KRE-AKTÍV motivációs projekt

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Comenius program készítette: Zakhariás Laura. „Egész életen át tartó tanulás“ Oktatás támogatása, minden korosztály számára, több programon keresztül:
Advertisements

A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
Így tanítom az erkölcstant… 1.osztályban
INTERAKTÍV DIÁKÖNKORMÁNYZAT
Projektoktatás április 8. Papp Dolli.
Nyílt napok látogatottsága
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
Pácsonyi Imre tankerületi igazgató
Könyvtárhasználati verseny
A Magyar Köztársaság kormánya. Folytatódnak a kormány oktatási esélyegyenlőségi programjai Arató Gergely államtitkár prezentációja Budapest, augusztus.
Megértési értelmezési folyamatok
Pécs, április 19.. „Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2-C/ „A TANANYAGTARTALMAK FEJLESZTÉSE EREDMÉNYEINEK.
Összeállította: Gyulainé Bukovics Ildikó MEGELŐZÉS – ALKALMAZKODÁS - GONDOSKODÁS NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola Interakció - Autonómia.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Saját modul megvalósítása DROGPREVENCIÓ as tanévben Készítette : Szegedi Károlyné.
HATÉKONY EGYÜTTMŰKÖDÉS – CSOPORTFOGLALKOZÁS BEMUTATÁSA AZ INTÉZETBEN
Az IKT-eszközök alkalmazásának és fejlesztésének pedagógiai támogatottsága évfolyam OKI-kutatás-fejlesztési projekt.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
A „Storyline” - módszer alkalmazása a tanulásban akadályozott gyermekek ismeretszerzésében Szakál Judit Siteri Anikó Bárczi Gusztáv EGYMI Debrecen.
JÓ GYAKORLAT Digitális taneszközök használata történelem órán
Óvodai tanterv a 3 és 7 évesek számára
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Az e-portfólió használati köre
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
Kompetencia alapú képzés  Képességek, kézségek fejlesztése  9.C Közlekedési osztály  9.D Informatikai osztály.
Tanulói laptopokkal a középszintű magyar érettségi felé
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
Kompetencia alapú oktatás elterjesztése Hajdú-Bihar megyében Herpai Imre igazgató, HBMPI.
Kompetensek lettünk? június 27..
Indító gondolatok 2000-ben egy nemzetközi vizsgálat szerint 32 ország tanulói közül a magyar diákok mondták legtöbben, hogy nem szeretik az iskolát, mert.
Gyermekvilág régen és ma
Kompetencia alapú nyelvtanítás Projektindító szakmai értekezlet Sümeg2010.
Mottó „A tanítvány nem pohár, amelyet meg kell tölteni, hanem fáklya, melyet lángra kell lobbantani.” (I. Tamm)
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben Papp Leonóra.
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
Nem kötelezettség, mindkét fél számára lehetőség Duális képzés.
Dr. Schiffer Csilla Társas interakciók a tanulók között
Kooperatív oktatással a befogadás támogatásáért
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Erdei barátaink – Szakács Sándor.
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
Rózsavizes Húsvét napját jöttem ma kívánni… Húsvét projekt a baracskai Kozma Ferenc Általános Iskola 3. osztályában március 17-március 25. készítette:
AZ ISKOLAI KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT.  NAT 2012, EMMI-rendelet 2012  2016-tól az érettségi vizsga megkezdéséhez 50 óra közösségi szolgálat teljesítése szükséges.
Megjegyzések az Országos képesítési keretrendszer első–negyedik szintjének vitaanyagához Horváth Zsuzsanna — Ütőné Visi Judit Oktatáskutató és Fejlesztő.
A szövegértés-szövegalkotás programcsomag jellemzői
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Matematikai projektek és jó gyakorlatok
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
Educatio LMS Halácsy Katalin II. Rákóczi Ferenc Fővárosi Gyakorló Közgazdasági Szakközépiskola BeTISZK, MiTIOK tagiskola.
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Családi kisokos, avagy ismerd meg a családod. Vitéz Gyöngyvér.
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
DROGPREVENCIÓ Készítette : Szegedi Károlyné. A modul megvalósításának tartalmi célja : A káros szenvedélyekkel kapcsolatos fogalmak, ismeretek bővítése,
TEHETSÉG MENTORÁLÁS A PEDAGÓGIA MAGASABB SZINTJÉN HUJBER TAMÁSNÉ KOVÁCS GABRIELLA KAPOSVÁRI KLEBELSBERG KÖZÉPISKOLAI KOLLÉGIUM.
Digitális generáció az iskolapadban Bedő Ferenc
Didaktika-II. M. Nádasi Mária. Kooperatív és Kollaboratív módszer.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
Pedagógiai kísérés és reflexió az iskolai közösségi szolgálatban Szontagh Katalin Temesvári Pelbárt Ferences Gimnázium és Kollégium, Esztergom.
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Regionális konferencia
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
Kompetencia alapú szakoktatás
Flip-It! A módszer alkalmazása
Előadás másolata:

KRE-AKTÍV motivációs projekt Rövid prezentáció

Mi indította el a gondolatot! Évfolyam feladatok 11. évfolyam Hasznos, és alkalmazható legyen Később is tudjon a diák profitálni belőle

Kollégium célja A diákok tudják alkalmazni: Előzetes ismereteiket, tapasztalatukat adott témában Ismerjenek meg új tanulási helyzeteket Mélyüljenek el egy általuk kedvelt terület feltárásában Fejlődjön a kommunikációjuk, problémamegoldó képességük Önálló felelős munkát végezzenek.

A projekt 5 modulból áll, melyek egymásra épülnek. 1. Ismerkedés a projekt konzulensével, a tanulók egymással, és a választott témával

2. Téma felépítése, kialakítása Haladási terv Gondolattérkép Munka, és felelősség megosztás Szükséges eszközök meghatározása

3. Önálló, vagy csoportos munka, projektvezetői segítségnyújtással

4. Eredmények értékelése, visszacsatolás, korrekció, újra értékelés Csoporton belüli bemutatás Értékelés Vélemény nyilvánítás csoporttagok részéről Korrekció Újra értékelés

5. Bemutatás, jutalmazás

Az öt modul feldolgozásra kerül adott tanév októberétől áprilisáig Heti egy órában A feladatra jelentkezett a tantestületből 12 pedagógus A pedagógusok a projektmódszertan mellett alkalmaznak más, / 7 szokás, kiscsoportos módszer, műhelymunka, stb. /módszereket, és így érik el a jobb eredményt, a diákok munkájánál A tanulók létszáma 90-110 diák között változik tanévtől függően Életkoruk 17-18 év között alakul

A diákok kommunikációja Problémamegoldó képessége A bevezetés óta javult: A diákok kommunikációja Problémamegoldó képessége Nyíltsága, kreativitása, és felelősségvállalása A kollégium felkészültebb, rugalmasabb önmegvalósításra képes, érettségire készülő diák közösséget nyert A tanév végén a legjobb munkákat bemutatják a kollégium diákjai előtt

Készítette: Gálovics Edit és Horváth János Készült: a Kaposvári Klebelsberg Középiskolai Kollégiumban már 9 éve működő jó gyakorlata alapján. Készítette: Gálovics Edit és Horváth János Köszönöm a figyelmet!