Készítette: Csapó Konrád 11.C

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
SZTE ÁJK Munkajogi és Szociális Jogi Tehetségnap június 29. A rendezvény az Emberi Erőforrás Minisztérium megbízásából az Oktatáskutató és Fejlesztő.
Advertisements

Előadó: Horváth Olga Közfoglalkoztatás Szombathely városban.
SZTE ÁJTK Tehetségnap június 10. A rendezvény az Oktatásért Közalapítvány támogatásával, az NTP-OKA-XXII-088 pályázat keretében valósul meg.
ADATSZERZÉS, INFORMÁCIÓ HASZNOSULÁS Biztonságtudatos vállalati kultúra Készítette: Jasenszky Nándor egyetemi szakoktató NKE NBI TEH tanszék.
Környezetszennyezés A mai emberek felelőtlenek. Szennyezik a levegőt, folyókat. Ezért napjainkba sok ezer ember hal meg környezet szennyezéstől.
Gyermekek a leszakadó világban Társadalmi állapotrajzok konferencia MTA Szociológiai Kutatóintézet november 19.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
Ady Endre Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - Berhida Környezeti nevelés.
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben Készítette: Szilágyi Sándor szakképzési igazgató-helyettes január DSZC Brassai Sámuel.
A FERTŐRÁKOSI SZŰRŐMEZŐ KIALAKÍTÁSA ÉS PRÓBAÜZEMI VIZSGÁLATA dr. Kucsara Mihály MHT ELŐADÓÜLÉS, SOPRON, MÁRCIUS 21.
A zajártalom, mint a leggyakoribb foglalkozási betegség.
Solymosy József Bonifácz Egészségfejlesztési Osztályvezető NEFI Budapest, szeptember 29. Egészségfejlesztés az iskolai színtér vonatkozásában.
Gábor Dénes Készítette: Pap Zsuzsanna "A jövõt nem lehet elõre megjósolni, de a jövõnket fel lehet találni !"
Információtechnológiai alapismeretek Perifériák. Bemeneti eszközök.
Országos Minőségfejlesztési Központ Összmunkatársi évzáró értekezlet
A „Legyen jobb a gyerekeknek” Nemzeti Stratégia aktuális kérdései Magyarországi feladatok a „Szegénység és társadalmi kirekesztés elleni küzdelem Európai.
A TEHETSÉGGONDOZÁS ÉPÍTÉSÉNEK IDEJE "és adtam minden értelmesnek szívébe bölcsességet, hogy elkészítsék mind azt, amit néked megparancsoltam." (2 Mózes.
SZTE ÁJK Munkajogi és Szociális Jogi Tehetségnap június 29. A rendezvény az Emberi Erőforrás Minisztérium megbízásából az Oktatáskutató és Fejlesztő.
1 SZENNYEZŐDÉSI KOCKÁZATOK A következő módon határozható meg: Alkalmazás elött orvosi vizsga Periodikus orvosi vizsga Napi járványügyi.
Az események bejelentésének és kezelésének folyamata Nagy Zsigmond, balesetvizsgáló október 19.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
1 Helyi szintű egyeztetés a köznevelés terén KEF országos konferencia Budapest, március 06. Simonyi István Emberi Erőforrások Minisztériuma KÖZNEVELÉS-FEJLESZTÉSI.
12. óra Az ország imázsa. Ország imázs A köztudatban az országról a külföldiek szemében kialakult képet, egyfajta sztereotípiát ( előítélet ) szoktak.
1 Számvitel alapjai Gazdálkodás:a társadalmi újratermelési folyamat szakaszainak (termelés, forgalom, elosztás, fogyasztás) megszervezésére, az ahhoz rendelkezésre.
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben
Intézményesülés a Baptista egyházban
Magyar Tudományos Akadémia Talajtani és Agrokémiai Kutatóintézet
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
Új utakon Alapon Start mintaprogram Honnan indultunk
9. rész. Egészséges táplálkozás 9.2. Ideális testsúly
Prezi Készítette: Zsoldos Norbert Felkészítő tanár: Sarnyai Zoltán
Az információs biztonságvédelem tudatosságának vizsgálata a ma élő hat generáció hozzáállásának tükrében Készítette: Ganczer Laura Konzulens: Szilágyi.
Laboratóriumi méréstechnikai gyakorlat 3/15. M osztály részére 2016.
A kistérségi gyerekesély programok eredményei
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
A évi, „X. FOTÓPOSZTER A VÍZRŐL” pályázat rövid értékelése
Monostoriné Hörcsik Renáta
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Venczel Gábor tanársegéd
GÉNTECHNIKÁK LABORATÓRIUM Bioetika
Őszi alkotótelep XI KÉTEGYHÁZA.
Lovagi Játékok projekt
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
Program környezeti értékeinkért
VHF Szakmai Nap november 21. ÖNISMERET KAPCSOLATOK CÉLOK
Áttekintés a HÉTFA Kutatóintézet Önkormányzati témájú kutatásaiból
Kvantitatív élelmiszermikrobiológiai vizsgálati módszerek
Programjaink matematikából a es tanévben
Programjaink fizikából a es tanévben
Szerzője Konzulens neve
OKF továbbképzés június 14.
Kvantitatív élelmiszermikrobiológiai vizsgálati módszerek
Kutatási alapok és kutatási folyamat
Németország ipari nagyhatalom
MÉZEK KÉMIÁJA PÁLYÁZAT
Ivóvíz térfogatáram adatgyűjtő egység összeállítása és a beüzemelés egyes tapasztalatai Előadó: Kiss András.
A évi, „XI. FOTÓPOSZTER A VÍZRŐL” pályázat értékelése
Nagyváros–vidék egyenlőtlenség Kelet-Közép-Európában
Publikálni vagy nem publikálni? Ez itt a kérdés
„Vásárolj okosan” Mobil kiegészítők vásárlási szokásai
Kombinatorika Érettségi feladatok
TIENS FOKHAGYMAOLAJ KAPSZULA.
Az innovációs célú beszerzések gyakorlata
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
Az iskolai szervezet és fejlesztése
ÁLDOZATOK VILÁGNAPJA Február 22.
Elektromosság létrehozása az üzemanyag cellában
Marton Ádám, a módszertanász
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
MTA Statisztikai és Jövőkutatási Tudományos Bizottsága
2008 Mit kell tudnom a tudományos diákköri munkáról
Előadás másolata:

Készítette: Csapó Konrád 11.C Ifjú Kutatók Pályázat 2009 A mikroorganizmusok Készítette: Csapó Konrád 11.C

A mikroorganizmus fogalma Mikrobiológia foglalkozik a tudományos vizsgálatával Ide soroljuk a: baktériumokat gombákat archeákat 1. kép 2.kép

Baktériumtenyészetek A mintavételt az iskola területén végeztem el Először sterilizáltam a petricsészéket Ezután elkészítettem a táptalajt a következő módon: 50 ml forró vízben feloldottam 5 húsleves kockát, és hozzáadtam 7,5 g száraz agar-agart majd melegítettem az oldatot. 3.kép

A kialakult telepek Billentyűzet Pad Kéz felülete Mosdó

Kialakult telepek száma Petri- csésze száma Mintavétel helye Kialakult telepek száma Penész telepek száma 1. Billentyűzet kb. 3 - 2. Levegő a teremben 4 2 3. Vezetékes telefon 10 4. Korlát kb. 20 5. Osztálynapló kb. 25 6. Mosdó kb. 30 1 7. Terem ajtó kilincse 8. Mobiltelefon kb. 40 9. Pad kb. 45 10. Kéz kb. 50 11. Kinti levegő kb. 60 50 12. Udvari ajtó kilincse kb. 80 13. Villanykapcsoló kb. 100 3 14. Egér kb. 120 15. Menza kb. 300 Kinti levegő Mobiltelefon

Köszönöm a figyelmet!