A Kaposvári Pedagógiai Oktatási Központ szervezésében megvalósuló szakmai programok a 2017/2018. tanév során Dr. Kis Szilvia főosztályvezető Oktatási Hivatal.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
Advertisements

TAMOP B-11/ „A fiatalok családi életre nevelését, a kismamák munkaerő piaci elhelyezését segítő, innovatív családbarát szolgáltatások.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
TÁMOP B-13/ SZAKMAI-MÓDSZERTANI TÁMOGATÁS A KOMPLEX TELEPPROGRAM ÉS AZ ELNÉPTELENEDŐ FALVAK TÁRSADALMI GAZDASÁGI FOLYAMATAINAK MEGFORDÍTÁSÁT.
Dr. Kis Szilvia Kaposvári Pedagógiai Oktatási Központ vezetője A Kaposvári Pedagógiai Oktatási Központ elért eredményei és további feladatai.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens.
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
A szakiskolák aktuális problémái
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
A lemorzsolódás jogszabályi környezete és a lemorzsolódás megelőzését szolgáló jelző- és támogató rendszer Benczúr Katalin főosztályvezető-helyettes Pedagógiai-szakmai.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Szaktanácsadásról Miben segíthet a szaktanácsadó?
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Barcsák Marianna KPSZTI
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
Pályaválasztási tanácsadás
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
A POK SZERVEZÉSÉBEN MEGVALÓSULÓ SZAKMAI PROGRAMOK A 2017/2018
Gondoskodás Gyermekeinkért Közhasznú Alapítvány (Budapest)
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Mayer József Budapest február 27.
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Kispálné Horváth Mária
A Pedagógiai Oktatási Központ szervezésében megvalósuló szakmai programok a 2017/2018. tanév során a megyében Simon Nóra Edina a Békéscsabai Pedagógiai.
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Mátészalkai Szakképző Iskola
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A szaktanácsadásról.
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
Tóth Ferenc főosztályvezető augusztus 31. Zalaegerszeg
HHR.
Egri Pedagógiai Oktatási Központ
középfokú felvételi eljárás
Intézményvezetői célkitűzések
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
DARUS.
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
Programjaink fizikából a es tanévben
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
Iskolai szociális segítő
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
Előadás másolata:

A Kaposvári Pedagógiai Oktatási Központ szervezésében megvalósuló szakmai programok a 2017/2018. tanév során Dr. Kis Szilvia főosztályvezető Oktatási Hivatal Kaposvári Pedagógiai Oktatási Központ

Somogy megye köznevelési intézményei Köznevelési intézmények száma: 227 Ellátott feladatok Óvodai nevelés 123 Általános iskolai nevelés-oktatás 81 Gimnáziumi, szakgimnáziumi nevelés-oktatás 21 Szakközépiskolai nevelés-oktatás 16 Szakiskolai nevelés-oktatás 13 Alapfokú művészetoktatás 33 Kollégiumi nevelés-oktatás 23 Pedagógiai szakszolgáltatás 6 Fejlesztő nevelés-oktatás 5 Rendezvények, szakmai programok Minősítés, tanfelügyelet Tanulótájékoztatás Tanügy-igazgatási szolgáltatás Pedagógus-továbbképzések Pedagógiai értékelés Tanulmányi versenyek Szaktanácsadás, tantárgygondozás Lemorzsolódás megelőzése

Szakmai szolgáltatási igények

Szakmai szolgáltatási igények Továbbképzési igények Kielégített igények 149 200 Pedagógiai tájékoztatási igények Kielégített igények 62 274 Lemorzsolódáshoz kapcsolódó igények Kielégített igények 25 120 Szaktanácsadás igények Kielégített igények 1051 770

Szakmai szolgáltatási igények

Pedagógusok képzése, továbbképzése

Szakmai napok, rendezvények A program megnevezése Résztvevő pedagógusok száma Érintett intézmények száma Elégedettségi adat A biomechanikailag helyes testtartás kialakítását, automatizálását és fenntartását segítő speciális tartáskorrekció alkalmazása minden tanuló részére: segítségnyújtás pedagógusok részére 27 14 szervezés: 4.86 előadók: 4,96 Módszertani útmutató középszintű érettségi tételek készítéséhez érettségiztető tanárok történelem 26 11 szervezés: 4,91 előadók: 4,96 Módszertani útmutató középszintű érettségi tételek készítéséhez érettségiztető tanárok német 19 7 szervezés: 4,87 előadók: 4,97 Módszertani útmutató középszintű érettségi tételek készítéséhez érettségiztető tanárok magyar nyelv és irodalom szervezés: 4,75 előadók: 5 Projekttel nevelés, újszerű tanulási módszerek az óvodában. Balatonszemes Nyitnikék Óvoda 13 szervezés: 4,66 előadók: 4,84 Óvodapedagógusok szakmai napja: Mozgáskotta, mint a Petőfi Sándor Központi Óvoda jó gyakorlata 23 szervezés: 4,97 előadók: 5 Tehetségkapu, Tehetségtár - A tehetségfejlesztés új eszközei és lehetősége 18 6 szervezés: 4,91 előadók: 5 Így is lehet tanítani fizikát! 5 4 szervezés: 4,72 előadók: 4,93 Összesen: 157 87

Lezajlott akkreditált pedagógus-továbbképzések Képzés megnevezése Csoportok száma Résztvevők létszáma (fő) Résztvevők elégedettsége A gyermeki agresszió erőszakmentes kezelése a pedagógus mindennapi gyakorlatában 1 12 4,99 Diagnosztikus Fejlődésvizsgáló Rendszer (DIFER) használata és az erre alapozott fejlesztés 4-8 éves korban (folyamatba ágyazott pedagógus-továbbképzés) Kaposvár 1. csoport 6 121 4,75 A hozzáadott érték - mit és miért mérünk? (Tudás-, készség-, képesség- és kompetenciamérések) 2 29 4,48 Számítógép alkalmazási lehetőségei a tanítás-tanulási folyamatban I. 14 4,53 Számítógép alkalmazási lehetőségei a tanítás-tanulási folyamatban II. 4,83 Tanulói tevékenységek támogatása interaktív IKT eszközökkel 3 55 4,57 Interaktív táblák és tanulói válaszadó rendszerek pedagógiai alkalmazása 4 63 4,65 A tanulás tanítása általános iskolában 18 3,88 Összesen 326

Kihelyezett nevelőtestületi képzések 2017 őszén induló képzések Időpontja Képzés neve Helyszíne Képző Kihelyezett nevelőtestületi képzések augusztus 23.; 28. A tanulás tanítása általános iskolában (blended) KKZKI II: Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai utca 67. Kisasszondi Katalin pedagógiai referens szeptember 19.; 26. A tanulás tanítása általános iskolában (blended)   Festetics Pál Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola Somogyfajszi Tagintézménye 8708 Somogyfajsz, Kastélykert 2. Dr. Kis Szilvia főosztályvzető október 19.; 20. 26. Viselkedéskorrekciós lehetőségek az iskolában(távoktatásos) Nagyatádi Általános Iskola Árpád Fejedelem Tagintézménye 7500 Nagyatád, Árpád utca 2. Kozmáné Kovásznai Mária szakértő november 9.; 16.; 23. A gyermeki agresszió erőszakmentes kezelése a pedagógus mindennapi gyakorlatában Ádándi Óvoda, 8653 Ádánd, Árpád utca 15.

Meghirdetésre kerülő, előkészítés alatt lévő képzések Időpontja Képzés neve Helyszíne Képző Meghirdetésre kerülő, előkészítés alatt lévő képzések október Számítógép alkalmazási lehetőségei a tanítás-tanulási folyamatban I. (A.e.sz.: 43/134/2014) Barcsi Általános Iskola Arany János Tagiskolája, 7570 Barcs, Hősök tere 6. Interaktív táblák és tanulói válaszadó rendszerek pedagógiai alkalmazása”   Görgetegi Általános Iskola 7553 Görgeteg, Kossuth L. u. 42. 5 órás képzések 2017. október 24. 13.00 – 17.30 óra Országos mérés-értékelési rendszer eredményeinek helyi feldolgozása Nagyatádi Bárdos Lajos Sport Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola 7500 Nagyatád, Baross Gábor utca 4. Mészárosné Segesdi Zsuzsanna szakértő 2017. november 14. Kaposvári Kodály Zoltán Központi Általános Iskola Toldi Lakótelepi Tagiskolája 7400 Kaposvár, Szondi u. 3.

EFOP 3.1.1- 14-2015-00001 Kisgyermekkori nevelés támogatása Tematika Képzés kezdete Az intézmény megnevezése Játék 2017.10.18 Balatonszemesi Nyitnikék Óvoda Mozgás Kaposvári Petőfi Sándor Központi Óvoda Tehetséggondozás 2017.11.22 Kaposvári Festetics Karolina Központi Óvoda Egyéni bánásmód 2017.11.29 Kutasi Micimackó Napköziotthonos Óvoda és Konyha Művészeti nevelés 2018.01.17 2018.01.24 2018.02.07 Nagyatádi Óvodák 2018.03.21 2018.04.11

EFOP-3.1.3-16-2016-00001 „Esélyteremtő óvoda" Óvodai esélyteremtő intézményfejlesztési program és eszközrendszer című továbbképzés – 75 fő óvodapedagógus részére 2017. szeptember 7-9. Somogy Megyei Duráczky József Óvoda, Általános Iskola, EGYMI és Kollégium 2017. szeptember 14-16. Bárczi Gusztáv Óvoda Általános Iskola, Szakiskola, Kollégium, EGYMI 2017. szeptember 28-38. Kaposvári Szakképzési Centrum Eötvös Loránd Műszaki Szakközépiskolája, Szakiskolája és Kollégiuma

Szaktanácsadás

Szaktanácsadás Szaktanácsadók száma: 43 fő Tantárgygondozó szaktanácsadó: 43 fő – ebből 18 fő tematikus területtel is rendelkezik Elvégzett feladat: 43 fő → 770 igény átlag 17 látogatás szaktanácsadónként

Szaktanácsadói feladatok Feladat megnevezése Résztvevő szaktanácsadók száma Elvégzett feladatok száma Tantárgygondozói szaktanácsadás 23 85 Versenyekkel kapcsolatos 22 142 Általános szakmai tanácsadás 17 44 Szakmai anyag készítése 7 Pedagógiai tájékoztatás 16 26 Tematikus szaktanácsadás 18 72 Képzés-továbbképzés 37 POK értekezlet 82 Tanügy-igazgatási szakmai szolgáltatás 3 5 Tanulótájékoztatás, tanácsadó szolgálat 1 4 Lemorzsolódással veszélyeztetett tanulók támogatásához kapcsolódó korai jelző- és pedagógiai támogató rendszer működtetése Vezető szaktanácsadói feladatok 6 29

Szaktanácsadói utánpótlás 12 fő új szaktanácsadó Nyugdíjba vonulók pótlása, hiányterületek (óvodapedagógusi, idegen nyelv, matematika, történelem, hátrányos helyzetű gyermek/tanuló segítése és a kiemelt figyelmet igénylő gyermek/tanuló segítése tematikus szakterület) lefedése. Szaktanácsadói képzésekre, illetve a mesterpedagógus minősítésre rendkívüli eljárásban az ősz folyamán kerül sor, így új szaktanácsadóink már 2018-ban megkezdhetik munkájukat.

Vezető szaktanácsadók Ambrus Péterné – Művészetek szakterület Balatincz Gyöngyi – A kiemelt figyelmet igénylő gyermek, tanuló nevelésének, oktatásának segítése szakterület Baloghné Biró Mária – Magyar nyelv és irodalom szakterület Hegedüs Beáta – Intézményfejlesztési szaktanácsadás Lieb Marianna – Történelem, társadalmi és állampolgári ismeretek szakterület Törő Zoltán – Testnevelés és sport szakterület

Vezető szaktanácsadók - elvégzett feladatok vezető szaktanácsadói munkaterv elkészítése részvétel vezető szaktanácsadói képzésen a szakmai munkacsoportok létrehozása a csoporttagok egyéni szakmai erősségeinek megismerése a munkacsoportok közös munkatervének kialakítása, ütemezése online és személyes kapcsolattartás a vezető szaktanácsadók munkavégzés közben, közös rendezvényeken (szakmai nap, verseny lebonyolítás, bemutató foglalkozás) ismerkednek a szaktanácsadók munkájával

Tervezett feladatok A szaktanácsadók bevonása a bázis intézmények tevékenységéhez kapcsolódó feladatokba (összekötő, moderátori szerep bemutató foglalkozásokon, szakmai programokon) A lemorzsolódással veszélyeztetett tanulók támogatásához, korai jelző- és pedagógiai támogató rendszer működtetéséhez kapcsolódó feladatok ellátásába minél több területen szükséges a szaktanácsadók bevonása (tantárgygondozó látogatás, módszertani segítség nyújtása, szakmai napok szervezése, képzések vezetése, stb…) További szakmai napok szervezése Bemutató órák/óvodai foglalkozások lebonyolítása Műhelymunka/ jó gyakorlatok rendezése Visszatérő látogatások Rugalmasság az egyéni, egyedi kérések tekintetében Több szaktanácsadó bevonása a képzések, fórumok megtartásába

Bázisintézmények

Bázisintézmények

Bázisintézmények Balatonszemesi Nyitnikék Óvoda Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény Kaposvári Klebelsberg Középiskolai Kollégium Kaposvári Kodály Zoltán Központi Általános Iskola Kaposvári Kodály Zoltán Központi Általános Iskola II. Rákóczi Ferenc Tagiskolája Kaposvári Kodály Zoltán Központi Általános Iskola Kisfaludy Utcai Tagiskolája Kaposvári Liszt Ferenc Zeneiskola- Alapfokú Művészeti Iskola Kaposvári Petőfi Sándor Központi Óvoda Kaposvári Szakképzési Centrum Eötvös Loránd Műszaki Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája, és Kollégiuma Kaposvári Szakképzési Centrum Nagyatádi Ady Endre Gimnáziuma, Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma  Kaposvári Táncsics Mihály Gimnázium Mesevár Óvoda és Bölcsőde, Nagybajom Somogy Megyei Duráczky I EGYMI Somogy Megyei EGYMI Hétszínvirág Tagintézménye Somogy Megyei Pedagógiai Szakszolgálat

Szakmai napok a bázisintézményi innovációk alapján

Végzettség nélküli iskolaelhagyás

Lemorzsolódással veszélyeztetett tanulók Somogy megyében 2016/2017. 1. félév 2016/2017. 2. félév Lemorzsolódással veszélyeztetett tanulók száma 5135 3300 Lemorzsolódással veszélyeztetett tanulók aránya 22,30% 14,33%

Szakmai támogató programok Programszám Érintett intézmény Pedagógusok száma 5 120 264

Kiajánlott programok A program megnevezése Csoportok száma A képzésen részt vett pedagógusok száma (fő) Érintett intézmények száma Elégedettségi adat Tantárgyi módszertani műhely: új módszertani eljárások magyar nyelv és irodalom, történelem és matematika tantárgyak tanításában 2 153 53 szervezés: 4,31 előadók: 4.77 Nyelvi készségek fejlesztése, különös tekintettel az olvasás- és hallásfejlesztésre 1 22 14 szervezés: 4,61 előadók: 4,98 Pódiumbeszélgetés: Szakmaközi együttműködés lehetőségei a lemorzsolódással veszélyeztetett tanulók számának csökkentése érdekében 51 31 szervezés: 4,20 előadók: 4,60 Konfliktuskezelési eljárások a lemorzsolódás csökkentése érdekében 83 37 szervezés: 4,46 előadó: 4,69 Kiemelt figyelmet igénylő tanulókkal való bánásmód eszközei és lehetőségei a pedagógus gyakorlatában 93 41 szervezés: 4,18 előadó: 4,84

Tervezett programok Járási szintű műhelymunkák Szakmai napok témái: motiváció családdal való együttműködés hiányzások számának csökkentése veszélyeztetett tanulók tanulmányi eredményességének javítása (bukások, tanulmányi munka) Gyermekvédelmi koordinátor szerepe

Gyógypedagógiai konferencia Tervezett időpontja: 2017. október 11. Helyszíne: Kaposvár Célja: a többségi intézmények pedagógusainak gyógypedagógiai célú módszertani támogatása Címe: „Emeljetek fel, szólni, látni, élni..” - Gyógypedagógusok módszertani támogató szerepben

Az Oktatási Hivatal Köznevelési Programok Főosztályának szakmai irányításával ellátott feladatok

Mérések Az országos mérések lebonyolításával kapcsolatos feladatok iskolák tájékoztatása az intézményi adminisztráció felügyelete az Országos mérések adatbegyűjtő és – kezelő rendszerének figyelemmel kísérése, ellenőrzése kifelejtett tanulók engedélyezése kifelejtett osztály felvétele a tartalék tesztfüzetek kezelése koordinátori képzés szervezése, megtartása az intézményi adatszolgáltatás lezárásának segítése

Mérések Az elmúlt tanév országos mérései DIFER mérés (óvodák és általános iskolák) Országos kompetenciamérés Célnyelvi mérés Idegen nyelvi mérés PISA 2018 próbamérés Fizikai fittségi mérés Kiegészítő mérés (25 intézményt érintett) – Szaktanácsadók végezték a felmérésvezetést, amire a jövőben is lehet számítani CORE mérések (11 intézményt érintett)

Országos Középiskolai Tanulmányi Verseny A 2017/2018-as tanév versenykiírása már megtalálható az Oktatási Hivatal honlapján: https://www.oktatas.hu/pub_bin/dload/kozoktatas/tanulmanyi_versenyek/ oktv/oktv2017_2018_vk/101_altalanos_tudnivalok_1718.pdf Szervezéssel kapcsolatos tudnivalók: Jelentkezés határideje: 2017. szeptember 22. az intézményben. Az intézmény szeptember 29-éig az ADAFOR rendszerben rögzíti és továbbítja a jelentkezéseket.

Tehetséggondozás Lezárult projektek: TehetségTár2: www.tehetsegkapu.hu Matalent2: 2017. március 21. és 31. között megvalósult online matematikai mérés – 38 intézmény TehetségKapu2: 123 regisztrált diák Pedagógus felhasználó: - tehetségazonosító eszközök kipróbálása; - helyi tehetségazonosító eszközök eredményeinek rögzítése; - tehetséggondozó programok és mentor tevékenység rögzítése. Diák felhasználó: - játszhat az online játékokkal; - megtekintheti a tehetséggondozó programok részletes adatait; - kirajzolja a diák tehetségprofilját, programajánlást ad. Intézményi felhasználó: - menedzseli az intézményhez tartozó pedagógusok és diákok listáját; - jóváhagyja a saját pedagógusai által a rendszerbe rögzített tehetséggondozó programokat; - maga is rögzítheti, publikussá teheti az intézmény tehetséggondozó tevékenységeit. Szervezet: rögzítheti, publikussá teheti tehetséggondozó tevékenységeit.

Tanulmányi és tehetséggondozó versenyek szervezése

A 2017/2018-as tanévre tervezett saját versenyek „A hétfejű tündér” komplex alsó tagozatos csapatverseny Megyei József Attila szavalóverseny Regionális matematikaverseny felső tagozatos diákok számára Ránki György regionális történelemverseny középiskolások számára Négy megye Fejér Lipót matematikaversenye középiskolások számára Somogy Megyei Gyermek és Ifjúsági Néptánc Fesztivál (néptáncverseny), Együd Árpád néprajzkutató, koreográfus emlékére – Somogy megye általános és középiskolás tanulói számára

Pedagógus életpályához kötődő feladatok ellátása az Oktatási Hivatal Tanügyigazgatási és Köznevelési Hatósági Főosztályának szakmai irányításával

Minősítő eljárásban résztvevők 2016. évi rendkívüli eljárás során Pedagógus II. fokozatba került 1412 pedagógus 2017. évi rendkívüli eljárás során Pedagógus II. fokozatba került 14 pedagógus 2016 2017 2018 844 673 510

Minősítő eljárásba bekerülő pedagógus életpálya fokozatai szerint

Pedagógiai-szakmai ellenőrzésben résztvevők 2018. évi pedagógiai-szakmai ellenőrzésben résztvevők számára 2017. szeptember adatpontosítás

Szakértői tevékenységek Szakértő: POK illetékesség: 287 fő Egyéb szakértői feladatok: Akkreditált továbbképzés tréneri feladatainak ellátása: „A gyermeki agresszió erőszakmentes kezelése a pedagógus mindennapi gyakorlatában” - 1 csoport „Viselkedéskorrekciós lehetőségek az iskolában” - 1 csoport EFOP 3.1.1 projekt keretében: Művészeti nevelés hátrányos helyzetű gyermekeket nevelő óvodákban, a fejlesztés beépítése a pedagógiai programba -1 csoport Környezettudatosságra nevelés hátrányos helyzetű gyermekeket nevelő óvodákban, a fejlesztés beépítése a pedagógiai programba - 2 csoport

Pedagógus életpályához kapcsolódó felkészítések (tervezet) Szakértői fórumok: szakértői konferencia 2017. szeptember 21.: Jogszabályváltozások és intézményi ellenőrzések 10 órás felkészítés a 2018. évi minősítő eljárásban résztvevő pedagógusok részére 10 órás felkészítés a 2018. évi pedagógiai-szakmai ellenőrzésbe bekerült intézmények vezetői részére

KIR intézményi adatkezelés Az adatok ellenőrzése, frissítése az intézményvezető felelőssége! pedagógusok végzettsége (jogszerű foglalkoztatás) szakmai gyakorlati évek száma elérhetőségi adatok – intézményi e-mailcímek frissítése, saját postafiók használata hivatali ellenőrzés 2017 ősze

Felmerülő problémák, megkeresések kezelése Hibabejelentés/segítségnyújtás: e-mail: Akli.Gergo@oh.gov.hu; POKKaposvar@oh.gov.hu telefon: +3670-684-5844 Internet: www.oktatas.hu/sajatoldal -on található felhasználói kézikönyvek

Elérhetőségek Honlap: http://www.oktatas.hu/kozneveles/pok/kaposvar E-mail: POKKaposvar@oh.gov.hu Info.POKKaposvar@oh.gov.hu

„Minden percért, amit mérgelődéssel töltesz, elvesztegetsz 60 másodpercnyi boldogságot.” (Ralph Waldo Emerson)

Köszönöm a megtisztelő figyelmet! Eredményekben gazdag, sikeres tanévet kívánok!