A KÖZMŰVELŐDÉS MINDENNAPJAI PÁLYÁZATÍRÁS

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Advertisements

PR szerepe a településmenedzsmentben. A „marketing” „market”, a piac a piaci igények megismerésén alapuló termék-előállítás, eladásösztönzés, befolyásolás.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
A Szociális Szövetkezeti forma bemutatása Tanai Tünde Rehabilítációs tanácsadó.
MIBŐL VALÓSULHATNAK MEG A HELYI STRATÉGIÁK? REGIONÁLIS PÁLYÁZATI FORRÁSOK.
Készítette: Dr. Hautzinger Zoltán Budapest, február 16. A MIGRÁCIÓ BŰNÖZÉSI ÉS BÜNTETŐJOGI HATÁSAI.
Pedagógia szak - szakos tájékoztató -. Mit tanulunk a pedagógia alapszakon? Alapozás:  Tanulás, kommunikáció, szocializáció; Bevezetés a pszichológiába;
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK A DAOP-4.1.3/B SZ. PROJEKT ZÁRÓRENDEZVÉNYÉNEK RÉSZTVEVŐIT!
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP TÁMOP „A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése” c. kiemelt projekt Általános.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Pályázati lehetőségek Nagy Réka Közművelődési és kulturális intézmények pályázati lehetőségei.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
TARTALOM BREVIÁRIUM – RÖVID MAGYARÁZATOK NÉGY ESZKÖZ BERUHÁZÁSTERVEZÉS ÉS -MENEDZSMENT Bevezetés Főszereplők Az eszközök Tanulság ESZKÖZÖK és ERŐFORRÁSOK.
Jubileumi év partnertalálkozójaPécs, február 29. „Új típusú partnerséggel együtt a jövőért” Pécsi Tudományegyetem Általános Orvostudományi Kar.
A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
{ Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B
1 Számvitel alapjai Gazdálkodás:a társadalmi újratermelési folyamat szakaszainak (termelés, forgalom, elosztás, fogyasztás) megszervezésére, az ahhoz rendelkezésre.
Az állami köznevelési közfeladat-ellátás
MÁV-START Zrt. Budapest, december
A vállalati érdekek és a család összhangjának megteremtése
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
A MTVSZ és a Pro Natura együttműködésének erősítése a biológiai sokféleség megőrzésének területén március 1. – május cél: Kölcsönös tudásnövelés,
Van ötletem, de hogyan valósítsam meg?
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Kihívások a LEADER program eredményes végrehajtásában
Mayer József Budapest február 27.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Intézményfejlesztés a román-magyar határmentén
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
Boros Péterné SZEF Alelnök SZEF AKADÉMIA Vezetője
Intézményi Férőhely Kiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó Budapest, november Mentorálási tapasztalatok – Kalocsa.
Európai Uniós ismeretek
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Piaci kockázat tőkekövetelménye
Szakmai köszöntő Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens
A közfoglalkoztatás gyakorlati tapasztalatai
Intézményvezetői célkitűzések
szakképzési és felnőttképzési szakértő
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
Jogszabályi háttér 30/2000. (IX.15.) GM rendelet
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
Tantárgyfelosztás Mint az intézményi költségvetés alapdokumentuma
Zalaegerszeg, 21 February 2018
A KRÉTA rendszer céljai, fejlesztési irányai
Új pályainformációs eszközök - filmek
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Az Európai Unió földrajzi vonatkozásai
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
Az iskolai szervezet és fejlesztése
A pszichológiai segítségnyújtás lehetőségei
Etikai dilemmák A Közszolgálatban
Lorem ipsum.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
KRÉTA-ESL Bemutató.
Célegyenesben vagy a rajtvonalnál?
A foglalkoztatáspolitika kihívásai Magyarországon 2009
Iskolai szociális segítő
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
A foglalkoztatáspolitika kihívásai Magyarországon 2009
Fehér Gyűrű Közhasznú Egyesület – TÁMOP 5.6.1/C projekt
Az iskolai szervezet és fejlesztése
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
Az európai gazdaság: együtt erősebb
Előadás másolata:

A KÖZMŰVELŐDÉS MINDENNAPJAI PÁLYÁZATÍRÁS

LLL ÖTLET CSAPAT STABIL HÁTTÉR Budapest 2010. április 07.

LLL Saját magunk számára Szervezetünk számára A KSZ számára Budapest 2010. április 07.

ÖTLET Fejlesztő „Díszítő” Budapest 2010. április 07.

CSAPAT Egyéni – konzorciumi Belső – külső Szakmai – pénzügyi - adminisztratív Budapest 2010. április 07.

STABIL HÁTTÉR Intézményi Fenntartói Családi (!!!) Budapest 2010. április 07.

Önállóan (kapacitás, tudás) PÁLYÁZATÍRÁS Önállóan (kapacitás, tudás) Konzorcium (korrekt együttműködés, kölcsönös előnyök) Pályázatíró céggel (bizalom, referencia) Budapest 2010. április 07.

Folyamatos projektfejlesztés Egy ablakos módszer Belső levelező lista MUNKAMENET Ütemterv Folyamatos projektfejlesztés Egy ablakos módszer Belső levelező lista Budapest 2010. április 07.

Megvalósíthatósági Tanulmány Költségvetés (gyors, reális kialakítás) MUNKAMEGOSZTÁS Megvalósíthatósági Tanulmány Költségvetés (gyors, reális kialakítás) Adatlap (pontozás szerint!) Dokumentumok (azonnal elkezdeni) Budapest 2010. április 07.

Minimum 3 fő (számszaki, stiláris, összeolvasás) ELLENŐRZÉS Minimum 3 fő (számszaki, stiláris, összeolvasás) Oldalszámozás – másolás - fűzés Budapest 2010. április 07.

A jó népművelő is holtig tanul! EREDMÉNY ??? A jó népművelő is holtig tanul! Budapest 2010. április 07.

SAJÓ ATTILA sajo.attila@freemail.hu Tel: 06/20-425-69-53 Budapest 2010. április 07.