száma 26 38 28 39 40

A Gyulahús Kft. motivációja a projektben való részvételben A szakképzésben való részvétel hagyományai A dolgozók folyamatos képzése Azon képzési formák iránti igény, ahol jól képzett, a tevékenységnek leginkább megfelelő munkaerő kerülhet ki, figyelembe véve az esetleges speciális igényeket is, tovább a képzés helyben valósuljon meg, ne kelljen külső helyszínre menni Innováció iránti elkötelezettség

A tesztelés tapasztalatai Hallgatók kiválasztásának lehetősége (20 főből 12 fő) Előzetes tudásszint felmérés alapján egyéni képzési terv kidolgozása (figyelembe véve a vállalatunkra jellemző sajátosságokat is) A bejárandó képzési út ismerete a képzés kezdetétől Rugalmasság, a hallgatók fejlődési ütemének javulása Dolgozók mobilitásának javulása (univerzálisabbak) Napi szintű értékelés (önértékelés is)

A tesztelés tapasztalatai Humánerőforrás igény (mentorok, tanulófelelős) Az adminisztráció szükséges mértékének megtalálása Elektronikus rendszer használat

Hosszabb távon A képzésekben való részvételre való ösztönzés Társadalmi felelősségvállalás A képzésben való befektetés hasznának mérlegelése A dolgozó motivációja

Köszönöm szépen a figyelmet! www.gyulahus.hu