1. Kik vagyunk és mi a célunk

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Advertisements

Nemzeti Közlekedési Hatóság
A jövő kezdete! Élő kommunikáció az interneten, iWowWe a kommunikáció új generációja Pénzcsinálási alapképzés.
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
Szabolcsi Alma Klaszter
Koncepció MARKETING Cernat Kati Cernat Kati.
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
Kecskés Gábor Berzence  Az idei esztendő legfontosabb eseménye a burgonyatermesztésben is a Nyugat Európát sújtó heves esőzések hatásaként.
GÉMOSZ KONFERENCIA 2007 Egy online kutatássorozat tapasztalatai.
Ingatlanhirdetés az interneten
1 PARTNERKOCKÁZAT KEZELÉSE A CO 2 KERESKEDELEMBEN - tájékoztató az üzemeltetők és egyéb piaci szereplők részére június 12.
Járműkereskedelem és a gazdasági versenyképesség erősödése
EU támogatások és a kapcsolódó közbeszerzések tapasztalatai
Vállalkozásunk külső, belső kapcsolatrendszere és értéklánca
Minőségbiztosítás és megfelelőség az ingatlanfejlesztésben
P-Line Channel & Telesales Kft. Piackutatás 2009.
Az UCP irányelv rendelkezéseinek hatása a GVH gyakorlatára (Fttv) október 21. dr. Nagy Márta.
1 Gazdaság és környezet Előadó: Nagy Tamás. 2 Általános környezetvédelmi kérdések a vállalatoknál A gazdasági, piaci és környezeti körülmények miatt egyre.
OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON.
Menedzselem a vállalkozásom Társasági jog, szakjogok
Segítenél nekik, ha ez neked is hasznodra válna?.
A cég alapítója, és tulajdonosa James Ward
FŐVÁROSI OKTATÁSI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁST TÁMOGATÓ PORTÁL Horváth Csaba Főpolgármester-helyettes Sajtótájékoztató október 2.
Kontrolling Kis- és Közép vállalatok esetén Készítette: Németh Rita YFVZUC KGKIEG.
A Magyar Távmunka Szövetség céljai, törekvései Dr. Horváth Elek elnök III. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
Balatonalmádi 2006 május GÉMOSZ Országos Közgyűlés Ivanics Lajos Szerviz Bizottság.
QUALIFORUM - DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ ORSZÁGOS KONFERENCIA MÁJUS A TÖRTÉNELEM ALULNÉZETBŐL AVAGY HIÁNYOSSÁGOK A MÁRKA- KERESKEDÉSEKBEN A PRÓBAVÁSÁRLÓK.
Márkakereskedői eredményesség változása (trendek)
Transzparencia, információszabadság és közérdekű adatok nyilvánossága Dr. Fazekas Judit Igazságügyi Minisztérium európai uniós ügyekért felelős helyettes.
1.2. Könyvviteli szolgáltatást végzők továbbképzésének átalakítása.
Érték és etika a szociális munka gyakorlatában / F. Loewenberg-R
XI. abas vevőfórum, Balatonlelle június 6. – 8. Üdvözlöm Önöket ! Welcome in Hungary !
1 A CO 2 KIBOCSÁTÁSI EGYSÉG ÜGYLETEK ELSZÁMOLÁSA - tájékoztató a befektetési szolgáltatók részére október 15.
1 PARTNERKOCKÁZAT KEZELÉSE A CO 2 KERESKEDELEMBEN - tájékoztató az üzemeltetők és egyéb piaci szereplők részére október 15.
1 A CO 2 KIBOCSÁTÁSI EGYSÉG ÜGYLETEK ELSZÁMOLÁSA - tájékoztató a befektetési szolgáltatók részére június 12.
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. üzleteiben
„Innovációs folyamatok és lehetőségek a Közép-dunántúli régióban” Pannon Egyetem Innovációs Konferencia Veszprém október 2. Előadói napon elhangzott.
1 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT A projekt eredményeinek bevezetéséért felelős csoport bemutatkozása.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
Egészségügyi panaszok az Európai Fogyasztói Központ gyakorlatában „Egészségügyi szolgáltatások – békéltető testületek szerepe és jövője a fogyasztóvédelemben”
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Szakképzési közfeladatok a Kamarában
A MAGISZ online kommunikációjának áttekintése MAGISZ-közgyűlés Budapest, Pitlik,
Tojás prezentáció Kategória áttekintés…. Az elmúlt évben jelentős defláció ment végbe a kategórián, ami az év elején visszafordulni látszott,
Változások az áramforrások területén Schmidtka Gábor október 13.
Az Életpálya Tanácsadói hálózat eredményei és a közeljövő feladatai.
Európai Uniós ismeretek Az Európai Unió jogrendszere; Versenyjog.
ORSZÁGOS KÖRNYEZETVÉDELMI ÉS TERMÉSZETVÉDELMI FŐFELÜGYELŐSÉG 1 Gábriel Edit Engedélyezési Főosztály január 21. felsőfokú ügyintéző.
A tudatos fogyasztói magatartás kultúrájának terjesztése, a civil kezdeményezések fontossága Boczné Lakatos Vanda Pécsi Zöld Kör Egyesület – egyesületi.
HULLADÉKKEZELÉSI ADMINISZTRÁCIÓ A GYAKORLATBAN január 21.
Könyvelési gondjai vannak? A jogszabályok nehezen érthetőek? Segítségére lenne az adótanácsadás? Kevés az ideje, de tudni szeretne mindent a cégével kapcsolatban?
Biyovis Üzleti Modell. Biyovis Üzleti modell A Biyovis Üzleti modell Ft-os befektetéssel indul, viszont semmilyen rizikóval nem jár! Csatlakozási.
Biztos jelen, közös jövő!
Kereskedelmi Eszközök Specialista
A mennyiségből a minőségbe – az MKOSZ stratégiai terve
Rapid Action Group Ltd Üdvözli Magyarországot az Alihankintán!
Operatív menedzsment és versenyképesség
Országos nagykereskedelmi menedzser
Karrier.
LEHETŐSÉGEK ÉS BUKTATÓK Mikor működik a CRM és mikor nem?
Közös feladataink az önérvényesítéshez kapcsolódóan
Sales Back Office Specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Junior műanyag fröccsöntő gépbeállító
Márkakereskedői helyzetkép
A legKISEBBSÉG is számít!
Gyártásközi ellenőrzés és belső nyilvántartás az MRK tagság fényében
Készítette: Esenczki Fruzsina és Borbély Balázs RYBD2T, S7LJW9
Kutatási terv bemutatása: diszkriminációtesztelés a gyakorlatban
Vicsi Klára Terminológiai szótárfelmérés eredménye és tanulságai az MTA Műszaki Tudományok Osztályán Vicsi Klára Magyar.
Kik vagyunk A Babagenetika mozgalom egy személyes történeten alapuló
Előadás másolata:

1. Kik vagyunk és mi a célunk

A GÉMOSZ-ról 2 mondatban: Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2002-ben alakult magyar márkakereskedői és márkaszerviz érdekvédelmi szervezet jelenleg 144 taggal. Céljai között van az olyan vállalkozások támogatása, amelyek elfogadják a szakma etikai elvárásait, eleget tesznek adófizetési kötelezettségeiknek, betartják a környezetvédelmi előírásokat és a tisztességes verseny szabályait.

A JóAutók-ról 2 mondatban: A legnagyobb magyar internetes médiavállalat részeként 2017 júniusában elindult autós hirdetési oldal Több évtizedes szakmai múlttal rendelkező internetes és autós szakemberek 25 fős csapata

A közös cél: A biztonságorientált autóvásárlók és a tisztességes eladók hatékony összekapcsolása

2. Mit kínálunk a vásárlóknak: az első 6 hónap eredményei.

250 minősített kereskedő Gablini, Porsche Hungaria és Weltauto hálózat, Schiller, Petrányi, Gombos, Fábián, Leier, Brill, Qualité, Formont, stb- stb. + a legjobb „fehérgalléros” használt kereskedők

5500 ellenőrzött hirdetés Bizonytalan eredetű és műszaki állapotú, szavatosság és felelősség nélkül árult, illetve „virtuális” autók nélkül

3. Mit szeretnénk kínálni 6 hónap múlva?

GÉMOSZ teljes tagságát 144 további márkakereskedőt + az összes hazai jószándékú, ügyfélközpontú használt autó kereskedést

15.000 ellenőrzött hirdetést Bizonytalan eredetű és műszaki állapotú, szavatosság és felelősség nélkül árult, illetve „virtuális” autók nélkül

4. Mit nem fogunk kínálni?

„Feketelistás” kereskedések 6 hónap működés után 300 darabos „feketelist ával” rendelkezünk

~100.000 hirdetést Az elutasított kereskedések és „magánszemélyek” hirdetéseivel 10.000+ autót, a „virtuális kereskedések” állományával 15.000+ autót kínálhatnánk 6 hónap után. 5.500-et kínálunk.

5. Mit szeretnénk látni a piacon?

Elégedett vásárlókat…

Elégedett kereskedőket: Kincses Márton, Savoya Autópark, Budapest „6 hétig árultam a piacvezető hirdetési oldalon egy hibrid Honda Civic-et, vezetett szervízkönyvvel, teljes előélet dokumentációval, ennek megfelelően magas áron. 6 hét alatt egy hívást sem kaptam. Föltettem a JóAutókra, és egy hét elteltével eladtam. A Vevő a JóAutókról jött.” Kecskés Krisztián, KE-OR Car, Dunakeszi “Június végén szerződtünk le, azóta minden autónkat feltöltjük a JóAutókra és július-augusztus hónapban eddig sosem tapasztalt forgalmat bonyolítottunk le, nagyon sokan mondták, hogy a JoAutok.hu oldalon látták az autót, meggyőzte őket a feltöltött rengeteg dokumentum. Én óriási jövőt jósolok az oldalnak” Talabér Tamás, Lővér Autó, Sopron “Egyik nap feltöltöttem a hirdetéseimet, másnap már hívott is egy érdeklődő, rögtön el is vitte a meghirdetett autót. Azon a héten még 2 autót eladtam az oldalról.”

6. Hogyan érjük el mindezt?

Pénzt fektetünk az ellenőrzésbe: Folyamatosan bővülő adminisztrátor csapat ellenőrzi minden hazai autó adatait a közhiteles adatbázisokban és minősít minden feltöltött dokumentumot a teljesség, a koherencia és a hitelesség szempontjából Folyamatosan bővülő field-sales csapat ellenőrzi minden csatlakozni kívánó kereskedés céges hátterét a közhiteles adatbázisokban, illetve minősíti őket szakmai háttér és autóállomány szempontjából a személyes találkozókon. Folyamatosan bővülő IT csapat fejleszti a szükséges informatikai háttérrendszereket

7. Közös céljaink összefoglalva:

1. Piacfehérítés A tisztességtelen játékosok kiszorítása, akikhez jelenleg igazodni kell.

2. Transzparencia Minden elérhető adat publikussá tétele

3. Edukáció A vásárlás nem ér véget az árcédulánál – felelős döntéshozatal

Kérdések, válaszok

Köszönjük a figyelmet! Halász Bertalan – 30-432-9436 bertalan.halasz@joautok.hu