Animációk.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A kártyanyomtatás fortélyai Csákvári Krisztián Kártya és címke gyártás
Advertisements

VIZSGAFELADATOK PMMIK, MÁJUS 26. LETÖLTHETŐ:hr2.pte.hu/vizsgappt.
Fókuszban az önkormányzati tagsággal rendelkező szociális szövetkezetek _ A pályázatkezelői felület bemutatása.
TÖMÖRÍTÉS. Fogalma A tömörítés egy olyan eljárás, amelynek segítségével egy fájlból egy kisebb fájl állítható elő. A tömörítési arány függ a fájl típusától,
KÖVETELMÉNY, ELVÁRÁS MEGNEVEZÉSTARTALOM EGÉSZSÉGÜGYI KÖVETELMÉNYJÓ ÁLLÓKÉPESSÉG EGÉSZSÉGES IDEGRENDSZER ÉP HALLÁS, ÉRTHETŐ BESZÉD KIZÁRÓ OK: MOZGÁS ÉS.
Beruházási és finanszírozási döntések kölcsönhatásai 1.
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
INTERNETES BÖNGÉSZ Ő K Készítette: Horváth Tünde.
Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Hol tartunk… Beszámoló –Mérleg –Eredménykimutatás Értékelés – – – –2004- –Immateriális javak,
BINARIT TIMESHEET Több, mint munkaidő nyilvántartás Virág Zsolt (BINARIT Informatikai Kft.)„Hogyan legyek milliomos?” konferencia – BKIK ( )
Informatikai rendszerek általános jellemzői 1.Hierarchikus felépítés Rendszer → alrendszer->... → egyedi komponens 2.Az elemi komponensek halmaza absztrakciófüggő.
Egységes, központi elektronikus nyilvántartás jön létre a korábbi széttagolt, és egymással nem kompatibilis, adathiányos korszerűtlen nyilvántartások.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
Nem csak szövegszerkeszt ő virtuózoknak Az Open Office.org 2.0 béta verzió Bándliné Utasi Mária Writer.
Neumann János Informatikai Kar
Hogyan partícionáljuk meghajtónkat?
OvidSP és az értéknövelt szolgáltatásai
Nemzeti Audiovizuális Archívum
CAF URBOS 3/9 TÍPUSÚ VILLAMOS ÜTKÖZÉS VIZSGÁLATA
Fájlkezelés.
Munkalapok védelme az Excelben
Nagyméretű állományok küldése
Kompetenciamérés a Szakiskolai Fejlesztési Program II. keretében 2007
Pályaválasztási tanácsadás
Összeállította: Horváth Józsefné
Programstruktúrák.
Windows Presentation Foundation
Kiegészítő melléklet és üzleti jelentés

videós team Team vezetője: Tariné Péter Judit Tagok:
Adatok importálása, rendezése és szűrése
Programozás III. Gyakorlás.
Mesterséges intelligencia
A kollektív szerződés Dr. Fodor T. Gábor Ügyvéd
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
Mikrovezérlők alkalmazástechnikája laboratóriumi gyakorlat
Programozás III. Ismétlés (Grafikai lehetőségek WPF-ben)
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
☺ Programozási környezetek Validátorok Fazekas Judit PTI 2010.
VB ADATTÍPUSOK.
Körmendi Dániel MAS Meeting Scheduler.
Rendszerfejlesztés gyakorlat
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
3. A robot képernyőmenüje
Kalickás forgórészű aszinkronmotor csillag-delta indítása
Mikrorendszer megvalósítása FPGA környezetben
Cash flow A vállalat működése, befektetései és pénzügyi tevékenysége által genarált pénzáramlásokat tartalmazó kimutatás. Az eredménykimutatásban és a.
Ez az én művem Nevem: Németh Janka
Beépített assetek (Standard Assets).
Informatikai gyakorlatok 11. évfolyam
UML tervezés.
Northwind Traders Kik vagyunk?
A CSOPORTMUKA VÁZLATOS FOLYAMATA ÁLTALÁNOS CSOPORTTERVEZÉSI MODELL
A Microsoft SharePoint testreszabása Online webhely
A szállítási probléma.
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
„Vásárolj okosan” Mobil kiegészítők vásárlási szokásai
SQL jogosultság-kezelés
FÖLDRAJZ 1.
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
Tájékoztató az EPER pályázati folyamatáról
Céges értekezlet címe Előadó.
Mesterséges neuronhálók és alkalmazásaik
JAVA programozási nyelv NetBeans fejlesztőkörnyezetben I/13. évfolyam
Bevezetés Tematika Számonkérés Irodalom
A POWERPOINT 2007 újdonságai
Algoritmusok.
KONFERENCIA Adminisztráció Óvári Márta
Bevezetés a mély tanulásba
Előadás másolata:

Animációk

Néhány Animációs osztály

ColorAnimation From : kiinduási szín To: elérni kívánt szín Duration:(”óra:perc:másodperc”) az időtartam ami alatt végbemegy a színváltozás AutoReverse: mindíg az előtte lévő színre változik vissza, ha az értéke true Coloranimation osztályt csak akkor használjuk, ha színváltozást szeretnénk elérni, mivel ez az osztály tudja milyen képkockákat kell beszúrni a két színérték közé.

DoubleAnimation From: adott animálás kezdő értéke To: adott animálás végértéke By: lépésköz Duration:(”óra: perc: másodperc”) az időtartam ami alatt végbemegy az animáció DoubleAnimation osztályt akkor használjuk, ha double típusú tulajdonságot szeretnénk animálni.

StoryBoard(forgatókönyv) TargetProperty: az animálandó tulajdonság TargetName: az animálandó objektum A Storyboard egy tároló időszalag, amely lehetővé teszi más időszalagok csoportba foglalását és lehetőséget ad, hogy a megadjuk az animálandó objektumot és tuljadonságot is.

BeginStoryBoard (forgatókönyv megkezdése) PauseStoryboard: animáció szüneteltetése RemoveStoryboard:forgatókönyv eltávolítása ResumeStoryboard: szüneteltetett animáció újraindítása SetStoryboardSpeedRatio: animáció gyorsítása SkipStoryboardToFill: animáció forgatókönyv kitöltő részéhez léptetése StopStoryboard: animáció leállítása Feladata: Az animációt végrehajtó objektumok kezelése, kioldó műveletek segítségével.

Triggers (kioldók) A vezérlő egy adott tulajdonságához (Property) és értékéhez (Value) kapcsolódik. Ha a tulajdonság értéke és a kioldó értéke azonos, akkor a Setter elemek segítségével módosul a felhasználói felület. Ha a tulajdonság értéke és a kioldó értéke nem azonos, a Setter elemek beállításait a kioldó eltávolítja. Ha egyszerre több kioldó próbálja módosítani a felület tulajdonságait, az utólsó fog bekövetkezni.

EventTrigger(eseménykioldó) Lehetővé teszi az irányított események által elindított animációk deklaratív vezérlését. RoutedEvent (irányított esemény): itt adhatjuk meg, hogy melyik esemény indítja el a műveletet. SourceName (forrás név):az adott objektum Az EventTriggernek nem Setter, hanem TriggerAction elemei vannak. Ezek a következőek: BeginStoryboard és kioldó műveletei SoundPlayerAction(hangfájl lejátszása) SeekStoryboard(előreugrás az animációban)