Gyakorlat.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az előadás témái Az ellenőrzés-értékelés-minősítés értelmezése, kapcsolata A portfólió fogalma, fajtái Érvek és ellenérvek a portfólió alkalmazásáról.
Advertisements

2. rész CAD/CAM labori gyakorlat Szabados Gábor társszerk.-ben.
II. rész.
A pedagógusminősítési rendszer
Utánpótlás erőnléti edző feladatai:
Gyakorlat Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány
Instrukció - Autonómia Megelőzés – Alkalmazkodás - Gondoskodás Készítette: Ludánné Pécsi Erzsébet NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola.
13. Tétel.
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
A PEDAGÓGIAI KUTATÁS FOLYAMATA
Állások (Dachi).
Kutatómunka a pszichológiában: gyakorlatok HEFOP 109-es pályázat
Nem a tudás mennyisége a fontos, hanem a képességek fejlettsége
 A nyelv megismerése mint  Kommunikációs eszköz  A tanulás eszköze  Árnyalt és reflexív ismeretek a nyelvről  A társadalom belső kohéziójának.
az MSAccess programmal
Papp Róbert, Blaskovics Viktor, Hantos Norbert
Modellezés és szimuláció c. tantárgy Óbudai Egyetem Neumann János Informatikai Kar Intelligens Mérnöki Rendszerek Intézet Mechatronikai Mérnöki MSc 8.
A virtuális technológia alapjai Dr. Horv á th L á szl ó Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar, Intelligens Mérnöki Rendszerek.
Lineáris algebra Mátrixok, determinánsok, lineáris egyenletrendszerek
A tanulók tanulási stílusa és az oktatási módszerek közötti kapcsolat
Alkalmazkodás: megfelelő személyi és tárgyi környezet autizmussal élő gyermekek, felnőttek számára Őszi Tamásné gyógypedagógus Autizmus Alapítvány.
Instrukciók a készítéshez Az irodalomkutatás eredményeit kell hangsúlyozni. (Mi történt eddig, s abból mi állapítható meg.) Az irodalomkutatás eredményeit.
Hálótervezés Készítette: Kosztyán Zsolt Tibor 18.
Microsoft BI technológiák az eszközmenedzsment szolgálatában
Megfigyelés Irodalom: Falus Iván (200,szerk.): Bevezetés a pedagógiai kutatás módszereibe. Műszaki Könyvkiadó, Budapest.
Modellezés és szimuláció c. tantárgy Óbudai Egyetem Neumann János Informatikai Kar Intelligens Mérnöki Rendszerek Intézet Mechatronikai Mérnöki MSc 11.
Német nyelvtanárok a pedagógiai minősítés küszöbén;
ANATÓMIA-ÉLETTAN.
Saját coaching: megtervezem a coachingomat veled
FOGLALKOZTATÁSPOLITIKAI ÉS MUNKAÜGYI MINISZTÉRIUM I. TÁVMUNKA KONFERENCIA A REGIONÁLIS MUNKAERŐFEJLESZTŐ ÉS KÉPZŐ KÖZPONTOK FELADATAI A TÁVMUNKA PROGRAMBAN.
Intelligens Felderítő Robotok
Matematikai eszközök a környezeti modellezésben
Somorja, október 28. Magyar-szlovák agglomeráció Pozsony környékén - Közszolgáltatás fejlesztési hálózat Pozsony határon átnyúló agglomerációjában.
Személyiségelméletek
ÚJ. A cellulit gödröcskék formájában megjelenő zsírlerakódás a bőr felszín alatt. Általában a hason, az alsó végtagokon, a medencetájékon megjelenő elváltozások,
Kiscsoportos stratégiai és döntési gyakorlat. Milyen ember a PROJEKT MENEDZSER?
1.Labor : Modellezés. Blender D:\GameDev\Blender3D\blender.exe D:\GameDev\Blender3D\blender.exe Ismerkedjünk az interface-el!!!
A sztochasztikus kapcsolatok (Folyt). Korreláció, regresszió
Készítette: Rummel Szabolcs Elérhetőség:
Az idegennyelv-tanulással egszerzett plurikulturális kompetencia elősegíti az etnocentrizmus leküzdését. (Közös Európai Nyelvi Referencia keret – KER)
Mozgásterápia a mindennapi gyakorlatban
DÖK és érdekképviselet SZUDIT képzés Székelyudvarhely, március 17. Kósa András László Közéletre Nevelésért Alapítvány.
Az alapvető művelődési igények meghatározói
ADATBÁZISKEZELÉS ŰRLAPOK.
Autonómia és felelősségvállalás
RADIX bináris számokra ___A___ Szembe 2 mutatóval, ha a felsőnél 1-es, az alsónál 0, akkor csere.
Van de Graaff-generátor
Kooperatív oktatással a befogadás támogatásáért
Ha javítani szeretnénk az eredményeken
JOB Klub Álláspiaci kulisszatitkok
MEDIÁTOROK GYAKORLATORIENTÁLT KÉPZÉSE
Regionális politika – beadandó feladat 1) Készítse el az Ön által kiválasztott megye elemzését az alábbiakban megadott szempontok szerint: 1.A megye informatív.
Rövid összefoglalás a © 2012 Microsoft Corporation. Minden jog fenntartva. Lync Web Apphoz Csatlakozás Lync-értekezlethez számítógépes hanggal Lync 2013.
Magyarország Problématérképe Kutatási terv M.A.F. - SzIA Budapest, December 10.
Sport és szervezetei január 18.. Személyes tapasztalatok: 3 év tanítási gyakorlat modul rendszerben Oktatás fókuszába, a gyakorlati megvalósíthatóságot.
október 26.Élő kövek – gyülekezeti tanfolyam Csoportos bibliatanulmányozás kreatív módon?
P EDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLAT RÉGEN ÉS MOST Készítette: Szabó Katalin Konzulens: Dr. Simonics István egyetemi docens 2016.
Felső tagozatos tanárok képzése
ORSZÁGOS FELNŐTTKÉPZÉSI TANÉVNYITÓ KONFERENCIA
Az ET 91 frekvenciabeállítási módjai
A mozgókép kultúra és médiaismeret tantárgy lehetőségein keresztül
Továbbképzés Ide írja be a tárgyat..
PROKO karácsonyi KVÍZ Logók.
Az ET 92 frekvenciabeállítási módjai
Határon túli magyar társadalmi adatok elemzése
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 2. Az önértékelés végrehajtása 5
Programjaink fizikából a es tanévben
Hatványozás azonosságai
Projekt neve | Cégnév | Előadó neve
Osztályközösségben jelentkező problémák, közösségépítő foglalkozások
Előadás másolata:

Gyakorlat

Általános megjegyzések 5 fős csoportok kialakítása Egy feladat önálló feldolgozása (30 perc) Értelmezés Ötletek Csoportonként a feladat bemutatása 5-10 percben (45 perc)

1. feladat Válasszon ki 4 mindennapi mozgást (2 az alsó 2 a felső végtagot érinti döntően) Magyarázza meg választását Tegyen fel 3 általános biomechanikai kérdést Tegyen fel 3 speciális biomechanikai kérdést

2. feladat Válasszon egy alsó végtagi mindennapi mozgást 2-2 fő végezze el a mozgást párhuzamosan (összes párosításban) A többiek a mozgást figyelve hasonlítsa össze a két mozgást Azonosságok Különbségek Melyek fontos különbségek, melyek egyéni stílushoz tartozó különbségek

3. feladat Válasszon egy felső végtagi mindennapi mozgást 2-2 fő végezze el a mozgást párhuzamosan (összes párosításban) A többiek a mozgást figyelve hasonlítsa össze a két mozgást Azonosságok Különbségek Melyek fontos különbségek, melyek egyéni stílushoz tartozó különbségek

4. feladat Járás áttekintése, egy ember járása Milyen paramétereket vizsgálna és mivel

5. feladat Csoportból egy ember járjon a folyosón A többi ember figyelje mozgását elölről, hátulról és két oldalról, majd ezt megismételve minden megfigyelő minden oldalról lássa a mozgást Kulcsszavakban adják meg, egyes nézetekeből a legjelentősebb mozgásokat Hasonlítsák össze a nézetekben látható megfigyeléseket.

6. feladat Bolt futásának elemzése Általános megállapítások Egyénre Más futókkal összehasonlítva Mit és hogyan mérne