De ki nyújt ma minőségi szolgáltatást?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az orvosok és szakdolgozók elvándorlásának hatása az egészségügyi ellátás színvonalára Dr. Balogh Zoltán ELTE TáTK- AstraZeneca 15. Egészség-gazdaságtani.
Advertisements

TAMOP B-11/ „A fiatalok családi életre nevelését, a kismamák munkaerő piaci elhelyezését segítő, innovatív családbarát szolgáltatások.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
E-BANKING SUMMIT március 3. Biztonságos kommunikáció biztosítása a pénzintézetek és a hatóságok között Szabó Katalin Termékmenedzsment osztályvezető.
„Dolgozva tanulj!” Tájékoztató a „Gyakorlati oktatók továbbképzése a szakképzésben” című TÁMOP B-13/ projekt feladatairól
Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Ormos Mihály, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Hol tartunk…
„Az esély kis körei” Helyi esélyegyenlőségi programok Magyarországon Záró konferencia Budapest, december 8. ÁROP Esélyegyenlőség-elvű.
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
GINOP Gyakornoki program pályakezdők támogatására.
A TÁMOP munkaügyi központokat érintő kiemelt projektjeinek bemutatása TÁMOP 1-es 2 –es prioritásának keretében megvalósuló programok.
TÁMOP program a Dél-alföldi Régióban Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ.
Az összeállítás szempontjai Lakóegységek Lakócentrum Lakóközösségek Tea-ház.
Pályázati lehetőségek Nagy Réka Közművelődési és kulturális intézmények pályázati lehetőségei.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
AZ ÁLLÁSKERESŐK TÁMOGATÁSA Előadó: Majorné Angyal Erzsébet kirendeltség-vezető
A TANULÓSZERZŐDÉS, MINT A DUÁLIS KÉPZÉS MOTORJA InnoLignum Sopron Erdészeti és Faipari Szakvásár és Rendezvénysorozat Szeptember 8. Soproni kereskedelmi.
EMBERI ERŐFORRÁS FEJLESZTÉSI OPERATÍV PROGRAM KULTÚRSZIGET – AGÓRA NYÍREGYHÁZA TIOP /
1 Számvitel alapjai Gazdálkodás:a társadalmi újratermelési folyamat szakaszainak (termelés, forgalom, elosztás, fogyasztás) megszervezésére, az ahhoz rendelkezésre.
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Széchenyi Programirodák szervezete és működése
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
NEMZETI SZOCIÁLPOLITIKAI KONCEPCIÓ 2011
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Tájékoztató a munkahelyteremtő pályázati programról
TÁJÉKOZTATÓ ÉS INDÍTÓ BESZÉLGETÉS A LABORVEZETŐKNEK ÉS MINŐSÉGÜGYI MEGBÍZOTTJAIKNAK SZÓLÓ TANFOLYAM TÉMÁIRÓL, SZERVEZÉSÉRŐL EŐZMÉNYEK Korábbi laborvezetői.
Kína üzleti szemmel június 24..
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
A dietetikai tevékenység értékelése fekvőbeteg intézményekben a személyi minimumfeltételek teljesülése tükrében Erdélyi-Sipos Alíz MSc Főtitkár, Magyar.
Esélyek a munkaerőpiacon
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
Mayer József Budapest február 27.
Munkavállalás az EU/EGT tagállamokban
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
ÚJ UTAKON A SZAKKÉPZÉS Társy József
Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ
A Digitális szakadék csökkentése (GINOP-6. 1
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Magyarország: logisztikai központ
A cégvezetők problémái az informatikával kapcsolatban
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
1993-as közoktatási törvény
Tájékoztató a évi OSAP teljesüléséről
Munkavégzésre irányuló jogviszonyok
„Út a munkához”program
AZ INTÉZMÉNY KÜLSŐ KAPCSOLATAI
Intézmény-akkreditáció szakképző intézmények kérelme esetén
Szociális ellátást igénybevevők szükségletei – és szolgáltatásai
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
A klinikai gyógyszerészet jövőképe a köztestületi célrendszerben
SZÉCHENYI PROGRAMIRODA
A modern hőközpontok jelentősége a távfűtésben Kovács Lajos ügyvezető
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Sebők Sándor projektvezető MKT IG2 fórum, február 8.
Lorem ipsum.
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
A foglalkoztatáspolitika kihívásai Magyarországon 2009
A Tanácsadók Virtuális Közösségének
Baranya Megyei Önkormányzat
A foglalkoztatáspolitika kihívásai Magyarországon 2009
Fehér Gyűrű Közhasznú Egyesület – TÁMOP 5.6.1/C projekt
Észak-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ által végrehajtott TÁMOP program eredményeinek bemutatása.
KONFERENCIA KAFFEE projekt Óvári Márta Köznevelési Főosztály
Előadás másolata:

De ki nyújt ma minőségi szolgáltatást? Avagy ki fizeti meg a minőség árát?

Alapok Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesületének Rendszerfejlesztési munkacsoportja A magyarországi felnőttképzés megújítása – c. problémafelvető munkaanyag Cél: Felvállalt és kimondott érdekek mentén gondolkodjunk, de a kiindulópont a résztvevő általunk ismert elvárásai; Tanulási motiváció fenntartása, felébresztése, mint állandó cél;

Képzés etikai megközelítés Ki mit garantál és kinek? A képzés háromszoros befektetés: Saját időráfordítás A munkából kieső időráfordítás A képzési költségek, képzési díj. Lehet-e kárt okozni a képzéssel? Avagy csak a forrásokat kell védenie az államnak, vagy a képzésben résztvevőt is. (A képzés alkotmányos jog.)

Milyen feltételek – Mitől lesz minőség? Munkacsoport szerint: Személyi feltételek Infrastruktúra, tárgyi feltételek Képzési program, képzési tartalom, tananyag (know how) Képzésszervezés Tartalomfejlesztés Tájékoztatás, nyilvánosság

Ahogy a szakemberek látják!

Ha csoportosítjuk az elvárásokat Minimum feltételek (képzés szervező): Személyi feltétel (szabályozható, hogy mely esetben elvárt a foglalkoztatásra irányuló jogviszony) Képzési program, képzési tartalom, tananyag (know how) Képzésszervezés Tájékoztatás, nyilvánosság Ha minden feltétel rendelkezésre áll (képző/fejlesztő intézmény) Infrastruktúra (elvárható a saját kezelés) Tartalomfejlesztés: program és tananyagfejlesztés De hány képzési területen lehet egy intézmény ilyen felkészült?