Készítette: Lőke Eszter, Váczy Dorottya

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hieroglifák.
Advertisements

Pallavicini Terv Fejlesztési Koncepció
Középszíntü testnevelés érettségi vizsga témakörei
A sport és a magyar olimpikonok
Magyarország nemzeti katonai stratégiája Készítette: Faludi Miklós
Kinszki’s art Kinszki Imre müvészete.
A média funkciói.
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
Biztonságosabb Internet
A béke az élet alapfeltétele
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TÉMÁK FELDOLGOZÁSA PEDAGÓGIAI PROJEKTEKKEL Rádai Péter (Nyíregyházi.
Edény „vissza” rendezés
A víz felhasználása.
Sikeres, egészséges vagy örömteli szervezet? Készítette: Frank Ádám.
Egyetemi élethelyzetek – Campus-lét a Debreceni Egyetemen május 29. DAB Székház, Debrecen Thomas Mann u. 49. Sportoló csoportok a Debreceni Egyetemen.
Call of duty 2.
Pitagorasz -élete -munkássága -tétele és bizonyítása
Tudatos alkalmazkodás: feladat és teljesítmény
A NEVELÉS FOLYAMATA ÉS MÓDSZEREI
HÁZASSÁGI KONFLIKTUSOK ÉS KEZELÉSÜK Bodor Enikő, szociális munkás Bölön, 2007 december 2.
Mátyás király, az igazságos
Lélek-központú asztrológia. Lélek: olyan egyesítő és kollektivizáló energia, amelynek elbűvölő vonzereje a SZERETET!!
Élsportoló fiatalok vizsgálata szociológiai kontextusban
ALLEN GUTTMANN: A RÍTUSTÓL A REKORDIG
Világ legrégebbi még lakott városa
Az „Asbóth-díj az év pedagógusának” kitüntetés annak a pedagógusnak adható ki, aki a tudományok, a művészetek, az oktatás-nevelés területén példaértékű,
GAIUS JULIUS CAESAR Farkas Gyula.
MŰVELŐDÉSTÖRTÉNET.
Sportklaszter – innovatív tartalékok a sportban
Az interprofesszionális együttműködés munkaformáinak sajátosságai (Mohácsi – Lakatos) ESETKONFERENCIA: - résztvevők érdekeltek a kliens/klienscsoport problémájának.
Magyar Parlament Nemzetbiztonsági Bizottsága rézére Készítette: Szilvásy Péter december 4.
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
GRAFO-LIFE hatékony segítség a mindennapokban. GRAFO-LIFE A hétköznapokban felmerülő stressz- és krízishelyzetek három csoportba vezethetőek vissza: 1.
 Uralkodása i.e 1333 – i.e 1324 †  Echnaton és Kia gyermeke.  9 évesen kerül a trónra  Politikailag és történelmileg jelentéktelen uralkodó, világhírét.
Edzéselméleti témák Kiválasztás
A közgáz Az 5 legjobb dolog.
Miért viselkedjünk jól a Földön? Mert így jegyet válthatunk a Paradicsomba. Különben a Pokol vár!!! De a mindennapi életben a Paradicsom és a Pokol ugyan.
Robert Capa KÉSZÍTETTE: TALLÉR FRUZSI „ Ha nem elég jók a képeid, nem voltál elég közel. ”
A világgazdaság kialakulása és jelenlegi térszerkezete Gazdaságföldrajz Pesti karok I. alapszakjai (BSc/BA) 2014/2015, II. félév BCE Gazdaságföldrajz és.
Akítu Az újév Mezopotámiában Szerző: Vörös László.
Sporttörténet.
SPORTOK Sipőcz Borbála. M I A SPORT ? A sport meghatározott célú mindennapos tevékenység, a mindennapoktól különböző környezetben; célja a testedzés,
A testnevelés szerepének és tartalmának átalakulása az elmúlt években Dr. Honfi László MEFS alelnök.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése Az előítélet.
Angol az Avasiban Az „A” listás nyelv.
KOCKÁZATVÁLLALÁS A SPORTÁGAK ÉS A VERSENYZÉS TÜKRÉBEN
„Hol és mit?- avagy egy gimnazista a tanácsadáson”
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Gerje-Körút „A közös program”
Sík Ferenc rendezésében
SPORTTÖRTÉNET.
ÖNISMERET.
XLI. Felvidéki Magyar Matematika Verseny 2017
Kegyelmed elég, több mint elég, Igédben bízom én.
tananyagfejlesztés TÁMOP E-13/1/KONV
Caracalla udvarában Kalandjáték 3.
Mindenki próbál egy másik “fajként” nézni a fiatalokra.
Csoportos technikák, kompetencia-fejlesztő foglalkozások
Tantárgyunk a történelem
Készítette:Bobák Márk D.
Az első kínai császár agyaghadserege
Forrás:
Egészséges élet – egy életen át II.
„Hol és mit?- avagy egy gimnazista a tanácsadáson”
BIBLIAI SZABADEGYETEM
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 3
A tanulók foglalkoztatását áthatja:
Közösen a bántalmazás ellen
Készítette: Szigethy Barna 5.a.
Készítette: Dóka István
Előadás másolata:

Készítette: Lőke Eszter, Váczy Dorottya Sporttörténet Készítette: Lőke Eszter, Váczy Dorottya

Mi a sport? A sport meghatározott célú mindennapos tevékenység, a mindennapoktól különböző környezetben; célja a testedzés, versenyzés, a szórakozás, eredmény elérése, a képességek fejlesztése vagy ezeknek kombinációja.

Őstörténet A történelem előtti időkből sok felfedezés, hogy már ebben az időben is léteztek sportnak számító tevékenységek. A sport gyökerei összefonódnak az emberiség gyökereivel.

Mezopotámia A valódi sporttevékenységek első dokumentumai a Mezopotámiában gyakran feltűnő birkózás. A birkózás folyhatott életre-halálra is, de eldönthettek vele vértelenül nagyobb konfliktusokat is.

Ókori Kína Kínában már i. e. 4 000 körül is létezett sport. A kínai sport eredete és fejlődése visszavezethető a korabeli foglalkozásokra, háborúkra és szórakoztatásra.