F I G Y E L E M É L E T V E S Z É L Y !.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ajánlások.
Advertisements

Klesch Gábor Murguly Gábor Tatár Zoltán Balázs
Repülőgépek felderítése a RADAR feltalálása előtt
Földházi György osztályvezető vasútbiztonsági osztály
Mechanikai munka munka erő elmozdulás (út) a munka mértékegysége m m
A vonat csomagtartójához hosszú fonalat erősítettünk
Puskás Tivadar Távközlési Technikum
Partnerek vagyunk az úton László János Magyar Kerékpárosklub.
Városi járművek A egyéni rövid távú közlekedés eszközei.
Vezetéstechnikai Oktatás a PMBB támogatásával
Elektronikus vezetési karton
MÁV Zrt. Biztonsági Igazgatóság Vasútbiztonsági Osztály
Miért fogyasztunk alkoholt?
Feltétel nélküli szeretet
KELL OTT FENN EGY ORSZÁG...
Közösségi portálok használata
Reményik Sándor: Mi mindig búcsúzunk….
KBSZ SZAKMAI NAPOK – REPÜLÉS Agárd, április 12. Pál László balesetvizsgáló ATM VONATKOZÁSÚ ESEMÉNYEK 2006.
Vízi közlekedési balesetek sajátosságai a Szegedi Őrs működési területén.
Buktatók a jogszabályi környezetben KBSZ Szakmai Fórum november 24. Monostory Miklós Vasútbiztonsági referens
A MÁV Zrt. helyzete és szerepe a vasúti közlekedés biztonságában
A domború tükör közlekedési tükrök
Feltétel nélküli szeretet
Köszöntöm a GÉMOSZ Közgyűlés résztvevőit! Központi Közlekedési Felügyelet Közúti Jármű Felügyelet Köszöntöm a GÉMOSZ Közgyűlés résztvevőit! Mihalek Miklós.
1 Tanpálya Munkavédelmi mutatók 3 4 A számok kedvezőek, de tanulni kell a múlt hibáiból !! A tevékenység megkezdése előtt mindig vegyük számba.
Az érzelmeink késleltetése,
Digitális világ A tudatos mobilhasználat Adatvédelem.
Dr. Kontrát Károly Belügyminisztérium parlamenti államtitkár
SÉRÜLÉKENY BIZTONSÁG Közlekedéstudomány a közlekedésbiztonság szolgálatában „KÖZLEKEDÉSI SÉRÜLÉSEK” KONFERENCIA Budapest, szeptember 26. Előadó :
Mozgás/hangérzékelés mobitelefonokon MobSensor Ekler Péter Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszék.
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
TÖMEGKÖZLEKEDÉS SZABÁLYAI Amennyiben a megállóhelyen várakozunk: - ne hangoskodjunk, próbáljunk meg barátainkkal halkan beszélgetni, hogy másokat ne zavarjunk;
Korabeli baleset – újszerű rekonstrukció Dr. Melegh Gábor Vida Gábor Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem.
Kábítószer Élvezők Információs Oldala Tovább
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
„Erős pillérek – Javuló közlekedésbiztonság” Budapest, október 20. Horváth Zsolt Csaba elnök Az NKH szerepe a Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogramban.
Felnőtt újraélesztés.
Feltétel nélküli szeretet
Vezető nélküli autók az utakon 2015-től? Számítógépes alapismeretek, első beadandó feladat.
Baleset Oklahomában Tusla, Oklahoma
163 SÉRÜLTELLÁTÁS DEBRECEN MENTŐÁLLOMÁS
BALESETI MECHANIZMUSOK
BECSATOLJAM A BIZTONSÁGI ÖVET?
F I G Y E L E M É L E T V E S Z É L Y ! A mobiltelefon ölhet !
Farkas Zoltán mérnök informatikus Konzulens tanár: Seres Iván 2013.
Gyorsulás, lassulás. Fékút, féktávolság, reakció idő alatt megtett út
Kőrösi Csoma Sándor Készítette: Bajnóczi Krisztián.
Közúti balesetek I-VII. havi évi alakulásának előzetes adatai Személysérüléses közúti balesetek száma:8 945 baleset (8 722 baleset) Közúti halálos.
MPK Nagyleállás 2016 Régió Biztonság MOL Régió Biztonság MOL.
Hogyan biztosítsuk vállalkozásunkat? Vagyonbiztosítások Győr, október 12. Németh Attila.
ADR gyakorlati tudnivalók, tapasztalatok Kontler Károly Műszaki szakoktató, veszélyes áru szállítási biztonsági tanácsadó Zalaegerszeg,
A testek mozgása. 1)Milyen mozgást végez az a jármű, amelyik egyenlő idők alatt egyenlő utakat tesz meg? egyenlő idők alatt egyre nagyobb utakat tesz.
A Műegyetem szerepvállalása a hazai e-mobilitás K+F-ben Dr. Jakab László - BME Villamosmérnöki és Informatikai Kar Dr. Varga István – BME Közlekedésmérnöki.
AKCIÓ időtartama: ig, illetve a készlet erejéig! AKCIÓ AKCIÓ.
Ami változott, és ami nem
ECONOMSOL a Kis- és Középvállalkozások kontrolling szolgáltatója
Utcai balesetek Szerzők: Marsi Zoltán, Dr. Mártai István
(Zárójelben a januári megfelelő adatok)
Közúti balesetek I-X. havi alakulásának előzetes adatai
Szalai Ádám Jurisich Miklós Gimnázium KŐSZEG
Feltétel nélküli szeretet
ÜDVÖZLÜNK A VÁLLALKOZÓI FÓRUMON!
Eszméletlen beteg ellátása
(Zárójelben a év megfelelő adatai)
(Zárójelben a I-IV. havi megfelelő adatok)
(Zárójelben a I-VII havi megfelelő adatok)
(Zárójelben a I-VII. havi megfelelő adatok)
Személysérüléses közúti balesetek száma: +1,4%
Autós - Motoros Iskola, Kiskőrös, Martini u. 1
a sebesség mértékegysége
Előadás másolata:

F I G Y E L E M É L E T V E S Z É L Y !

A mobiltelefon ölhet !

Látta a motorkerékpárt ?

Nem ? De most már látja, ugye ?

A Honda több mint 130 km/h-val haladt… A Golf vezetője nyugodtan diskurált a mobilján, miközben kifordult egy kis útról; nem látta az érkező motorkerékpárt. Az autóvezető reakciója nem volt elég gyors ahhoz, hogy megelőzze a balesetet, a motoros pedig tehetetlen volt az adott helyzetben. Az autóban ketten ültek és a motor vezetőjet szintén az autóban találták meg.

Az ütközés ereje a Volkswagent felemelte a földről és 6 méterrel odébb ért földet. Mind a három személy (az autó két utasa és a motoros) azonnal szörnyethalt.

A csendőrség a két járművet a baleset utáni, változatlan állapotban kiállította a motoros-szalon biztonsági standján, elrettentő például azoknak, akik vezetés közben használni szokták mobiltelefonjukat. Egy kép többet ér, mint ezer szó.

Vegyük tudomásul a veszélyt : A jármű nem azonos a telefonfülkével. Ne telefonáljon és ne írjon SMS-t vezetés közben !!!

Hagyja a mobiltelefont a tartójában, vegye la a hangot, vagy kapcsolja ki ! Köszönjük !

Kérem, továbbítsa ezt az üzenetet !