Öltözettípusok jellemzői Vizuális kommunikáció 4. évfolyam

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Divatirányzatok By:Novák Laura.
Advertisements

Készítette: Kulcsár Anikó
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
„Művészettel a jövő művészeiért” TÁMOP-3. 1
Miskolczi Ildikó
FÉSZEKRAKÓ és GÓLYAVÁRÓ CSOPORT
1 SCHIFFER SÁRA GRUNDFOS Magyarország Gyártó Kft. Üzemi szociális munkás „SZOCIÁLIS MUNKA A PIACI SZEKTORBAN”
Szimbólumok, kulturális jelzések, megjelenés
A fotós óriásit alkotott, ahogy összeválogatta a gyerkőcöket és a kutyákat. Imádnivaló!!!
A barát az, akihez akkor fordulunk, amikor bátorításra van szükségünk.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
A média funkciói.
Széchenyi tehetségműhely
A Német autogyártás csucsteljesitménye. A osztály A  Az A kategóriáju autok a mercedes-nel városi kisfogyasztásu autok, a leheto.
Magyar Coachszövetség által kkreditált life és business coach
Életképek a reformkori Magyarorszogról
Napjaink „népviselete” A katonai gyakorlók utóélete egy Közép- Tisza-vidéki faluban.
Készítette: Ujvári Blanka
Viseletek.
Gundel Étterem Budapest.
Mikor tekinthetjük egészségesnek a családot?
Készítette: Schilli Csaba Villányi Tamás Zborai Péter.
Üzleti viselkedéskultúra Dr. Tóthné Igó Zsuzsanna
Az üzleti öltözködés szabályai Dr. Ács Klára – Magyar Divat Szövetség
DPR és egyetemi stratégia Diplomás Páyakövetés
A középfokú oktatás szerkezeti változásai és az érettségivel kilépők Imre Anna – Híves Tamás Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 2010 június.
Készítette: Pállai Viktória
MAG Megelőzés Alkalmazkodás Gondoskodás Készítette: Fidler Mária
A férfias és nőies formák
Viseletek © Németh György.
Egyetemi élethelyzetek – Campus-lét a Debreceni Egyetemen május 29. DAB Székház, Debrecen Thomas Mann u. 49. Sportoló csoportok a Debreceni Egyetemen.
A népesség családi állapota. Az élet folyamán szerzett tulajdonság Az élet folyamán szerzett tulajdonság Családi helyzet megközelítése: Családi helyzet.
CSALÁD.
Kalocsai népviselet Magyarország. Kalocsai népviselet Magyarország.
Tudod, hogy ki vagyok én? Manuel et musical Soy alguien con quien convives a diario Én vagyok az, akivel Te nap mint nap együtt vagy.
Túl alacsony-e Magyarországon a nők fizetése? Készítette: Sárai Edina.
Túl magas e Magyarországon a munkanélküliség?(nemek alapján) Készítette:Both Csaba.
Az értékrend szerepe egy szilágysági falu magyar lakosainak migrációs stratégiáiban Készítette: Keresztury Ágnes Miskolci Egyetem Kulturális és Vizuális.
MÉRÉSI ÉRTÉKELÉSI RENDSZER
Az aszimmetria Repiszky Eszter.
De ingben, gatyában is szeretem a hazám. Nem járok zsinóros mentében,
A természettudományos nevelés és a fenntarthatóság pedagógiájának kapcsolata – II. Nahalka István Körlánc, elnök
A sámán öltözéke Mongólia, Korea
Klauzál Gábor és kora Készítette: Domján Andrea és Hízó Ildikó
Vizuális kommunikáció kiskamaszkorban
Fizikai paraméterek változása a fokhagyma kihajtása során Készítette: Muha Viktória IV. évfolyam SZIE Élelmiszertudományi Kar Konzulensek: Dr. Felföldi.
„Női szemmel minden más?!”
Mai alkalmak Vasárnap17.00Istentisztelet 18.15Gyülekezeti tanácskozás.
Lépj tovább!. Ne engedd, hogy az emlékek a hatalmukban tartsanak. Épp fordítva: te tartsd a hatalmadban őket, s ne akkor emlékezz, ha rád tör a múlt,
„A Zöld Óvoda megvalósult gyakorlata”
Üzleti etikett és protokoll az USA-ban
Kamaszok élete a világban
A következő kérdések a mai gyerekekre vonatkoznak:  Felkészíti-e az iskola a gyermekeinket a való világra?  Kapnak-e.
A pedagógus helye az iskolai szervezetben
Milyen tényezők hatnak a fogyasztói viselkedésre?.
A néphagyományok, jeles napok, ünnepi szokások szerepe az óvodai nevelésben
Férfias és nőies formák
CSILLEBÉRC 2015.November Országos Intenzív Képzés és Továbbképzés.
A divat története A XVIII. század végéig.
Divat az ókortól a Napkirály századáig
Stílustanfolyam nőknek
A középkori lovagok harci viselete
Élelmiszer Illatszer III. szint II. szint I. szint.
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
A divat és az öltözködés története
Az ivóedények jellemzői
Szociálpedagógia BA szak, Nappali és levelező tagozat
Idegen nyelvek tanítása az alternatív iskolákban
Női ‚Dresscode’ Az elvárt öltözék protokollja.  White Tie  lehető legelegánsabb öltözet  kötelező az estélyi ruha könyékig érő kesztyűvel  Black Tie.
Előadás másolata:

Öltözettípusok jellemzői Vizuális kommunikáció 4. évfolyam Készítette: Havasné Váczi Viktória

nemek és életkor szerint: Öltözettípusok nemek és életkor szerint: Férfi Női Gyermek használat szerint: Sportos Ünnepi Hétköznapi

Férfi és női viseletek - gazdag színvilág – mindig Férfi és női viseletek - gazdag színvilág – mindig? - praktikusság, kényelem kérdése

Női és gyermek viseletek - színek gazdagsága - divat követése - befolyásoló tényezők (háborúk, egyenjogúság)

Funkcióhoz, élethez kötődés 1 Funkcióhoz, élethez kötődés 1. A divatirányzat változik – alkalmazkodunk 2. Játékosság, könnyedség, báj, kellem, életöröm, egyéniség, egyediség, elegancia 3. Mindennapi – hétköznapi (pl. dolgozni)

Sportos ruházat - lezser, kényelmes - fiatalos - kortalan?

Ünnepi, alkalmi viseletek - minden korosztály számára - egyenruhák - hagyományőrző viseletek - esküvői és alkalmi ruhák

Hétköznapi viseletek - fontos a kényelem, lezserség - elvárások betartása

Összegzés: - az alkalomhoz öltözzünk - tartsuk meg stílusunkat, egyéniségünket - formáljuk magunkra a divatot