2017. Március Élelmiszer kosár Márciusban a legolcsóbb: 3.035 Ft.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Reform ételek kutatás Trend International Market Research Kft.
Advertisements

A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
Trade Marketing Klub Kozák Ákos GfK Hungária Piackutató Intézet 2009
BFA SPAR – A magyar áruk elkötelezett kereskedője
Témavázlat Draft bevásárlóközpontok retail centers
Budapest, szeptember 13. A logisztika és a kereskedelem szimbiózisa Lakatos Péter (TESCO Globál Áruházak Rt.) és Csorba László (Tibbett & Britten.
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
Instore Média a döntés előtti pillanatban
Most akkor fém vagy fa? Több faszon…
Értékesítési tréning ésPAI+. Bárcsak...!... több információt kapnék a termékek elérhetőségéről!... mindig pontos információm lenne a rendelésem összértékéről!...
„Vegyszerezett világ” Pál János, Levegő Munkacsoport
Gazdaságelemzési és Statisztikai Tanszék
Feladatmegoldás Készletgazdálkodás.
AUCHAN MAGYARORSZÁG KFT.
A területi árszínvonal különbségei, különös tekintettel a városi és falusi árszínvonalak számíthatóságára Dusek Tamás Széchenyi István Egyetem, Győr Gödöllő,
Melyik a legmegfelelőbb lótáp vemhes kancák számára?
Csoportosan elkészített önálló feladat
A magyar gazdaság Dr. Veres János pénzügyminiszter október 13.
Magyar Controlling Egyesület Szombathely, október MCE Konferencia 2008 A controlling gyakorlata CONTROLLING RENDSZER A PANNONTEJ ZRT.-NÉL.
Kormányszóvivői tájékoztató. Öt éves adócsökkentés Dr. Veres János pénzügyminiszter szeptember 19.
TRUEFOOD RENDEZVÉNYEINK Március 12. Budapest: ”Kutatás az innovációért” Április 29. Budapest: INTÉZETLÁTOGATÁS a Campden & Chorleywood Magyarország.
DRAT Ipari Termelő és Kereskedelmi Kft Kisbér, Széchenyi u. 44 Tel: 34/ , Fax: 34/
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
KERESKEDELMI LÁNCOK MARKETINGJE Mihálszki Zsuzsa – Szakma Napja, szeptember 29.
Bevásárlóközpontok harca Tatabányán Kovács András Selye János Egyetem Kutatóintézete.
Az értékkategóriák.
A marketingkommunikáció szerepe a bio- és reformboltokban Weisz Margit május 17. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem.
A MAGYAR ÉTKEZÉSI TOJÁS TERMELÉS HELYZETE
Dr. Stummer Ildikó Budapest, szeptember 29.
NAGY SZEKTOROK 2011 Magyar Média 2012 konferencia Mihálszki Zsuzsa.
Kapronczai István A magyar élelmiszeripar helyzete, az élelmiszeripari kis- és középvállalkozások lehetőségei Foodapest 2010 Élelmiszeripari Konferencia.
1 Készletek. 2 Előadás anyaga Fogalmak, Csoportosítás, megjelenés a mérlegben, Értékelés Bekerülési érték, Mérlegérték (értékvesztés, visszaírás) Könyvviteli.
„Együttműködés a tej-termékpálya szereplői között” AZ ALFÖLDI TEJ TERMELŐI CSOPORT MŰKÖDÉSE és STRATÉGIÁJA Budapest, április 16.
Kapronczai István A magyar élelmiszeripar helyzete, az élelmiszeripari kis- és középvállalkozások lehetőségei Ágazati Párbeszéd Központ Élelmiszeripari.
az Akasztói Szikiponty
Szalókyné Tóth Judit ügyvezető igazgató február 13.
Felhő alapú adatgyűjtő és –feldolgozó rendszer szupermarketeknek és áruforgalmazóknak.
A legnagyobb köztéri médiaköltők (2009
Akcióhatékonysági index
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
Élelmiszer lábnyom.
2017. Május Élelmiszer kosár Májusban a legolcsóbb: Ft.
2017. Június Élelmiszer kosár Júniusban a legolcsóbb: Ft.
2017. Április Élelmiszer kosár Áprilisban a legolcsóbb: Ft.
2017. Augusztus Élelmiszer kosár Augusztusban a legolcsóbb: Ft.
Akcióhatékonysági index
Akcióhatékonysági index
2017. Szeptember Élelmiszer kosár Szeptemberben a legolcsóbb: Ft.
Akcióhatékonysági index
Értékesítés, kereskedelem
2017. Október Élelmiszer kosár Októberben a legolcsóbb: Ft.
Az Auchan egy különálló tematikus kiadvánnyal indította az évet, a tól érvényes 8 oldalas katalógusban minden fontos megtalálható volt, ami.
A legtöbbet promóciózott márkák
2018. Január Élelmiszer kosár Januárban a legolcsóbb: Ft.
Országos Kompetencia Mérés 2011
BROILER ágazati HELYZETKÉP
Az ÁFA-csökkentés szükségessége és hatása a zöldség-gyümölcs ágazatban
Közbeszerzési Hatóság
Élelmiszer lábnyom.
2018. április Élelmiszer kosár Áprilisban a legolcsóbb: Ft.
Nemzetközi Vásárlói Közösség,
Kihívások a tojáságazat előtt
A legtöbbet promóciózott márkák
A legtöbbet promóciózott márkák
2018. március Élelmiszer kosár Márciusban a legolcsóbb: Ft.
2018. május Élelmiszer kosár Májusban a legolcsóbb: Ft.
A legtöbbet promóciózott márkák
A piros sál a leghosszabb.
2018. Február Élelmiszer kosár Februárban a legolcsóbb: Ft.
Előadás másolata:

2017. Március Élelmiszer kosár Márciusban a legolcsóbb: 3.035 Ft

Vizsgált kategóriák (kg/l-es egységárral számolva): Felvágottak (kg) 2017. Március Vizsgált kategóriák (kg/l-es egységárral számolva): Felvágottak (kg) Virslik (kg) Kenyér (kg) Világos sör (l) Juice, levek (l) Szénsavas üdítők (l) Ásványvíz (l) Napraforgóolaj (l) Tej (l) Félkemény sajt (kg) Forrás: Hipercom Monitoring adatbázis Csatornák: Hiper- és szupermarketek, C&C, hazai láncok, diszkontok Terjesztési kör: Országos

ÁRTÁBLÁZAT: (Ft/kg) 2017. Március A PIROS BETŰSZÍNNEL JELÖLT TERMÉKÁR ÁTLAGÁR, MIVEL A JELZETT IDŐSZAKBAN NEM VOLT PROMÓCIÓBAN A TERMÉK.

Legolcsóbb megjelenés: Legdrágább megjelenés: 2017. Március FELVÁGOTTAK (KG) Legolcsóbb megjelenés: Kereskedő: Metro Árpont: 299,72 Ft Legdrágább megjelenés: Kereskedő: Coop Árpont: 1 099.- Ft Legnagyobb eltérés: 266,68% Kategória átlaga: 1 818,74 Ft 299,72 Ft

Legolcsóbb megjelenés: Legdrágább megjelenés: 2017. Március VIRSLIK (KG) Legolcsóbb megjelenés: Kereskedő: Penny Árpont: 365.- Ft Legdrágább megjelenés: Kereskedő: Aldi Árpont: 1 247,50 Ft Legnagyobb eltérés: 241,78% Kategória átlaga: 1 478,07 Ft 365.- Ft

Legolcsóbb megjelenés: Legdrágább megjelenés: 2017. Március KENYÉR (KG) Legolcsóbb megjelenés: Kereskedő: Tesco Hipermarket Árpont: 149.- Ft Legdrágább megjelenés: Kereskedő: Spar Csoport Árpont: 378.- Ft Legnagyobb eltérés: 153,69% Kategória átlaga: 285,33 Ft 149.- Ft

Legolcsóbb megjelenés: Legdrágább megjelenés: 2017. Március VILÁGOS SÖRÖK (L) Legolcsóbb megjelenés: Kereskedő: Tesco Hipermarket Árpont: 192,67 Ft Legdrágább megjelenés: Kereskedő: Spar Csoport Árpont: 298.- Ft Legnagyobb eltérés: 54,67% Kategória átlaga: 491,33 Ft 192,67 Ft

Legolcsóbb megjelenés: Legdrágább megjelenés: 2017. Március JUICE, LEVEK (L) Legolcsóbb megjelenés: Kereskedő: Tesco csoport Árpont: 54,50 Ft Legdrágább megjelenés: Kereskedő: Coop Árpont: 199,33 Ft Legnagyobb eltérés: 265,75% Kategória átlaga: 388,56 Ft 54,50 Ft

Legolcsóbb megjelenés: Legdrágább megjelenés: 2017. Március SZÉNSAVAS ÜDÍTŐK (L) Legolcsóbb megjelenés: Kereskedő: Spar Csoport Árpont: 39,33 Ft Legdrágább megjelenés: Kereskedő: Aldi Árpont: 158.- Ft Legnagyobb eltérés: 301,69% Kategória átlaga: 183,88 Ft 39,33 Ft

Legolcsóbb megjelenés: Legdrágább megjelenés: 2017. Március ÁSVÁNYVIZEK (L) Legolcsóbb megjelenés: Kereskedő: Auchan Árpont: 24,50 Ft Legdrágább megjelenés: Kereskedő: Coop Árpont: 66.- Ft Legnagyobb eltérés: 169,39% Kategória átlaga: 78,19 Ft 24,50 Ft

Legolcsóbb megjelenés: Legdrágább megjelenés: 2017. Március NAPRAFORGÓOLAJ (L) Legolcsóbb megjelenés: Kereskedő: Tesco Csoport Árpont: 317,80 Ft Legdrágább megjelenés: Kereskedő: Aldi Árpont: 519.- Ft Legnagyobb eltérés: 63,31% Kategória átlaga: 441,87 Ft 317,80 Ft

Legolcsóbb megjelenés: Legdrágább megjelenés: 2017. Március TEJ (L) Legolcsóbb megjelenés: Kereskedő: Metro Árpont: 128,62 Ft Legdrágább megjelenés: Kereskedő: CBA Príma Árpont: 350,10 Ft Legnagyobb eltérés: 172,20% Kategória átlaga: 201,64 Ft 128,62 Ft

Legolcsóbb megjelenés: Legdrágább megjelenés: 2017. Március FÉLKEMÉNY SAJTOK (KG) Legolcsóbb megjelenés: Kereskedő: Penny, Tesco Csoport Árpont: 1 239.- Ft Legdrágább megjelenés: Kereskedő: CBA, CBA Príma Árpont: 1 999.- Ft Legnagyobb eltérés: 61,34% Kategória átlaga: 1 781,76 Ft 1 239.- Ft 1 239.- Ft

2017. Március A KOSARAK ÖSSZÉRTÉKE 2017. márciusban, összességében a Tesco Hipermarket vásárlói kosara bizonyult a legolcsóbbnak, 3.034,97 Ft összértékben. A Penny 7,42%-kal, a Tesco Szupermarket pedig 9,20%-kal marad el ettől az eredménytől. Legdrágábban a CBA kínálta a termékeket, az 5.361,92Ft-os összérték 68,12%-os eltérést mutat.

Köszönjük megtisztelő figyelmét! Kérdéseivel és észrevételeivel forduljon bátran hozzánk: http://hiper-com.com bernadett.ludanyi@hiper-com.com monitoring@hiper-com.com Kövessen Minket a közösségi hálókon keresztül is: Hipercom Monitoring elérhető: Lengyelországban, Romániában, Szerbiában, Horvátországban, Kazakhsztánban, Oroszországban