„festés a waldorf óvodában” jó gyakorlat bevezetése

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ádám László Középiskola és Szakiskola, Nagykőrös 1.
Advertisements

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
HEFOP 3.5.4: A felnőttképzés hozzáférésének Javítása a rendelkezésre álló közművelődési intézményrendszer rendszerszerű bevonásával Szombathelyi.
TÁMOP „ KOMPETENCIAFEJLESZTÉS SALGÓTARJÁNBAN” SKÁID ARANY JÁNOS TAGISKOLA.
Pedagógia oktatása a Főiskolán Orosz Ildikó. A pedagógia rendszere Bevezetés a pedagógiába Neveléstörténet Neveléselmélet Nevelésszociológia Didaktika.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
A munkahelymegőrző támogatás. Alapja  Az évi IV. tv. (a foglalkoztatás elősegítéséről és a munkanélküliek ellátásáról) 18. §.  A 6/1996. (VII.16.)
TÁMOP B-13/ SZAKMAI-MÓDSZERTANI TÁMOGATÁS A KOMPLEX TELEPPROGRAM ÉS AZ ELNÉPTELENEDŐ FALVAK TÁRSADALMI GAZDASÁGI FOLYAMATAINAK MEGFORDÍTÁSÁT.
Matematikai nevelés pszichológiai, pedagógiai meghatározottsága Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
Az összeállítás szempontjai Lakóegységek Lakócentrum Lakóközösségek Tea-ház.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
Kutatásalapú tartalmi és módszertani fejlesztések.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
… HOL JÁR AZ ISTEN? BENNÜNKET ELFELEJT?. HOL? Dél-Baranya Kedvezőtlen gazdaságföldrajzi elhelyezkedés Rossz infasrtuktúrális ellátottság Alacsony képzettségi.
A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens.
Jó gyakorlatok a tanórán kívüli tevékenységekhez kapcsolódóan Kasza Georgina témavezető.
„Az ember is tud úgy tanulni, mint a patkány a labirintusban” 2Új tanulási módszerek az informatikában.
{ Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
SZAKMAI ÉLETÚT Baranyai Zoltán Józsefné igazgató rajz, vizuális- és környezetkultúra szakos tanár Badacsony 2015.
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Inklúzió az óvodában „STARTCSOMAG „ autizmus spektrum zavarokkal élő gyermekeket befogadó óvodák számára.
Bemutatkozik a Budapesti Komplex Szakképzési Centrum
Barcsák Marianna KPSZTI
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
A magyar LLG Tanács ülése
Mezőgazdasági kisüzemek fejlesztése
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
14. Technikai ismeretszerzést segítő oktatóeszközök bemutatása: építőelemek Ujhelyiné dr. Pető Éva.
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Beszédtechnika fejlesztés és Tehetséggondozás
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
AZ INTÉZMÉNY KÜLSŐ KAPCSOLATAI
HHR.
Oktatás helyzete az óvodai nevelésben
Horvátországi Magyar Pedagógusok Fóruma
A REFORMPEDAGÓGIAI ÉS ALTERNATÍV ISKOLÁKBAN
Az Animációkészítés lehetőségei az óvodában, iskolában
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Dr. Varga Beatrix egyetemi docens
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
A KERÉKPÁROS TURIZMUS LEHETŐSÉGEI
Cím elrendezés Alcím.
A „Szertár” iskolai és óvodai szociális munka projekt célja
Iskolai szociális segítő
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
Cím elrendezés Alcím.
Előadás másolata:

„festés a waldorf óvodában” jó gyakorlat bevezetése Az ELTE Speciális Gyakorló Óvoda és Korai Fejlesztő Módszertani Központban

Akiktől a módszert tanultuk: A gödöllői waldorf óvoda pedagógusai

Segédkönyv a jó gyakorlat bevezetéséhez

A festés kellékei 1. Rajztáblatartó állvány

2. Akvarell papír, festékek, rajztábla, 18-as ecset, festőtálkák, festőkötény

3. Nagy és kisméretű víztároló, szivacs

A tevékenység folyamata Rajztábla előkészítése És bevizezése a szivaccsal A tevékenység folyamata

Akvarell papír vízbemerítése Táblára simítása

Hangulati előkészítés mondókával

A tevékenység megkezdése

Elmélyült alkotás

A festés befejezése

Rajztábla elhelyezése az állványon