PORTFÓLIÓVÉDÉS 2017. június 20. Bogáthné Erdődi Judit.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A MATARKA használata a Nyíregyházi Főiskolán Pillanatképek egy tájékoztató könyvtáros életéből. Nyíregyházi Főiskola Központi KönyvtárHatvani István.
Advertisements

Az előadás témái Az ellenőrzés-értékelés-minősítés értelmezése, kapcsolata A portfólió fogalma, fajtái Érvek és ellenérvek a portfólió alkalmazásáról.
Közösségi pedagógiai gyakorlat
V2.3. S hogy van ez az Ön cégénél most? V2.3 Mi kicsit máshogy képzeljük ezt… V2.3.
A PEDAGÓGUS ÉLETPÁLYAMODELL
„Ez a projekt az Európai Bizottság támogatásával valósult meg
Belső kontrollok, belső ellenőrzés aktuális kérdései
A fiatalkorúak képzési, fejlesztési lehetőségeinek módszertani kihívásai Hegedűs Judit – Lénárd Sándor, ELTE PPK.
Hogyan készítsünk pedagógusi portfóliót?
Pácsonyi Imre tankerületi igazgató
UNILO projekt1 Kimenet, követelmények, (kulcs)kompetenciák és tanulási eredmények hasonlóságok és különbségek Vidékiné dr. Reményi Judit.
A pedagógusminősítési rendszer
Budapest, szeptember 22.1 A KÖVI képzései a hallgatói vélemények tükrében Baráth Tibor KÖVI igazgató KÖZOKTATÁSI VEZETŐKÉPZŐ ÉS TOVÁBBKÉPZŐ INTÉZET.
Szeretettel köszöntjük a TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai szakmai fórum résztvevőit! szakmai fórum résztvevőit!
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
tételsor 2. tétel A kistérség a korábbi együttműködési lehetőségek alapján megtartotta a soron következő ülését. Az ülés célja a logisztikai.
Az esszé Segédlet tanulóknak és tanároknak
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc
Könyvtári teljesítménymérés
Építőipari helyzetek minőségügyi vonatkozásai január 6.
Döntéselőkészítés, döntéstámogatás
E-PORTFÓLIÓ.
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Kérdőív a fizika érettségiről Horányi Gábor Kép helye.
Kis-Tóth Lajos – Komló Csaba: Az e-portfólió alkalmazása a pedagógusképző felsőoktatási intézményekben TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
„A XXI. századi köznevelés”
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
TERVEZET.
Német nyelvtanárok a pedagógiai minősítés küszöbén;
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
AZ ÚJ FELSŐOKTATÁSI TÖRVÉNY - MINŐSÉGFEJLESZTÉS, MINŐSÉGHITELESÍTÉS.
A teljesítménymérés helye és szerepe a minőségmenedzsmentben
A Nógrád TISZK nyomonkövetési és pályakövetési rendszer modelljének, ezen belül a partneri igény és elégedettség mérési rendszerének kidolgozása. Salgótarján.
ILIAS keretrendszer használata az LSI Informatikai Oktatóközpontban
Brettner Zsuzsanna PTE BTK Szociális Munka és Szociálpolitika Tanszék
A testnevelésre vonatkozó sportiskolai kerettanterv ismerete.
avagy lehetőség a konfliktusok kezelésére a tanórán
Intézményi minőségfejlesztés (TÁMOP-3.1.8)
Expanding horizons Jean Monnet „Learning EU at schools”
Dr. Polgár Marianna Tanárképzés – továbbképzés. Történeti előzmények A tanárképzés (tágabban pedagógusképzés) a felvilágosodás korától intézményesült,
Szaktanári fórum Budapest, május 23. Az autótechnika fejlődési irányai Előadó: Előadó: Szalai László Szalai László.
SZERVEZETI MOZGÁSOKAT BEFOLYÁSOLÓ FŐBB ERŐK
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
Intézményi és központi ügyvitelt támogató elektronikus szolgáltatások.
Tankönyvellátás
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
Szakirodalom a Stratégiai menedzsment tantárgyi képzéshez 1. Chikán Attila: Vállalatgazdaságtan oldal 2. Bush, T (2009.): A menedzsment fontossága.
Paradigmaváltás a kommunikációban Lakatos Zsófia június 5.
Intézményfenntartás a köznevelésben, új irányok
TÁM-PONT A TESSÉK! Közhasznú Egyesület és a Törökbálinti Kórház mentálhigiénés segítő programja egészségügyi dolgozók számára.
PORTFÓLIÓVÉDÉS június 5-6. Bogáthné Erdődi Judit.
FERENCES ÖSZTÖNDÍJ PROGRAM
A kiemelt projekt eredményei: a módszertani feladatok és a hálózatépítés tükrében Avagy az „emberorientált” hálózat működése a hajléktalan-ellátáson belül.
Természettudományos nevelés Réti Mónika kutató Kutatási, Elemzési és Értékelési Igazgatóság Iskola- és Módszertanfejlesztő Központ V.
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Fenntarthatóság – eredmények hasznosulása 6.2. előadás
A Powerpoint használata (gyorstalpaló)
Hatékony és pontos munkavégzés
Szociális város-rehabilitáció Szárazréten október 20.
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Horváth Cz. János Személyes adatok kezelése az intézményben
TÁMOP-6.2.2/A-09/ Képzési díjak támogatása a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató Kórházban Sajtótájékoztató.
Hatékony és pontos munkavégzés
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Előadás másolata:

PORTFÓLIÓVÉDÉS 2017. június 20. Bogáthné Erdődi Judit

Fenntartói feladatok Milyen új ismeretekkel gazdagodott? Milyen új kérdések merültek fel önben a témával kapcsolatban? A gyakorlatban hol és hogyan tudja felhasználni az új ismereteit? (Ha nem, miért nem?) Utólag visszatekintve mit változtatna a leírtakon vagy mivel egészítené ki őket?

Támogatás Milyen új ismeretekkel gazdagodott? Milyen új kérdések merültek fel önben a témával kapcsolatban? A gyakorlatban hol és hogyan tudja felhasználni az új ismereteit? (Ha nem, miért nem?) Utólag visszatekintve mit változtatna a leírtakon vagy mivel egészítené ki őket?

Ellenőrzés, értékelés Milyen új ismeretekkel gazdagodott? Milyen új kérdések merültek fel önben a témával kapcsolatban? A gyakorlatban hol és hogyan tudja felhasználni az új ismereteit? (Ha nem, miért nem?) Utólag visszatekintve mit változtatna a leírtakon vagy mivel egészítené ki őket?

Szakmai reflexió A tankerület-vezetéssel/köznevelési vezetéssel kapcsolatosan melyek a problémás területek? Milyen fejlesztési irányokat kellene felvetni? Ön hogyan látja a szakmai fejlődés és képzés tükrében?