KRE-AKTÍV motivációs projekt Rövid prezentáció
Mi indította el a gondolatot! Évfolyam feladatok 11. évfolyam Hasznos, és alkalmazható legyen Később is tudjon a diák profitálni belőle
Kollégium célja A diákok tudják alkalmazni: Előzetes ismereteiket, tapasztalatukat adott témában Ismerjenek meg új tanulási helyzeteket Mélyüljenek el egy általuk kedvelt terület feltárásában Fejlődjön a kommunikációjuk, problémamegoldó képességük Önálló felelős munkát végezzenek.
A projekt 5 modulból áll, melyek egymásra épülnek. 1. Ismerkedés a projekt konzulensével, a tanulók egymással, és a választott témával
2. Téma felépítése, kialakítása Haladási terv Gondolattérkép Munka, és felelősség megosztás Szükséges eszközök meghatározása
3. Önálló, vagy csoportos munka, projektvezetői segítségnyújtással
4. Eredmények értékelése, visszacsatolás, korrekció, újra értékelés Csoporton belüli bemutatás Értékelés Vélemény nyilvánítás csoporttagok részéről Korrekció Újra értékelés
5. Bemutatás, jutalmazás
Az öt modul feldolgozásra kerül adott tanév októberétől áprilisáig Heti egy órában A feladatra jelentkezett a tantestületből 12 pedagógus A pedagógusok a projektmódszertan mellett alkalmaznak más, / 7 szokás, kiscsoportos módszer, műhelymunka, stb. /módszereket, és így érik el a jobb eredményt, a diákok munkájánál A tanulók létszáma 90-110 diák között változik tanévtől függően Életkoruk 17-18 év között alakul
A diákok kommunikációja Problémamegoldó képessége A bevezetés óta javult: A diákok kommunikációja Problémamegoldó képessége Nyíltsága, kreativitása, és felelősségvállalása A kollégium felkészültebb, rugalmasabb önmegvalósításra képes, érettségire készülő diák közösséget nyert A tanév végén a legjobb munkákat bemutatják a kollégium diákjai előtt
Készítette: Gálovics Edit és Horváth János Készült: a Kaposvári Klebelsberg Középiskolai Kollégiumban már 9 éve működő jó gyakorlata alapján. Készítette: Gálovics Edit és Horváth János Köszönöm a figyelmet!