Négyszemközt a rendelőben

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

A Családoktól tanulunk Kutatást végezte: Hegedűs Réka és Dávid Beáta 2005 Home-Start International Otthon Segítünk Alapítvány MTA Szociológiai Kutatóintézet.
ALKALMAZOTT KOMMUNIKÁCIÓ
Gazdálkodás illetve kaszálóhasználat Csíkban és Gyimesben – egy szociológiai kutatás tapasztalatai – Június 9.
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
A Dr. Kovács Pál Megyei Könyvtár és Közösségi Tér hét fiókkönyvtárat is működtet, hogy a város távolabbi részén lakók is könnyen hozzájussanak a számukra.
A rossz hír hozóját lefejezik ugye …
T Á N C O L N I AZ E S Ő B E N Zene: Betwe-80’.
Bravecto a gyakorlatban 2011 szeptember – november
A funkcionális élelmiszerek ismertségének vizsgálata
DREAM-HOME Agency & Consulting Értékbecslés eladástechnika.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Járóbetegellátás november. Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
SZÜLŐI KÉRDŐÍV Az intézményi minőségfejlesztési keretében között kitöltött szülői kérdőívek kiértékelése (A kérdőív kitöltésére.
OKTV feladatok megoldása C#-ban
Alkalmazható-e a mediáció az interneten elszenvedett jogsérelmek orvoslásában? Dr. Baracsi Katalin családjogi szakjogász, internetbiztonsági szakértő,
Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében
Családi vállalkozás.
AKUT BETEGSÉGEK ELLÁTÁSA
Budapest, február 25. Kötik-e a cégek termékeikhez a fogyasztót, és ha igen hogyan?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VIII.
Célköltségszámítás (Target costing)
A Jókedv, a Bánat, a Bölcsesség.... és sok más között a Szeretet.
K&H trambulin tapasztalatok
Margitay Tihamér Filozófia és Tudománytörténet Tanszék 1111 Budapest, Egry J. u. 1. E610. Telefon: Helyzet- és igényfelmérés.
Alvás Világnapja, március 13. Kiss Katalin, kutatás vezető Szinapszis Kft. Így alszanak a magyarok - Egy piackutatás tanulságai -
TSZVSZ konferencia Vecsés 1 Minősített kivitelezők az építéstechnikai tűzvédelem területén Előadó: Dr. Bánky Tamás.
Ektoparazitás fertőzöttség kezelése az azonnal és hosszan tartó fluralanerrel, a klinikum szemszögéből ROB ARMSTRONG DVM DVSc.
A vásárlási döntési folyamat Alternatívák értékelése
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
Szabados Tímea és Wéber Andrea (EBH) október 26. Intézményekbe vetett bizalom és jogtudatosság a mai magyar társadalomban (Kutatási eredményeink.
Fogyasztóbarát biztosítói gyakorlatok. Bizalom A pénzügyi szolgáltatók iránti fogyasztói bizalom számos mérés alapján igen alacsony más szolgáltatásokkal.

Online értékesítési modellek
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
Általános lakossági ismeretek a szén-monoxid elleni védekezés vonatkozásában Honeywell Szabályozástechnikai Kft november 11.
A duális felsőoktatási képzés „kecskeméti” modellje
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
NÁDAI GÁBOR \t Tanulmányi rendszer fejlesztése Nádai Gábor előadása GDF TDK – 2009; Konzulens: Dr. Kovács János.
Fogászati ellátás november Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
Egy üzlet tulajdonosa hirdetést rakott a kirakatába, melyen ez állt: „Kutyakölykök eladók” Az ilyesfajta hirdetések mindig vonzzák a gyerekeket, és hamar.
A vöröshagyma titka Kattins kényelmed szerint.
Szembesít a drámatréning. A csapat 2-nél több fő A csapat nem fogja a jótékony hatásait magától, automatikusan kifejteni. Kellenek struktúrák, normák,
Állatorvosi outsourcing Turóczy-Faritz Judit Praxismenedzsment Konferencia 2014.
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Családi kisokos, avagy ismerd meg a családod. Vitéz Gyöngyvér.
Tojás prezentáció Kategória áttekintés…. Az elmúlt évben jelentős defláció ment végbe a kategórián, ami az év elején visszafordulni látszott,
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
Stressz-teszt. 2 Kampány fajtája: Életmódváltást támogató edukációs program Kategória: Egyéb, a többi kategóriába be nem sorolható médiacsatorna Kampányidőszak:
Lakatos Gabriella Megérteni vevőik viselkedését gyakran könnyebb, mint megérteni a vállalkozók gondolkodását. Hogy erősítheti vagy ronthatja saját esélyeit.
Személyes életvitel. Tanácsok a személyes lelki szolgálathoz 1.Alapvető szempontok Hatékonyság titka a személyes kapcsolat Segítségedre, nevelésedre bízott.
GYÓGYSZERÉSZ-BETEG KAPCSOLAT avagy „mely eszközöket használjuk betegeinkkel való kapcsolat erősítéséhez és hogyan csináljuk?” Nagy Károly Budapest
Vevőgondozás. A vevőgondozás célja: Képben legyünk és elérhetőek. Magunkra irányítani a figyelmet. Kiáramlást növelni. Aktualitások Megtudni, hogy éppen.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
Miskolc, Szenior tudáskormányzás Cédrus-NET Konferencia 1 Szenior kompetencia-deficit Csutorás György - Matiscsákné dr. Lizák Marianna.
A Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kara által szervezett „Magyarország társadalmi-gazdasági helyzete a 21. század első évtizedeiben”
A magánbiztonsági szektor megérett a változásra, problémáink kulcsa a kezünkben van.
az Akasztói Szikiponty
Dr. House is hasznosnak találná – az MD Consult online referensz-rendszere Előadók: Agnieszka Wlaszczyk, Mikulás Gábor Elsevier Health Sciences.
A „A kutyás terápia, mint (gyógy)pedagógiai módszer” címmel
9. tétel.
A vöröshagyma titka Kattins kényelmed szerint.
előadások tervezése és kivitelezése Kovács Ilona egyetemi tanár
Kire milyen szerep vár egy mobil projekt során
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Minimális intervenció az alapellátásban
Üzleti terv bemutatása
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Előadás másolata:

Négyszemközt a rendelőben az állattartók elvárásai és hogyan tehetünk értük többet Alpha-Vet Praxismenedzsment Konferencia 2017. | Kovács Dániel szenior kutató, Szinapszis

Tartalom Milyen elvárásokkal érkeznek a tulajdonosok a rendelőbe? Mi történik a rendelőben? Hogyan tehetünk többet ügyfeleinkért, vásárlóinkért? Összefoglalás 2

Elvárások a rendelővel szemben A kedvencünk folyamatosan jó kezekben legyen Megfelelően felszerelt rendelő, ahol „ránézésre” bízhatunk a megfelelő ellátásban Hiteles, pontos tájékoztatás – naprakész információkkal rendelkező szakember, aki meg is osztja ezt a tudást Megfelelő termékek ajánlása és segítség a választásban, a szakember ne csak eladjon, tájékoztasson is Igények felmérése és azok alapján történő segítségnyújtás Ismerje meg az állatot és a szokásait, jó legyen visszatérni a rendelőbe Határozottság, empátia, hatékony kiszolgálás Ne csak a kutyával, a gazdival is törődjön az orvos 3

A gazdi szemével az állatorvosok megítélése szaktekintély – hiteles információforrás állatbarát – szereti a hivatását szakmailag felkészült, meggyőző tanácsa alapvetően meghatározó a termékválasztás szempontjából neki is fontos, hogy megbízható készítményekkel kezelje az állatot elfoglalt, így csak a szűk, legszükségesebb tájékoztatásra szorítkozik 4

Elhivatottság Ottjártakor mennyire érezte elhivatottnak az Önnek segítséget nyújtó állatorvost, asszisztenst? (1-5 skálán) „A Doktor Úr érdeklődő és segítőkész volt, precíz és részletes információkkal látott el.” „Az orvos kifejezetten empatikus volt, részletesen tájékoztatott minden feltett kérdésben.” „Részletes tájékoztatást kaptam a szívférgesség témakörében, ide értve a lehetséges megelőzést is.” „Mind az orvos, mind az asszisztense igyekezett a legfontosabbakat elmondani és megindokolni, hogy miért ajánlják az adott terméket.” „Az asszisztens tájékoztatott ugyan a legfontosabbakról, de unott és indifferens volt.” „Nagyon gyorsan véget ért a beszélgetésünk, csak annyit mondott, hogy vigyem be a kutyát egy tesztre.” „Egyáltalán nem éreztem, hogy szívügye lenne a kérdés, egyértelműen sietett.” n=100 forrás: Szinapszis kutatás, 2017. június 5

Az esetek 88 százalékában történik igényfelmérés n=100 forrás: Szinapszis kutatás, 2017. június 6

Milyen tájékoztatást kap az állattartó? Miről tájékoztatta Önt, mit javasolt az orvos / asszisztens a szívférgességgel kapcsolatos kérdésére? n=100 forrás: Szinapszis kutatás, 2017. június 7

Egyre hangsúlyosabb a tesztelés Javasolta Önnek az állatorvos a szívférgességre vonatkozó tesztet? Ha igen, mit mondott? n=100 forrás: Szinapszis kutatás, 2017. június 8

Termékajánlás és tájékoztatás a problémára átlagosan 1,8 terméket ajánlottak az orvosok / asszisztensek, ugyanakkor 18 esetben egyáltalán nem történt ajánlás jellemzően az ajánlás mellett egyértelműen preferált termékkel is segítenek, de olyan orvos is akadt, aki teljesen a gazdira bízta a döntést a használattal kapcsolatos technikai információkon kívül kevés valódi, döntést segítő tájékoztatást kaptak az ügyfelek – jellemzően az egyéb paraziták elleni hatásosságot és az általános hatékonyságot emelték ki, így hiányzik a hitelességet is növelő, szakmai jellegű tájékoztatás, ami egyben a vásárlók visszatérését is segíthetné n=100 forrás: Szinapszis kutatás, 2017. június 9

Értékesítés-orientáltság 2 esetben tájékoztatták a gazdit aktuálisan futó promócióról, mindkét esetben ingyenes tesztet ígértek megadott termék vásárlása esetén. A megkérdezettek közül senkinek nem ajánlottak további terméket vagy más, kapcsolt készítményt. n=100 forrás: Szinapszis kutatás, 2017. június 10

proaktivitás Az ideális folyamat igényfelmérés probléma-felvetés „Kedves, érdeklődő, segítőkész állatorvos, próbálta megismerni a kutyámat és engem is.” A részletes igényfelmérés elősegíti a gazdi és a kedvenc megismerését is, ami által: lehetővé válik a megfelelő termékajánlás a gazdi érezni fogja a törődést, hogy a kedvence egészsége fontos az állatorvos számára Éppúgy fontosak az „ügyfél” megismerésére szolgáló kérdések (pl. „Van a családban kisgyerek? | Van más állat otthon? | Hol tartják?”) és a kiszolgálást segítő kérdések (pl. „Hány éves a kutya / macska? | Hány kg? | Mit használtak eddig?”) kereszt-értékesítés igény-felmérés proaktivitás termék-informálás termék-ajánlás 11

„visszatérési faktor” Az ügyfelek szavaival Lelkes ügyfélfogadás „Valódi állatbarát, a kutyámat nagy odafigyeléssel vizsgálta, szeretettel bánt vele.” ● „Maximális kedvesség minden pácienssel és gazdival. Nagyon elhivatott.” ● „Nagyon kedves doktor, a várakozó gazdikhoz, kutyusokhoz is van néhány jó szava” ● „Vidám, közvetlen és látszik, hogy nagyon szereti az állatokat.” Értékesítés „Többféle megoldást is ajánlott, segített kiválasztani a számunkra leginkább megfelelő terméket” ● „Azonnal megmutatta az ajánlott termékeket is.” ● „Beszélgetés közben megmutatta az egyes termékeket.” ● „Felbontotta a dobozt és az alkalmazást is bemutatta.” ● „Két féle termékmintát is kaptam és több szórólapot.” ● „Nagyon alapos, mindenre kiterjedő tájékoztatást adott.” ● „Az orvos nagyon profin, érthetően elmagyarázta a szerek használatát.” Az extra figyelmesség „Kaptam egy matricát amit be kell ragasztani az oltási könyvbe és így tudni fogom mikor kell újra féregteleníteni.” ● „Adott névjegykártyát, prospektust, s elmondta, hogy szükség esetén házhoz is jönnek.” ● „Elköszönéskor mondta, hogy szeretettel vár vissza.” 12

pl. kérdés esetén jöjjön vissza / szeretettel várjuk vissza összefoglalás Igényfelmérés Termékajánlás Keresztértékesítés Utógondozás többnyire kiszolgálást segítő alapkérdések részletes igényfelmérés segíti a megfelelő termékajánlást és növeli az ügyfél elégedettségét egy problémára átlagosan 1,8 ajánlott termék, kevés szakmai információ ajánlott termékek tulajdonságainak ismertetése segít a termékek közötti választásban (állatorvos hiteles információforrás!) ár nem az elsődleges szempont termékválasztáskor, a minőség sokkal fontosabb nincs további termékajánlat az értékesítési szituációkban megfelelő igényfelmérés követően könnyen felmérhető, hogy milyen egyéb termékeket lehet az egyes tulajdonosoknak eladni nincs lezárva megfelelő módon az értékesítési szituáció pl. kérdés esetén jöjjön vissza / szeretettel várjuk vissza 13

Köszönöm a figyelmet! Kovács Dániel +36 30 743 3755 kovacs.daniel@szinapszis.hu